Connect with us

Uncategorized

Xiaomi anunță lansarea globală a seriei Xiaomi 13T

Publicat

pe

[București, 26 Septembrie 2023] – Xiaomi a dezvăluit astăzi cele mai recente smartphone-uri din seria Xiaomi 13T, proiectate pentru clienții din întreaga lume care sunt gata să-și dezlănțuie talentul vizual. Dezvoltat împreună cu Leica și încorporând caracteristicile sale emblematice, Seria Xiaomi 13T oferă imagini autentice care surprind esența experienței Leica. Echipat cu o arhitectură avansată de optimizare a performanței, o durată îndelungată de viață a bateriei și un afișaj clar, seria Xiaomi 13T asigură experiențe remarcabile de utilizare a smartphone-urilor, pentru fotografiere, vizionare a clipurilor sau utilizare zilnică.

Capodopere facilitate de capabilitățile fotografice Leica de nivel profesional 

Răspunzând pasiunii pentru creativitate a noii generații de utilizatori de smartphone-uri, seria Xiaomi 13T aduce fotografia la un calibru profesional. Atât Xiaomi 13T Pro, cât și Xiaomi 13T oferă o configurație de cameră triplă cu obiective Summicron proiectate împreună cu Leica, inclusiv o cameră cu unghi larg de 50 MP cu distanță focală echivalentă de 24 mm și o lentilă asferică 7P concepută pentru a capta mai multă lumina, ce suportă fotografierea cu gamă dinamică înaltă, și un teleobiectiv de 50 MP cu distanță focală echivalentă de 50 mm. O cameră cu unghi ultra-larg de 12 MP cu o distanță focală echivalentă de 15 mm este ideală pentru a realiza fotografii panoramice și a surprinde peisaje uimitoare. Alimentate 100% cu DCI-P3, ambele camere Xiaomi 13T Pro și Xiaomi 13T au o gamă de culori mai largă, ce ajută la surprinderea fiecărui moment esențial, prin calitatea clasică Leica.

Seria Xiaomi 13T oferă două stiluri fotografice originale Leica: Leica Authentic Look și Leica Vibrant Look, ce oferă posibilitatea unor imagini vii, cu reproducere naturală a culorilor, contrast puternic și definiție clară a umbrelor, alături de estetica clasică a imaginii Leica. Șase filtre Leica dezvăluie omagii legendare ale imaginilor Leica, inclusiv cele mai recente Leica Sepia și Leica Blue adaptate după LeicaM-Typ240 Film Mode. În plus pentru opțiunile creative ale utilizatorilor, Xiaomi 13T Pro și Xiaomi 13T oferă patru noi watermark-uri Leica, permițând mai multe opțiuni pentru compozițiile foto și dimensiunile cadrului.

Seria Xiaomi 13T include, de asemenea, funcția de stiluri fotografice personalizate în modul Pro, care s-a aplicat mai întâi pe Xiaomi 13 Ultra, ce permite utilizatorilor să ajusteze Tonul, Tonalitatea și Textura în stadiul prestabilit, păstrând mai multe detalii și culori pentru post-procesare. Presetările preferate pot fi salvate și pentru stiluri fotografice cu caracter personal.

Cu tehnologia Xiaomi ProFocus, Seria Xiaomi 13T permite fotografilor să surprindă acțiuni de neratat cu detalii incredibile, de la fotografii uimitoare cu subiecte în mișcare rapidă în prim-plan, cum ar fi câini și păsări, până la imagini fascinante cu oameni și locuri. 

Filmările video, la niveluri uimitoare 

Cu Xiaomi 13T Pro, visele video devin realitate. Bun venit în lumea înregistrării video LOG 4:2:0 H.265 pe 10 biți, cu un control nemaivăzut al culorilor și al detaliilor. Rec.709 LUT preinstalat adaugă o notă de magie profesională videoclipurilor, redându-le cu o acuratețe a culorilor și o profunzime vizuală de neegalat.

Personalizarea este întotdeauna în centrul atenției pentru dispozitivele inteligente Xiaomi, iar Xiaomi 13T Pro este, de asemenea, conceput pentru a oferi libertatea de a exprima viziunea unică. Stilul LUT preferat importat pe dispozitiv infuzează videoclipurile cu flerul unic al autorului. În plus, Xiaomi 13 Pro oferă capacitatea de filmare video 8K pentru a se asigura că fiecare scenă, fiecare nuanță, fiecare detaliu al videografiei este imortalizat cu o calitate de proiecție de cinema. Camera cu unghi larg de 50 MP acceptă atât OIS, cât și EIS, asigurându-se că videoclipurile rămân stabile chiar și în timpul mișcării.

Camerele de pe spatele Xiaomi 13T acceptă înregistrarea video 4K la toate distanțele focale, alături de o editare rapidă și eficientă. Modul Pro al funcției Editor video din aplicația Xiaomi Gallery permite ca subtitrările și coloanele sonore suplimentare să fie editate cu ușurință ca piese separate, ideale pentru crearea de videoclipuri scurte pentru platformele de social media sau un vlog personal.

Experiențe vizuală și audio uluitoare

Oferind noi niveluri de claritate și culori vibrante, Xiaomi 13T Pro și Xiaomi 13T îmbunătățesc experiența de vizionare datorită unui ecran CrystalRes de 6,67 inchi care acceptă o rată de reîmprospătare de până la 144 Hz1 și o rezoluție de 1,5K (2712 x 1220). Seria Xiaomi 13T utilizează un display cu luminozitate de 1.200 niți cu o luminozitate maximă de până la 2.600 de niți2. În plus, oferă o acoperire 100% DCI-P33 cu suport pentru 68 de miliarde de culori, oferind compatibilitate completă HDR10+. Acest lucru îmbunătățește contrastul dintre părțile întunecate și luminoase ale imaginilor, restabilește adevărata textură a detaliilor și oferă o mai mare echilibrare a saturației culorilor, permițând creatorilor să creeze conținut vizual profesional uimitor, de la selfie-uri și portrete, până la videoclipuri și vlog-uri care captează atenția, cu o calitate impresionantă a imaginii. Și, atunci când este timpul de a savura cel mai recent videoclip sau film de pe rețelele de socializare, Seria Xiaomi 13T acceptă Dolby Atmos® cu difuzoare duble încorporate, pentru o imersiune completă în conținutul preferat.

Utilizatorii celor două dispozitive au dreptul să experimenteze 100 GB de stocare în cloud-ul Google One pentru 6 luni de probă și 3 luni de YouTube Premium, cu acces fără reclame la YouTube și aplicația YouTube Music4.

Performanță de vîrf cu o experiență generală ridicată

Atât Xiaomi 13T Pro, cât și Xiaomi 13T oferă îmbunătățiri ample ale eficienței energetice și o durată extinsă de viață a bateriei, permițând utilizatorilor să se bucure de o experiență de smartphone mai rapidă și mai eficientă.

Xiaomi 13T Pro este propulsat de un chipset MediaTek Dimensity 9200+ cu un procesor rapid Octa-core, cu viteze de până la 3,35 GHz. Are, de asemenea, un GPU Arm Immortalis-G715 încorporat care îmbunătățește procesarea imaginii, astfel încât experiențele de joc sunt fluide și fără griji legate de durata de viață a bateriei. Xiaomi 13T este echipat cu un MediaTek Dimensity 8200-Ultra, construit pentru o eficiență energetică de vârf, bazată pe cel mai recent proces TSMC 4nm, ce permite îmbunătățiri atât în ceea ce privește performanța procesorului, cât și a GPU-ului. Disiparea termică pe seria Xiaomi 13T este îmbunătățită de o placă din oțel inoxidabil VC de 5000 mm2, asigurându-se că telefoanele rămân reci.

„MediaTek Dimensity 9200+ din Xiaomi 13T Pro aduce dispozitivului performanță de vârf și eficiență energetică remarcabilă, iar MediaTek Dimensity 8200-Ultra din Xiaomi 13T îmbunătățește experiența premium a smartphone-ului”, a declarat JC Hsu, Vicepreședinte Corporativ și Director General al diviziei de comunicații wireless a MediaTek. „Continuăm să ridicăm ștacheta pentru dispozitivele premium și emblematice, oferind performanță supremă în jocuri, imagini, inteligență artificială și conectivitate, asigurându-ne că toți utilizatorii beneficiază la maximum de smartphone-urile lor pentru mai mult timp.”

Xiaomi 13T Pro acceptă Xiaomi 120W HyperCharge, care permite o încărcare de 100% în doar 19 minute2. Ambele dispozitive au opțiune de încărcare rapidă, Xiaomi 13T Pro atingând o încărcare de 36% și Xiaomi 13T de 21% în doar 5 minute2.

Dezvoltată cu tehnologii ISP (Internal Shortage Precaution), SOA (Safety Operating Area), DTPT (Dynamic Turbo Power Technology), seria Xiaomi 13T asigură utilizarea în siguranță a bateriei mari de 5000mAh (typ).

Stil modern, cu rezistență dovedită la apă și praf IP6855

Prezentând limbajul clasic de design al seriei Xiaomi 13, Xiaomi 13T Pro și Xiaomi 13T sunt disponibile în trei opțiuni de culoare: Alpine Blue, Meadow Green și Black. Panoul din spate al modelului Alpine Blue prezintă piele vegană premium Xiaomi BioComfort, cu o textură moale și delicată, confortabil de ținut și de manevrat. În schimb, modelele Meadow Green și Black au un panou din spate din sticlă lucioasă care adaugă o notă elegantă de lux. Ambele smartphone-uri sunt dure, iar evaluările lor IP68 înseamnă că sunt rezistente la apă și praf5. Aceste smartphone-uri atractive, dar și durabile, pot fi folosite cu încredere pentru a surprinde, vizualiza și profita de fiecare moment palpitant al vieții.

Preț și disponibilitate

Seria Xiaomi 13T va fi disponibilă la vânzare pe canalele oficiale Xiaomi din România: Orange, Vodafone, Telekom, Digi, Altex, eMAG, Flanco și pe mi-home.ro

Xiaomi 13T Pro și Xiaomi 13T vor fi disponibile în trei opțiuni de culoare: Alpine Blue, Meadow Green și Black.

Xiaomi 13T Pro este disponibil în varianta de stocare 12+512GB, la prețul recomandat de vânzare de 4299 Lei.

Xiaomi 13T vine în varianta de stocare 8+256GB, prețul recomandat de vânzare de 2999 Lei.

Pentru comenzile plasate în perioada 26 septembrie – 3 octombrie, în rețeaua partenerilor autorizați (Orange, Vodafone, Telekom, eMAG, Flanco și pe mi-home.ro), utilizatorii vor primi cadou un aspirator Xiaomi Robot Vacuum E10, în limita stocului disponibil.

Xiaomi anunță o îmbunătățire semnificativă a angajamentului de a oferi suport software excepțional. Xiaomi 13T și Xiaomi 13T Pro vor include patru generații de upgrade al sistemului de operare Android, precum și cinci ani de actualizări de securitate.

Imaginile de produs sunt disponibile aici: Xiaomi 13T Series.

Sumar specificații Xiaomi 13T Pro și Xiaomi 13T

 

Xiaomi 13T Pro Xiaomi 13T
Design · Dimensions:

– Meadow Green, Black: 162.2mm x 75.7mm x 8.49mm2

– Alpine Blue: 162.2mm x 75.7mm x 8.62mm2

· Weight:

– Meadow Green, Black: 206g2

– Alpine Blue: 200g2

· Xiaomi BioComfort vegan leather|Glass back

· Corning® Gorilla® Glass 5 front

· IP685

· Colors: Alpine Blue, Meadow Green, Black

· Dimensions:

– Meadow Green, Black: 162.2mm x 75.7mm x 8.49mm2

– Alpine Blue: 162.2mm x 75.7mm x 8.62mm2

· Weight:

– Meadow Green, Black: 197g2

– Alpine Blue: 193g2

· Xiaomi BioComfort vegan leather|Glass back

· Corning® Gorilla® Glass 5 front

· IP685

· Colors: Alpine Blue, Meadow Green, Black

Camera · LEICA VARIO-SUMMICRON

1:1.9-2.2/15-50mm ASPH.

· 24mm Leica main camera

– 50MP wide angle camera

– 1/1.28” sensor size

– 1.22μm pixel size, 2.44μm 4-in-1 Super Pixel

– f/1.9, 7P aspherical lens, OIS

– Supports HDR10+ video recording for up to 4K at 30fps

– Supports 8K video recording at 24fps

– 10-bit LOG video recording, supports LUT import

· 50mm Leica telephoto camera

– 50MP

– f/1.9, 5P aspherical lens

· 15mm Leica ultra-wide camera

– 12MP

– f/2.2, 5P aspherical lens

· Two Leica photographic styles: Leica Authentic Look & Leica Vibrant Look

· Leica custom photographic styles

· Master-lens system: 35mm Documentary lens, 50mm Swirly bokeh lens, 90mm Soft focus lens

· Xiaomi ProFocus

· Night mode

 

· 20MP front camera

– f/2.2, 5P aspherical lens

– Night mode

– Portrait mode

– HDR

· LEICA VARIO-SUMMICRON

1:1.9-2.2/15-50mm ASPH.

· 24mm Leica main camera

– 50MP wide angle camera

– 1/1.28” sensor size

– 1.22μm pixel size, 2.44μm 4-in-1 Super Pixel

– f/1.9, 7P aspherical lens, OIS

– Supports HDR10+ video recording for up to 4K at 30fps

· 50mm Leica telephoto camera

– 50MP

– f/1.9, 5P aspherical lens

· 15mm Leica ultra-wide camera

– 12MP

– f/2.2, 5P aspherical lens

· Two Leica photographic styles: Leica Authentic Look & Leica Vibrant Look

· Leica custom photographic styles

· Master-lens system: 35mm Documentary lens, 50mm Swirly bokeh lens, 90mm Soft focus lens

· Xiaomi ProFocus

· Night mode

 

· 20MP front camera

– f/2.2, 5P aspherical lens

– Night mode

– Portrait mode

·  – HDR

Display · Up to 144Hz FHD+ 6.67”

CrystalRes AMOLED display1

– 20:9, 2712 x 1220, 446 ppi

– AdaptiveSync6, up to 480Hz touch sampling rate7

– Brightness: HBM 1200 nits (typ), 2600 nits (peak)2

– DCI-P3 color gamut3

– 68 billion colors

· Pro HDR display

· Dolby Vision®, HDR10+

· Adaptive reading mode

· Up to 2880Hz PWM dimming

 

· Up to 144Hz FHD+ 6.67”

CrystalRes AMOLED display1

– 20:9, 2712 x 1220, 446 ppi

– AdaptiveSync6, up to 480Hz touch sampling rate7

– Brightness: HBM 1200 nits (typ), 2600 nits (peak)2

– DCI-P3 color gamut3

– 68 billion colors

· Pro HDR display

· Dolby Vision®, HDR10+

· Adaptive reading mode

· Up to 2880Hz PWM dimming

Performance · MediaTek Dimensity 9200+

– 4nm power-efficient manufacturing process

– Arm Immortalis-G715 GPU

· LPDDR5X RAM + UFS 4.0 storage

– 12GB + 256GB, 12GB + 512GB, 16GB + 1TB8

· MIUI 14 based on Android 13

· MediaTek Dimensity 8200-Ultra

– 4nm power-efficient manufacturing process

– Arm Mali-G610 GPU

· LPDDR5 RAM + UFS 3.1 storage

– 8GB + 256GB, 12GB + 256GB8

· MIUI 14 based on Android 13

Battery & Charging · 5000mAh (typ) battery

· Xiaomi 120W HyperCharge

· 5000mAh (typ) battery

· 67W turbo charging

Audio · Dual speakers

· Dolby Atmos®

· Dual speakers

· Dolby Atmos®

Connectivity · Dual SIM9

· Wi-Fi 7 capability10

· Supports NFC11

· BLUETOOTH® 5.4

· 5G: Supports NSA + SA

· Bands:

– 5G:

n1/3/5/7/8/20/28/38/40/41/66/75/77/78

– 4G: LTE FDD

B1/2/3/4/5/7/8/12/13/17/18/19/20/25/26/28/32/66

– 4G: LTE TDD: B38/39/40/41/42/48

– 3G: WCDMA: 1/2/4/5/6/8/19

– 2G: GSM: 850 900 1800 1900 MHz

· Dual SIM9

· Wi-Fi 6 capability10

· Supports NFC11

· BLUETOOTH® 5.4

· 5G: Supports NSA + SA

· Bands:

– 5G:

n1/3/5/7/8/20/28/38/40/41/66/77/78

– 4G: LTE FDD

B1/2/3/4/5/7/8/12/13/17/18/19/20/26/28/32/66

– 4G: LTE TDD: B38/40/41

– 3G: WCDMA: 1/2/4/5/6/8/19

– 2G: GSM: 850 900 1800 1900 MHz

 

1 Ecranul acceptă o rată de reîmprospătare maximă de 144 Hz. Rata de reîmprospătare a ecranului poate fi ușor diferită în funcție de interfețele diferitelor aplicații și de calitatea imaginii jocurilor. Vă rugăm să consultați experiența reală.

2 Date testate în laboratoarele interne Xiaomi, rezultatele reale pot varia. Măsurătorile reale între produse individuale pot varia. Toate specificațiile sunt supuse produsului real. 19 minute până la 100% testat în modul boost.

3 Acoperirea 100% DCI-P3 poate varia în funcție de luminozitatea ecranului.

4 Această ofertă este disponibilă exclusiv pentru noii utilizatori și se supune termenilor și condițiilor aplicabile. Aveți flexibilitatea de a anula oricând.

5 Dispozitivul este certificat a fi rezistent la apă și praf exclusiv în condiții specifice de laborator care nu corespund condițiilor normale de utilizare. Garanția nu acoperă daunele lichide cauzate de alte condiții decât cele de testare. Protecția la pătrundere se poate deteriora din cauza uzurii, a deteriorării fizice și/sau a dezasamblarii necesare pentru reparații. Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați site-ul oficial Xiaomi.

6 AdaptiveSync se schimbă între 30/60/90/120/144Hz.

7 Rata de eșantionare la atingere poate varia în funcție de conținutul de pe afișaj.

8 Spațiul de stocare disponibil și RAM sunt mai mici decât memoria totală, datorită stocării sistemului de operare și a software-ului preinstalat pe dispozitiv.

9 Utilizarea eSIM necesită un abonament de servicii wireless. Acest plan de servicii poate face obiectul anumitor restricții de utilizare la schimbarea furnizorilor de servicii și roaming (chiar și după expirarea contractului). Disponibilitatea eSIM poate varia în funcție de țară/regiune și operator. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să contactați operatorul utilizat.

10 Capacitatea Wi-Fi 7/Wi-Fi 6 poate varia în funcție de disponibilitatea regională și de suportul rețelei locale. Conectivitatea Wi-Fi (inclusiv benzile de frecvență Wi-Fi, standardele Wi-Fi și alte caracteristici ratificate în specificațiile IEEE Standard 802.11) poate varia în funcție de disponibilitatea regională și de suportul rețelei locale. Funcția poate fi adăugată prin OTA când și unde este cazul.

11 Disponibilitatea NFC poate varia în funcție de piață.

12 Disponibilitatea culorilor poate varia în funcție de piață.

13 Caracteristicile și funcțiile reale pot varia în funcție de regiune.

Despre Xiaomi Corporation

Xiaomi Corporation a fost înființată în aprilie 2010 și listată în componenta Main Board a Bursei de Valori din Hong Kong la 9 iulie 2018 (1810.HK). Xiaomi este o companie de electronice de larg consum și producție inteligentă, cu smartphone-uri și hardware inteligent conectate printr-o platformă IoT.

Îmbrățișând viziunea noastră de „Make friends with users and be the coolest company in the users’ hearts”, Xiaomi urmărește continuu inovații, experiența de înaltă calitate a utilizatorului și eficiența operațională. Compania construiește fără încetare produse uimitoare cu prețuri oneste, pentru a permite tuturor să se bucure de o viață mai bună, prin intermediul tehnologiei inovatoare.

Xiaomi este una dintre cele mai importante companii de smartphone-uri din lume În iunie 2023, MAU al MIUI a atins aproximativ 606 milioane la nivel global. 654,5 milioane de dispozitive inteligente conectate la platforma sa (excluzând smartphone-urile, laptopurile și tabletele) la 30 iunie 2023. Produsele Xiaomi sunt prezente în peste 100 de țări și regiuni din întreaga lume. În august 2023, compania a ajuns pe lista Fortune Global 500 pentru a cincea oară, ocupând locul 360.

Xiaomi face parte din indicele Hang Seng, indicele Hang Seng China Enterprises, indicele Hang Seng TECH și indicele Hang Seng China 50.

Mai multe informații despre Xiaomi sunt disponibile pe https://www.mi.com/global/discover/newsroom.

Update-urile despre Xiaomi România pot fi urmărite pe Facebook, Instagram, Youtube.

 

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Hello Group lansează FINEWISE, nucleu de expertiză în comunicarea din food & beverages, ospitalitate, sănătate și stare de bine

Publicat

pe

De

 

  • Finewise este o divizie noua de comunicare cu focus pefine & good living marketing, în sprijinul brandurilor care ajută la o viață mai bună, frumoasă și lungă pentru clienți
  • Finewise este noua identitate care aduce în fiecare proiect echipe specializate pe industrii, dintr-un grup de specialiști cu experiență demonstrată în peste 1.000 de campanii derulate pentru peste 50 de clienți
  • Finewise este un produs Hello Group, servicii de comunicare full-service, fondat în 2010 

București, 7 decembrie 2023 – Hello Group lansează Finewise, nucleu de expertiză în comunicarea din domeniile food & beverages, ospitalitate, sănătate și stare de bine, prin intermediul căruia echipe specializate pe industrii furnizează servicii de strategie și creație, integrare multi-channel – ATL, Digital, PR, BTL, trade marketing, business trading și parteneriate menite să crească reputația brandurilor.

„Trecem la nivelul următor, iar noua noastră poziționare depășește zonele de ospitalitate și food&beverages, în care am activat cu rezultate notabile, și ne duce în zona de fine living. Credem că o viață bună este rezultatul unei vieți conștiente, bogate și sănătoase, care începe cu explorarea sinelui autentic și continuă cu cultivarea gusturilor și experiențelor. Și de aceea viziunea noastră este să construim o lume în care oamenii trăiesc o viață mai bună, împreună. Suntem aici pentru a construi branduri care să le inspire oamenilor o viață, un scop și o bucurie cu mai mare însemnătate. De la alimente și băuturi la ospitalitate și petrecere a timpului liber, de la sanatate, frumusete si wellbeing la prestigiu. Propunerea de valoare a noului brand este că Finewise livrează mai mult decât experiențe – se concentrează pe construirea unor reputații ce durează”, declară Marilena Istrătescu, Fondator Hello Group.

Construcția noului brand a avut la baza un proces de audit și strategie realizate în parteneriat cu Paul Kasprovschi, Brand Strategist.

Finewise vizeaza trei arii principale:

  • Creativitate strategică
  • Abordare integrată multichannel, ce înglobează experiențe ATL, PR și digital, experience si trade marketing
  • Business trading și parteneriate

Recent, Hello Group a lansat și Heyo Club, platforma de engagement si influence marketing, produs ce are la bază expertiza extinsă de creator de experiențe a agenției, cu o componentă puternică de trade marketing, și capitalizează pe achiziția de know-how digital și influencer marketing. Rezultatul este o platformă completă, utilă pentru orice afacere din România, de la corporații până la afaceri locale și antreprenoriat.

Grupul Hello are capital 100% românesc și cuprinde companiile Hello Communication și Hello Consumer Interaction – cu specializări complementare, care furnizează soluții de strategie, branding, comunicare integrată, PR și comunicare digitală, on și off trade marketing, precum și HoReCa & retail design.

Pe parcursul ultimilor ani, Grupul Hello a semnat si a derulat proiecte consistente in piata de food & beverages: Ursus Breweries, PPD Romania, Alexandrion Group Romania, Macromex, Mogyi Romania, Interbrands Orbico, Caroli Foods, FrieslandCampina, Pepsico; in ospitalitate: Matca Transylvanian Sanctuary, Radisson Blu Aurum Brasov, Courtyard by Marriott Floreasca, Hilton Airport, JW Marriott Bucharest, Trickshot Group, City Grill Group, Donerboom; sau in piata de sanatate si wellbeing – pentru Farmaciile Dona, Pfizer Romania sau Secom.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

PENNY România deschide magazinul cu numărul 360

Publicat

pe

De

PENNY România continuă în ritm alert planul de expansiune și deschide magazinul cu numărul 360 în  Segarcea, județul Dolj. Începând cu 6 decembrie, clienții din zonă sunt așteptați să experimenteze ambientul modern, prietenos și accesibil, reprezentând evoluția strategică a brandului în România. 

Designul magazinelor PENNY oferă o experiență plăcută clienților, evidențiind, totodată, angajamentul companiei în extinderea portofoliului de produse 3RO – produse cu ingredientul principal provenit din România, procesate și ambalate în țară. Experiența la cumpărături este îmbunătățită datorită unei zone extinse dedicate produselor proaspete sau mărcilor proprii realizate conform preferințelor clienților români, spațiul oferind totodată o semnalizare mai vizibilă a promoțiilor și categoriilor principale de alimente.

2

Noul magazin PENNY își întâmpină clienții cu soluții practice, adaptate stilului de viață agitat, inclusiv produse gata de consum, semipreparate, precum și opțiuni refrigerate sau congelate.

1

Situat pe strada Unirii nr. 19-21, în orașul Segarcea din județul Doljmagazinul va funcționa de luni până sâmbătă în intervalul 7:30 – 21:00, iar duminica între 8:00 – 19:00. Oferă 85 de locuri de parcare, din care 3 pentru persoane cu dizabilități, iar suprafața interioară de vânzare este de 858.35 mp.

PENNY Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni de dezvoltare: experiență îmbunătățită în magazineexpansiuneproduse româneștioamenidigitalizaresustenabilitate și comunicare integrată.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

25 de proiecte inovatoare merg mai departe în etapa a II-a a competiției Solve for Tomorrow organizată de Samsung România

Publicat

pe

De

 

  • 313 idei au fost înscrise în cea de-a treia ediție a competiției Solve for Tomorrow.
  • Ediția din acest an este organizată de Samsung Electronics România în parteneriat cu Junior Achievement România, cu sprijinul Google România și Impact Hub Bucharest.
  • Categoria de concurs în care au fost înscrise cele mai multe proiecte este Mediul Înconjurător. 

București, 6 decembrie 2023 – Samsung România a anunțat cele 25 de proiecte selectate pentru a participa în cea de-a doua etapă a competiției naționale Solve for Tomorrow pentru elevii de liceu.

După ce în primele două ediții au fost înregistrate peste 600 de idei inovatoare, în cadrul celei de-a treia ediții, 313 proiecte au fost înscrise. Dintre acestea, 212 proiecte au fost înscrise în echipă, în timp ce 101 au fost înscrieri individuale. În ceea ce privește categoriile de concurs, categoria în care au fost înscrise cele mai multe proiecte a fost Mediul Înconjurător, cu 109 proiecte, urmată de categoria Educație cu 98 de proiecte. În categoria Dezvoltare Sustenabilă au fost înscrise 68 de proiecte, iar în Diversitate și Incluziune Socială 38 de proiecte.

Proiectele au fost jurizate pe baza unor criterii atent definite:

  • justificarea nevoii pe care participantul dorește să o adreseze,
  • justificarea soluției propuse în raport cu nevoia identificată,
  • abordarea inovatoare și realistă, precum și
  • modul în care este valorificată utilizarea tehnologiei în cadrul soluției propuse.

Juriul celei de-a treia ediții Solve for Tomorrow este format din Marinica Stoian (Inspector General în cadrul Ministerului Educației), Simona Panait (Marketing Director România și Bulgaria, în cadrul Samsung Electronics), Loredana Poenaru (Education Director, Junior Achievement România), Oana Bulexa (Managing Director MSL The Practice), Sorin Sfetcu (Industry Manager Google România) și Vlad Craioveanu (CEO Impact Hub Bucharest).

„Generația Z se remarcă prin implicarea activă în combaterea schimbărilor climatice, promovarea diversității și incluziunii sociale, dar și prin creativitatea lor în abordarea problemelor care afectează bunăstarea societății. Obiectivul competiției Solve for Tomorrow este acela de a încuraja tinerii să producă schimbarea pe care și-o propun, iar noi, cei din cadrul Samsung, ne bucurăm să facem împreună cu ei pașii către schimbare. Solve for Tomorrow este o competiție unică, dezvoltată pe baza expertizei globale pe care o are compania noastră și îmbinată cu know-how-ul local. Suntem încântați să împărtășim din experința noastră și să încurajăm și anul acesta tinerii să fie îndrăzneți și să transforme lumea, idee cu idee.”, Simona Panait, Marketing Director România și Bulgaria, în cadrul Samsung Electronics.

În etapa a II-a a competiției, participanții vor beneficia de sesiuni de mentorat coordonate de Samsung România în parteneriat cu Junior Achievement România și vor învăța despre Sustainable Design Thinking, o metodă ce aduce împreună ideile creative, gândirea inovatoare și soluțiile îndrăznețe pentru a produce o schimbare în societate.

Solve for Tomorrow ne creează și în acest an ocazia de a-i descoperi pe acei tineri determinați să contribuie la un mâine mai sustenabil și la dezvoltarea unor comunități responsabile și incluzive. Cele 25 de proiecte selectate pentru etapa a doua ne-au impresionat prin gradul de complexitate, originalitatea modului de utilizare a tehnologiei, dar și prin diversitatea problemelor sociale pe care tinerii le-au vizat prin ideile propuse., Loredana Poenaru, Education Director Junior Achievement România. 

Calendarul competiției Solve for Tomorrow 2023 – 2024, etapa a II-a:

  • Anunțarea participanților selectați pentru etapa a II-a pe site-ul competiției – 20 noiembrie 2023
  • Validarea participanților selectați pentru etapa a II-a – 20-24 noiembrie 2023
  • Desfășurarea atelierelor de Design Thinking – online – 27 noiembrie – 14 decembrie 2023
  • Participanții lucrează la dezvoltarea ideilor în Competiție – online – 28 noiembrie – 20 decembrie 2023
  • Desfășurarea atelierelor de antreprenoriat – online – 15-22 ianuarie 2024
  • Desfășurarea sesiunilor de mentorat – online
  • Sesiunea I: 11 – 15 decembrie 2023
  • Sesiunea II: 29 ianuarie – 7 februarie 2024
  • Eveniment Demo Day – online – 22 februarie 2024
  • Finala Competiției – eveniment hibrid – 29 februarie 2024

 

 

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Vâlcea

Administrație locală17 ore inainte

Rețeaua PENNY România a ajuns la 361 de magazine

PENNY România continuă în ritm alert planul de expansiune și deschide cel de al 361-lea magazin din România în Dobroești,...

Exclusiv18 ore inainte

Directorul general al ANP se laudă cu o bijuterie informatică, care a costat 1.200.000 euro, dar care in prezent doar scârție și scoate fum – Ziarul Incisiv de Prahova

Primesc în ultimele zile un semnal din țară că avem colegi nemulțumiți și dezamăgiți, rulând aceeași bandă veche de magnetofon...

Administrație locală20 de ore inainte

Acer se angajează la neutralitate climatică pentru linia de laptopuri Vero

Acer și-a anunțat angajamentul față de neutralitatea emisiilor de carbon pentru linia de laptopuri Aspire Vero, începând cu noul Aspire Vero...

Exclusiv2 zile inainte

Șeful IPJ Giurgiu a fost sancționat, de aproape 100 de polițiști din subordine, pentru încălcarea prevederilor referitoare la Codul muncii – Ziarul Incisiv de Prahova

„Jurnalistul” de șantaje Catalin Stavri, purtătorul de cuvânt pe afaceri murdare al primarului Volosevici/DOCUMENTE/Inregistrari audio (IV) Boși, locotenenți, soldați: Mafia...

Eveniment2 zile inainte

realme GT5 Pro a fost lansat oficial în China

Bucureși, România, 7 decembrie 2023 – realme a lansat oficial modelul GT5 Pro. Fiind cel mai puternic dispozitiv GT din toate...

Uncategorized2 zile inainte

Hello Group lansează FINEWISE, nucleu de expertiză în comunicarea din food & beverages, ospitalitate, sănătate și stare de bine

  Finewise este o divizie noua de comunicare cu focus pefine & good living marketing, în sprijinul brandurilor care ajută la...

Eveniment2 zile inainte

House of VLAdiLA și The Climate Change Company, marii câștigători ai competiției Startarium „Românii sunt antreprenori”

Competiția Startarium „Românii sunt antreprenori”, inițiată de Impact Hub și ING Bank, cu sprijinul Pluxee, și-a desemnat câștigătorii pe 29...

Afaceri2 zile inainte

Alegerea Inspirată a unui DJ Profesionist pentru un Eveniment de Excepție

Te-ai întrebat vreodată cum ar putea arăta momentul crucial al vieții tale? Sala plină de energie, invitați dansând pe ritmuri...

Exclusiv3 zile inainte

Academia de Poliție nu și-a suspendat activitatea pentru că le pasă de studenți, ci au trecut în online și i-au trimis acasă pentru a nu mai avea scurgeri de informații din tot ceea ce se întâmplă în instituția de învățământ. – Ziarul Incisiv de Prahova

„Jurnalistul” de șantaje Catalin Stavri, purtătorul de cuvânt pe afaceri murdare al primarului Volosevici/DOCUMENTE/Inregistrari audio (IV) Boși, locotenenți, soldați: Mafia...

Uncategorized3 zile inainte

PENNY România deschide magazinul cu numărul 360

PENNY România continuă în ritm alert planul de expansiune și deschide magazinul cu numărul 360 în  Segarcea, județul Dolj. Începând...

Uncategorized3 zile inainte

25 de proiecte inovatoare merg mai departe în etapa a II-a a competiției Solve for Tomorrow organizată de Samsung România

  313 idei au fost înscrise în cea de-a treia ediție a competiției Solve for Tomorrow. Ediția din acest an...

Exclusiv3 zile inainte

Fapte care nu pot fi acceptate într-un stat care se vrea a fi „de drept”, „nu de drepți” – Ziarul Incisiv de Prahova

„Jurnalistul” de șantaje Catalin Stavri, purtătorul de cuvânt pe afaceri murdare al primarului Volosevici/DOCUMENTE/Inregistrari audio (IV) Boși, locotenenți, soldați: Mafia...

Afaceri4 zile inainte

Manipularea mărfurilor devine infinit mai ușoară cu echipamentele Vectra

Munca în depozite, hale, fabrici, magazine și spații industriale este mult mai dificilă decât pare din cauza faptului că zilnic...

Administrație locală4 zile inainte

TikTok stabilește noi standarde de securitate și sustenabilitate prin Proiectul Clover în valoare de 12 miliarde de Euro

București, 5 decembrie 2023 –  Peste 150 de milioane de oameni din Europa vin în fiecare lună pe TikTok ca să...

Eveniment4 zile inainte

AGON by AOC lansează monitoarele ultrawide CU34G2XE/BK și CU34G2XP/BK dedicate pasionaților de gaming

București, 5 decembrie 2023 – AGON by AOC, unul dintre cele mai importante branduri de monitoare pentru gaming și accesorii IT din...

Eveniment4 zile inainte

PC Garage lansează campaniile speciale de sărbători

Promoții și oferte până la Crăciun Începe campania “Te echipăm gratuit: cadou carcasă sau sursă la alegere” Încep cele mai tari...

Știrile Săptămânii