Connect with us

Uncategorized

Inventarul Parcărilor Publice din România în 2022: Primăriile au obținut venituri de 314.585.683 lei din utilizarea acestora și din amenzi

Publicat

pe

  • 186.915 de lei, venituri din amenzi pentru nerespectarea regulamentului de parcare
  • 713.818 de lei, venituri din ridicarea mașinilor staționate ilegal
  • Sectorul 3, București, are cele mai mari venituri din locurile de parcare publice – 32,877,695 de lei încasați în 2022
  • 299.318 locuri publice în 2022, față de 1.275.603 locuri publice în 2021 și 1.174.941 locuri publice în anul precedent

București, 16 noiembrie 2023 – Integratorul de soluții inteligente la cheie Vegacomp Consulting publică a patra ediție a analizei Inventarul Parcărilor Publice, conform căreia România dispunea, în 2022, de 1.299.318 de locuri de parcare publice, față de 1.275.603 în 2021 și 1.174.491 în 2020.

“În această ediție, observăm o creștere semnificativă a veniturilor din exploatarea parcărilor publice din România, de la 140 de milioane în 2019, la peste 200 de milioane obținute la sfârșitul a anului 2021 și mai bine de 314 milioane în 2022. Totodată, raportul cuprinde și un capitol special zonei de venituri, pentru a determina și eficiența prin care aceste locuri de parcare sunt monetizate: accesibilitatea acestora, valoarea per loc, dar și nivelul mediu de tarifare și fluctuația, de la oraș la oraș. Primăria Sectorului 3 este pe primul loc în clasament, ținând cont de dimensiuni, populație și număr de automobile înmatriculate, cu cele mai mari venituri din locurile de parcare publice”, declară Cornel Bărbuț, CEO al Vegacomp Consulting.

Cu o o toleranţă de 12% aferentă ratei de exactitate a răspunsurilor municipalităților, numărul total de locuri poate atinge 1.438.787, în 2022.

Potrivit analizei, în România sunt 145 de orașe care taxează utilizarea locurilor de parcare și 141 de localități care nu o taxează – exceptând cele 20 de primării care nu au răspuns solicitării de informații pentru acest raport.

Tariful pentru parcările de reședinţă variază între 30 și 120 lei în localităţile mici, respectiv între 70 și 600 lei în orașele mari. Pentru abonamente, preţurile de închiriere variază între 15 lei/lună și 1.000 lei/lună. Tariful orar de ocupare pentru parcările publice cu plată variază între 1 și 5 lei, excepţie făcând Cluj și Oradea, unde limita maximă ajunge la 10 lei, date asemănătoare cu cele înregistrate în 2021.

Clasamentul locurilor publice de parcare este condus detașat de București, iar Capitala este urmată, la distanță considerabilă, de Timișoara și Brașov.

Topul orașelor care au obținut venituri din amenzi pentru nerespectarea regulamentului de parcare este condus de Oradea (2,954,572 lei), Reșița (1,829,100 lei) și Timișoara (1,512,515 lei), fruntașe în efectuarea controlului plăţilor taxelor de parcare.

Din clasamentul orașelor care au în evidență veniturile din ridicarea mașinilor staționate ilegal, reiese că municipiul Constanța stă cel mai bine la acest capitol cu 1,377,146 lei încasați, urmată de Sectorul 4 (București) și Craiova.

Cea de-a patra ediție a analizei este disponibilă pe pagina: https://vegacomp.ro/wpr/wp-content/uploads/2023/11/inventarul-parcarilor-publice_2023_ro.pdf

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Hello Group lansează FINEWISE, nucleu de expertiză în comunicarea din food & beverages, ospitalitate, sănătate și stare de bine

Publicat

pe

De

 

  • Finewise este o divizie noua de comunicare cu focus pefine & good living marketing, în sprijinul brandurilor care ajută la o viață mai bună, frumoasă și lungă pentru clienți
  • Finewise este noua identitate care aduce în fiecare proiect echipe specializate pe industrii, dintr-un grup de specialiști cu experiență demonstrată în peste 1.000 de campanii derulate pentru peste 50 de clienți
  • Finewise este un produs Hello Group, servicii de comunicare full-service, fondat în 2010 

București, 7 decembrie 2023 – Hello Group lansează Finewise, nucleu de expertiză în comunicarea din domeniile food & beverages, ospitalitate, sănătate și stare de bine, prin intermediul căruia echipe specializate pe industrii furnizează servicii de strategie și creație, integrare multi-channel – ATL, Digital, PR, BTL, trade marketing, business trading și parteneriate menite să crească reputația brandurilor.

„Trecem la nivelul următor, iar noua noastră poziționare depășește zonele de ospitalitate și food&beverages, în care am activat cu rezultate notabile, și ne duce în zona de fine living. Credem că o viață bună este rezultatul unei vieți conștiente, bogate și sănătoase, care începe cu explorarea sinelui autentic și continuă cu cultivarea gusturilor și experiențelor. Și de aceea viziunea noastră este să construim o lume în care oamenii trăiesc o viață mai bună, împreună. Suntem aici pentru a construi branduri care să le inspire oamenilor o viață, un scop și o bucurie cu mai mare însemnătate. De la alimente și băuturi la ospitalitate și petrecere a timpului liber, de la sanatate, frumusete si wellbeing la prestigiu. Propunerea de valoare a noului brand este că Finewise livrează mai mult decât experiențe – se concentrează pe construirea unor reputații ce durează”, declară Marilena Istrătescu, Fondator Hello Group.

Construcția noului brand a avut la baza un proces de audit și strategie realizate în parteneriat cu Paul Kasprovschi, Brand Strategist.

Finewise vizeaza trei arii principale:

  • Creativitate strategică
  • Abordare integrată multichannel, ce înglobează experiențe ATL, PR și digital, experience si trade marketing
  • Business trading și parteneriate

Recent, Hello Group a lansat și Heyo Club, platforma de engagement si influence marketing, produs ce are la bază expertiza extinsă de creator de experiențe a agenției, cu o componentă puternică de trade marketing, și capitalizează pe achiziția de know-how digital și influencer marketing. Rezultatul este o platformă completă, utilă pentru orice afacere din România, de la corporații până la afaceri locale și antreprenoriat.

Grupul Hello are capital 100% românesc și cuprinde companiile Hello Communication și Hello Consumer Interaction – cu specializări complementare, care furnizează soluții de strategie, branding, comunicare integrată, PR și comunicare digitală, on și off trade marketing, precum și HoReCa & retail design.

Pe parcursul ultimilor ani, Grupul Hello a semnat si a derulat proiecte consistente in piata de food & beverages: Ursus Breweries, PPD Romania, Alexandrion Group Romania, Macromex, Mogyi Romania, Interbrands Orbico, Caroli Foods, FrieslandCampina, Pepsico; in ospitalitate: Matca Transylvanian Sanctuary, Radisson Blu Aurum Brasov, Courtyard by Marriott Floreasca, Hilton Airport, JW Marriott Bucharest, Trickshot Group, City Grill Group, Donerboom; sau in piata de sanatate si wellbeing – pentru Farmaciile Dona, Pfizer Romania sau Secom.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

PENNY România deschide magazinul cu numărul 360

Publicat

pe

De

PENNY România continuă în ritm alert planul de expansiune și deschide magazinul cu numărul 360 în  Segarcea, județul Dolj. Începând cu 6 decembrie, clienții din zonă sunt așteptați să experimenteze ambientul modern, prietenos și accesibil, reprezentând evoluția strategică a brandului în România. 

Designul magazinelor PENNY oferă o experiență plăcută clienților, evidențiind, totodată, angajamentul companiei în extinderea portofoliului de produse 3RO – produse cu ingredientul principal provenit din România, procesate și ambalate în țară. Experiența la cumpărături este îmbunătățită datorită unei zone extinse dedicate produselor proaspete sau mărcilor proprii realizate conform preferințelor clienților români, spațiul oferind totodată o semnalizare mai vizibilă a promoțiilor și categoriilor principale de alimente.

2

Noul magazin PENNY își întâmpină clienții cu soluții practice, adaptate stilului de viață agitat, inclusiv produse gata de consum, semipreparate, precum și opțiuni refrigerate sau congelate.

1

Situat pe strada Unirii nr. 19-21, în orașul Segarcea din județul Doljmagazinul va funcționa de luni până sâmbătă în intervalul 7:30 – 21:00, iar duminica între 8:00 – 19:00. Oferă 85 de locuri de parcare, din care 3 pentru persoane cu dizabilități, iar suprafața interioară de vânzare este de 858.35 mp.

PENNY Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni de dezvoltare: experiență îmbunătățită în magazineexpansiuneproduse româneștioamenidigitalizaresustenabilitate și comunicare integrată.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

25 de proiecte inovatoare merg mai departe în etapa a II-a a competiției Solve for Tomorrow organizată de Samsung România

Publicat

pe

De

 

  • 313 idei au fost înscrise în cea de-a treia ediție a competiției Solve for Tomorrow.
  • Ediția din acest an este organizată de Samsung Electronics România în parteneriat cu Junior Achievement România, cu sprijinul Google România și Impact Hub Bucharest.
  • Categoria de concurs în care au fost înscrise cele mai multe proiecte este Mediul Înconjurător. 

București, 6 decembrie 2023 – Samsung România a anunțat cele 25 de proiecte selectate pentru a participa în cea de-a doua etapă a competiției naționale Solve for Tomorrow pentru elevii de liceu.

După ce în primele două ediții au fost înregistrate peste 600 de idei inovatoare, în cadrul celei de-a treia ediții, 313 proiecte au fost înscrise. Dintre acestea, 212 proiecte au fost înscrise în echipă, în timp ce 101 au fost înscrieri individuale. În ceea ce privește categoriile de concurs, categoria în care au fost înscrise cele mai multe proiecte a fost Mediul Înconjurător, cu 109 proiecte, urmată de categoria Educație cu 98 de proiecte. În categoria Dezvoltare Sustenabilă au fost înscrise 68 de proiecte, iar în Diversitate și Incluziune Socială 38 de proiecte.

Proiectele au fost jurizate pe baza unor criterii atent definite:

  • justificarea nevoii pe care participantul dorește să o adreseze,
  • justificarea soluției propuse în raport cu nevoia identificată,
  • abordarea inovatoare și realistă, precum și
  • modul în care este valorificată utilizarea tehnologiei în cadrul soluției propuse.

Juriul celei de-a treia ediții Solve for Tomorrow este format din Marinica Stoian (Inspector General în cadrul Ministerului Educației), Simona Panait (Marketing Director România și Bulgaria, în cadrul Samsung Electronics), Loredana Poenaru (Education Director, Junior Achievement România), Oana Bulexa (Managing Director MSL The Practice), Sorin Sfetcu (Industry Manager Google România) și Vlad Craioveanu (CEO Impact Hub Bucharest).

„Generația Z se remarcă prin implicarea activă în combaterea schimbărilor climatice, promovarea diversității și incluziunii sociale, dar și prin creativitatea lor în abordarea problemelor care afectează bunăstarea societății. Obiectivul competiției Solve for Tomorrow este acela de a încuraja tinerii să producă schimbarea pe care și-o propun, iar noi, cei din cadrul Samsung, ne bucurăm să facem împreună cu ei pașii către schimbare. Solve for Tomorrow este o competiție unică, dezvoltată pe baza expertizei globale pe care o are compania noastră și îmbinată cu know-how-ul local. Suntem încântați să împărtășim din experința noastră și să încurajăm și anul acesta tinerii să fie îndrăzneți și să transforme lumea, idee cu idee.”, Simona Panait, Marketing Director România și Bulgaria, în cadrul Samsung Electronics.

În etapa a II-a a competiției, participanții vor beneficia de sesiuni de mentorat coordonate de Samsung România în parteneriat cu Junior Achievement România și vor învăța despre Sustainable Design Thinking, o metodă ce aduce împreună ideile creative, gândirea inovatoare și soluțiile îndrăznețe pentru a produce o schimbare în societate.

Solve for Tomorrow ne creează și în acest an ocazia de a-i descoperi pe acei tineri determinați să contribuie la un mâine mai sustenabil și la dezvoltarea unor comunități responsabile și incluzive. Cele 25 de proiecte selectate pentru etapa a doua ne-au impresionat prin gradul de complexitate, originalitatea modului de utilizare a tehnologiei, dar și prin diversitatea problemelor sociale pe care tinerii le-au vizat prin ideile propuse., Loredana Poenaru, Education Director Junior Achievement România. 

Calendarul competiției Solve for Tomorrow 2023 – 2024, etapa a II-a:

  • Anunțarea participanților selectați pentru etapa a II-a pe site-ul competiției – 20 noiembrie 2023
  • Validarea participanților selectați pentru etapa a II-a – 20-24 noiembrie 2023
  • Desfășurarea atelierelor de Design Thinking – online – 27 noiembrie – 14 decembrie 2023
  • Participanții lucrează la dezvoltarea ideilor în Competiție – online – 28 noiembrie – 20 decembrie 2023
  • Desfășurarea atelierelor de antreprenoriat – online – 15-22 ianuarie 2024
  • Desfășurarea sesiunilor de mentorat – online
  • Sesiunea I: 11 – 15 decembrie 2023
  • Sesiunea II: 29 ianuarie – 7 februarie 2024
  • Eveniment Demo Day – online – 22 februarie 2024
  • Finala Competiției – eveniment hibrid – 29 februarie 2024

 

 

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Vâlcea

Administrație locală17 ore inainte

Rețeaua PENNY România a ajuns la 361 de magazine

PENNY România continuă în ritm alert planul de expansiune și deschide cel de al 361-lea magazin din România în Dobroești,...

Exclusiv18 ore inainte

Directorul general al ANP se laudă cu o bijuterie informatică, care a costat 1.200.000 euro, dar care in prezent doar scârție și scoate fum – Ziarul Incisiv de Prahova

Primesc în ultimele zile un semnal din țară că avem colegi nemulțumiți și dezamăgiți, rulând aceeași bandă veche de magnetofon...

Administrație locală20 de ore inainte

Acer se angajează la neutralitate climatică pentru linia de laptopuri Vero

Acer și-a anunțat angajamentul față de neutralitatea emisiilor de carbon pentru linia de laptopuri Aspire Vero, începând cu noul Aspire Vero...

Exclusiv2 zile inainte

Șeful IPJ Giurgiu a fost sancționat, de aproape 100 de polițiști din subordine, pentru încălcarea prevederilor referitoare la Codul muncii – Ziarul Incisiv de Prahova

„Jurnalistul” de șantaje Catalin Stavri, purtătorul de cuvânt pe afaceri murdare al primarului Volosevici/DOCUMENTE/Inregistrari audio (IV) Boși, locotenenți, soldați: Mafia...

Eveniment2 zile inainte

realme GT5 Pro a fost lansat oficial în China

Bucureși, România, 7 decembrie 2023 – realme a lansat oficial modelul GT5 Pro. Fiind cel mai puternic dispozitiv GT din toate...

Uncategorized2 zile inainte

Hello Group lansează FINEWISE, nucleu de expertiză în comunicarea din food & beverages, ospitalitate, sănătate și stare de bine

  Finewise este o divizie noua de comunicare cu focus pefine & good living marketing, în sprijinul brandurilor care ajută la...

Eveniment2 zile inainte

House of VLAdiLA și The Climate Change Company, marii câștigători ai competiției Startarium „Românii sunt antreprenori”

Competiția Startarium „Românii sunt antreprenori”, inițiată de Impact Hub și ING Bank, cu sprijinul Pluxee, și-a desemnat câștigătorii pe 29...

Afaceri2 zile inainte

Alegerea Inspirată a unui DJ Profesionist pentru un Eveniment de Excepție

Te-ai întrebat vreodată cum ar putea arăta momentul crucial al vieții tale? Sala plină de energie, invitați dansând pe ritmuri...

Exclusiv2 zile inainte

Academia de Poliție nu și-a suspendat activitatea pentru că le pasă de studenți, ci au trecut în online și i-au trimis acasă pentru a nu mai avea scurgeri de informații din tot ceea ce se întâmplă în instituția de învățământ. – Ziarul Incisiv de Prahova

„Jurnalistul” de șantaje Catalin Stavri, purtătorul de cuvânt pe afaceri murdare al primarului Volosevici/DOCUMENTE/Inregistrari audio (IV) Boși, locotenenți, soldați: Mafia...

Uncategorized3 zile inainte

PENNY România deschide magazinul cu numărul 360

PENNY România continuă în ritm alert planul de expansiune și deschide magazinul cu numărul 360 în  Segarcea, județul Dolj. Începând...

Uncategorized3 zile inainte

25 de proiecte inovatoare merg mai departe în etapa a II-a a competiției Solve for Tomorrow organizată de Samsung România

  313 idei au fost înscrise în cea de-a treia ediție a competiției Solve for Tomorrow. Ediția din acest an...

Exclusiv3 zile inainte

Fapte care nu pot fi acceptate într-un stat care se vrea a fi „de drept”, „nu de drepți” – Ziarul Incisiv de Prahova

„Jurnalistul” de șantaje Catalin Stavri, purtătorul de cuvânt pe afaceri murdare al primarului Volosevici/DOCUMENTE/Inregistrari audio (IV) Boși, locotenenți, soldați: Mafia...

Afaceri3 zile inainte

Manipularea mărfurilor devine infinit mai ușoară cu echipamentele Vectra

Munca în depozite, hale, fabrici, magazine și spații industriale este mult mai dificilă decât pare din cauza faptului că zilnic...

Administrație locală4 zile inainte

TikTok stabilește noi standarde de securitate și sustenabilitate prin Proiectul Clover în valoare de 12 miliarde de Euro

București, 5 decembrie 2023 –  Peste 150 de milioane de oameni din Europa vin în fiecare lună pe TikTok ca să...

Eveniment4 zile inainte

AGON by AOC lansează monitoarele ultrawide CU34G2XE/BK și CU34G2XP/BK dedicate pasionaților de gaming

București, 5 decembrie 2023 – AGON by AOC, unul dintre cele mai importante branduri de monitoare pentru gaming și accesorii IT din...

Eveniment4 zile inainte

PC Garage lansează campaniile speciale de sărbători

Promoții și oferte până la Crăciun Începe campania “Te echipăm gratuit: cadou carcasă sau sursă la alegere” Încep cele mai tari...

Știrile Săptămânii