Connect with us

Exclusiv

„La noi, nea Nero ăsta nu poate sa dea foc nici la CAF 2!”

Publicat

pe

Nu de puține ori mi-a fost dat să văd oameni mici cocoțați în funcții mari. Preocupat însă de propășirea individuală, fie i-am ignorat, fie tolerat. Nu-mi erau de niciun folos, de ce le-aș fi acordat din timpul meu!? Acum pot spune că mi-am atins toate obiectivele majore din carieră și mi-am făcut timp și pentru ei, parveniții din lumea din care făceam și eu parte până de curând, Poliția Română. Nu mi-am dorit asta, sunt tolerant și aleg întotdeauna medierea ca primă soluție posibilă a conflictului. Fac excepție in situația dovezilor crase de răutate, de nimicnicie, mai ales când aceasta este îndreptată împotriva celor din aceeași breaslă. Cu atât mai mult când victime sunt cei cărora acei așa-ziși virtuoși ai actului managerial le cer să presteze cât pentru trei angajați, penurie fiind de personal. Lipsă, firește, cauzată tot de calitatea actului amintit.

Așadar, iată! La IPJ Brașov cerul a tunat și a adunat camarila atotputernicului și atotștiutorului pentru a decide soarta oamenilor din subordine care au îndrăznit să se bucure odată cu intrarea în vigoare a HG 1198/2002 de o nesperată normalizare în ceea ce privește drepturile de transport la și de la locul de muncă. Firește, o bucurie reținută, dat fiind că art.27 din actul menționat prevedea că în aplicarea actului în cauză urma să se emită normele metodologice în termen de 90 de zile. Nici mai mult, nici mai puțin.

Rețineți că în hotărârea în cauză nu există nicio referire cu privire la termene, conținut și condiții de înregistrare a cererii, formă, fond sau emitent al documentelor de atașat la aceasta. Toate acestea au fost stipulate în cuprinsul Normelor Metodologice aprobate prin OMAI 181/2022 și sunt aplicabile odată cu publicarea sa în MOfR din data de 29 noiembrie 2022.

Reticența venea mai mult de la temerea colegilor care beneficiau deja de acest drept la data intrării în vigoare a HG 1198/2022, 11.10.2022, și anume aceea că vidul legislativ creat prin abrogarea la aceeași dată a actului normativ în domeniu anterior, HG 1292/2003, suspendarea plăților ar fi putut însemna de fapt pierderea efectivă a dreptului în plată până cel puțin la data la care vor fi fost publicate normele.

Ziua de 29.11.2022 a adus o briză de speranță. Ordinul MAI nr. 181/2022 prevede în art.4, alin 2 că, în cazul deplasărilor la și de la locul de muncă solicitate sau aprobate anterior intrării în vigoare a normelor metodologice, decontarea cheltuielilor de transport și/sau acordarea contravalorii transportului sub forma unor sume forfetare se realizează de la data la care persoana solicitantă ar fi îndeplinit condițiile prevăzute de Hotărârea Guvernului nr. 1.198/2022, conform procedurii stabilite de normele metodologice. Orice angajat al oricărei instituții de apărare, ordine publică și securitate națională de bună-credință ar interpreta în același mod ca și mine aceste prevederi. Structura logică a articolului 4 este incompletă, se completează, așadar, cu cele ale Normelor Metodologice. Se completează, stimaților, vă știți voi care, nu sunt eludate. Mai lesne de înțeles, în cazul celor care aveau deja o cerere de acest gen solicitată/aprobată anterior datei de 11.10.2022, procedurile sunt respectate de la data intrării în vigoare a OMAI 181/2022 iar dreptul se naște odată cu ziua în care personalul solicitant îndeplinea condițiile prevăzute în art.9 din HG 1298/2022. Tot nu este clar?

Greutatea înțelegerii vine de la prevederea legiuitorului regăsită în art. 4 alin 5 din Normele Metodologice: ”pentru personalul care îndeplinește condițiile de acordare în cursul unui an calendaristic, alocarea la suma forfetară lunară/săptămânală/ bilunară se face de la data înregistrării cererii la secretariatul unității până la finele anului calendaristic.” Ce să faci în acest caz? Această normă juridică incompletă este pe deasupra și una de trimitere. Adică se completează cu norme din același act normativ, Normele Metodologice. Și toate aceste norme sunt onerative d.p.d.v. al caracterului conduitei, adică obligă la efectuarea acțiunilor cerute. TOATE. De aici, confuzia.

Recapitulând, este de reținut că în același act normativ avem două obligații ale ordonatorului de credite, cea prevăzută de art. 4 alin. 2 din OMAI 181/2022, de acordare a contravalorii transportului de la data la care personalul solicitant ar fi îndeplinit condițiile din HG 1198/2022 și cea de-a doua, prevăzută de art.5 alin. 4 din Normele Metodologice, de acordare la suma forfetară de la data înregistrării cererii pentru personalul care îndeplinește condițiile de acordare în cursul unui an calendaristic. Probabil că la o singură lectură lucrurile nu pot fi clare. Este normal. La a doua lectură reușești să observi că într-unul dintre cele șase (6) articole ale sale Ordinul face referire în mod expres la una dintre cele două situații în care personalul din instituțiile de apărare, ordine publică și securitate națională se poate regăsi: personalul deja alocat la decontarea cheltuielilor de transport sau care a solicitat acest drept anterior intrării în vigoare a HG 1198/2022. Cea de-a doua, firește, este cea în care cel care a solicitat acest drept a făcut-o ulterior datei de 11.10.2022. Revenind la structura logică incompletă a art.4 din Ordin, acesta face trimitere la prevederile Normelor Metodologice ce reglementează modalitatea de acordare a contravalorii transportului sub forma sumelor forfetare lunare/săptămânale/bilunare la care personalul Ministerului Afacerilor Interne are dreptul potrivit art. 9 alin. (1) lit. h)-j) din Hotărârea Guvernului nr. 1.198/2022 privind drepturile de transport, norme care nu discern între cele două situații, obligând membrii comisiei să aplice procedura de urmat în raportandu-se la situația solicitantului. Nu ar fi logic ca legiuitorul să aleagă să completeze o normă cu una contrară acesteia. Prevederile art. 5 alin.4 din Normele de aplicare nu pot fi aplicate în completarea art.4 lin 2 din Ordin. Personalul solicitant care are dreptul la acordarea contravalorii transportului de la data la care ar fi îndeplinit condițiile din HG 1198/2022 nu poate fi alocat la suma forfetară doar de la data înregistrării cererii. Pentru că legea prevede altfel și pentru că, așa cum ați reținut, sper, de mai sus, nu ar fi putut cunoaște termenul la care să depună, forma și fondul acesteia și unde să ceară să fie înregistrată înainte de emiterea normelor metodologice.

Ați înțeles acum?

Așa cum am scris la început, sunt tolerant. Îi înțeleg pe cei săraci cu duhul. Dar, mă repet, nu sufăr răutatea. La ce ma refer, cu exactitate? La faptul ca oameni importanți din această instituție au validat ceea ce m-am străduit să explic celor vizați. Directorii Direcției Resurse Umane, Direcției Juridice, Direcției Financiare din cadrul Inspectoratului General al Poliției Române au emis un punct de vedere comun în care dau precizări cu privire la modalitatea de aplicare a actelor normative ce reglementează condițiile de acordare a drepturilor de transport, pe teritoriul național, ale personalului din instituțiile de apărare, ordine publică și securitate națională. Slujbașii IPJ Brașov atât de încercați în manipularea resursei umane au ales să se comporte arogant la adresa forului superior, să ignore aceste recomandări și să lezeze drepturile oamenilor cărora le cer să le fie loiali. Să îi oblige să-și îndrepte parte din resursele și așa modeste către justiție pentru a fi puși în drepturi. Aceasta atitudine m-a făcut sa scriu aceste rânduri, ca ei sa inteleaga la ce fărădelege sunt părtași iar cei de mai sus de ei sa stie cat respect le poarta.

Asa, fără vreun motiv anume, la final, îmi trece prin minte vorba aia, peștele de la cap se-mpute…dezvaluie Silviu Anton -Presedinte SPRD Brasov. (Irinel I.).

Facebook Comments

Exclusiv

„Frumusetea” si „splendoarea” din „inteligenta” artificiala emanata de edilul Andrei Volosevici – in diagonala cu Bachus – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

De

„Primarie pe persoana fizica”…” Volosevici da din nou dovada ca prezenta sa in fruntea Ploiestiului este un accident al istoriei pe care il regreta chiar si cei mai devotati sustinatori ai sai”, preciza intr-un punct de vedere celebrul avocat George Botez, consilier local, care a reactionat la infractiunea edilului de eliberare din functia publica a directorului de la Directia Economica, Nicoleta Craciunoiu.

Reamintim si REITERAM ca, Nicoleta Craciunoiu a avut 28 de ani de activitate cu calificativul F Bine, din care 25 pe postul de director. Si, vine un „neica nimeni” care merge mai mult clatinat de BACHUS si isi bate joc de lege si de oameni.

Ca sa vedeti „frumusetea” si „splendoarea” din „inteligenta” artificiala emanata de edil, va atasam ce a putut mentiona in dispozitia nr 1629 de ieri, edilul nostru care a dorit sa „scape” (ILEGAL!!!) de persoana care a asigurat legalitatea in primarie:

La „motivele” invocate in destituire, gandirea edilului Andrei Volosevici – in diagonala cu Bachus – a mentionat si adresa Directiei Economice nr 608/24.03.2023, pe care o atasam pentru lamurirea tuturor „aburilor” acestuia si pentru informarea cititorilor:

„Direcţia Economică

Nr.608/24.03.2023

Către,

CABINET PRIMAR

Ref: Adresă nr.39/23.03.2023

Având în vedere Adresa nr.39/23.03.2023, comunicată  prin salariatul Serviciului Resurse Umane, Organizare şi Administrativ în data de 24.03.2023, ora 8.15, cu termen  de răspuns  24.03.2023, ora 13.00, vă aduc la cunoştintă următoarele aspecte:

1.Documentele supuse C.F.P.P. cu semnătura directorului economic sunt  înscrise şi înregistrate atât manual, cât şi in format electronic, astfel în anul 2022 înregistrate manual sunt 2322 operaţiuni, la care se adaugă operaţiunile de intrări-ieşiri înregistrate manual pentru 3987 operaţiuni.

Vă informez că nici Strategia lui EISENHOWER şi nicio altă strategie, pornind de la urgenţă şi  importanţă, aplicată în plan profesional nu rezolvă răspunsul la adresă in termen de 4 ore si 45 minute, dat fiind volumul mare de documente şi registrele existente atât la nivelul Direcţiei Economice, cât şi la nivelul celorlalte direcţii din Primăria Ploieşti. Am solicitat prin email sprijinul serviciului Resurse Umane, Organizare si Administrativ, email ora 11.01, privind xeroxarea registrelor, ca apoi să le semnez pagină cu pagină şi să le ştampilez “conform cu originalul”.

Organele de control, de cercetare penală, de audit, solicită documente cu precizarea unui termen exprimat in zile, nu ore, aşa cum îmi solicitaţi astăzi.

Precizez că în repetate rânduri mi s-a solicitat, în scris, la ora 16.15, 16.30, rezolvarea, soluţionarea unor  situaţii, uneori nelegale, pentru a 2 -a  zi la ora 10.00, 12.00, iar  în zile de sâmbătă întocmirea de rapoarte de specialitate în câteva ore şi transmiterea acestora de la domiciliu, neavând acces la documentele instituţiei şi în absenţa salariaţilor care ţin evidenţa contabilă în domeniul respectiv sau semnarea în zile nelucrătoare de documente la ora 22.00, fără finalitate, deoarece instituţiile statului, respectiv Trezoreria Ploieşti nu efectua operaţiuni  de plăţi  la miezul nopţii în zile nelucrătoare.

2.Transmit copie Raport audit nr. 168/08.12.2022 elaborat de auditorii publici în urma misiunii de audit efectuat în perioada 20.10.2022 – 23.11.2022, trasmis Direcţiei Economice sub nr. înregistrare 27/26.01.2023, pentru care nu am cunoştinţă de data intrării în cadrul Direcţiei Economice, repartizare, soluţionare, etc.

Am luat cunostinta de acesta în data de 24.04.2023, ora 9.00.

Perioada auditată este 01.01.2019 -30.06.2022.

Aspectele negative nu sunt rezultatul nerespectării prevederilor legale de către directorul executiv al Direcţiei Economice sau de către salariaţii Direcţiei Economice.

Conform Legii nr. 94/1992 privind organizarea şi funcţionarea Curţii de Conturi, cu modificările şi completările ulterioare,  pentru Situaţiile Financiare aferente anului 2022, potrivit standardelor de audit, efectuarea auditului financiar sau auditului performanţei  se va efectua in anul 2023, astfel sunt in imposibilitatea punerii la dispoziţie de extrase din Rapoartele de audit financiar ale Curţii de Conturi pentru anul 2022.

  1. Pentru registrele în format electronic se impune solicitarea sprijinului celor 2 firme de prestări servicii in domeniul I.T. şi serviciului informatică al instituţiei, având în vedere faptul că evidenţa contabilă la nivelul entităţii este condusă cu ajutorul programelor informatice care asigură prelucrarea, înregistrarea în contabilitate conform reglementărilor contabile aplicabile, inclusiv circuitul documentelor.
  2. Solicit să mi se pună la dispoziţie Fişa de post, atribuţiile salariatei Pelin Ioana Otilia de la angajare şi până în prezent şi să mi se comunice dacă a îndeplinit şi îndeplineste condiţiile de acordare a vizei de C.F.P.P. cu privire  la vechime, studii, experienţă profesională etc. având în vedere ca am atras atenţia asupra acestui aspect în nenumărate rânduri şi serviciul resurse umane, organizare , administrativ a refuzat să îmi pună la dispoziţie aceste documente, sub pretextul că: sunt date cu caracter personal.

Nota explicativă privind neducerea la îndeplinire a atributiilor de către Pelin Ioana Otilia , atribuţii  din Fişa de Post  insuşite de către aceasta în calitate de şef serviciu buget-împrumuturi  şi documentaţia aferentă trebuie solicitate salariatei Pelin Ioana Otilia. Arhivarea documentelor, corespondenţei privind activitatea specifică serviciului buget-împrumuturi se face la nivelul serviciului buget-împrumuturi. Acordarea vizei de C.F.P.P.  de către alţi salariaţi a fost pentru a nu bloca activitatea instituţiei.

Nu am refuzat şi  ignorat sarcini de serviciu urgente  fiind conştientă că sunt importante, dar nici altele fără finalitate dispuse fie verbal sau în scris, de teama repercursiunilor în ce mă priveşte având ca scop sesizarea comisiei de disciplină şi  destituirea din funcţie, aşa cum rezultă din declaraţiile  din cursul anului trecut in cadrul conferinţei de presă.

Vă aduc la cunoştinţă că am dreptul la un loc de muncă lipsit de acte de hărţuire morală şi prin urmare refuz să fiu supusă in mod continuu hărţuirii morale la locul de muncă.

Această hărţuire morală prin caracterul său sistematic mi-a adus atingere demnităţii, integrităţii fizice şi pune în pericol munca şi climatul de lucru prin crearea unei atmosfere de tensiune şi presiune la locul de muncă, prin numire în comisii de predare-primire CET Brazi sau ducere la îndeplinire atribuţii şi sarcini  privind inventariere in teren sau altele de specialitate tehnica, neavând pregătirea necesară, prin supravegherea excesivă a modului în care îmi îndeplinesc sarcinile de serviciu, prin ameninţări repetate cu plângeri penale, discriminare, toate acestea afectandu-mi activitatea desfăşurată şi sănătatea.

Discreditarea abilităţilor profesionale şi atacul în mod repetat la reputaţia mea prin răspândirea de zvonuri, umilire, sunt făcute cu scopul de a mi se ataca demnitatea, integritatea, credibilitatea şi competenţa profesională.

Izolarea mea prin desemnarea şi trasarea sarcinilor de serviciu de către subalterni apropiaţi dvs., excluderea de la şedinţele de echipă, ignorarea repetată a cererilor şi plângerilor depuse de mine, refuzul privind formularea de  răspunsuri la Plângeri prealabile formulate de către mine sau netrasmiterea de copii xerox după documente asupra cărora am suspiciuni că au fost înlocuite sau falsificate, discriminarea prin încercări de evaluări necorespunzătoare, jigniri repetate de genul zero profesional, nu va mai lucra mult timp in institutie, atac la persoană sau împiedicarea de a mă exprima fiind întreruptă şi  încercându-se intimidarea mea, ameninţările repetate, fiind tratată mai degrabă ca obiect decât ca subiect al unor discuţii, desconsiderarea mea in faţa colegilor, crearea de presiuni, împovărarea cu sarcini ale unor subalterni, încredinţarea unor sarcini de serviciu cu termen foarte scurt, cu documente de ordinul sutelor de pagini de analizat imediat etc, reprezintă o  practică frecventă din instituţie în ce mă priveşte”. Vom reveni. (Cerasela N.).

„Primarie pe persoana fizica”…” Volosevici da din nou dovada ca prezenta sa in fruntea Ploiestiului este un accident al istoriei pe care il regreta chiar si cei mai devotati sustinatori ai sai”

Traim, domnule, intr-o lume fara onoare si fara limite morale si legale/Primarul Andrei Volosevici inca o infarctiune: a eliberat din functia publica pe directorul de la Directia Economica din cadrul Primariei Ploiesti/Nu este doar de civil, toata actiunea este de PENAL  

Edilul Andrei Volosevici si gasca sa reinventeaza legea (Codul Penal si Legea Contabilitatii) in folosul firmei VEOLIA/Din razbunare se incearca destituirea ILEGALA a directorului economic

 

 

 

 

 

 

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

„Primarie pe persoana fizica”…” Volosevici da din nou dovada ca prezenta sa in fruntea Ploiestiului este un accident al istoriei pe care il regreta chiar si cei mai devotati sustinatori ai sai” – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

De

Primăria Ploieşti încearcă să obţină eşalonarea unei datorii de aproape 10 milioane de euro pe care o are către fostul operator Veolia Energie, aferentă plăţii subvenţiei şi unor diferenţe de costuri din ultima parte a contractului. În funcţie de tariful care se aplică, datoria ar putea ajunge la o valoare aproape dublă, aflam cu stupoare de la trompetele si/sau presa de casa a celebrului nostru edil, Andrei Volosevici.

Evidenţa contabilă a municipiului Ploieşti, urmare a constituirii în mod eronat de provizioane, fără prevedere bugetară şi fără bază legală este denaturată cu buna stiinta de catre edilul Andrei Volosevici si gasca sa.  Situaţiile financiare anuale prezintă date nereale şi bugetul local al municipiului Ploieşti aprobat pentru anul 2023 nu respectă prevederile legale în materie, respectiv Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale cu modificările şi completările ulterioare, respectiv art 14,62-63 etc., plăţile restante raportate sunt greşit transmise, aflam dintr-un mail primit de edilul Andrei Volosevici.

Provizioanele reprezintă instrumente financiare ce se constituie pe seama unor cheltuieli anticipate şi previzibile, necesare pentru a acoperi sume de bani ce vor acoperi cheltuielile. Acestea asigură stabilitate financiară şi reprezintă un instrument contabil legal şi sigur pentru a avea lichidităţi şi disponibilităţi băneşti pentru numeroase situaţii destabilizatoare.

Provizioanele pentru litigiile instituţiilor publice reprezintă acea categorie de provizioane pentru a dispune de lichidităţi în cazul declanşării sau pierderii unui proces pentru o speţă care le vizează, ori în acest caz constituirea provizioanelor este fictivă,  fără prevedere bugetară şi nelegală.

Aşa cum rezultă din Anexa nr. 1 ACORD DE EŞALONARE soldul restant al facturilor emise este de 97.255.191,33 lei, sold care nu corespunde evidenţei contabile a municipiului Ploieşti., soldul fiind denaturat în mod intenţionat cu înregistrarea de provizioane în suma de 66 .676 338, 91 lei fără prevedere bugetară şi fără bază legală, în baza unor Referate şi Informări, pentru care mi se refuză punerea la dispoziie.

Suma de 48.522.428,33 lei  propusă eşalonării din prima etapă  nu corespunde datelor din evidenţa contabilă, respectiv sumă restantă de 31.008.168, 15 lei.

Diferenţa de 48 732 763, 10 lei precizată în Acordul de eşalonare, Anexa nr. 3, reprezintă facturi emise în baza H,C,L, nr, 60/2022, neînregistrate în evidenţa contabilă. Există şi facturi de penalităţi emise pentru suma de 429.316, 06 lei , neconfirmate la plată.

În calitate  de ordonator principal de credite, primarul în funcție Andrei Liviu Volosevici, a semnat o parte din Ordinele de plată reprezentând cotă arierate ex. OP nr. 2552, din 06.12.2022, în sumă de 5.549.000 lei, OP nr.2360, din data de 03.11.2022 în sumă de 4.211.830 lei,  fapt ce demonstrează că a avut cunoștință de situația financiară dezastruoasă în care a ajuns Municipiul Ploiești în anul 2022.

Pentru anul 2023, situaţia prevederii bugetare şi a plăţilor eferente cap.81.02.06 -40.03 subventii energie termică. se prezintă astfel:

  1. Prevedere 202357 600 000 lei
  2. Plăţi SC TERMO Ploieşti 047 507, 01 lei
  3. Plăţi SC VEOLIA 3 530 000 LEI
  4. Facturi emise de către SC TERMO Ploieşti neachitate 4 453 508 lei
  5. Rest prevedere bugetara 5 568 984,99 lei din care trebuie plătită factura lunii martie 2023 catre SC TERMO Ploiesti, prevedere estimată ca insuficientă.
  6. Cu privire la prevederea bugetară privind eşalonarea parţială a soldului de 48.522.428,23 lei, astfel cum rezultă din art.1 Acord Eşalonare, eşalonată în anul 2023 in sumă de 417. 942, 56 lei şi diferenţa de 9.104.485,67 lei în anul 2024, nu există prevedere bugetară în bugetul local aprobat pentru anul 2023.
  7. Prin acordul de eşalonare se precizează că suma din Anexa nr.3 de 48 732 763, 10 lei, eventuala eşalonare a soldului nr. 2, să facă obiectul unui acord ulterior.
  8. Consiliul Local Ploieşti a aprobat prin alte hotărâri de consiliu local eşalonări la plată şi nu au fost respectate graficele de eşalonare privind plăţile, atrăgând penalităţi de întârziere şi cheltuieli de judecată suplimentare.

S-a procedat la înregistrarea în evidenţa contabilă şi la raportarea plăţilor restante şi a arieratelor către D.G.R.F.P. Ploieşti, lunar (ponderea semnificativă o reprezintă datoriile către SC VEOLIA ENERGIE PRAHOVA SRL) şi la plata cotei de 5% calculat la soldul lunii anterioare.

Înregistrarea în evidenţa contabilă până la data de 30.09.2022  a fost făcută având la bază facturile emise, serviciile prestate fiind confirmate de către salariaţii R.A.S.P. Ploieşti care acordă viza de certificat în privinţa realităţii, regularităţii, legalităţii.

Lunar, conform evidenței contabile, s-a raportat și depus la Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Ploiești „Situaţia Plăți Restante” și „Situația Centralizată a Arieratelor Bugetului General al Unității Administrativ–Teritoriale”,

Cu ocazia inventarierii anuale s-a transmis către S.C Veolia Energie Prahova S.R.L extras de cont  privind obligațiile de plată neachitate în sumă de 114.097.866,28lei, S.C. Veolia Energie Prahova S.R.L. confirmând obligația de plată de 114.873.443,33 lei, diferența reprezentând penalități calculate ulterior.

În data de 20.12.2022, Direcția Economică a primit de la Direcția Administrație Publică, Juridic–Contencios, Achiziții Publice, Contracte, Serviciul Juridic– Contencios, Contracte,  Adresa nr. 2055/20.12.2022,   prin care se aduce la cunoștință faptul că: „pe rolul Tribunalului Prahova se află înregistrat Dosarul nr.2790/105/2022 având ca obiect anulare act administrativ H.C.L. nr.60/10.02.2022. În data de 14.11.2022 instanța s-a pronunţat în sensul că a dispus anularea în parte a H.C.L. nr.60/10.02.2022, cu privire la data intrării în vigoare a actului administrativ, respectiv 01.02.2022.”

Procesul este între Prefectul Judeţului Prahova în calitate de reclamant și Consiliul Local al Municipiului Ploiești în calitate de pârât, nu U.A.T. Ploiești/Primăria Ploieşti  și S.C. VEOLIA Energie  Prahova S.R.L.

Date de ultima ora, pe surse:

Pe modelul Adrian Vaida de la Politia Locala Ploiesti, edilul nostru cel razbunator, in profida legii si in bataia de joc fata de aceasta, o evalueaza – ILEGAL – pe directoarea economica pentru perioada 28.11.2022-31.12.2022 si ii acorda 2,30, cu o medie finala de 2,07 (intre 0 – 2,50 este destituire). Ce conteaza legea pentru acest edil? Ce conteaza ca se vor achita salariile din bugetul local atat lui Adrian Vaida cat si doamnei directoare? Sa se razbune pe moment, atat poate! Cat or sa il mai lase organele de cercetare penala pe acest edil fara sa il intrebe de sanatate? Vom vedea, FOARTE curand – din informatiile noastre!

 De remarcat este si faptul ca, la data de 24.03.2023, directoarea economica Nicoleta Craciunoiu  a transmis cu adresa nr.608/24.03.2023 (Direcţia Economică) un raspuns la adresă nr.39/23.03.2023 a Cabinetului Primar:

„Această hărţuire morală prin caracterul său sistematic mi-a adus atingere demnităţii, integrităţii fizice şi pune în pericol munca şi climatul de lucru prin crearea unei atmosfere de tensiune şi presiune la locul de muncă, prin numire în comisii de predare-primire CET Brazi sau ducere la îndeplinire atribuţii şi sarcini  privind inventariere in teren sau altele de specialitate tehnica, neavând pregătirea necesară, prin supravegherea excesivă a modului în care îmi îndeplinesc sarcinile de serviciu, prin ameninţări repetate cu plângeri penale, discriminare, toate acestea afectandu-mi activitatea desfăşurată şi sănătatea.

Discreditarea abilităţilor profesionale şi atacul în mod repetat la reputaţia mea prin răspândirea de zvonuri, umilire, sunt făcute cu scopul de a mi se ataca demnitatea, integritatea, credibilitatea şi competenţa profesională.

Izolarea mea prin desemnarea şi trasarea sarcinilor de serviciu de către subalterni apropiaţi dvs., excluderea de la şedinţele de echipă, ignorarea repetată a cererilor şi plângerilor depuse de mine, refuzul privind formularea de  răspunsuri la Plângeri prealabile formulate de către mine sau netrasmiterea de copii xerox după documente asupra cărora am suspiciuni că au fost înlocuite sau falsificate, discriminarea prin încercări de evaluări necorespunzătoare, jigniri repetate de genul zero profesional, nu va mai lucra mult timp in institutie, atac la persoană sau împiedicarea de a mă exprima fiind întreruptă şi  încercându-se intimidarea mea, ameninţările repetate, fiind tratată mai degrabă ca obiect decât ca subiect al unor discuţii, desconsiderarea mea in faţa colegilor, crearea de presiuni, împovărarea cu sarcini ale unor subalterni, încredinţarea unor sarcini de serviciu cu termen foarte scurt, cu documente de ordinul sutelor de pagini de analizat imediat etc, reprezintă o  practică frecventă din instituţie în ce mă priveşte”. Vom reveni. (Ec Adrian Radu).

 

 

 

 

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

Edilul Andrei Volosevici si gasca sa reinventeaza legea (Codul Penal si Legea Contabilitatii) in folosul firmei VEOLIA/Din razbunare se incearca destituirea ILEGALA a directorului economic – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

De

Ne întoarcem de unde am rămas, adică de la  celebrul Porthos, interpretat de nimeni altul decât IORDACHESCU STEFAN din Mărețul Compartiment monitorizare asociații proprietari din cadrul Primăriei Ploiești.

Despre el am început să scriem în episodul trecut și fiind un personal principal, îi dedicăm o bună parte și din acest episod.

În episodul trecut v-am adus la cunoștință direct ce trebuie să verifice acest spadasin de floretă. Astăzi vă arătăm cu propriile cuvinte cum  nu îți îndeplinește sarcinile de serviciu și cu toate că BMW-ului personal scoate fum de nu îl mai crede nimeni că spune adevărul, la reviziile I.T.P. iese mereu fără noxe sau alte probleme…

Așa cum am arătat,  băiatul de floretă face minuni în crizele financiare ale lumii, fiind o adevărată valoare în Compartimentul unde lucrează de zor pentru frații lui: D’Artagnan și Aramis.

Astăzi vom vedea de ce trebuie el să se ocupe cu adevărat și din respect profesional o să explicăm prin exemple concrete.

 

Punctele subliniate sunt atribuiții principale pe care Porthos, UITA FRECVENT SĂ LE ÎNDEPLINEASCĂ, frizând am zice anumite infracțiuni prevăzute aiurea in Codul Penal… dar să vedem despre ce este vorba.

Când  D’Artagnancel mincinos dă un răspuns OFICIAL, SEMNAT  prin care de către precizează cu Asociația NU ARE INȘTIINȚĂRI ONLINE iar în hârtiile înaintate de unul dintre Cavalerii tristei figuri către Compartimentul Monitorizare atestă CLAR ȘI INDUBITABIL existența adreselor către Asociație…

VERSUS

          CÂT DE CORPUT SĂ FII SĂ TE FACI CA NU VEZI?  CÂT DE SIGUR SĂ FII CĂ NU VEI FI TRAS LA RASPUNDERE?

                  Până când vom știi răspunsurile oficiale ale spadasinului cu legea IORDACHESCU STEFAN, vom încerca noi să răspundem: FOARTE CORUPT ȘI… actualmente cu mare frică de ce va să fie… Sperăm să nu fie necesară vânzarea BMW-urilor achiziționate cu greu în perioada de criză pentru a trece de hopurile legalității:

          Pentru că actele pe care vom discuta azi sunt deja toate postate în Ep.1, azi doar vom selecta din ele ceea ce ne interesează pentru a ne bucura ochii de ilegalitățile junelui nostru milionar… făcute în concubinajul în care apare și ultimul muschetar…

            Viorel Olteanu, pe numele lui de muschetar Athos, reprezintă ultimul care întregește acest concubinaj, pe rolul de mare cenzor, șef la AAPP. Cerut special de administratorul Ionuț Corcodel (Aramis) căci are un fel de a mânui spada după cum veți vedea, care ar face și o vacă să se simtă bou.

Vă prevenim că următorul exemplu vă va face să vă întrebați dacă omul mai are timp și de altceva decât să numere banii primiți de la oamenii cu credință în spada lui…

Vă oferim partea din cererea originală și apoi răspunsul acesteia pentru a ne bucura pe deplin de abilitatea lui Athos. Noi personal am venit boi și am plecat vaci.

Exemplul 8:  Don Quijote de la Mancha, întreabă proaspătul cenzor adus de Athos:

 

 

Trecând peste datele de interes cu privire la întrebări, am ajuns la concluzia că ar fi pertinente.

IATĂ RĂSPUSUL:

Ah, pare clar totul, nu?!

Stimați cititori din Prahova și alte județe, acesta este motivul pentru care aveți nevoie de un cenzor din Asociația dvs. Un cenzor pe care îl puteți trage la răspundere! Sau măcar să îi bateți obrazul.

Dacă caracatița pe care o plătiți cu vârf și îndesat este ca la această Asociație, nu puteți decât spera că veți avea câțiva Don Quijote de la Mancha care să lupte pentru toți, să stea să demaște toți acești oameni care vă sug banii fără jenă.

Desigur, ne mândrim că suntem în Patria Hoților și nu ne dezicem, ar fi și păcat!!!

          Exemplul 9:  Continua din 8

Don Quijote, plecat bou din această corespondență se întreabă dacă nu cumva D’Artagnan, cu intenția de a mai unge vreo spadă, nu a greșit uleiul folosit… și cere contractul cu măreața AAPP…

            Și când colo… ce să vezi?!?!

             Uleiul nu se ducea la AAPP și la o firmă fantomă, făcută pentru a reține pentru vreme de restriște și război, birul de la oameni sub formă de bani…

          Cu această informație COLOSALĂ de furt/înșelăciune… Don Quijote, face misivă către Compartimentul Primăriei, unde aștepta liniștit eroul nostru Porthos, căruia i se cere să verifice activitatea firmei dacă este CENZORATUL și să ia măsurile legale…

Pentru a NU TĂIA DIN VENITURILE FRAȚILOR CONCUBINI, iată ce constată Porthos,

          AH, gata? Deci dacă nu a prezentat niciun document ai terminat treaba?

Iordăchescu, mamă, așa îți faci tu atribuțiile de serviciu când afli de o ilegalitate? Participi si tu sa îți fie bine? Se știe că la pușcărie sunt 3 mese calde, dar din sursele noastre vine altă criză și știi că ești priceput să ce îmbogățești în perioade d-astea… Stai cuminte afară… dacă mai poți.

Și iată cum… cu frica în Dumnezeu, D’Artagnan și Aramis sunt obligați să țină adunarea generală în 2022 din cauza furtului descoperit… în termen de 20 de zile, așa cum le-a zis fratele de la primărie Porthos, in 18.02.2022.

           Problema lor era ca deja Don Quijote de la Mancha 1 agita apele prin condominiu cu privire la ilegalitățile făcute care acum nu le mai puteau ascunde… Bonusul era că începea să se nască un alt Don Quijote de la Mancha 2 , ce dorea postul lui SOCOLEANU ca președinte… și dacă îi fura rolul clar sărea din schemă și CORCODEL și restul de spadasini… Și erau atâția bani de luat…

             Ce să faci, ce să faci… păi.. tragi de timp… și cauți soluții(despre ele în episodul viitor)… căci fiecare lună însemna profituri uriașe pentru cei doi.

            Don Quijote de la Mancha, ia calea legală și anunță iar pe Iordăchescu că ADUNAREA GENERALĂ este dar nu este… și cere să ia măsuri conform atribuțiilor postate de noi mai sus…

             Și uite cum aflăm cu seninătate de la fratele Athos, de la Compartimentul Monitorizare că există o explicație:

 

            16.06.2022? Păi, unde sunt alea 20 de zile din 18.02.2022.?

          S-a mărit postul prin decret de la Cardinal la 4 luni?

           Ei, așa da! Astea sunt într-adevăr filme de acțiune!   Batjocura oamenilor continuă! Alte sute de mii lei primite de spadasinii noștri.

          Pentru a termina cu bine povestirea noastră despre celebrul Athos vă aducem la cunoștință că în continuare Asociația MRS Smart plătește la AAPP, un bir lunar pentru ultimul nostru muschetar căci Don Quijote nu a știut de câte contracte a făcut D’Artagnan, căci doar el le știe și  spadasinul nostru a pitit pentru fratele lui una bucată de pâine… să fie de pomană căci au oamenii bani de dat.

           SI CAND CREDEAȚI CA AM TERMINAT ȘI ACEST EPISOD,  IATA CA IORDACHESCU STEFAN MAI SCOATE O PERLA în iarna 2022!

          Imaginați-vă că se face o adresă către… da, exact… prin care, pentru infracțiunea de… da, exact… se cere să se verifice și ceea ce afirmă Porthos că era real acum 10 luni… o fi uitat ce a scris… s-o fi accidentat la cap… greu de spus… dar:

 

Mai tare decât o telenovelă, nu??

          Deci firma era OK, ce sa vezi… Clar asociația trebuie să o ia înapoi…

Recent am aflat de la unul dintre Doni Quijote  că, mai nou,  i s-a tăiat dreptul de a beneficia de aplicația e-bloc.ro căci vedea și facturile… Iar administratorul … si președintele se fac ca ploua și nu îi pune la dispoziție acest dpret, căci cine știe ce ar mai putea găsi pe acolo ascuns…

Pana ajungeți iar in instanța ca îngrădiți drepturile proprietarilor(se taie gazul doar la cei care își cer drepturile – așa e la spadasinii noștri), poate primiți si vreo amenda de la fratele Porthos  căci începe să pută treaba la el, destul de rău…

Tot pe surse, se pare ca din dosarele aflate pe rol ale proprietarilor ați început să plătiți amenzi,(bine, nu voi… proprietarii care nu știu ce le băgați la plata!!!) caci „uitați” sa depuneți documentele pe care nu le aveți…

Vrem sa fim imparțiali și să vă spunem că instanța nu se lasă mânjita așa cum ați făcut cu  muschetarii concubini…

Plus de asta, puteți sa dați accesul la facturi săracului Don Quijote căci deja știm ca ați schimbat contractul de curățenie cu unul la fel de scump. Oare cine mai știe de asta?! Dar mai important, cine v-a permis asta? Comitetul executiv? Hm… vom reveni cu amănunte picante…

Înțelegem ideea: măcar sa împărțiți banii prin oraș la toți prietenii cat mai puteți…

Proprietarii știu, D’Artagnan că refuzi să convoci Adunarea Generală? Până pe 31.03 mai este timp… ai dreptate… dispense iei de la fratele tău de la Primărie… dar în instanță te descurci?

           Sau ti-o fi rușine de câți bani ai „furat legal”?

          Crezi tu că este legal… noi credem că o să îi dai înapoi cu ambele mâini…

Va urma! (Cristina T.).

N.R. Nu uitați Ingredientele succesului: Iți trebuie niște proprietari creduli și intre ei unii loiali ție ca președinte de asociație, un Comitet favorabil, un administrator care unge rotile la primărie, un cenzor care e „prieten” cu administratorul, un Compartiment Specializat al Primăriei care accepta atențiile de la administrator si un monarh adevărat ca primar care lasă treaba să „meargă ca unsă”.

Vă mulțumim pentru asta și ne-am gândit să vă cerem sprijinul, căci puterea presei este puterea poporului, în final.. dacă nimeni nu ne-ar citi, nu am însemna nimic: dacă empatizați cu ale noastre concluzii și cu expunerea acestora, cu poveștile spadasinilor noștri, vă rugăm SĂ DAȚI LIKE ȘI SĂ REPOSTAȚI ARTICOLELE CARE V-AU PLACUT.

Așa cum spadasinii noștri încearcă să blocheze aflarea adevărului și expunerea lui aici, este de datoria noastră să contraatacăm.

                                                                              ALLEZ!

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Vâlcea

Afaceri2 ore inainte

Atenție la creditele rapide fără anaf

Un împrumut rapid fără consultarea ANAF este, așa cum indică și denumirea, un împrumut acordat persoanelor fizice sau firmelor fără...

Exclusiv13 ore inainte

„Frumusetea” si „splendoarea” din „inteligenta” artificiala emanata de edilul Andrei Volosevici – in diagonala cu Bachus – Ziarul Incisiv de Prahova

„Primarie pe persoana fizica”…” Volosevici da din nou dovada ca prezenta sa in fruntea Ploiestiului este un accident al istoriei...

Uncategorized24 de ore inainte

Încep calificările naționale pentru Campionatul Mondial de Esports de la Iași

România, în calitate de țară organizatoare, va avea jucători și echipe direct calificate la Campionat, fără a mai fi nevoie...

ExclusivO zi inainte

„Primarie pe persoana fizica”…” Volosevici da din nou dovada ca prezenta sa in fruntea Ploiestiului este un accident al istoriei pe care il regreta chiar si cei mai devotati sustinatori ai sai” – Ziarul Incisiv de Prahova

Primăria Ploieşti încearcă să obţină eşalonarea unei datorii de aproape 10 milioane de euro pe care o are către fostul...

Afaceri2 zile inainte

De ce românii apelează la un credit cu aprobare pe loc?

Dacă aveți nevoie de bani urgent și nu aveți timpul sau resursele pentru a aștepta un credit convențional, un credit...

Uncategorized2 zile inainte

Noua serie Galaxy A prezentată oficial în România

Noua serie Samsung Galaxy A, cea mai populară gamă de smartphone-uri din portofoliul companiei, a fost prezentată oficial în România. Cele...

Uncategorized2 zile inainte

Noul monitor ultra wide de la Philips înlătură nevoia unui ecran secundar

București, 28 martie 2023 – Philips 45B1U6900C îmbină două monitoare într-unul singur. Noul monitor are scopul de a facilita fluxul de...

Exclusiv2 zile inainte

Edilul Andrei Volosevici si gasca sa reinventeaza legea (Codul Penal si Legea Contabilitatii) in folosul firmei VEOLIA/Din razbunare se incearca destituirea ILEGALA a directorului economic – Ziarul Incisiv de Prahova

Ne întoarcem de unde am rămas, adică de la  celebrul Porthos, interpretat de nimeni altul decât IORDACHESCU STEFAN din Mărețul...

Exclusiv3 zile inainte

Stimați cetățeni, să nu vă mirați prea mult când veți vedea pe străzi polițiști în boxeri, bermude, pijamale, etc, care vor desfășura activități polițienești în timpul liber – Ziarul Incisiv de Prahova

Și totuși, cine este Nicu Marcu, de unde vine șeful ASF, și cum a ajuns acolo? A devenit evident pentru...

Eveniment3 zile inainte

Xiaomi lanseaza Seria Redmi Note 12 in Romania

Seria Redmi Note 12 continuă să aducă caracteristici exclusive de nivel flagship la dispozitive din gama upper-mid range, redefinind fotografia...

Exclusiv4 zile inainte

La mulți ani SRI – Serviciul Român de Informații – Ziarul Incisiv de Prahova

Prima victima din dosarul disjuns cu paletii (am dezvaluit, in exclusivitate ca sunt doua dosare disjunse, unul pe spalare de...

Exclusiv5 zile inainte

„Cu afaceri ilegale ma ocup și fac multi bani”, pare sa fie motto-ul „celebrului” Muresan Catalin de la Recop Recycling SRL

Prima victima din dosarul disjuns cu paletii (am dezvaluit, in exclusivitate ca sunt doua dosare disjunse, unul pe spalare de...

Exclusiv6 zile inainte

Ziua Poliției Române – 25 martie 2023 – Ziarul Incisiv de Prahova

De ani buni asistăm la distrugerea controlată a Poliției Române prin subordonarea ei neaveniților care conduc țara, prin subfinanțarea ei,...

ornamente florale ornamente florale
Exclusiv6 zile inainte

Creați o atmosferă festivă de Paște cu decorațiuni florale

Paștele este o perioadă de sărbătoare și nimic nu scoate în evidență bucuria sezonului mai mult decât decorațiunile florale. Indiferent...

Exclusiv7 zile inainte

Eutanasierea Poliției Române, o dramă cu final așteptat! – Ziarul Incisiv de Prahova

De ani buni asistăm la distrugerea controlată a Poliției Române prin subordonarea ei neaveniților care conduc țara, prin subfinanțarea ei,...

UncategorizedO săptămână inainte

AGON by AOC lansează noul monitor pentru gaming de 32″, cu 240 Hz, HDR și timp de răspuns GtG de până la 1 ms

București, 23 martie 2023 – AGON by AOC, unul dintre cele mai importante branduri de monitoare pentru gaming și accesorii IT...

Știrile Săptămânii