Connect with us

Administrație locală

Rețeaua PENNY România a ajuns la 361 de magazine

Publicat

pe

PENNY România continuă în ritm alert planul de expansiune și deschide cel de al 361-lea magazin din România în Dobroești, județul Ilfov. Începând cu 8 decembrie, clienții din zonă sunt așteptați să experimenteze ambientul modern, prietenos și accesibil, reprezentând evoluția strategică a brandului în România.

Designul magazinelor PENNY oferă o experiență plăcută clienților, evidențiind, totodată, angajamentul companiei în extinderea portofoliului de produse 3RO – produse cu ingredientul principal provenit din România, procesate și ambalate în țară. Experiența la cumpărături este îmbunătățită datorită unei zone extinse dedicate produselor proaspete sau mărcilor proprii realizate conform preferințelor clienților români, spațiul oferind totodată o semnalizare mai vizibilă a promoțiilor și categoriilor principale de alimente.

Noul magazin PENNY își întâmpină clienții cu soluții practice, adaptate stilului de viață agitat, inclusiv produse gata de consum, semipreparate, precum și opțiuni refrigerate sau congelate.

Situat pe strada Trifoiului nr. 64, Sat Dobroeşti, Comuna Dobroeşti, Județ Ilfov, magazinul va funcționa de luni până sâmbătă în intervalul 7:00 – 22:00, iar duminica între 8:00 – 21:00. Oferă 83 de locuri de parcare, din care trei pentru persoane cu dizabilități și cinci rezervate pentru mame și copii. Magazinul dispune și de o măcelărie, iar suprafața interioară de vânzare este de 926.92mp.

PENNY Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni de dezvoltare: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.

Despre PENNY

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 361 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.

PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2023 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.

Pentru mai multe detalii despre companie, accesati website-ul oficial https://www.penny.ro/

Contact presă

Irina Butnaru, Corporate Communications Manager, PENNY | REWE România, presa@penny.ro

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație locală

Visual Fan a dezvoltat Renewable EPC by Allview, o nouă divizie din strategia Green by Allview, dedicată unui viitor verde și business-urilor profitabile

Publicat

pe

De

  • Noua divizie, Renewable EPC by Allview, face parte din linia de business Solar Energy și are ca obiectiv implementarea de parcuri fotovoltaice de mari dimensiuni, cu puteri de peste 5 MW, inclusiv cu capacități de stocare.
  • Noua divizie reprezintă o mișcare strategică a companiei Visual Fan, care va permite consolidarea poziției pe piața soluțiilor integrate de energie regenerabilă.
  • Divizia Renewable EPC by Allview își propune ca obiectiv central, creșterea relevanței companiei în sectorul energiei regenerabile.

Brașov, 12 noiembrie 2024  Compania Visual Fan, listată la Bursa de Valori București sub simbolul ALW, un jucător important pe piața soluțiilor de energie solară, anunță lansarea diviziei Renewable EPC by Allview, o inițiativă care marchează un progres major al strategiei Green by Allview și care vizează implementarea de proiecte de energie regenerabilă de mari dimensiuni, full EPC (Engineering, Procurement, Construction), cu o capacitate de peste 5 MW, inclusiv sisteme de stocare. Prin această expansiune strategică, Visual Fan își va amplifica impactul în sectorul energetic și își va consolida poziția pe piața de profil.

În ultimii doi ani, divizia Allview Solar Energy a evoluat constant, prin diversificarea portofoliul de la proiecte rezidențiale, la soluții industriale de până la 5 MW. Prin crearea diviziei Renewable EPC by Allview, compania și-a planificat trecerea la un nou nivel și face pași majori în implementarea unor proiecte importante de tip Full EPC, pentru parcuri fotovoltaice de mari dimensiuni, inclusiv cu capacități de stocare.

Viziune și acțiuni pentru progres continuu

Lansarea diviziei Renewable EPC by Allview reprezintă un pas natural în evoluția Allview Solar Energy și se aliniază cu strategia companiei de consolidare pe piața energiei regenerabile. Divizia va valorifica experiența acumulată, know-how-ul dobândit, parteneriatele strategice și capacitatea de a inova în domeniul energiei regenerabile, pentru a dezvolta parcuri fotovoltaice de mari dimensiuni, care vor deveni investiții pe termen lung, durabile și profitabile. Divizia Renewable EPC by Allview conduce la setarea unor noi obiective, printre care: consolidarea business-ului din sfera energiei regenerabile, dublarea cifrei de afaceri și a profitului companiei Visual Fan, în următorii ani. Pentru atingerea acestor obiective, noua divizie înființată are în vedere următoarele direcții, pentru o dezvoltare sustenabilă și eficientă pe termen lung:

  • Concentrarea pe proiecte complexe, de mari capacități energetice. Divizia Renewable EPC by Allview își propune să devină un partener de încredere pentru companiile care doresc să adopte soluții eficiente și să genereze venituri prin vânzarea energiei. Echipa Renewable EPC by Allview este formată din specialiști cu experiență, capabili să gestioneze proiecte complexe cu capacități între 5 și 100 MW și să abordeze lucrări de joasă, medie și înaltă tensiune, iar proiectele de înaltă tensiune vor fi implementate alături de parteneri specializați cu expertiză în integrarea eficientă a tuturor componentelor sistemelor energetice și în conformitate cu standardele de siguranță și calitate.
  • Dezvoltarea de parteneriate strategice cu firme de renume în domeniul energiei regenerabile, care contribuie cu know-how tehnic avansat.
  • Stabilirea de relații solide cu furnizori de echipamente și tehnologii de top, esențiale pentru asigurarea calității și fiabilității proiectelor.
  • Investiția în formarea și evoluția profesională a echipei. Noua divizie se bazează pe o echipă solidă, formată atât din angajați deja integrați în divizia Solar Energy, cât și din noi specialiști, care aduc expertiză specifică în gestionarea proiectelor de mari dimensiuni. Renewable EPC by Allviewreunește o echipă solidă de ingineri, manageri de proiect, RTE și șefi de șantier, care au acumulat experiență vastă în domeniul energiei solare și dețin cunoștințe aprofundate în tehnologiile de energie regenerabilă și în procesele de implementare.

„Gradul de implicare și dedicare al echipei, precum și angajamentul nostru față de excelență, ne-au promovat în piață și au condus la contractarea și implementarea unor proiecte importante cu companii din mediul public și privat, motiv pentru care am înființat această nouă divizie. În acest moment, ne aflăm în stadiu avansat de negociere pentru diferite proiecte Full EPC cu capacități de peste 5 MW. Suntem încântați de aceste noi oportunități și rămânem dedicați misiunii noastre de a contribui la un viitor mai verde prin soluții inovatoare, durabile și profitabile.” a declarat Lucian Peticilă, CEO Visual Fan S.A.

Listată în piaţa AeRO a Bursei de Valori Bucureşti, la 26 iulie 2021, Visual Fan SA urmăreşte să folosească instrumentele pieţei de capital pentru finanţarea strategiei de dezvoltare, având în prezent, o capitalizare bursieră de aproape 100 milioane de lei.

Despre Visual Fan

Visual Fan S.A., compania românească din spatele brandului Allview (simbol bursier ALW), se remarcă printr-o experiență de peste două decenii în dezvoltarea de dispozitive inteligente mobile, sisteme Smart Home, tablete, laptopuri, smart TV-uri și alte gadgeturi. Fondată în 2002 la Brașov, Visual Fan a devenit un lider vizionar în tehnologie, lansând produse care fac inovația accesibilă publicului larg. Printre realizările notabile ale companiei se numără lansarea, în 2016, a celui mai avansat sistem Smart Home din România, urmată în 2017 de crearea primului asistent vocal în limba română, AVI. În 2019, Visual Fan a încheiat un parteneriat direct cu Google pentru Android TV™, devenind în 2020 primul brand românesc ce a adoptat tehnologia QLED. În 2023, compania a făcut un pas important prin upgrade-ul aplicației Allview AVI GPT, integrând un model avansat de limbaj natural, susținut de inteligența artificială (AI).

În 2022, Visual Fan a lansat conceptul Green by Allview, o strategie de diversificare a portofoliului, care vizează un viitor sustenabil prin trei divizii principale: ERA Health, Solar Energy și Allview Auto. Acest concept inovator integrează toate aspectele vieții moderne – de la sănătatea personală și locuințe sustenabile, până la mobilitate.

Divizia Allview Solar Energy a debutat în 2022 cu soluții solare pentru locuințe sustenabile și eficiență energetică. Consolidată în 2023 prin atragerea de specialiști în sectorul industrial, divizia a finalizat peste 20 MW de proiecte fotovoltaice, devenind recunoscută pentru sistemele industriale de 1-5 MW. În 2024, Solar Energy a semnat contracte majore de centrale fotovoltaice Full EPC cu companii de top din mediul privat și public, contribuind la decarbonizarea economiei și promovarea sustenabilității energetice.

Aceste inițiative subliniază angajamentul companiei față de inovație, sustenabilitate și îmbunătățirea constantă a experienței utilizatorilor.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Administrație locală

Black November la Autovit.ro: reduceri de peste 1 milion de euro pentru mai mult de 650 de mașini

Publicat

pe

De

  • Peste 650 de oferte auto, cu 150 mai multe vehicule disponibile față de ediția precedentă.
  • Valoarea totală a autovehiculelor incluse în campanie se ridică la 26,4 milioane euro (înainte de aplicarea reducerilor).
  • Cel mai mare discount valoric pentru o mașină: 33.201 euro.
  • Cel mai accesibil autoturism pornește de la 3.299 euro.
  • Pentru această ediție, 12% din oferta totală a dealerilor este reprezentată de mașini noi.

Autovit.ro, cea mai mare platformă auto online din România, transformă Black Friday într-o experiență extinsă de shopping denumită „Black November”, oferind două săptămâni complete de reduceri substanțiale în perioada 8 – 22 noiembrie 2024.

Cu peste 650 de oferte auto marcate special pentru „Black November” – o creștere cu 150 de unități față de ediția precedentă – platforma prezintă cele mai atractive oportunități de achiziții auto din acest an.

Valoarea totală a autovehiculelor disponibile în această campanie se ridică la 26,4 milioane euro, înainte de aplicarea reducerilor, iar valoarea cumulată a discount-urilor depășește pragul de 1 milion de euro, marcând o nouă campanie generoasă de reduceri pe Autovit.ro.

În topul celor mai spectaculoase reduceri se află modelul Mercedes-Benz GLS-Maybach, cu cel mai mare discount valoric în această campanie – 33.201 euro, urmat îndeaproape de două modele Mercedes-Benz EQS cu reduceri de 28.322 euro, respectiv 15.000 euro. Lista continuă cu Mercedes-Benz E, care beneficiază de o reducere de 13.899 euro, și Mercedes-Benz A, cu un discount de 12.926 euro.

Pentru cumpărătorii cu bugete mai moderate, Autovit.ro pune la dispoziție o gamă variată de vehicule accesibile. Astfel, cel mai mic preț începe de la 3.299 euro pentru un Fiat Punto, în timp ce un Mercedes-Benz B sau o Mazda 5 pot fi achiziționate cu 3.499 euro. Pentru cei interesați de modelele Opel Astra, prețurile încep de la 4.299 euro pentru versiunea pe benzină și de la 5.299 euro pentru varianta diesel.

În contextul unei cereri crescute pentru mobilitatea verde, ofertele pentru vehiculele ecologice ocupă un loc important în campanie. Mercedes-Benz A se remarcă cu o reducere substanțială de 23%, ajungând la un preț final de 42.313 euro. Modelele Mercedes-Benz EQS beneficiază de reduceri de 19% și 10%, fiind disponibile la 119.000 euro, respectiv 130.000 euro, în timp ce modelul EQE are

un discount de 12%, ajungând la 88.000 euro. Mercedes-Benz GLE completează topul ofertelor premium, cu o reducere procentuală de 10%, fiind disponibil la 100.157 euro.

Pentru această ediție de Black November, aproximativ 12% din oferta totală a dealerilor este reprezentată de mașini noi, cu un preț mediu în campanie de 56.300 euro. Pentru segmentul mașinilor rulate, prețul mediu se situează la 33.500 euro, oferind în acest fel opțiuni pentru toate categoriile de buget.

În premieră, ediția Black November 2024 beneficiază de parteneriatul exclusiv între Autovit.ro și MOL România, care pune la dispoziția clienților 60.000 de coduri de reducere, aducând astfel beneficii suplimentare pentru cumpărători.

Prin dimensiunea și diversitatea ofertelor, Black November 2024 pe Autovit.ro reprezintă cea mai amplă campanie de reduceri pentru piața auto din România, organizată până în prezent de platformă. De altfel, campania a avut o etapă preliminară de early access în perioada 5 – 7 noiembrie, iar începând cu data de 8 noiembrie toate ofertele sunt vizibile și accesibile utilizatorilor platformei.

Despre Autovit.ro

Autovit.ro este cea mai mare platformă online din România destinată vânzării și cumpărării de mașini noi și second-hand, cu 3 milioane de vizitatori lunar și peste 1.000 de dealeri auto care folosesc serviciile companiei. Potrivit unui studiu Unlock Market Research, 78% dintre românii interesați de domeniul auto au folosit Autovit.ro pentru a vinde sau a cumpăra o mașină.

Aparținând OLX Group și cu o experiență de 24 de ani pe piața din România, Autovit.ro consolidează relațiile între vânzători și cumpărători și oferă acces la informații de încredere și consultanță asupra vânzărilor de autoturisme, camioane, autoutilitare, motociclete, utilaje de construcții, mașini agricole și piese auto     second-hand.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Administrație locală

realme GT 7 Pro: vânzări record în prima zi de lansare în China

Publicat

pe

De

După ce a doborât toate recordurile în prima sa zi de lansare pe piața chineză, flagship-ul realme GT 7 Pro este gata să cucerească piața europeană

București, România – 6 noiembrie 2024 – realme, brandul de smartphone-uri cu cea mai rapidă creștere din lume, anunță rezultatele extraordinare ale vânzărilor realme GT 7 Pro după lansarea sa în China. Realizările sunt fără precedent și atestă succesul GT 7 Pro ca „AI Performance Flagship”. Acest  smartphone nu numai că reprezintă progresele realme în domeniul inteligenței artificiale, dar evidențiază direcția și dedicarea brandului față de tehnologia inovatoare, orientarea către utilizator și parteneriatele importante, precum cele cu Qualcomm și Google.

realme GT 7 Pro, primul smartphone flagship din Europa echipat cu procesorul Snapdragon 8 Elite, baterie de 6500mAh și încărcare rapidă de 120W, a depășit toate recordurile anterioare de vânzări și venituri în prima sa zi de lansare pe piața chineză. În plus, GT 7 Pro a ocupat primul loc în topul vânzărilor din prima zi pe JD.com, cea mai mare platformă de comerț electronic pentru produse digitale din China, și s-a clasat pe primul loc în vânzările de smartphone-uri pe TikTok în China, epuizându-se în timpul vânzărilor online live în prima zi.

„Odată cu lansarea realme GT 7 Pro, am atins o etapă fără precedent pe piața chineză, depășind toate recordurile de vânzări și venituri în prima zi. Acest smartphone nu este doar un exemplu al inovației noastre în domeniul inteligenței artificiale, ci reprezintă o dovadă concretă a concentrării noastre pe experiențe de utilizare. Suntem încântați să aducem această inovație în Europa, unde suntem siguri că GT 7 Pro îi va face pe consumatorii europeni să se îndrăgostească de el”, a afirmat Chase Xu, vicepreședinte și CMO al realme.

realme privește spre viitor cu entuziasm și este acum pregătită să își extindă prezența pe piața globală în următoarele etape de lansare, inclusiv sosirea pe piața italiană programată pentru această lună.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Vâlcea

Uncategorized2 ore inainte

Heineken® UEFA Champions League, prima campanie de retail media de pe piața berii din România

București, 14 noiembrie 2024: Campania Heineken® UEFA Champions League de anul acesta a fost una plină de surprize, spectacol, emoție...

Uncategorized3 ore inainte

ELKO Romania: Ultima versiune Milestone Systems XPROTECT îmbunătățește conectivitatea cloud și experiența ”Care Plus”

București, 14 November 2024 – ELKO Romania, parte a ELKO Group, anunță ultima versiune R2 2024 pentru platforma sa XProtect de la...

Afaceri17 ore inainte

Reduceți Costurile cu Contabilitatea, Îmbunătățiți Rentabilitatea: Geseidl, Soluția pentru Succesul Afacerii Tale!

Într-o lume economică marcată de o competitivitate din ce în ce mai acerbă, stabilitatea și eficiența în gestionarea obligațiilor contabile...

Afaceri18 ore inainte

Protecție de Neegalat pentru Casa Ta: Alege Fereastra Cora Pentru Siguranța Locuinței Tale

Transformă-ți casa într-un sanctuar de siguranță și eleganță cu ușile premium de la Fereastra Cora. Descoperă colecția noastră de uși...

cani ceai cu capac infuzor deosebite legenda casei cani ceai cu capac infuzor deosebite legenda casei
Uncategorized23 de ore inainte

Căni de ceai: Alegerea perfectă pentru momentele tale de relaxare

Descoperă cum să alegi căni de ceai potrivite pentru momentele tale de relaxare. De la căni deosebite și personalizate la...

UncategorizedO zi inainte

Primele evenimente din seria GPeC 2025 – ediția de 20 de ani – au luat startul: Școala de Iarnă, GPeC Proficiency și GPeC SUMMIT 26-27 Mai

GPeC este considerată cea mai importantă serie de evenimente de E-Commerce și Digital Marketing din Europa Centrală și de Est,...

UncategorizedO zi inainte

TeChallenge 2024: Honeywell celebrează creativitatea și spiritul inovator al tinerilor pasionați de tehnologie

TeChallenge, competiția pentru studenți și liceeni, organizată în fiecare an de Honeywell România și Universitatea Națională de Știință și Tehnologie...

UncategorizedO zi inainte

Achizițiile românilor de Black Friday: 252 lei, valoarea medie a comenzilor de Black Friday prin platforma easySales, 70% cu plata online

Cea mai mare comandă realizată prin magazinele din platformă a depășit 47.000 de lei și a constat în echipamente de...

Afaceri2 zile inainte

De ce sa alegi o solutie practica de inchirieri masini

Atunci când vehiculul tău personal nu este disponibil, fie din cauza unor reparații, fie pentru a te bucura de confortul...

Uncategorized2 zile inainte

NETOPIA Payments a inaugurat Commerce Innovation Summit, prezentând soluții avansate pentru creșterea comerțului online

București, 12 noiembrie 2024 – NETOPIA Payments a lansat  prima ediție a conferinței anuale Commerce Innovation Summit, un eveniment dedicat industriei...

Uncategorized2 zile inainte

NAVITEL lansează noul compresor de aer portabil NAVITEL AIR8 MINI, dedicat pasionaților de ciclism și mobilitate urbană

NAVITEL®, una dintre cele mai importante companii în furnizarea de soluții tehnologice avansate pentru conducătorii auto, își extinde portofoliul de...

Administrație locală2 zile inainte

Visual Fan a dezvoltat Renewable EPC by Allview, o nouă divizie din strategia Green by Allview, dedicată unui viitor verde și business-urilor profitabile

Noua divizie, Renewable EPC by Allview, face parte din linia de business Solar Energy și are ca obiectiv implementarea de...

Afaceri3 zile inainte

Food&Hospitality Expo 2024: CarmOlimp și OmniaGusti impresionează cu experiențe gastronomice unice

Inovația momentului – conceptul ready to heat by Carmolimp! Conceptul ready to heat, celebrele ciorbe la pungă ale Carmolimp, vin...

Politică locală4 zile inainte

Remus Grigorescu, mesaj cu ocazia manifestărilor dedicate luptei de la Posada

Este o mare onoare pentru mine să fiu alături de voi astăzi, la această manifestare dedicată luptei de la Posada....

Uncategorized6 zile inainte

GoTech World 2024 aduce experți internaționali și soluții tech inovatoare, pe 12-13 noiembrie, la Romexpo

Prima ediție The Smart Home Summit, cel mai mare eveniment dedicat automatizării locuințelor, găzduită de GoTech World GoTech World 2024...

Uncategorized6 zile inainte

Poliția Română vrea să se digitalizeze în condițiile în care agenții nu știu să pună corect numele unui atașament la un mesaj e-mail

În cadrul Poliției Române sunt multe probleme. Una este nerespectarea orelor dedicate antrenamentelor fizice ale agenților, antrenamente fizice obligatorii prin...

Știrile Săptămânii