Connect with us

Eveniment

Huawei lansează o nouă gamă de produse care funcționează cu HarmonyOS 2

Publicat

pe

București, 2 iunie 2021 – Huawei Consumer BG lansează o nouă gamă de produse care folosesc sistemul de operare HarmonyOS 2, oferind consumatorilor acces la o experiență desăvârșită și cu adevărat inteligentă pe mai multe dispozitive, în toate tipurile de scenarii. Noua gamă cuprinde atât smartwatch-uri, cât și tablete ce folosesc HarmonyOS 2, printre care amintim HUAWEI WATCH 3 și tableta HUAWEI MatePad Pro.

Tot în cadrul evenimentului de astăzi, Huawei a lansat și FreeBuds 4, căștile de ultimă generație semi-open Bluetooth wireless cu anulare activă a zgomotului (ANC) și două monitoare high-end, MateView și MateView GT.

Trăim într-o lume în care toate lucrurile sunt conectate și inteligente. Niciunul dintre noi nu se poate separa de această lume„, a afirmat Richard Yu, director executiv și CEO, Huawei Consumer Business Group. „Lansarea HarmonyOS și a noii game de produse care folosesc acest sistem inovator este încă un exemplu al eforturilor noastre permanente de a oferi utilizatorilor cea mai bună experiență posibilă, cu o abordare orientată către viitor.

Deși în viața de zi cu zi există numeroase dispozitive inteligente, experiența oferită de acestea nu este întotdeauna inteligentă. Sistemele enclavizate tind să aibă nevoi complexe de conectivitate și moduri de operare disparate, ceea ce duce la o experiență de utilizare fragmentată.

HarmonyOS este menit să rezolve această problemă. Ca sistem de operare de ultimă generație pentru dispozitive inteligente, HarmonyOS oferă un limbaj comun pentru conectarea și colaborarea dintre diferite tipuri de dispozitive, oferind utilizatorilor o experiență mai performantă, mai ușor de utilizat și mai sigură. Sistemul folosește o tehnologie distribuită pentru decuplarea și implementarea flexibilă a software-ului și pentru combinarea dispozitivelor independente într-un dispozitiv unitar și holistic, ce folosește capabilitățile dispozitivelor componente în funcție de nevoile utilizatorului, oferind un nou tip de experiență conectată prin integrare hardware și widget-uri.

 

Seria HUAWEI WATCH 3: Un asistent independent și inteligent, la fel de puternic ca un smartphone

 

HUAWEI WATCH 3, noul smartwatch flagship de la Huawei, redefinește moda la încheietura mâinii. Ceasul dispune de un ecran de sticlă curbat și carcasă din oțel inoxidabil 316L. Acest smartwatch elegant vine cu o coroană nouă ce detectează diferite niveluri de presiune și oferă feedback tactil la atingerea utilizatorului, pentru mai mult confort și o utilizare mai ușoară. În plus, noua serie HUAWEI WATCH 3 permite efectuarea și primirea de apeluri, precum și ascultarea muzicii, partajând numărul de telefon și serviciile de date cu smartphone-ul.

HUAWEI WATCH 3 este primul smartwatch pe care rulează HarmonyOS și se conectează perfect cu smartphone-urile Huawei pentru a servi drept asistent de călătorie multifuncțional. Funcționalitatea trece de pe smartphone la încheietura mâinii, iar toate informațiile despre ride-hailing sau zboruri devin disponibile instant. La folosirea transportului public în drumul de la aeroport sau de la serviciu către casă,  atât ceasul, cât și telefonul, vor anunța utilizatorul înainte de destinația finală, pentru ca acesta să nu-și mai facă griji că, preocupat de alte lucruri, va rata stația la care trebuie să coboare.

 

HUAWEI WATCH 3 este un manager de fitness și sănătate profesionist care dispune de până la 100 de moduri de antrenament. Echipat cu un nou senzor de temperatură de înaltă precizie, ceasul detectează pentru prima dată temperatura corpului. De asemenea, vine cu funcții SOS, ajută la gestionarea glicemiei, detectarea căderilor, precum și la monitorizarea și gestionarea stării de sănătate în timp real. Poate fi folosit și pentru a-i reaminti utilizatorului lucruri mărunte, cum ar fi când să bea apă sau să își ia medicamentele.

În plus, seria HUAWEI WATCH 3 se bucură de o autonomie a bateriei foarte mare, care durează 5 zile în modul inteligent și 21 de zile în modul autonomie ultra-mare pentru HUAWEI WATCH 3 Pro, în timp ce HUAWEI WATCH 3 are o durată de viață a bateriei de 3 zile în modul inteligent și de 14 zile în modul autonomie ultra-mare.

 

HUAWEI MatePad Pro: Productivitate sporită și creativitate maximă

Noua tabletă HUAWEI MatePad Pro vine cu un ecran superb OLED FullView de 12,6 inci și un raport ecran-corp de 90%, cel mai mare dintre toate tabletele disponibile în prezent pe piață. Datorită sistemului de operare HarmonyOS, HUAWEI MatePad Pro poate colabora în mod optim cu smartphone-uri și PC-uri pentru a dubla productivitatea și creativitatea, la birou sau ca planșă de desen.

HUAWEI MatePad Pro susține funcția Multi-screen Collaboration între tabletă și PC-uri, iar în modurile Mirror și Extend, tableta poate deveni o planșă de desen sau un ecran. Aceasta suportă glisarea fișierelor pe mai multe dispozitive, oferind experiențe mai eficiente.

 

O experiență interactivă complet nouă: mai ușor de utilizat și mai inteligentă ca niciodată

 

Cu HarmonyOS și Multi-Screen Collaboration, controlul mai multor dispozitive este la fel de simplu ca și controlul unuia singur. Noul panou de control multi-dispozitiv suportă conexiuni simple și intuitive prin funcția drag-and-integrate, care le permite utilizatorilor să conecteze dispozitivele dorite pe baza unor scenarii specifice.

De exemplu, dacă utilizatorii doresc să urmărească un film acasă, trebuie doar să deschidă Panoul de control și să tragă iconița smart screen pe iconița telefon, iar filmul trece direct de pe telefon pe televizor. De asemenea, dacă utilizatorul folosește și căștile HUAWEI FreeBuds 4, iconița căștilor poate fi trasă pe cea a telefonului, iar filmul va fi redat pe ecranul inteligent și sunetul va fi redirecționat prin FreeBuds. Acesta este doar un exemplu al experienței Super Device.

Noul centru de activități multi-device al HarmonyOS permite aplicațiilor să treacă de la un dispozitiv la altul fără a fi instalate separat, astfel încât toate funcțiile și serviciile să fie disponibile oricând și oriunde. Pe orice dispozitiv care face parte dintr-un sistem Super Device se pot vedea sarcinile care se desfășoară pe toate celelalte dispozitive. Pentru un afișaj mai mare al jocurilor mobile, pur și simplu se glisează în sus și se plasează cursorul pentru a afișa ecranul Overview, apoi se transferă jocul pe HUAWEI MatePad Pro pentru a continua distracția.

Noul ecran de pornire HarmonyOS este mai eficient și mai organizat ca niciodată. Pentru a genera widget-uri care afișează informații sau servicii în timp real, ușor de accesat, utilizatorii pot glisa în sus pe aplicații, fără a fi nevoie să deschidă aplicația în sine. Aceștia pot personaliza dimensiunea widget-urilor, atinge aplicații și glisa în sus pentru a afișa widget-urile lor, apoi pot atinge orice loc liber de pe ecranul de pornire pentru a le ascunde. Widget-urile pot fi utilizate și pentru a accesa Atomic Services, care pot fi apelate cu ușurință și partajate în Centrul de servicii fără a fi nevoie de descărcare sau instalare, facilitând astfel accesul la funcții precum știrile.

În ceea ce privește aspectul, frumusețea interacțiunii inovatoare stă în detaliile estetice: fontul HarmonyOS Sans special conceput pentru acesta și animațiile, oferă o experiență de utilizare constantă pe toate dispozitivele HarmonyOS.

HUAWEI HiLink a fost actualizat la HarmonyOS Connect pentru a echipa mai multe dispozitive non-Huawei cu funcții inteligente. Dispozitivele prezente în case inteligente pot fi conectate la telefonul mobil printr-o singură atingere. Prin atingerea telefonului de un cuptor Midea cu HarmonyOS și selectarea unei rețete, utilizatorul poate începe să pregătească imediat masa. Alimentele pot fi păstrate în siguranță mai mult timp în frigiderele Haier, care reglează automat temperatura în funcție de tipul de mâncare depozitat. Iar aparatele Joyoung pentru prepararea laptelui de soia pot recomanda rețete pe baza datelor din aplicația Health. Aceste conexiuni pot transforma întreaga bucătărie într-un nutriționist.

Performanța complexă protejează mai bine confidențialitatea și garantează securitatea

Modul de funcționare a sistemului HarmonyOS se îmbunătățește semnificativ. Un telefon HarmonyOS poate menține viteze de citire/scriere similare cu cele ale unui telefon nou după 36 de luni de utilizare, chiar și cu foarte puțin spațiu de stocare disponibil pe dispozitiv.

Huawei garantează confidențialitatea și securitatea consumatorilor. HarmonyOS moștenește și se sprijină în continuare pe cele mai importante tehnologii de confidențialitate și securitate din EMUI. Principiul de design al Huawei este să se asigure că numai persoana potrivită poate accesa datele potrivite pe dispozitivul potrivit, garantând securitatea accesului și securitatea fiecărui act de stocare, transmitere și utilizare a datelor. Atunci când este activată autentificarea pe mai multe dispozitive, utilizatorii își pot debloca telefoanele numai cu o combinație de recunoaștere facială pe smartphone și o verificare specială care garantează că ceasul pe care îl poartă utilizatorul este conectat la telefon.

În plus, HarmonyOS gestionează datele utilizatorilor pe categorii și protejează dispozitivele în funcție de nivel, stabilind praguri de securitate specifice pentru Super Dispozitive. Astfel, doar dispozitivele care îndeplinesc cerințele stricte de securitate pot accesa date corespunzătoare nivelului lor de securitate, garantând astfel că utilizatorii pot utiliza funcțiile Multi-device Collaboration cu încredere. Aplicațiile HarmonyOS sunt testate riguros pe parcursul dezvoltării, lansării, instalării și utilizării, pentru o experiență de utilizare sigură într-un ecosistem curat.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Eveniment

TCL revine la IFA 2022 cu o prezentare produse impresionante și o conferință de presă globală

Publicat

pe

TCL prezintă cea mai recentă colecție de televizoare Mini LED QLED cu ecran mare, cu tehnologie de display remarcabilă, precum și multe alte produse interconectate, pentru un stil de viață inteligent

TCL Electronics, unul dintre principalii jucători din industria TV la nivel mondial și printre cei mai mari producători de dispozitive electronice de consum, revine la IFA 2022. Evenimentul are loc la Berlin, în luna septembrie, și este primul eveniment offline de o asemenea anvergură, dedicat consumatorilor și dispozitivelor electronice de consum din 2019.

TCL va prezenta, în premieră, o colecție de produse impresionante, inclusiv cea mai recentă tehnologie de display pentru televizoarele Mini LED QLED cu ecran mare, insoțite de demonstrații live și prezentări ale întregii game de produse și oferte.

În același timp, TCL va găzdui o conferință de presă globală, la 1 septembrie, urmată de o expoziție de cinci zile, într-un un stand remarcabil care se întinde la peste 2.500 m2.

„Suntem încântați să revenim la IFA 2022 și suntem mândri că facem parte din această industrie dinamică. Sub noua noastră deviză „Inspire Greatness”, TCL va continua să inspire oamenii și, prin intermediul produselor și serviciilor noastre, să îi ajute să descopere și să se bucure de cele mai frumoase momente din viața lor”, a declarat Shaoyong Zhang, CEO al TCL Electronics.

La standul TCL de la IFA, vizitatorii vor putea experimenta performanța superioară și funcționalitatea ultimelor tehnologii de display, cele mai recente bare de sunet și dispozitive portabile inteligente, alături de o gamă completă de electrocasnice inteligente, precum și o selecție importantă de noi prototipuri pentru viitoarele televizoare TCL.

În plus față de caracteristicile impresionate ale produselor și estetica impresionantă a acestora, TCL va oferi vizitatorilor oportunitatea de a experimenta, în mod direct, tehnologia din spatele produselor invoatoare ale companiei. De asemenea, compania aduce în prim plan tehnologii AI de învățare profundă (deep-learning AI), care oferă o calitate a imaginii la standarde ridicate.

Conferința de presă TCL la IFA 2022

Data: 1 septembrie 2022

Ora: 15:00 (ora RO), 14:00 (CEST)

Locația: Hall 21B, Messedamm Berlin, Germany (intrarea prin Sommergarten, între Halls 21 and 22)

LivestreamTCL Electronics pe YouTube

Speakers:

Frédéric Langin, Vice President Sales and Marketing (TCL Europe)

Marek Maciejewski, Product Development Director (TCL Europe)

Olivier Semenoux, Head of Product Marketing and Go-To-Market Director (TCL Europe)

Twitter: @TCL_TV_Global

Facebook: @TCLElectronicsGlobal

Instagram: @tclelectronics

YouTube: TCL Electronics

Prezența TCL la IFA 2022:

Perioada: 2-6 septembrie 2022

Locația: Hall 21A, Messedamm Berlin, Germany

Facebook Comments
Citeste in continuare

Administrație locală

Mircea Stroe, conciliator și avocat: „Multe din neînțelegerile consumatori-bănci nu au ce căuta în instanță pentru că problemele nu sunt juridice, ci financiare”

Publicat

pe

Mircea Stroe – conciliator CSALB și avocat, în dialog cu Alina Radu – conciliator CSALB și avocat, Maria Guli și Cătălin Bălan – reprezentanți ai Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar.

  • „Sunt și consumatori care au prezentat doar jumătate de adevăr, încercând să obțină avantaj în negociere. Când se întâmplă acest lucru, devine foarte greu să conciliezi părțile” – Alina Radu
  • „Atunci când se pregătesc să formuleze o cerere pe site-ul www.csalb.ro, consumatorii să aibă pregătite fotografii sau scan-uri cu documentele, în telefon sau laptop, ca să le poată încărca mai ușor în aplicație” – Maria Guli
  • „Reamintim consumatorilor să își lase date de contact valide și să își verifice poșta electronică periodic, pentru că procedura concilierii presupune acordul consumatorului pentru fiecare pas pe care îl facem pentru soluționarea unei probleme” – Maria Guli
  • „Faptul că soluționarea se poate face și fără prezența fizică a părților, din faptul că documentele nu trebuie aduse personal ca să fie soluționat cazul respectiv, aduce un plus de eficiență” – Mircea Stroe

PODCAST CSALB Ep. 12 | „Problemele consumatori-banci nu sunt juridice, ci financiare”

Reporter: Ce vedeți că s-a schimbat în acești 6 ani de conciliere în cadrul CSALB, atât din perspectiva băncilor, cât și a consumatorilor?

Alina Radu: A fost o perioadă în care cu toții am învățat să lucrăm împreună, adică consumatori, conciliatori și bănci. Asta duce la creșterea gradului de succes pentru cazurile soluționate în CSALB. Băncile au văzut utilitatea intervenției conciliatorilor care intermediază relația consumatorilor cu băncile și ajută băncile să vadă mai bine situația consumatorilor.

Mircea Stroe: Pandemia a transformat procedura concilierii în una care folosește mult mijloacele de comunicare la distanță. Cred că efectul a fost unul pozitiv pentru că a adus o rapiditate în plus modului de rezolvare a dosarelor. Există și un confort pentru oameni, prin faptul că aceștia au înțeles că lucrurile se pot rezolva, problemele lor sunt văzute și, de cele mai multe ori, rezolvate de bancă. În plus, faptul că soluționarea se poate face și fără prezența fizică a părților, din faptul că documentele nu trebuie aduse personal ca să fie soluționat cazul respectiv, aduce un plus de eficiență.

Reporter: Legat de eficiență, timpul petrecut în aplicația de pe site a scăzut în 2021 față de 2020 cu aproximativ un minut. Practic, un consumator petrece puțin peste 4 minute ca să completeze cererea de negociere cu banca. Maria Guli gestionează inclusiv această aplicație de formulare a cererilor de pe site. Ce trebuie făcut pentru ca experiența consumatorilor în această aplicație să fie cât mai pozitivă? 

Maria Guli: Noi am promovat ideea de a nu introduce în cereri foarte multă argumentare juridică, asta pentru că CSALB soluționează alternativ față de ceea ce se întâmplă în instanțe. Adică, este mai important cazul particular al consumatorului și nu este prioritar conținutul contractului. Practic, conciliatorii noștri soluționează în echitate, de aceea am recomandat ca aceste cereri să aibă un conținut cât mai simplu formulat, să descrie situația reală. Ideal ar fi ca, atunci când se pregătesc să formuleze o cerere pe site-ul www.csalb.ro, consumatorii să aibă pregătite fotografii sau scan-uri cu documentele, în telefon sau laptop, ca să le poată încărca mai ușor în aplicație. Consumatorul trebuie să atașeze copii ale contractului de credit și orice alte documentele care îl pot ajuta în susținerea motivelor invocate în cerere. Cu titlu exemplificativ: ordine de plată, extrase bancare, documente medicale acolo unde este cazul, documente care să arate veniturile și cheltuielile familiei.

Reporter: După ce omul face cererea și o trimite prin aplicație, prin email, în plic sau vine la sediul CSALB cu ea, ce se întâmplă ulterior?

Maria Guli: Noi, la Secretariatul de Procedură al CSALB, ne uităm dacă cererea este conformă, iar apoi o trimitem mai departe către bancă sau IFN. Reamintim consumatorilor să își lase date de contact valide și să își verifice poșta electronică periodic, pentru că procedura concilierii presupune acordul consumatorului pentru fiecare pas pe care îl facem pentru soluționarea unei probleme. Instituțiile financiare au un termen de 15 zile să ne spună dacă acceptă sau refuză soluționarea prin intermediul Centrului nostru. În funcție de răspuns, putem avea un dosar de conciliere, atunci când cererea este acceptată sau trimitem răspunsul de clasare consumatorului. Comunicarea cu banca prin intermediul CSALB este mai rapidă decât dacă un consumator s-ar adresa direct băncii pentru că în bănci există departamente specializate în relația cu Centrul. Se lucrează cu angajați din Centrala băncii care pot avea o imagine de ansamblu asupra fiecărei spețe în parte. Un avantaj în plus este că în cazul multor bănci s-a păstrat componența echipelor de negociere încă de la înființarea CSALB.

Reporter: Mulți dintre conciliatorii CSALB sunt și avocați. Cum vedeți posibilitatea de a suspenda procesele din instanță pe care consumatorii le au cu băncile, în favoarea soluționării amiabile și gratuite a disputelor în cadrul Centrului? 

Alina Radu: Procedurile sunt foarte diferite între ceea ce se întâmplă în instanță și în cadrul Centrului. Este fără dubiu că modalitatea de soluționare prin intermediul concilierii este mult mai eficientă. Nevoia de justificare a cererii se păstrează și în cadrul CSALB, dar aici accentul este în altă parte. Este o soluționare în echitate, nu una strict juridică. Ori aceasta salvează foarte multe resurse. Cu alte cuvinte, în cadrul CSALB se ține cont de situație, de particularitățile cazului și chiar dacă argumentele juridice nu sunt de partea consumatorului, există o bază de discuție cu banca pentru a găsi o soluție. Ca observație a acestor ani este că oamenii își doresc în primul rând să fie ascultați.

Mircea Stroe: Multe dintre spețele care au ajuns în instanță, nu sunt niște spețe care ar trebui să ajungă acolo. Pentru că în acele cazuri nu este neapărat o problemă juridică. Acești consumatori nu au o problemă juridică de interpretare a unor norme sau a unor clauze contractuale. Problemele lor au o natură financiară, de fapt. Ele pleacă de la mici detalii: un comision pe care îl consideră mai mare sau un curs de schimb, o rată greu de plătit. Nefiind aspecte preponderent juridice, ele nu fac decât să îngreuneze actul de justiție per ansamblu. De aceea tot mai mulți consumatori se îndreaptă către CSALB sau ar trebui să facă acest lucru. Mulți au înțeles că aici ar putea obține o soluție care realmente îi poate ajuta și pe care ar obține-o foarte greu sau deloc în instanță.

Reporter: Care sunt greșelile sau lucrurile care ar putea fi ajustate în negociere? Atât de către consumatori, cât și de către bănci?

Mircea Stroe: Ideile preconcepute. Fiecare dosar în parte are particularități, nu poți obține ceea ce ai auzit că au obținut alții. Băncile, pe de altă parte, greșesc atunci când intră în negociere dintr-o poziție inflexibilă. Sunt și bănci care intră în această procedură, vin cu o ofertă, dar sunt destul de inflexibili în a o negocia și în a o adapta ulterior.

Alina Radu: Cred că este importantă onestitatea de ambele părți: și a consumatorului, și a instituțiilor financiare. Faptul că cineva a obținut un rezultat în negociere, nu e o justificare suficientă ca ceilalți să ceară și să obțină același lucru. Soluțiile sunt foarte bine particularizate pe cazurile concrete ale consumatorilor. Consumatorii trebuie să fie onești față de ceea ce cer și față de motivele care stau la baza cererii lor. Apoi, băncile să fie deschise să asculte și să vadă cu adevărat situația consumatorilor. Au fost situații în care consumatorii au prezentat un anumit lucru, dar banca a văzut că situația reală a consumatorului, din punct de vedere al relației cu banca, era alta. S-a mai întâmplat să avem consumatori care au venit, au prezentat o situație, pe care am prezentat-o mai departe băncii, dar de acolo mi s-a spus că situația consumatorului era, în realitate, asta. Consumatorul a omis să spună niște lucruri care erau relevante, încercând să obțină un avantaj în negociere, iar din momentul respectiv a devenit mult mai dificil să intermediez concilierea. Pentru că am plecat în această discuție de la jumătate de adevăr.

Reporter: Dacă ar fi să vorbim de un set de bune practici în conciliere, atât pentru bănci, cât și pentru consumatori, care sunt primele la care vă gândiți?

Alina Radu: De la consumatori trebuie să aflăm în primul rând ce anume își doresc, dar nu într-un limbaj juridic complicat. De asta ne ocupăm noi. Pentru bănci cred că este foarte important ca ele să participe în procedură cu deschidere, nu doar formal. Sigur că sunt limite, nu se poate obține totul, dar transparența în ceea ce se poate obține este importantă. Trebuie să înțeleagă și consumatorul care sunt limitele interne ale băncii, cum ar fi cele de aprobare a unei decizii a negociatorului din bancă.

Mircea Stroe: În ceea ce îi privește pe consumatori eu le-aș recomanda să înțeleagă și să accepte faptul că o soluție obținută este întotdeauna mai benefică decât o eșuare a procedurii de conciliere. Obținând ceva care să îți satisfacă niște nevoi este mult mai bine decât să ajungi în situația de totul sau nimic. Instituțiile bancare ar putea să aibă un rol mai mare în mediatizarea acestor activități de conciliere pentru că ei sunt o interfață directă cu consumatorii, în situațiile în care problemele nu se pot rezolva direct în bancă.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Afaceri

Strategii pentru ca muzica de nuntă să nu fie un dezastru | formatialaurentiucaldararu.ro

Publicat

pe

Alegerea divertismentului potrivit pentru nuntă este ca și cum ai crea o coloană sonoră fantastică pe care ți-o vei aminti pentru anii următori și este o parte esențială a stabilirii tonului pentru ziua ta cea mare. Dacă iei decizia greșită, s-ar putea să rămâi cu amintiri despre tăceri incomode între seturi, interpretări proaste ale melodiilor tale preferate sau chiar cântând muzica greșită în cele mai importante momente ale nunții tale. O formație nuntă 2022 cu muzică live este cea mai bună alegere pentru a avea parte de un eveniment de neuitat.

Iată câteva sfaturi pentru a evita accidentele muzicale în ziua nunții tale

Nu vă alegeți divertismentul exclusiv pe baza costului

Desigur, cei mai mulți dintre noi avem un buget în timp ce ne planifică nunțile, dar dacă îți alegi trupa, DJ-ul sau cvartetul de coarde în întregime pe baza prețului, s-ar putea să fii dezamăgit. Deși este cu siguranță realizabil să găsiți numeroase opțiuni muzicale care se încadrează în bugetul dumneavoastră.

Divertismentul de nuntă de vis poate fi o formație de 10 piese cu un ansamblu de alamă, dar s-ar putea să nu se încadreze în bugetul tău, așa că de ce să nu mergi cu o formație fermecătoare din patru piese? Există un motiv pentru care este una dintre cele mai populare opțiuni de divertisment live la nunți.

Păstrează-ți așteptările sub control

Deși toți sunt excelenți, diverși artișți au abilități și puncte forte distincte. O formație trebuie să discute cu clientul pentru a-l ajuta să își creeze un repertoriu formație nuntă 2022. De exemplu, sunt o cântăreață destul de versatilă, dar muzica soul nu este punctul meu forte. Așa că, dacă cineva solicită o melodie care este în cea mai bună gamă și este o ocazie mare, cu siguranță va fi interpretată. Cuplurile se vor putea bucura de melodia originală așa cum și-au imaginat-o  iar ziua nunții lor va fi perfect minunată.

Nu uitați să ascultați muzica între seturile trupei dumneavoastră

Asigură-te că te-ai gândit la ce muzică va cânta între spectacolele trupei tale pentru a menține sărbătoarea pe tot parcursul nunții tale. În timp ce mulți artiști își pot aduce propria muzică pentru a umple golurile, verificați de două ori pentru a vă asigura că acesta este cazul, deoarece vi se poate cere să furnizați muzica. Este de preferat să știți care este cazul de la început.

Fă-ți rezervările pentru divertisment cât mai curând posibil

Atât locul de desfășurare cât și rochia sunt importante. Nu așteptați până în ultimul moment pentru a vă alege muzica de nuntă. S-ar putea să credeți că rezervarea trupei tale preferate să fie cu 12 luni înainte de ziua ta cea mare parte prea devreme, dar este un timp potrivit.

Crede în instinctele trupei tale

Deși s-ar putea să-ți dorești control complet asupra muzicii, încercați să renunțați puțin și să vă puneți încrederea în divertismentul nunții. Ai putea fi tentat să oferi trupei tale o listă rigidă de melodii de urmat, dar nu știi niciodată care va fi starea de spirit a invitaților tăi până în ziua evenimentului, și orice interpret competent va putea simți imediat acel vibe.

https://www.youtube.com/watch?v=u3b1X_Uc2s0

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Vâlcea

Chez Odette Chez Odette
Afaceri55 de minute inainte

O călătorie gastronomică unică în delicioasa bucătărie franceză cu un Quiche Lorraine

Imaginați-vă o călătorie gastronomică în delicioasa bucătărie franceză. Notele moi și senzuale ale unui buchet de ierburi proaspete. Textura bogată...

Exclusiv14 ore inainte

Ziua când patru polițiști și-au încălcat jurământul de credință și au scuipat în obrazul statului de drept!/O faptă, trei sancțiuni

Comisia a decis  să trimită României o scrisoare de punere în întârziere, acordându-i un termen de patru luni pentru a...

Social22 de ore inainte

Samsung prezintă Galaxy Z Flip4 și Galaxy Z Fold4: Cele mai versatile dispozitive ce schimbă modul de interacțiune cu smartphone-urile

Samsung depășește așteptările cu cea de-a patra generație de pliabile aducând productivitate crescută, noi opțiuni de personalizare și experiențe FlexCam...

ExclusivO zi inainte

Vor fi propusi spre retinere si trimisi in judecata doi patroni „smecheri” de la doua societati care au participat la „Catastrofa ecologica din Prahova”

Suntem deja la jumătatea anului, iar guvernanții încă se joacă de-a ”baba oarba” cu drepturile angajaților din sectorul de ordine...

Sport2 zile inainte

Peste 80 de jucători din 24 de țări vor concura la cea de a IX-a ediție a Vitality Open Tour

Peste 80 de jucători din 24 de țări vor concura la cea de a IX-a ediție a Vitality Open Tour,...

Exclusiv2 zile inainte

Legaturi periculoase: Primarul Andrei Volosevici, bugetul local, BLUE PLANET SERVICES S.R.L., Solid Waste Operation SRL, Bogdan Niculescu, IPJ Prahova si crima organizata (II)

Incisiv de Prahova publica, azi, primul episod din serialul „Legaturi periculoase: Primarul Andrei Volosevici, bugetul local, BLUE PLANET SERVICES S.R.L.,...

Exclusiv3 zile inainte

Polițiștii trebuie să se mulțumească cu încă o rundă de promisiuni, despre o nouă serie de „firimituri” salariale

Incisiv de Prahova publica, azi, primul episod din serialul „Legaturi periculoase: Primarul Andrei Volosevici, bugetul local, BLUE PLANET SERVICES S.R.L.,...

ROBOR ROBOR
Social4 zile inainte

3 soluții pentru a scăpa de ROBOR

● Ce este ROBORUL? ROBOR este abreviere de la Romanian Interbank Offered Rate și  este unul dintre indicii de referință...

Pareri despre Glasspandoor Pareri despre Glasspandoor
Afaceri4 zile inainte

Păreri despre Glasspandoor – Impactul războiului asupra mediului de afaceri

Întrucât în mediul online au apărut anumite păreri despre Glasspandoor care sunt false, exagerate şi chiar rău intenționate, am scris acest articol...

Exclusiv4 zile inainte

Legaturi periculoase: Primarul Andrei Volosevici, bugetul local, BLUE PLANET SERVICES S.R.L., Solid Waste Operation SRL, Bogdan Niculescu, IPJ Prahova si crima organizata (I)

Incisiv de Prahova publica, azi, primul episod din serialul „Legaturi periculoase: Primarul Andrei Volosevici, bugetul local, BLUE PLANET SERVICES S.R.L.,...

Exclusiv5 zile inainte

BATAIE DE JOC/130 de mii de ploieșteni au rămas fără apă caldă datorita primarului Andrei Volosevici care nu a achitat si refuza sa achite facturile emise pentru serviciul prestat deja de catre Termoficare Prahova S.A.

Pentru că participarea la formele de protest anunțate la finalul anului 2021 a fost sub nivelul pe care organizațiile sindicale...

Exclusiv6 zile inainte

Domnul primar o joaca doar politic si se opune/Soluţia apei calde e în ograda lui Volosevici!

Nasul edilului (Albu Catalin de la Politia Locala Ploiesti) isi promoveaza imaginea sa si a Politiei Locale Ploiesti prin falsuri...

ExclusivO săptămână inainte

Un condamnat pentru delapidare, fost „consilier personal” al lui Sorin Oprescu, a fost numit acum șef al Complexului Sportiv Arcul de Triumf de către ministrul Sportului, Eduard Novak

Nasul edilului (Albu Catalin de la Politia Locala Ploiesti) isi promoveaza imaginea sa si a Politiei Locale Ploiesti prin falsuri...

ExclusivO săptămână inainte

CET Brazi trebuia să trecă în administrarea Primăriei încă din 2019!/Soluţia apei calde e în ograda lui Volosevici!/Vocabular de „mahala”

Problema furnizării apei calde în municipiul Ploieşti nu ar fi existat dacă o hotărâre din anul 2019 ar fi fost...

ExclusivO săptămână inainte

Desființarea de facto a contractelor partiale de muncă, va conduce, pe termen scurt mediu si lung, la o noua lovitura data economiei

Cineva spunea că România este țara tuturor posibilităților, noi astăzi spunem că și Poliția Română este instituția tuturor nenorocirilor. De ce spunem asta?...

ExclusivO săptămână inainte

Val de ironii și critici in timpul conferinței de presă halucinante si manipulatoare sustinuta luni seară de primarul Andrei Volosevici, după ce orașul a rămas fără apă caldă

Audierea politistilor de frontiera de la Vama Moravita, care au fost trimisi in judecata in baza unor asa-zise dovezi adunate...

Știrile Săptămânii