Connect with us

Exclusiv

Val de cereri de pensionare si demisii din Ministerul Afacerilor Interne

Publicat

pe

Metoda „Mihai Chirica” de la Iasi in plina derulare la „Republica de la Ploiesti”/Volo’, esti bine? (IV)

Va dezvaluiam ca  blocurile construite şi intabulate ilegal, cu mai multe niveluri faţă de cele prevăzute în autorizaţii – din”Republica de la Ploiesti” este o afacere care nu mai are iz penal, ci este penala – fiind intrunite toate elementele constitutive ale savarsirii mai multor infractiuni.

Implicarea “faraonului” Andrei Volosevici in aceasta afacere este CERTA la acest moment.

Va mai dezvaluiam ca, desi NU era clarvazator si nici dezvoltator s-a incheiat, inca din anul 2017, promisiuni de vanzare-cumparare (notari Tudose Maria si Tudose George) pentru apartamente de locuit si teren aferent, cand, in fapt, erau birouri.

Incisiv de Prahova a obtinut toate documentele pe care le vom publica in numarul viitor, documente care demonstreaza fara echivoc ca aceste autorizatii au fost eliberate ILEGAL, inregistrarile audio complete si toate documentele cu mita/parandaratul efectuat prin cabinetul notarilor Tudose Maria si Tudose George, prin care s-a incercat „pitirea” /ascunderea mitei:

Va asiguram ca administratia faraonului Andrei Volosevici si a gruparii sale de criminalitate economico-financiar organizata – va sari in aer!

Va dezvaluiam ca, IPJ Prahova ne-a raspuns ca cei de la Serviciul de Investigare a Criminalitatii Economice au efectuat cercetari constand doar in solicitarea si obtinerea de la Primaria municipiului Ploiesti a documentelor depuse pentru autoriozarea lucrarilor de construire.


Sa recapitulam:
 „Apartamente” – Spaga (actiuni de „spalare a banilor” prin Italia, prin interpusii unui „deontolog”)
– 09.08.2017 – Certificat de Urbanism nr 1009 pentru scopul „construire sediu administrativ birouri 2S+P+8E”;
– 10.04.2018 – Autorizatia de Construire nr 122- „construire sediu administrativ birouri 2 S+P+8E”;
– 14.11.2018 – Certificat de urbanism pentru scopul „modificare proiect autorizat cu AC 122/19.04.2018 prin: „modificare cota fundare, modificare inaltime nivel cu mentinerea volumului construit, modificare solutie desfumare la subsol 1, modificare compartimentare prin creare spatiu tehnic in volumul existent”;
 13.08.2020 – Autorizatia de Construire nr 293 pentru modificare proiect autorizat cu AC 122/19.04.2018 prin: „modificare cota fundare, modificare inaltime nivel cu mentinerea volumului construit, modificare solutie desfumare la subsol 1, modificare compartimentare, prin creare spatiu tehnic in volumul existent”;
– 28.09.2021 – Certificat de Urbanism nr 1109 pentru „scopul schimbare destinatie – modificare destinatie a imobilului autorizat cu AC nr 122/2018 si reautorizat cu AC nr 293/2020 in imobil locuinte colective fara a face modificari structurale”;
– La data de 16.03.2022, Directia Generala de Dezvoltare Urbana a efectuat un control la imobil numai din exteriorul cladirii (proprietatea nefiind imprejmuita) deoarece NU a fost gasit proprietarul.
– 18. 04.2022 – Autorizatia de Construire pentru scopul „Modificare destinatie a imobilului autorizat cu AC 122/2018 si reautorizat cu AC 293/2020 in imobil locuinte colective si recompartimentari interioare fara a se face modificari structurale”.
 Desi NU era clarvazator si nici dezvoltator s-a incheiat, inca din anul 2017, promisiuni de vanzare-cumparare (notari Tudose Maria si Tudose George) pentru apartamente de locuit si teren aferent, cand, in fapt, erau birouri.
– PLANUL URBANISTIC GENERAL DIN ZONA respectiva RESTRICTIONEAZA posibilitatea emiterii de Autorizatii de Construire pentru locuinte pentru respectivul amplasament.
– A fosat depasit CUT!
 Numarul locurilor de parcare aferent „apartamentelor” NU respecta reglementarile legale!
– Normele PSI/adapost NU sunt respectate.
Ce parere are Inspectoratul pentru Situații de Urgență “Şerban Cantacuzino” al judetului Prahova?
Dar Serviciul de Investigare a Criminalitatii Economice din cadrul IPJ Prahova?
Pe site-ul oficial al Inspectoratului pentru Situații de Urgență “Şerban Cantacuzino” al judetului Prahova se regaseste, MARE, Directiva SEVESO.


Mai mult, jos aveti si lista amplasamentelor de tip Sveso din judetul Prahova aflate in inventar la data de 31.12.2021:

– Intrebarea este cum a fost posibila „emiterea”, la data de 18. 04.2022 – a Autorizatiei de Construire pentru scopul „Modificare destinatie a imobilului autorizat cu AC 122/2018 si reautorizat cu AC 293/2020 in imobil locuinte colective si recompartimentari interioare fara a se face modificari structurale”, in afara tuturor prevederilor legale (prevedrile legislative naţionale) si a Directivei SEVESO?
– Promisiunile de vanzare/cumparare au fost incheiate la valori mult mai mari decat tranzactiile reale (valoarea declarata).

Date noi:

  • Barter  si/sau cea mai scumpa reclama din lume
  • Parafrazand un „celebru” „deontolog” (din vremurile lui „Portocala”):  „Avem niste emotii mari pentru cei sus mentionati…azi…!!!”

Deci, „investitorul” care a „obtinut” ilegal schimbarea autorizatiei din blocuri de birouri in blocuri de apartamente face o „donatie” pentru obtinerea unor foloase necuvenite (de imagine) pentru emitent, in valoare de 206.473.97 ron!

PARCUL „MITEI”

  • Emitentul autorizatiei ilegale ii realizeaza „investitorului” si asfaltarea, pe bani publici, a strazii de la blocul transformat ilegal din birouri in apartamente:

Asa cum am promis vom reveni cu inregistrari audio in care se specifica, in clar, mita cu apartamentele si faptul ca „faraonul” (N.R – Volo’, esti bine? (IV)…) nu avea cum sa nu stie deoarece „m-a dus personal la doamna…”!  (Cristina T.).

NOTA:

Ce este SEVESO ?
O serie de accidente majore în industria chimică au avut loc în întreaga lume. În Europa, accidentul Seveso în 1976 a determinat adoptarea unei legislaţii care vizează prevenirea şi controlul acestor accidente. În 1982 a fost adoptată prima Directiva UE 82/501/CEE – aşa-numita Directiva Seveso. La 9 decembrie 1996, Directiva Seveso a fost înlocuită de Directiva 96/82/CE a Consiliului, aşa-numita Directiva Seveso II. Această directivă a fost extinsă prin Directiva 2003/105/CE. Directiva Seveso II se aplică la câteva mii de unităţi industriale în care sunt prezente substanţe periculoase în cantităţi care depăşesc pragurile din directivă.
Scop
Scopul Directivei Seveso II este dublu. În primul rând, directiva are drept scop prevenirea riscurilor de accidente majore care implică substanţe periculoase. În al doilea rând, deoarece accidentele continuă să se producă, directiva are ca scop limitarea consecinţelor unor astfel de accidente nu numai pentru om (aspectele de securitate şi sănătate), dar şi pentru mediu (aspectul de mediu). Ambele obiective trebuiesc urmate în vederea asigurării unor niveluri înalte de protecţie pe întreg teritoriul Comunităţii, într-o manieră consecventă şi eficientă.
Raportarea privind punerea în aplicare a Directivei Seveso II
La fiecare trei ani, Comisia publică un rezumat al informaţiilor furnizate de către statele membre privind punerea în aplicare a directivei. Statele membre furnizează Comisiei un raport pe trei ani pentru unităţile „cu risc major” reglementate de articolele 6 şi 9, în conformitate cu procedura prevăzută în Directiva 91/692/CEE a Consiliului din 23 decembrie 1991 pe baza unui chestionar. Chestionarul pentru perioada 2006-2008 completat de Romania a fost transmis Comisiei de către IGSU in conformitate cu prevedrile legislative naţionale
Autorităţi responsabile cu punerea în aplicare a Directivei Seveso II
Autorităţile responsabile cu punerea în aplicare a Directivei Seveso II sunt:
la nivel naţional: Ministerul Mediului şi Pădurilor, Agenţia Naţională pentru Protecţia Mediului, Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă şi Garda Naţională de Mediu
la nivel regional: Agenţiile Regionale pentru Protecţia Mediului şi Comisariatele Regionale ale Gărzii Naţionale de Mediu
la nivel local: Agenţiile pentru Protecţia Mediului, Inspectoratele Judeţene pentru Situaţii de Urgenţă şi Comisariatele Judeţene ale Gărzii Naţionale de Mediu

Se aude, din nou, zăngănit de cătușe la Primaria Ploiesti/Se clameaza protectia SRI si a statului francez

AFACEREA BCR – Andrei Volosevici, Ioana Otilia Pelin si Albu Simona – s-a lasat cu dosar penal la DNA Structura Centrala

Se aude, din nou, zăngănit de cătușe la Primaria Ploiesti/Se clameaza protectia SRI si a statului francez

Infractiuni savarsite de un primar in exercitiu, Andrei Volosevici, alaturi de semnatarii din Primaria Ploiesti a actului aditional cu B.C.R/Documente plangere penala

Edilul Andrei Volosevici – SEF analfabet functional creativ

Avem dovada infractiunilor savarsite de primarul Andrei Volosevici alaturi de gruparea care a semnat ILEGAL actul aditional la contractul cu B.C.R.

Un nou abuz savarsit de primarul Andrei Volosevici/O noua prejudiciere a bugetului local/DOCUMENTE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Facebook Comments

Exclusiv

Haos si bataie de joc la Parcul Industrial Ploiesti

Publicat

pe

De

Soferii si/sau investitorii care pătrund in Parcul Industrial Ploiesti trebuie să dea dovadă de multă înţelegere şi să acorde prioritate pana si tirurilor stationate ilegal care mai efectueaza si manevre demne de Cartea Recordurilor, manevre care blocheaza circulatia cu orele.

Cativa „baieti” destepti, mari afaceristi si-au montat efectiv garaje ilegale in mijlocul drumului unde isi repara tirurile si/sau motoarele acestora blocand activitatea intregului parc.
Alaturi de masinile celor de la Kaufland care stationeaza ilegal si ingreuneaza activitatea tuturor investitorilor din acest parc industrial, baietii „destepti” stau cu nesimtire fix in mijlocul drumului de acces si isi repara motoarele, schimba filtre de ulei, etc ajungand sa puna o pata infecta pe imaginea acestui parc industrial.

„Orbul gainilor”.

Nu este pentru prima data cand dezvaluim ca, dupa decesul tragic al profesionistului Andrei Tudor –  dezastrul si haosul a pus stapanire pe Parcul Industrial Ploieşti.

In fapt, acest parc nu poate fi condus si coordonat din „strainatate” si/sau prin lipsa repetata de la serviciu si/sau prin delegarea de sarcini.

Imaginile vorbesc de la sine despre incompetenta care a pus stapanire pe acest parc industrial:

Vom reveni cu amanunte „picante”. (Irinel I.).

Articolul Haos si bataie de joc la Parcul Industrial Ploiesti apare prima dată în Ziarul Incisiv de Prahova.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

La IPJ Brașov cerul a tunat și a adunat camarila atotputernicului și atotștiutorului pentru a decide soarta oamenilor din subordine

Publicat

pe

De

Nu de puține ori mi-a fost dat să văd oameni mici cocoțați în funcții mari. Preocupat însă de propășirea individuală, fie i-am ignorat, fie tolerat. Nu-mi erau de niciun folos, de ce le-aș fi acordat din timpul meu!? Acum pot spune că mi-am atins toate obiectivele majore din carieră și mi-am făcut timp și pentru ei, parveniții din lumea din care făceam și eu parte până de curând, Poliția Română. Nu mi-am dorit asta, sunt tolerant și aleg întotdeauna medierea ca primă soluție posibilă a conflictului. Fac excepție in situația dovezilor crase de răutate, de nimicnicie, mai ales când aceasta este îndreptată împotriva celor din aceeași breaslă. Cu atât mai mult când victime sunt cei cărora acei așa-ziși virtuoși ai actului managerial le cer să presteze cât pentru trei angajați, penurie fiind de personal. Lipsă, firește, cauzată tot de calitatea actului amintit.

Așadar, iată! La IPJ Brașov cerul a tunat și a adunat camarila atotputernicului și atotștiutorului pentru a decide soarta oamenilor din subordine care au îndrăznit să se bucure odată cu intrarea în vigoare a HG 1198/2002 de o nesperată normalizare în ceea ce privește drepturile de transport la și de la locul de muncă. Firește, o bucurie reținută, dat fiind că art.27 din actul menționat prevedea că în aplicarea actului în cauză urma să se emită normele metodologice în termen de 90 de zile. Nici mai mult, nici mai puțin.

Rețineți că în hotărârea în cauză nu există nicio referire cu privire la termene, conținut și condiții de înregistrare a cererii, formă, fond sau emitent al documentelor de atașat la aceasta. Toate acestea au fost stipulate în cuprinsul Normelor Metodologice aprobate prin OMAI 181/2022 și sunt aplicabile odată cu publicarea sa în MOfR din data de 29 noiembrie 2022.

Reticența venea mai mult de la temerea colegilor care beneficiau deja de acest drept la data intrării în vigoare a HG 1198/2022, 11.10.2022, și anume aceea că vidul legislativ creat prin abrogarea la aceeași dată a actului normativ în domeniu anterior, HG 1292/2003, suspendarea plăților ar fi putut însemna de fapt pierderea efectivă a dreptului în plată până cel puțin la data la care vor fi fost publicate normele.

Ziua de 29.11.2022 a adus o briză de speranță. Ordinul MAI nr. 181/2022 prevede în art.4, alin 2 că, în cazul deplasărilor la și de la locul de muncă solicitate sau aprobate anterior intrării în vigoare a normelor metodologice, decontarea cheltuielilor de transport și/sau acordarea contravalorii transportului sub forma unor sume forfetare se realizează de la data la care persoana solicitantă ar fi îndeplinit condițiile prevăzute de Hotărârea Guvernului nr. 1.198/2022, conform procedurii stabilite de normele metodologice. Orice angajat al oricărei instituții de apărare, ordine publică și securitate națională de bună-credință ar interpreta în același mod ca și mine aceste prevederi. Structura logică a articolului 4 este incompletă, se completează, așadar, cu cele ale Normelor Metodologice. Se completează, stimaților, vă știți voi care, nu sunt eludate. Mai lesne de înțeles, în cazul celor care aveau deja o cerere de acest gen solicitată/aprobată anterior datei de 11.10.2022, procedurile sunt respectate de la data intrării în vigoare a OMAI 181/2022 iar dreptul se naște odată cu ziua în care personalul solicitant îndeplinea condițiile prevăzute în art.9 din HG 1298/2022. Tot nu este clar?

Greutatea înțelegerii vine de la prevederea legiuitorului regăsită în art. 4 alin 5 din Normele Metodologice: ”pentru personalul care îndeplinește condițiile de acordare în cursul unui an calendaristic, alocarea la suma forfetară lunară/săptămânală/ bilunară se face de la data înregistrării cererii la secretariatul unității până la finele anului calendaristic.” Ce să faci în acest caz? Această normă juridică incompletă este pe deasupra și una de trimitere. Adică se completează cu norme din același act normativ, Normele Metodologice. Și toate aceste norme sunt onerative d.p.d.v. al caracterului conduitei, adică obligă la efectuarea acțiunilor cerute. TOATE. De aici, confuzia.

Recapitulând, este de reținut că în același act normativ avem două obligații ale ordonatorului de credite, cea prevăzută de art. 4 alin. 2 din OMAI 181/2022, de acordare a contravalorii transportului de la data la care personalul solicitant ar fi îndeplinit condițiile din HG 1198/2022 și cea de-a doua, prevăzută de art.5 alin. 4 din Normele Metodologice, de acordare la suma forfetară de la data înregistrării cererii pentru personalul care îndeplinește condițiile de acordare în cursul unui an calendaristic. Probabil că la o singură lectură lucrurile nu pot fi clare. Este normal. La a doua lectură reușești să observi că într-unul dintre cele șase (6) articole ale sale Ordinul face referire în mod expres la una dintre cele două situații în care personalul din instituțiile de apărare, ordine publică și securitate națională se poate regăsi: personalul deja alocat la decontarea cheltuielilor de transport sau care a solicitat acest drept anterior intrării în vigoare a HG 1198/2022. Cea de-a doua, firește, este cea în care cel care a solicitat acest drept a făcut-o ulterior datei de 11.10.2022. Revenind la structura logică incompletă a art.4 din Ordin, acesta face trimitere la prevederile Normelor Metodologice ce reglementează modalitatea de acordare a contravalorii transportului sub forma sumelor forfetare lunare/săptămânale/bilunare la care personalul Ministerului Afacerilor Interne are dreptul potrivit art. 9 alin. (1) lit. h)-j) din Hotărârea Guvernului nr. 1.198/2022 privind drepturile de transport, norme care nu discern între cele două situații, obligând membrii comisiei să aplice procedura de urmat în raportandu-se la situația solicitantului. Nu ar fi logic ca legiuitorul să aleagă să completeze o normă cu una contrară acesteia. Prevederile art. 5 alin.4 din Normele de aplicare nu pot fi aplicate în completarea art.4 lin 2 din Ordin. Personalul solicitant care are dreptul la acordarea contravalorii transportului de la data la care ar fi îndeplinit condițiile din HG 1198/2022 nu poate fi alocat la suma forfetară doar de la data înregistrării cererii. Pentru că legea prevede altfel și pentru că, așa cum ați reținut, sper, de mai sus, nu ar fi putut cunoaște termenul la care să depună, forma și fondul acesteia și unde să ceară să fie înregistrată înainte de emiterea normelor metodologice.

Ați înțeles acum?

Așa cum am scris la început, sunt tolerant. Îi înțeleg pe cei săraci cu duhul. Dar, mă repet, nu sufăr răutatea. La ce ma refer, cu exactitate? La faptul ca oameni importanți din această instituție au validat ceea ce m-am străduit să explic celor vizați. Directorii Direcției Resurse Umane, Direcției Juridice, Direcției Financiare din cadrul Inspectoratului General al Poliției Române au emis un punct de vedere comun în care dau precizări cu privire la modalitatea de aplicare a actelor normative ce reglementează condițiile de acordare a drepturilor de transport, pe teritoriul național, ale personalului din instituțiile de apărare, ordine publică și securitate națională. Slujbașii IPJ Brașov atât de încercați în manipularea resursei umane au ales să se comporte arogant la adresa forului superior, să ignore aceste recomandări și să lezeze drepturile oamenilor cărora le cer să le fie loiali. Să îi oblige să-și îndrepte parte din resursele și așa modeste către justiție pentru a fi puși în drepturi. Aceasta atitudine m-a făcut sa scriu aceste rânduri, ca ei sa inteleaga la ce fărădelege sunt părtași iar cei de mai sus de ei sa stie cat respect le poarta.

Asa, fără vreun motiv anume, la final, îmi trece prin minte vorba aia, peștele de la cap se-mpute…dezvaluie Silviu Anton -Presedinte SPRD Brasov. (Irinel I.).

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

„La noi, nea Nero ăsta nu poate sa dea foc nici la CAF 2!”

Publicat

pe

De

Nu de puține ori mi-a fost dat să văd oameni mici cocoțați în funcții mari. Preocupat însă de propășirea individuală, fie i-am ignorat, fie tolerat. Nu-mi erau de niciun folos, de ce le-aș fi acordat din timpul meu!? Acum pot spune că mi-am atins toate obiectivele majore din carieră și mi-am făcut timp și pentru ei, parveniții din lumea din care făceam și eu parte până de curând, Poliția Română. Nu mi-am dorit asta, sunt tolerant și aleg întotdeauna medierea ca primă soluție posibilă a conflictului. Fac excepție in situația dovezilor crase de răutate, de nimicnicie, mai ales când aceasta este îndreptată împotriva celor din aceeași breaslă. Cu atât mai mult când victime sunt cei cărora acei așa-ziși virtuoși ai actului managerial le cer să presteze cât pentru trei angajați, penurie fiind de personal. Lipsă, firește, cauzată tot de calitatea actului amintit.

Așadar, iată! La IPJ Brașov cerul a tunat și a adunat camarila atotputernicului și atotștiutorului pentru a decide soarta oamenilor din subordine care au îndrăznit să se bucure odată cu intrarea în vigoare a HG 1198/2002 de o nesperată normalizare în ceea ce privește drepturile de transport la și de la locul de muncă. Firește, o bucurie reținută, dat fiind că art.27 din actul menționat prevedea că în aplicarea actului în cauză urma să se emită normele metodologice în termen de 90 de zile. Nici mai mult, nici mai puțin.

Rețineți că în hotărârea în cauză nu există nicio referire cu privire la termene, conținut și condiții de înregistrare a cererii, formă, fond sau emitent al documentelor de atașat la aceasta. Toate acestea au fost stipulate în cuprinsul Normelor Metodologice aprobate prin OMAI 181/2022 și sunt aplicabile odată cu publicarea sa în MOfR din data de 29 noiembrie 2022.

Reticența venea mai mult de la temerea colegilor care beneficiau deja de acest drept la data intrării în vigoare a HG 1198/2022, 11.10.2022, și anume aceea că vidul legislativ creat prin abrogarea la aceeași dată a actului normativ în domeniu anterior, HG 1292/2003, suspendarea plăților ar fi putut însemna de fapt pierderea efectivă a dreptului în plată până cel puțin la data la care vor fi fost publicate normele.

Ziua de 29.11.2022 a adus o briză de speranță. Ordinul MAI nr. 181/2022 prevede în art.4, alin 2 că, în cazul deplasărilor la și de la locul de muncă solicitate sau aprobate anterior intrării în vigoare a normelor metodologice, decontarea cheltuielilor de transport și/sau acordarea contravalorii transportului sub forma unor sume forfetare se realizează de la data la care persoana solicitantă ar fi îndeplinit condițiile prevăzute de Hotărârea Guvernului nr. 1.198/2022, conform procedurii stabilite de normele metodologice. Orice angajat al oricărei instituții de apărare, ordine publică și securitate națională de bună-credință ar interpreta în același mod ca și mine aceste prevederi. Structura logică a articolului 4 este incompletă, se completează, așadar, cu cele ale Normelor Metodologice. Se completează, stimaților, vă știți voi care, nu sunt eludate. Mai lesne de înțeles, în cazul celor care aveau deja o cerere de acest gen solicitată/aprobată anterior datei de 11.10.2022, procedurile sunt respectate de la data intrării în vigoare a OMAI 181/2022 iar dreptul se naște odată cu ziua în care personalul solicitant îndeplinea condițiile prevăzute în art.9 din HG 1298/2022. Tot nu este clar?

Greutatea înțelegerii vine de la prevederea legiuitorului regăsită în art. 4 alin 5 din Normele Metodologice: ”pentru personalul care îndeplinește condițiile de acordare în cursul unui an calendaristic, alocarea la suma forfetară lunară/săptămânală/ bilunară se face de la data înregistrării cererii la secretariatul unității până la finele anului calendaristic.” Ce să faci în acest caz? Această normă juridică incompletă este pe deasupra și una de trimitere. Adică se completează cu norme din același act normativ, Normele Metodologice. Și toate aceste norme sunt onerative d.p.d.v. al caracterului conduitei, adică obligă la efectuarea acțiunilor cerute. TOATE. De aici, confuzia.

Recapitulând, este de reținut că în același act normativ avem două obligații ale ordonatorului de credite, cea prevăzută de art. 4 alin. 2 din OMAI 181/2022, de acordare a contravalorii transportului de la data la care personalul solicitant ar fi îndeplinit condițiile din HG 1198/2022 și cea de-a doua, prevăzută de art.5 alin. 4 din Normele Metodologice, de acordare la suma forfetară de la data înregistrării cererii pentru personalul care îndeplinește condițiile de acordare în cursul unui an calendaristic. Probabil că la o singură lectură lucrurile nu pot fi clare. Este normal. La a doua lectură reușești să observi că într-unul dintre cele șase (6) articole ale sale Ordinul face referire în mod expres la una dintre cele două situații în care personalul din instituțiile de apărare, ordine publică și securitate națională se poate regăsi: personalul deja alocat la decontarea cheltuielilor de transport sau care a solicitat acest drept anterior intrării în vigoare a HG 1198/2022. Cea de-a doua, firește, este cea în care cel care a solicitat acest drept a făcut-o ulterior datei de 11.10.2022. Revenind la structura logică incompletă a art.4 din Ordin, acesta face trimitere la prevederile Normelor Metodologice ce reglementează modalitatea de acordare a contravalorii transportului sub forma sumelor forfetare lunare/săptămânale/bilunare la care personalul Ministerului Afacerilor Interne are dreptul potrivit art. 9 alin. (1) lit. h)-j) din Hotărârea Guvernului nr. 1.198/2022 privind drepturile de transport, norme care nu discern între cele două situații, obligând membrii comisiei să aplice procedura de urmat în raportandu-se la situația solicitantului. Nu ar fi logic ca legiuitorul să aleagă să completeze o normă cu una contrară acesteia. Prevederile art. 5 alin.4 din Normele de aplicare nu pot fi aplicate în completarea art.4 lin 2 din Ordin. Personalul solicitant care are dreptul la acordarea contravalorii transportului de la data la care ar fi îndeplinit condițiile din HG 1198/2022 nu poate fi alocat la suma forfetară doar de la data înregistrării cererii. Pentru că legea prevede altfel și pentru că, așa cum ați reținut, sper, de mai sus, nu ar fi putut cunoaște termenul la care să depună, forma și fondul acesteia și unde să ceară să fie înregistrată înainte de emiterea normelor metodologice.

Ați înțeles acum?

Așa cum am scris la început, sunt tolerant. Îi înțeleg pe cei săraci cu duhul. Dar, mă repet, nu sufăr răutatea. La ce ma refer, cu exactitate? La faptul ca oameni importanți din această instituție au validat ceea ce m-am străduit să explic celor vizați. Directorii Direcției Resurse Umane, Direcției Juridice, Direcției Financiare din cadrul Inspectoratului General al Poliției Române au emis un punct de vedere comun în care dau precizări cu privire la modalitatea de aplicare a actelor normative ce reglementează condițiile de acordare a drepturilor de transport, pe teritoriul național, ale personalului din instituțiile de apărare, ordine publică și securitate națională. Slujbașii IPJ Brașov atât de încercați în manipularea resursei umane au ales să se comporte arogant la adresa forului superior, să ignore aceste recomandări și să lezeze drepturile oamenilor cărora le cer să le fie loiali. Să îi oblige să-și îndrepte parte din resursele și așa modeste către justiție pentru a fi puși în drepturi. Aceasta atitudine m-a făcut sa scriu aceste rânduri, ca ei sa inteleaga la ce fărădelege sunt părtași iar cei de mai sus de ei sa stie cat respect le poarta.

Asa, fără vreun motiv anume, la final, îmi trece prin minte vorba aia, peștele de la cap se-mpute…dezvaluie Silviu Anton -Presedinte SPRD Brasov. (Irinel I.).

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Vâlcea

Exclusiv18 ore inainte

Haos si bataie de joc la Parcul Industrial Ploiesti

Soferii si/sau investitorii care pătrund in Parcul Industrial Ploiesti trebuie să dea dovadă de multă înţelegere şi să acorde prioritate...

sistem de securitate sistem de securitate
SocialO zi inainte

Ce este un sistem de securitate pentru locuință și cum funcționează

Avansul tehnologic, dar și vremurile pe care le trăim, sunt factori care ne determină să ne protejăm locuința, bunurile, iar...

Pachet cazare Pachet cazare
TurismO zi inainte

Pachet cazare pentru sărbătorile Pascale 2023 la Hotel Izvoare – Căciulata

Știm cât de mult vă doriți să ieșiți din cotidianul de zi cu zi și să petreceți timp de calitate...

Exclusiv2 zile inainte

La IPJ Brașov cerul a tunat și a adunat camarila atotputernicului și atotștiutorului pentru a decide soarta oamenilor din subordine

Nu de puține ori mi-a fost dat să văd oameni mici cocoțați în funcții mari. Preocupat însă de propășirea individuală,...

Timisoara Timisoara
Turism2 zile inainte

Timisoara – Ce poti vizita in orasul de pe Bega?

Dupa cum bine stii deja, Timisoara se numara printre cele mai frumoase orase ale tarii noastre. Ceea ce diferentiaza acest...

boiler cu acumulare boiler cu acumulare
Social2 zile inainte

Tot ce trebuie să știi despre boiler cu acumulare

Boiler cu acumulare este încă un produs extrem de răspândit menit să asigure producția de apă caldă în locuințe. Ușor...

Exclusiv3 zile inainte

„La noi, nea Nero ăsta nu poate sa dea foc nici la CAF 2!”

Nu de puține ori mi-a fost dat să văd oameni mici cocoțați în funcții mari. Preocupat însă de propășirea individuală,...

Afaceri5 zile inainte

Cum să zugrăvesști o cameră: 10 pași pentru a picta pereții ca un zugrav profesionist

A învăța cum să zugrăvești o cameră în mod corespunzător este esențial atât pentru cei începători cu bricolaj, pentru noii proprietari, cât...

Exclusiv5 zile inainte

Structura de acțiuni speciale din cadrul DGPMB ar trebui să reprezinte un etalon pentru restul țării

La data de 12 ianuarie 2023, începând cu ora 12:00 Sindicatul Europol a participat la ședința privind analiza activităților desfășurate...

Uși de interior Uși de interior
Social5 zile inainte

Uși de interior în 2023: ce factori să iei în considerare

Când vine vorba de amenajarea locuinței, fiecare produs trebuie ales cu atenție, în special uși de interior. Elementele de design...

Exclusiv6 zile inainte

Strategii de recuperare după o accidentare sportivă

Recuperarea după o accidentare este un proces dificil, dar cu strategiile și atitudinea potrivite, poate avea succes. Sportivii care au...

Exclusiv6 zile inainte

Nea’ Oaie de la MOVILA VULPII s-a suparat ca magarul pe sat si a trecut la amenintari/Tupeul Magarului (II)

In articolul precedent am precizat ca, echipa de la ”Incisiv de Prahova” primește amenințări în fiecare zi. Am învățat să...

Administrație locală6 zile inainte

Râureni este noul partener al Federației Române de Handbal

București, 20 ianuarie 2023 – Compania Annabella Fabrica de Conserve Râureni SA se alătură Federației Române de Handbal, în susținerea...

Exclusiv7 zile inainte

Căprării ieftine specifice stagiului militar din anii comunismului sunt validate efectiv prin dispozițiile de sancționare disciplinară emise de către șeful IPJ Caraș-Severin

La data de 12 ianuarie 2023, începând cu ora 12:00 Sindicatul Europol a participat la ședința privind analiza activităților desfășurate...

ExclusivO săptămână inainte

Nea’ Oaie de la MOVILA VULPII s-a suparat ca magarul pe sat si a trecut la amenintari/Probabil i se trage de la prea multa omletă

Echipa de la ”Incisiv de Prahova” primește amenințări în fiecare zi. Am învățat să trăim cu amenințările/combinatiile și să nu...

ExclusivO săptămână inainte

O neglijenta si un abuz in serviciu savarsit de numita Tasma V. Tania, agent sef principal la Penitenciarul Ploiesti, poate costa statul roman

La data de 12 ianuarie 2023, începând cu ora 12:00 Sindicatul Europol a participat la ședința privind analiza activităților desfășurate...

Știrile Săptămânii