Connect with us

Exclusiv

VREI SA-L FACI SA GATEASCA MAI DES? OFERA-I CADOUL ACESTA!

Publicat

pe

Vrei sa iti motivezi iubitul, sotul sau prietenul sa gateasca mai des? Iata cadoul de care ai nevoie!

Stim cu totii vorba conform careia „Barbatii sunt cei mai buni bucatari”. Iar printre noi circula de multe ori ideea ca barbatii chiar gatesc mai bine, insa nu ii observam prea des pe acestia in bucatarie.

Vrei sa-ti faci iubitul sau sotul sa gateasca mai des? S-ar putea sa avem solutia pentru tine. Un cadou care sa-l motiveze mai ceva decat orice sa intre in bucatarie si sa se apuce de treaba…. asta iti trebuie.

Ei bine, in acest articol vei descoperi cateva cadouri pe care i le poti face iubitului, sotului, prietenului tau pentru a-l face sa iti gateasca cu drag oricand are ocazia.

SORTURILE PERSONALIZATE CU MESAJE – UN CADOU CREATIV SI FOARTE CAUTAT CU OCAZIA VALENTINE’S DAY

Stim ca bucataria este un loc unde barbatii nu-si prea gasesc locul de multe ori. Totusi, atunci cand il faci sa se simta mandru de el si sa fie apreciat, credem ca lucrurile se vor schimba.

Un sort imprimat cu mesajul „Mister Goodlooking is cooking” s-ar putea sa-i surada, iar un astfel de cadou il va face cu siguranta sa doreasca sa poarta acel sortulet personalizat oferit de tine si sa paseasca in bucatarie pentru a-l testa.

De asemenea, un sort de bucatarie personalizat – dintr-un material confortabil, care sa dea bine pe el, il va face sa aprecieze gestul si sa-ti returneze favoarea gatindu-ti o cina romantica.

Poti alege un sort inscriptionat chiar cu stema echipei de fotbal preferate sau cu un mesaj care stii ca-l va surprinde intr-un mod placut. Poti alege si o inimioara pe el sau un imprimeu din filmul sau preferat. Poate un sort „The Godfather” il va face sa realizeze ca ii pretuiesti abilitatile de bucatar desavarsit si ca ai aprecia fiecare bucata ce ti-o va aseza pe masa facuta de mainile lui.

MESAJE AMUZANTE PE CARE LE POTI IMPRIMA PE SORTUL DE BUCATARIE

Daca doresti sa-i inscriptionezi un astfel de mesaj pe sort si vrei sa il faci sa se amuze de fiecare data cand poarta sortul si sa isi doreasca sa-l imbrace cat mai des, iata cateva idei pe care le poti folosi pentru a realiza un sort personalizat de bucatarie pentru el.

– „INAPOI! Tata gateste astazi.”

– „May the fork be with You!”

– „Real man COOK”

Acestea sunt doar cateva idei. Daca doresti sa il amuzi si sa va distrati impreuna, poti face chiar un set de sorturi personalizate de bucatarie cu mesajul „I have no idea what I’m doing”. Un alt mesaj amuzant pe care il poti imprima pe un astfel de obiect este mesajul „The last time I cooked hardly anyone got sick”.

Incearca sa-i oferi un astfel de sort personalizat cu asemenea imprimeuri si cu siguranta il vei vedea in bucatarie mai des. Chiar daca nu va reusi de fiecare data sa iti prepare ceva de vis, va fi cu siguranta o ocazie unica pe care o va folosi sa te suprinda placut, multumindu-ti pentru cadoul creativ.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exclusiv

AppGallery și SofaScore lansează o competiție dedicată fanilor, cu ocazia celebrării Campionatului European de Fotbal 2021

Publicat

pe

50 de smartwatch-uri HUAWEI WATCH 3 Pro sunt oferite drept cadou în cadrul tombolei desfășurate

Huawei Consumer BG își unește forțele cu SofaScore, aplicația populară de afișare live a scorurilor, pentru a lansa competiția de fotbal Pick’em, cu ocazia celebrării Campionatului European de Fotbal 2021, din această vară. 50 de concurenți norocoși care se înscriu în acest concurs vor putea câștiga noul HUAWEI WATCH 3 Pro, lansat oficial de Huawei la nivel global, săptămâna trecută.

HUAWEI WATCH 3, cel mai recent smartwatch flagship de la Huawei, vine cu un ecran curbat din sticlă și carcasă din oțel inoxidabil 316L. Ceasul funcționează independent de smartphone, permite efectuarea și primirea apelurilor, precum și ascultarea muzicii, partajând numărul de telefon și serviciile de date cu smartphone-ul, permițând utilizatorului să comute fără probleme între telefon și ceas.

Pentru a concura în competiția Pick’em, utilizatorii SofaScore trebuie să selecteze mai întâi felul în care poziționează echipele în cele șase grupe. Apoi, vor alege presupusul câștigător din runda următoare, înainte de a ajunge în etapa knock-out, în care vor fi alese echipele finaliste și câștigătorul.

SofaScore îmbunătățește experiențele sportive ale fanilor prin furnizarea de date sportive și analize detaliate în timp real de la evenimente sportive, ligi și campionate din întreaga lume. Aplicația este disponibilă în peste 30 de limbi și acoperă peste 20 de sporturi, cu peste 20 de milioane de utilizatori activi lunar.

SofaScore este listată pe AppGallery și, pentru prima dată, este disponibilă pe Seria HUAWEI WATCH 3. Odată cu lansarea Seriei WATCH 3, utilizatorii pot descărca aplicații terțe și le pot accesa prin AppGallery. Magazinul de aplicații Huawei este disponibil din meniul principal al ceasului, de unde utilizatorii pot vedea aplicațiile recomandate sau pot căuta aplicații direct de pe smartwatch.

Campania Pick’em este disponibilă prin intermediul funcției Buzzer din aplicația SofaScore și pe site-ul SofaScore. Utilizatorii AppGallery vor avea șansa de a câștiga cel mai recent smartwatch Huawei, însă competiția se desfășoară și pe aplicația SofaScore din alte magazine de aplicații.

Huawei adaugă și o funcție temporară în Petal Maps pentru a-i ajuta pe fanii fotbalului să localizeze barurile din zonă în care pot viziona meciurile de fotbal, precum și stadioanele care găzduiesc meciurile. Funcția va afișa pe hartă iconițe cu mingi de fotbal ce indică barurile sportive de top și va fi lansată la mijlocul lunii iunie printr-un banner dedicat în Petal Maps.

„Popularitatea SofaScore pe AppGallery ne arată că oferă o experiență de utilizare fantastică celor care îndrăgesc sportul. Vrem ca aceștia să simtă toată emoția marilor evenimente de fotbal din această vară și să participe la competiție pentru a câștiga unul dintre noile noastre smartwatch-uri HUAWEI WATCH 3”, a declarat Wang Wei, Country Manager, Huawei Consumer Business Group România.

Despre AppGallery

În total, AppGallery conține peste 2.000 de aplicații românești și zeci de mii de aplicații internaționale. Magazinul virtual vine cu securitate și protecție completă, inclusiv cu verificarea numelui real al dezvoltatorului și procesul de revizuire în patru pași pentru operarea securizată a aplicației.

AppGallery cuprinde deja în portofoliu aplicații din zona de banking, printre care Banca Transilvania, BCR, MyEdenred, Raiffeisen Smart Mobile, BRD, Card Sodexo, MobilPay sau 24Pay. App Gallery conține și aplicații importante din zona de știri și divertisment, precum Cinemagia, Știrile PRO TV, Digi 24, Biziday, AntenaPlay, Orange TV Go, Telekom TV sau Digi Online. De asemenea, în platformă sunt disponibile și numeroase aplicații dedicate shopping-ului, precum Lajumate.ro, Olx.ro, Elefant.ro, Cel.ro, Dedeman sau Okazii.ro, dar și aplicații utilitare, printre care se numără eJobs, BitDefender, Star Taxi, 7Card, Virtual Cards, Upfit Romania sau WorldClass. Aplicațiile operatorilor locali precum My Orange Romania, My Account Telekom sau My Vodafone Romania sunt și ele disponibile în AppGallery. Printre cele mai noi aplicații care s-au alăturat magazinului virtual se numără Jerry’s Pizza, Food Panda, Takeaway, MyEnel, MyEdenred, Neo BT, EuropaFM și Bolt.

AppGallery acordă o atenție sporită și zonei de educație, astfel că platforma oferă consumatorilor aplicații locale care au devenit cunoscute și utilizate și la nivel global. Printre acestea se numără aplicațiile de învățare a limbilor străine de la Mondly, celebre pentru colaborările de renume la nivel internațional, dar și ale celor de la Meta Language Pro, precum Learn English, French, Korean, Spanish sau German.

Aplicația Phone Clone, disponibilă în AppGallery, este o modalitate simplă de a transfera aplicațiile, contactele, datele, fișierele și fotografiile de pe vechiul smartphone pe noul smartphone, în câțiva pași simpli, folosind transferul super-rapid cu viteze de până la 1 GB pe minut. Cel mai important aspect al întregului proces este siguranța pe care o oferă, datorită criptării securizate a rețelei wireless. Procesul poate fi realizat foarte ușor, indiferent de sistemul de operare al vechiului smartphone (iOS sau Android).

Noul instrument de căutare Petal Search, disponibil în AppGallery, le oferă utilizatorilor o poartă deschisă către un milion de aplicații și o modalitate de a căuta cu ușurință prin categorii diverse, direct de pe ecranul de start al dispozitivului. Dezvoltată de motorul de căutare Petal Search, aplicația Petal Search aduce o experiență de căutare alternativă care localizează și agregă informații, oferind cele mai precise și relevante rezultate, pentru a le permite utilizatorilor să personalizeze și să gestioneze experiența cu smartphone-urile lor așa cum își doresc. AppGallery este complet integrat în noul motor de căutare și orice aplicație disponibilă deja în magazinul virtual va apărea în partea de sus a oricărei căutări din noul instrument.

Deși în AppGallery sunt deja prezente alternative ale Google Maps, precum TomTom Go sau MAPS.ME, Huawei propune și o soluție proprie – Petal Maps – care oferă și posibilitatea de a stabili navigarea cu vizualizări 2D și 3D. De asemenea, instrumentul oferă funcțiile clasice ale acestui tip de aplicații, precum căutarea celei mai rapide rute sau starea traficului în timp real. Pentru a îmbunătăți performanța, Petal Maps folosește tehnologii precum Super GNSS și algoritmi de recunoaștere a imaginilor pentru a îmbunătăți precizia și pentru a le prezenta utilizatorilor cele mai eficiente și mai puțin aglomerate rute. De asemenea, integrează controlul prin gesturi pentru ca utilizatorii să nu fie nevoiți să atingă ecranul atunci când gestionează navigarea și să se bucure, în același timp, de una dintre caracteristicile de ultimă oră ale celor mai noi dispozitive din portofoliu.

Despre Huawei Consumer Business Group

Produsele și serviciile Huawei sunt disponibile în peste 170 de țări, deservind mai mult de o treime din populația lumii. Compania deține 14 centre R&D în țări precum Statele Unite ale Americii, Germania, Suedia, Rusia, India și China. HUAWEI Consumer BG este una din cele 3 filiale ale companiei și include telefoane inteligente, computere și tablete, dispozitive purtabile și servicii cloud, etc. Cu peste 33 de ani de expertiză în domeniul telecomunicațiilor, HUAWEI oferă tehnologii inovatoare pentru consumatorii de pretutindeni.

Pentru mai multe informații, vizitați: http://consumer.huawei.com/ro

Pentru noutăți despre Huawei Consumer BG, urmăriți-ne pe:

Facebook: https://www.facebook.com/huaweimobilero/

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobilero/

YouTube: https://www.youtube.com/HuaweiMobilero

Despre SofaScore

SofaScore este un produs digital care oferă fanilor sportului o experiență unică și personalizată de urmărire a sportului. Acesta oferă rezultate și statistici live pentru 22 de sporturi și peste 11.000 de ligi și turnee, în peste 30 de limbi. Acoperind un spectru larg de sporturi și o gamă extinsă de competiții, SofaScore încearcă să ajungă la fanii sportului cu rapiditate, statistici unice ale jucătorilor și funcționalități exclusive.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

Istoria curelei din piele naturală

Publicat

pe

Societatea modernă nu acordă atenție miilor de ani și milioanelor de momente care intră în crearea de obiecte banale ingenioase cum ar fi o curea din piele naturală. Acest lucru se datorează unui factor psihologic comun – obișnuința, care este atunci când un stimul emoțional, mental sau fizic este prezentat atât de des încât răspunsul nostru la acesta este diminuat. Purtarea unei curele în mod frecvent, aproape în fiecare zi, face un element obișnuit.

Istoria și semnificația curelelor din piele este zgomotul de fundal, ca sunetul unei unități de aer condiționat care în cele din urmă nu se mai aude, dar în tot acest timpe este prezent. Curelele din piele sunt produsul a mii de ani de dezvoltare a unei meserii vechi, prelucrarea pielăriei, care a ajutat la modernizarea societății, la stabilirea identității culturale, la protejarea civilizațiilor și la avansarea tehnologiei. Uite o scurtă istorie a accesoriului vestimentar, care îți ține pantalonii chiar acum. Istoria timpurie a curelelor din piele datează de-a lungul veacurilor.

Curelele din piele au fost folosite încă din epoca bronzului (3000 î.Hr. – 1050 î.Hr.). Cu toate acestea, a fost nevoie de un timp pentru ca procesul de prelucrare a pielii să avanseze. Scoarța de copac înmuiată și pânza adunată erau piese proeminente de îmbrăcăminte înfășurate în jurul taliei. Au existat bucăți de piele cu pietre de fierbere găsite în locuințele din paleoliticul inferior norvegian, conform studiilor în tehnologia antică volumul V. Acestea sunt considerate o formă timpurie de bouilli cuir, care a fost o metodă de turnare a pielii prin fierberea acesteia, unii spunând că amoniacul din urina animală a fost folosit pentru a o trata. Acest tratament istoric de piele numit cuir bouilli („piele bolied” în limba franceză), care a avut loc în mod obișnuit în timpul Evului Mediu (5Th până la 15Th secolul D.Hr.) și perioada modernă timpurie (15Th până la 18 aniTh secolului D.Hr.). Cuir bouilli este o metodă de tratare și turnare a pielii prin fierbere. În aceste perioade, curelele au fost, de asemenea, folosite pentru a deține decorațiuni turnate, astfel încât acestea au trebuit să fie tratate în această metodă, astfel încât să devină întărite, dure și rigide.

Pe măsură ce tehnicile de prelucrare a pielii au progresat, oamenii au început să utilizeze pielea în scopuri practice și decorative. Multe curele au fost folosite pentru a transporta arme și echipamente, în timp ce multe alte centuri au fost folosite ca decor sau ornament. Figurinele zeului înarmat sirian din timpul epocii bronzului au descris războinicii nud cu barbă purtând curele de piele late de opt inci. Potrivit Warfare in the Ancient Near East to 1600 BC: Holy Warriors at the Dawn of History. Iliada, care este stabilită în timpul războiului troian între 1200-1100 î.Hr., face referire la trei centuri: zosterul (un brâu din piele și decorat cu pietre prețioase), aortēr (o centură de arme care ține o sabie, aruncată peste piept) și telamonul (un cuvânt comun folosit pentru orice centură purtată peste umăr), conform Echipamentului Militar din Epoca Bronzului. Acestea au fost suficient de groase pentru a proteja purtătorul de a fi tras în țeapă de săgeți, potrivit Epic Poem.

Pe măsură ce prelucrarea pielăriei a avansat, societățile au fost capabile să utilizeze textilele în scopuri utilitare pentru putea transporta arme și echipamente. Cataramele, centura și cârligele au fost turnate cu bronz, iar mai târziu a avut un miez de fier în interior, în conformitate cu identitatea etnică și puterea imperială: Batavians în Imperiul Roman timpuriu. Inițial, prelucrarea pielii a dat bucăți rigide de piele care au putrezit la soare, dar grăsimile animale au fost introduse mai târziu pentru flexibilitate. Aldehida, din frunze arse, a fost folosită pentru vopsire, iar pieile putrefiere au fost tratate printr-un proces de uscare la lumina soarelui. Alaun din zonele vulcanice a fost folosit în scopuri de nuanțare, potrivit unui raport.

În zilele noastre, există multe nuanțe de culori pentru pielea folosită la fabricarea curelei. Producția de piele Cordovan a fost dezvoltată în Spania secolului al VIII-lea. Curele din piele variază în funcție de cerere și de poziția socială a clienților. Curelele și brâurile din piele în Evul Mediu au fost o formă populară de bijuterii, cu broșe complicate care le-au fixat. Cu timpul, curele din piele au trecut în curele purtate direct în jurul șoldurilor peste o cotehardie (o rochie lungă) pe care bărbații și femeile o purtau. Acestea erau groase și puteau susține o sabie și o teacă, care era adesea făcută din piele.

Potrivit Îmbrăcăminte în Evul Mediu, meșteșugarii au purtat curele care aveau saci mari de instrumente fixate la centura. Efortul privind transportarea unor produse in viața de zi cu zi, a fost un pic mai intens din punct de vedere fizic, decât  în zilele noastre. Un ”houppelande” a fost o bucată lungă, somptuoasă, care putea fi purtată peste cotehardie. Pentru femei, curelele se purtau la sau deasupra taliei respectiv deasupra șoldurilor. Curelele bărbătești erau putate mai joas, în talie. În literatura de specialitate, centura sau brâul se referea la idei medievale de puritate, simbolizând castitatea și abstinența religioasă, potrivit unei lucrări publicate de Universitatea din Tennessee intitulată ”Importanța centurii în literatura religioasă și seculară medievală de dragoste curtenită”. La înmormântări, cadavrele îngropate cu centuri ”applique” era o dovadă că în practicile funerare centurile ar putea semnifica clasamentul social, potrivit unei lucrări intitulate ”Înmormântări cu centuri”. Deci, centura de piele a fost folosită pentru utilitatea muncii, onoarea religioasă și noblețea cu bijuterii.

Curelele pentru război erau de asemenea folosite. Săbiile și pumnalele atârnau în mare parte de linia curelei. Oțelul placat și benzile de piele erau atârnate de curea. Săgețile și armele mai mari care se manipulau cu 2 mâini, de asemenea, se prindeau cu curele de piele. Epoca de aur a pirateriei din anii 1650 până în anii 1730 a văzut o prevalență în pistoalele cu toc deasupra și sub talie prinse de curele din piele. Curelele din piele au schimbat pantalonii și cultura în secolul 20.

Centura din piele o poartă și cowboy americani, care sunt o piatră de temelie culturală în miturile machismo din această țară.  Să nu mai vorbim de faptul că cowgirls sunt o reprezentare iconică a puterii feminine. Impactul lor asupra curelei din piele a fost semnificativ marcat de catarame complicate, centura fiind acordată celor care dadeau dovadă de vitejie pe ferme și rodeos. Centura atârna mai jos pe talie, avea tocuri, iar unele erau fabricate gata să țină gloanțele de rezervă pentru revolvere. Rețineți că gaicile curelei nu au fost proeminente până în 1922, când Levi Strauss le-a adăugat la blugii pe care i-a introdus la sfârșitul secolului al XIX-lea. Butoanele bretelei au fost eliminate în 1937. Asta înseamnă că gaicile curelei nu ar fi putut exista și nu a existat înainte de acea dată? Nu neaparat. Dar ei au devenit o parte mai mare a zeitgeist în acest timp. După ce gaicile de centură au fost vehiculate în îmbrăcămintea sport, acestea au câștigat tracțiune ca parte a dulapurilor civililor. În timpul Primului Război Mondial au existat curele de ură și curele de suveniruri, care aveau atașate nasturii de la uniformele soldaților căzuți ca semn de cucerire pentru soldații germani. Cureaua Sam Browne avea o bucată largă de piele legată în jurul taliei, cu o curea din piele secundară mai mică, de obicei curea în diagonală pe trunchi.

Din punct de vedere istoric, cureaua secundară stabiliza o teacă pe talie, deoarece inventatorul Sam Browne, un ofițer al armatei britanice, își pierduse mâna stângă și avea nevoie de un mijloc de a menține lama ferm pe talie. Acesta a avut tendința de a se deplasa în jurul și a trebuit să fie stabilizat de mână non-dominante înainte de a trase. Această curea a fost folosită mai târziu pentru a susține pistoale grele. Cu timpul, ofițerii din diferite țări au adoptat-o ca parte a uniformei lor, dar Statele Unite au întrerupt utilizarea sa în jurul anului 1942 pentru a salva pielea. Moda ca identitate de grup a adoptat centura de piele în diferite subculturi, stiluri și utilizări în societatea postmodernă și în noul mileniu. Chiar și cureau armă de la Bigfoot Gun Belts a fost adaptat de la legături istorice în aplicare modernă, cu o curea de oțel-core pentru putere. În ceea ce privește catarame centura, prima lor utilizare documentată a avut loc în timpul epocii fierului (1200 B.C. și 600 B.C., în funcție de regiune). Există ceva numit „catarama mare”, care este fabricat din aur pur și a fost considerat a fi existat în timpul începutul anului 6Th sau 7Th secolul B.C. A fost găsit în situl arheologic din Sutton, Suffolk, Anglia.

Cataramele au fost în primul rând decorative și au venit de multe ori în modele elaborate și sunt adesea menționate ca „scut pe limba” catarame. În epocile ulterioare, cataramele pentru curele de piele au fost turnate în bronz, care, de obicei, au avut un miez de fier în interior.

Deoarece pielea naturală este derivată din piei de animale, acestea ar putrezi în mod natural atunci când sunt expuse la lumina soarelui. În primele zile de prelucrare a pielii, fâșii de piele de animale erau rigide și întărite. Mai târziu, grăsimile animale au fost adăugate pentru a le face mai maleabile; aldehida, un compus organic găsit în anumite plante, a fost folosit ca agent de vopsire. Uneori, alaunul din vulcani era folosit pentru a trata și a se vopsi. Apoi, pieile putrezite au fost așezate sub soare pentru a se usca. În cele mai vechi timpuri, centurile tradiționale erau încă foarte utilizate, dar brâurile au atins, de asemenea, un anumit grad de popularitate. Ele nu sunt „brâuri” ca în undergarments că știm astăzi. Mai degrabă, termenul „brâu” se referă, de asemenea, la un cablu care este utilizat în scopul susținerii și comprimării corpului, fie din motive de sănătate, fie din motive estetice.

Bărbații, în special călugării și preoții, purtau de obicei brâuri în jurul cassock – și încă o fac. Brâul a ajuns să reprezinte castitatea, protecția și angajamentul de a-L sluji pe Domnul.

Femeile purtau, de asemenea, brâuri, dar este mai mult din motive estetice. Îl purtau sub trunchi pentru a defini o anumită parte a corpului, în special sânii. Curelele au devenit un accesoriu vestimentar popular și au fost adesea fixate cu broșe care prezentau decorațiuni complicate și pietre prețioase. Deloc surprinzător, curelele au devenit oarecum un simbol al statutului mai ales în Evul Mediu. Centurile foarte decorative au fost asociate cu clasele superioare și noblețea, în timp ce oamenilor obișnuiți li s-a interzis să poarte chiar și cele mai elementare și utilitare centuri. Curelele din piele ca parte a unui ansamblu miltary au început mai târziu să câștige popularitate, începând cu anii 1600. Războiul de Treizeci de Ani (1618-1648) este un bun exemplu în acest sens. Cureaua a fost aproape inexistentă în moda femeilor pentru un timp. În anii 1800, pantalonii cu talie înaltă erau prepondereți și astfel au fost inventate bretele pentru a le susține, precum și pentru a elimina treptat centura. Armata a fost însă excepția, deoarece încă purtau centuri; ei ar strânge centurile lor cu scopul de a trage în talie și să dea impresia de umeri mai largi, asieta fizicul și aspectul impunător.

Fast forward la începutul anilor 20Th, în care pantalonii au căzut din nou la o linie normală a taliei, și astfel curelele au revenit la modă. Dar buclele centurii au fost inexistente până când Levi Strauss le-a adăugat la blugii săi din denim în 1922.

Ca urmare a popularității buclelor de curea, nasturii bretelelor au fost îndepărtați din pantaloni la mijlocul anilor 1930. Utilizarea buclelor de centură a devenit comună în îmbrăcămintea sportivă și, în cele din urmă, a câștigat acceptare și popularitate ca parte a îmbrăcămintei civile. Pe măsură ce bărbații au început să poarte din nou pantaloni, femeile au început, de asemenea, să experimenteze purtarea lor. În consecință, le-a cerut să poarte curele din piele pentru a le ține.

Astăzi, este obișnuit ca atât bărbații, cât și femeile să poarte pantaloni cu gaici pentru curea. Cureaua standard este fabricată din piele naturală, este de dimensiuni medii, vine în culori neutre, este de obicei fixată de o cataramă simplă. Cu toate acestea, puteți găsi, de asemenea, curele din piele naturală într-o varietate de dimensiuni și culori. Cataramele curelei sunt acum văzute mai mult decât doar pentru a asigura centura; ele au devenit, de asemenea, accesorii de moda, și nu este surprinzător pentru a vedea curele cu catarame care au modele complicate și chiar împânzite cu pietre prețioase.

 

 

 

 

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

Eco Burn SRL se confrunta, pe lângă incendiile produse de maini criminale …si cu atacuri (fake news) ale unor stiri false – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

De

Iata ca Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului – MEAT posteaza, probabil in data de 27.05.2021, pe pagina oficiala de internet a institutiei publice in cauza, un anunt cu privire la un obiectiv major asumat politic de alianta de guvenare PNL – USR/Plus- UDMR cu privire la asa zisa mare reforma a “Companiilor din subordinea Ministerului Economiei – profesioniști în conducerea companiilor de stat –“, sens in care publicul interesat este informat ca “Salrom caută CEO”. In fapt responsabilii MEAT cu transparenta decizională în administrația publică preiau selectiv din anunutul postat oficial pe site-ul Societatii Nationale a Sarii SA – Salrom, dar fara a evalua daca continutul anuntului mentionat respecta cerintele legale specifice activitatii aflate in atentia Consiliului de Administratie – CA, respectiv legislatia pendinte guvernantei corporatiste privitoare la selectarea directorului general al Salrom.

Este de neinteles cum reprezentantii MEAT, actionarului majoritar al Salrom, respectiv cei nominalizati de acelasi actionar majoritar in AGOA si CA ai Salrom, nu cunosc legislatia aplicabila in materia guvenantei corporatiste-  adica OUG  nr.109/2011 (http://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/133685, https://lege5.ro/Gratuit/geytsobrgq4a/legea-nr-111-2016-pentru-aprobarea-ordonantei-de-urgenta-a-guvernului-nr-109-2011-privind-guvernanta-corporativa-a-intreprinderilor-publice), modificata si actualizata prin Legea nr. 111/2016 pentru aprobarea Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, intrucat au publicat un anunt ce nu face referire la legislatia incidenta si nu numai .

Oare nu mai exista in ministerul economiei juristi competenti si specialisti in resurse umane care sa sprijine intocmai dezideratul guvernarii actuale de a aduce pe culmi marete si de ridicat nivel al perfomantei manageriale in putinele companii sau societati nationale ce au mai ramas in patrimoniul majoritar sau unic al statului roman?

Cum este posibil ca un astfel de anunut (a se vedea link-ul http://www.economie.gov.ro/continua-reforma-companiilor-din-subordinea-ministerului-economiei-profesionisti-in-conducerea-companiilor-de-stat-salrom-cauta-ceo, http://www.salrom.ro/doc/public/recrutari/sns-sediu/DG/2021L05Z19-Anunt%20recrutare%20DIRECTOR%20GENERAL-CEO.pdf) prin care se propune doritorilor sa aplice in actiunea de “recrutare” initiata (nu stim de cine pentru ca anuntul este impersonal, nu este asumata de o persoana in drept) pentru finalizarea “cautarilor” Salrom a unui “CEO cu experiență pentru a conduce societatea.”, cand in fapt si drept OUG nr.109/2011 prevede in continutul sau ca pentru conducerea executiva a societatii se face o selectie a unui director general din cadrul consiliului de administrație sau din afara acestuia, ulterior fiind numit de catre “consiliul de administrație, la recomandarea comitetului de nominalizare în urma unei proceduri de selecție pentru poziția respectivă, desfășurată după numirea membrilor consiliului de administrație în conformitate cu prevederile art. 29.”

Mai mult, aceeasi norma juridica stipuleaza printre altele ca “Anunțul privind selecția directorilor se publică, prin grija președintelui consiliului de administrație, în cel puțin două ziare economice și/sau financiare de largă răspândire și pe pagina de internet a întreprinderii publice. Anunțul include condițiile care trebuie să fie întrunite de candidați și criteriile de evaluare a acestora. Selecția se realizează cu respectarea principiilor nediscriminării, tratamentului egal și transparenței.

(7) Publicarea anunțului privind selecția directorilor în conformitate cu prevederile alin. (6) se face cu cel puțin 30 de zile înainte de data-limită pentru depunerea candidaturilor specificată în anunț.

(8) Numirea directorilor se realizează de către consiliul de administrație prin selectarea candidaților din lista scurtă.”

Dupa cum se observa anuntul in cauza postat si asumat public  si de catre MEAT nu face nicio referire clara si precisa la aspetele de legalitate anterior specificate, acesta fiind in fapt doar o comunicare poetica de intentie a recrutarii si nu a selectei unui unui director general, cum prevede legea, care sa aiba putinta “să schimbe cursul spre înalta performanță” a societatii, sens in care societatea “pentru a-și realiza visul, caută un CEO cu experiență pentru a o conduce pe acest drum.”

De altfel, la o citire atenta a anuntului se poate constata ca viitorii aplicanti la o astfel de functie de decizie de nivel inalt la nivelul unei societati (companie) nationala nu sunt instiintati despre perioada ocuparii postului de director general care in concordanta cu cerintele legale in vigoare este de un mandat pentru 4 ani, sau in contidii de provizorat de 4 luni de mandat cu posibilitatea prelungirii cu inca 2 luni, obiectivele generale si specifice ale functiei in cauza etc..

Mai mult, viitorul aplicant ce ar putea fi ales in mult dorita functie de director general a Slarom, dupa cum reiese din cerintele de “recrutare” nu de selectie, ar trebui sa aiba, printre cerintele minimal definite de initiatorul impersonl al anunutului in cauza, o mare capacitate si “experiență în recrutarea, construirea și dezvoltarea echipei de directori”.

Din evaluarea semantica a cerintei respective rezulta subliminal ca in fapt dorinta acerba a noilor administratori nominalizati de MEAT in CA al Salrom este ca viitorul director general sa inlocuiasca actuala conducere executiva existenta la Salrom, cu o alta echipa manageriala. Iata ca fara sa doreasca conducerea MEAT sustine in mod fatis politica actuala a guvernarii de a schimba fara respectarea legii conducerile actuale sau provizorii existente la nivelul tuturor societatilor/comapaniilor nationale la care statul este actionar unic sau majoritar.

In acest context, consideram ca responsabilii MEAT, ministrul, secretarii de stat, functionarii in drept, nici nu au citit continutul anuntului deoarece daca ar fi facut aceasta simpla activitate ar fi constatat neconformitatile acestuia fata de cerintele legislatiei specifice unui astfel de demers institutional, cu rol esential in activitatea unei societati/companie nationala la care statul este actionar unic sau majoritar.

Avand in vedere ca modalitatea de schimbare a conducerilor executive ale societatilor/companiilor nationale devine un sport national al actualului guvern, dar fara respectarea legislatiei aplicabile guvernantei corporatiste, situatie ce a inceput sa atraga atentia presei (a se vedea https://www.dcnews.ro/culoarea-politica-si-nepotismul-in-companiile-de-stat-cum-ocolesc-politicienii-ordonanta-lui-boc-badea-ar-trebui-sa-se-soldeze-cu-niste-parnaie_822635.html), in vederea prevenirii producerii unor disfunctii si situatii de antura a afecta major capacitatea de functionare a societatilor/companiilor nationale la care statul este actionar unic sau majoritar cu posibile efecte esentiale negative in situtia economico-financiara a statului, respectiv afectarea internationala a imaginii Romaniei si a increderii investitorilor strategici in domeniile economice in care statul are interes sa atraga resurse financiare semnificative si nu numai, apreciem ca este necesar ca autoritatile publice abilitate in aplicarea, verificarea si respectarea legislatiei nationale sa se implice activ in a stopa practicile actuale fara respectarea legii de catre cei in drept, in domeniul atragerii de resurse umane pentru conducerea executiva a societatilor/companiilor nationale la care statul este actionar unic sau majoritar.

Mentionam ca in data de 21.05.2021 printr-un articol de presa (https://www.incisivdeprahova.ro/2021/05/21/actiunile-lui-claudiu-nasui-ministrul-meat-ce-au-ca-efect-destabilizarea-uneia-dintre-putinele-companii-profitabile-lasate-la-ministerul-economiei-companie-ce-tine-de-siguranta-nationala/), atrageam atentia ministrului economiei, antreprenoriatului si turismului asupra faptului ca membrii CA ai Salrom intentioneaza sa recruteze director general fara sa respecte legislatia incidenta activitatii respective. Dar acum vedem ca acesta sau cei care il consiliaza nu au intreprins masuri in consecinta, ci mai mult si-au asumat publicare respectivului anunt fara o minima verificare a conformitatii acestuia cu normele juridice aplicabile guvernantei corporatiste. Mai mult redactia ziarului “Incisiv de Prahova” a solicitat un punct de vedere fata de anuntul de recurtare al unui nou directorului general al Salrom, raspuns care contrar Legii nr.544/2001 privind accesul la informatiile de interes public nu a sosit, inca, la adresa redactiei noastre pentru o corecta informare a publicului.

Asteptam, totusi, o reactie a MEAT pe subiectul de presa sus mentiona! (Cristina T.).

 

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Vâlcea

EvenimentO zi inainte

PRIAevents vă invită la conferința online Pria Environment and Construction Industry din 15 iunie 2021 – premieră în Romania

PRIAevents organizează, în premieră, prima conferință care aprofundează tematica despre mediu și sectorul construcțiilor în România, Pria Environment and Construction...

Afaceri2 zile inainte

Încălzirea electrică în pardoseală – scurtă pledoarie pentru protecția mediului și pentru confort

Sursa foto: Echipamente de incalzire in pardoseala Magnum Heating prin CaseCalduroase.ro Ce ne asteapta in urmatorii 10 ani? În întreaga...

Exclusiv3 zile inainte

AppGallery și SofaScore lansează o competiție dedicată fanilor, cu ocazia celebrării Campionatului European de Fotbal 2021

50 de smartwatch-uri HUAWEI WATCH 3 Pro sunt oferite drept cadou în cadrul tombolei desfășurate Huawei Consumer BG își unește...

Sport6 zile inainte

Filmul, interviurile și festivitatea de premiere a celei de a VII-a ediții a Press Cup Dr. Oetker

Fostul căpitan al naționalei de fotbal a României, Răzvan Raț, care a jucat la Press Cup Dr. Oetker 2021, s-a...

Sport7 zile inainte

Răzvan Raț a fost impresionat de turneul Press Cup Dr. Oetker. Cine sunt câștigătorii

Fostul căpitan al naționalei de fotbal a României, Răzvan Raț, care a jucat la Press Cup Dr. Oetker 2021, s-a...

ExclusivO săptămână inainte

Istoria curelei din piele naturală

Societatea modernă nu acordă atenție miilor de ani și milioanelor de momente care intră în crearea de obiecte banale ingenioase...

ExclusivO săptămână inainte

Eco Burn SRL se confrunta, pe lângă incendiile produse de maini criminale …si cu atacuri (fake news) ale unor stiri false – Ziarul Incisiv de Prahova

Iata ca Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului – MEAT posteaza, probabil in data de 27.05.2021, pe pagina oficiala de internet...

ExclusivO săptămână inainte

De fapt, pretextand PNRR-ul, vor sa va taie voua, cei activi acum, pensiile cu 50%. – Ziarul Incisiv de Prahova

Iata ca Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului – MEAT posteaza, probabil in data de 27.05.2021, pe pagina oficiala de internet...

AfaceriO săptămână inainte

Cele mai populare preconcepții despre izolația de celuloză

De zeci de ani, celuloza este folosită în întreaga lume pentru a izola termic construcții de orice tip.  În tot...

Eveniment2 săptămâni inainte

Huawei lansează o nouă gamă de produse care funcționează cu HarmonyOS 2

București, 2 iunie 2021 – Huawei Consumer BG lansează o nouă gamă de produse care folosesc sistemul de operare HarmonyOS...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Este de neinteles cum reprezentantii MEAT nu cunosc legislatia aplicabila in materia guvenantei corporatiste – adica OUG nr.109/2011 – Ziarul Incisiv de Prahova

Iata ca Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului – MEAT posteaza, probabil in data de 27.05.2021, pe pagina oficiala de internet...

Viața în Valcea2 săptămâni inainte

Cum poti alege corect cele mai bune inele de logodna?

Oamenii au purtat bijuterii inca din cele mai vechi timpuri si unele dintre ele chiar au devenit consacrate si traditionale....

Uncategorized2 săptămâni inainte

Răzvan Raț va participa la cea de a șaptea ediție a Press Cup Dr. Oetker

Alina Dumitru, Ana Maria Popescu (Brânză), Ilie Năstase, Iosif Rotariu împreună cu Kassandra, Marian Drăgulescu, actorul Victor Yila, cântărețul Peter...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Eco Burn SRL se confrunta cu al treilea incendiu produs de maini criminale/COMUNICAT DE PRESA

Comunicat de presa In data de 02.06.2021 in jurul orei 2:30 a izbucnit un incendiu in hala incineratorului ecologic aflat...

Sport2 săptămâni inainte

Ivan Rakitici: ”Acestea au fost cele mai frumoase trofee din viața mea”

Mijlocașul croat Ivan Rakitici a vorbit într-o conferință de presă organizată de casa de pariuri Favbet despre trofeul cel mai...

Sport2 săptămâni inainte

Vezi aici care e cel mai bun antrenor după părerea lui Alexander Hleb

Alexander Hleb nu îl poate uita pe Arsene Wenger. Mijlocașul străin și-a petrecut 3 ani din carieră la Arsenal, acolo...

Știrile Săptămânii