Uncategorized
9 sfaturi utile pentru achiziționarea unui UPS perfect pentru casă sau birou
Publicat
acum O săptămânăpe
Nevoia de a folosi dispozitive electrocasnice nu a fost niciodată mai mare decât în era digitală de astăzi. Fie că lucrăm de acasă, ne implicăm în educația online sau ne bucurăm de emoția eSport, nevoia constantă de electricitate neîntreruptă este esențială. Cu toate acestea, odată cu creșterea cererii de electricitate, dispozitivele au devenit mai vulnerabile ca niciodată în fața supratensiunilor și a penelor de curent. Fenomenele meteo extreme, cauzate de schimbările climatice, precum și de slaba infrastructură electrică, accentuează vulnerabilitatea dispozitivelor și evidențiază nevoia adoptării unor măsuri de protejare ale acestora.
Aici ne poate ajuta o sursă de alimentare neîntreruptibilă (UPS). Investiția într-un UPS reprezintă o modalitate simplă și eficientă de a preveni pierderea de date și deteriorarea echipamentelor în timpul unei pene de curent sau a supratensiunilor. În ultimii ani piața de UPS-uri a înregistrat o creștere constantă, cu precădere în Europa, care deține astăzi peste 30% din veniturile globale, conform unui studiu realizat de Cognitive Market Research. Tendința se reflectă și pe piața din România care s-a dezvoltat semnificativ și care se așteaptă să ajungă la o creștere anuală (CAGR) de 4.7% între 2023-2029, potrivit 6Wreasearch. În acest sens este extrem de important să alegi UPS-ul potrivit nevoilor tale. Dar cum faci asta?
„În cadrul Eaton înțelegem cât de important este pentru clienții noștri să își protejeze dispozitivele în fața fluctuațiilor electrice și să își mențină datele în siguranță. Dispozitivele electronice din case și birouri sunt adesea cele mai vulnerabile la fluctuațiile de electricitate, în special astăzi pe fondul evenimentelor meteo extreme cauzate de schimbările climatice. Ne dorim să oferim produse de calitate, fiabile și sigure, care să protejeze viața dispozitivelor electronice ale clienților noștri, sprijinind astfel tranziția spre digitalizare și un mediu mai curat. De aceea este extrem de important ca viitori utilizatori de UPS să facă o alegere documentată și să urmeze sfaturile experților în domeniu.”, a explicat Gabriel Tache, General Manager Eaton România.
Discuția cu un specialist te poate ajuta să alegi și să achiziționezi UPS-ul potrivit pentru nevoile tale, iar în acest sens merită să ai în vedere următoarele sfaturi:
- Identifică dispozitivele pe care vrei să le protejezi
De la computere, routere și console de joc, până la servicii de home cinema și sisteme de securitate, un UPS poate proteja o gamă largă de dispozitive din casa sau biroul tău. Ține minte, chiar și o mică pană de curent poate cauza daune grave echipamentelor electronice sensibile. UPS-ul îți menține dispozitivele în funcțiune în timpul unor întreruperi scurte sau a penelor de curent, salvându-ți munca și prevenind pierderile de date.
Indiciu util: Evită conectarea imprimantelor laser direct la UPS. Condițiile de tensiune joasă pot duce la frecvente transferuri de baterie, epuizând prematur bateria. Utilizează, în schimb, doar priza de ieșire pentru supratensiuni.
- Ia în calcul nivelul de protecție de care ai nevoie
UPS-urile au niveluri diferite de protecție împotriva problemelor de alimentare cu energie electrică. UPS-ul în stand-by, sau offline, oferă protecție în cazul supratensiunii prin comutarea pe baterii în cazul unei pene de curent, fiind ideal pentru echipamente cum ar fi monitoarele LED, sisteme de modem-uri și routere. UPS-urile line interactive reglează tensiunea prin amplificarea sau diminuarea acesteia, în funcție de nevoie, fiind potrivite pentru computerele de înaltă calitate și electronicele sensibile în zonele cu surse de curent instabile sau cu furtuni frecvente.
- Înțelegerea cerințelor de alimentare
Atunci când selectați un UPS este important să înțelegeți relația dintre wați și volți-amperi (VA). Clasificarea waților reprezintă cantitatea de putere reală disponibilă, iar majoritatea UPS-urilor de casă și birou sunt clasificate între 450 și 2200 VA. Pentru a preveni suprasolicitarea în timpul unei întreruperi, UPS-ul trebuie să poată susține voltajul maxim pentru fiecare dispozitiv. Alege un UPS cu o capacitate de ieșire (VA) cu20% mai mare decât puterea estimată necesară pentru echipamentele conectate.
Indiciu util: Nu încărca niciodată un UPS cu mai mult de 80% din capacitatea sa. Această acțiune va funcționa ca un amortizor în cazul în care va atinge condițiile maxime și va compensa degradarea normală a bateriei care apare în timp.
- Verifică numărul de prize
Asigură-te că sistemul UPS are destule prize de ieșire pentru a acomoda toate echipamentele. De exemplu, UPS-ul Eaton 3S Gen2 are 6 sau 8 prize de ieșire, jumătate având protecție pentru supratensiune și baterii, iar cealaltă jumătate doar protecție pentru supratensiune. Unele modele vin echipate și cu porturi USB suplimentare pentru a încărca dispozitivele mobile chiar și în timpul penelor de curent.
Indiciu util: Evită conectarea mai multor dispozitive la un UPS, întrucât poate duce la supraîncărcarea acestuia.
- Ia în calcul toleranța la sunet
Unele sisteme UPS pot fi surprinzător de zgomotoase, în special cele create pentru tablourile de rețea, camerele de server și mediul industrial. Dacă ai nevoie de un spațiu liniștit pentru concentrare sau apeluri, verifică specificațiile de zgomot ale UPS-ului. Unele modele UPS, cum ar fi 3S Gen2 și Ellipse ECO, sunt cunoscute pentru funcționarea foarte silențioasă. UPS-ul 5E Gen2 este un model fără ventilator, pentru puteri de până la 1200VA, fiind o altă opțiune pentru operațiunile silențioase.
- Ia în calcul instalarea
Un sistem UPS necesită un spațiu adecvat pentru degajarea căldurii, așa că evită instalarea într-un loc îngust sau închis. Dacă spațiul reprezintă o problemă, ia în calcul un UPS mai mic, cu protecție la supratensiuni, așa cum este Ellipse ECO. Forma sa subțire îi permite să încapă în spații mici și poate fi amplasat în poziție verticală sau ca și suport pentru monitor.
Indiciu util: Temperaturile înalte pot afecta în mod substanțial viața bateriei, așa că asigurați-vă că sursa de alimentare neîntreruptă (UPS) are ventilație potrivită.
- Acces rapid la interfața UPS-ului
Pentru acces imediat la informații importante, poți folosi o unitate UPS cu interfață LCD. Aceste display-uri oferă date cheie despre operațiunile sistemului, cum ar fi durata de funcționare a bateriei și urmărirea întreruperilor. Unele modele, așa cum este UPS-ul Eaton PRO Ellipse, permit utilizatorilor să configureze parametri precum tensiunea de ieșire, alarmele audio și toleranța pentru tensiunea de intrare.
- Înțelege garanția
Atunci când comparați modele de UPS pentru utilizare casnică trebuie să citiți cu atenție termenii de garanție. Cât timp durează? Produsele Eaton, spre exemplu, vin cu o garanție extinsa, care acoperă atât unitatea UPS, cât și bateria. Oferă și un plan de garanție care include schimbări și reparații standard a componentelor electronice și bateriilor, alături de o linie telefonică de suport tehnic.
- Îmbunătățește protecția cu ajutorul software-ului
Acumulatorul de rezervă al UPS-ului protejează echipamentele conectate de anomaliile de tensiune și servește ca o sursă de rezervă în timpul unei căderi de tensiune. Cu toate acestea, în cazul în care curentul nu este restabilit înainte ca bateria să rămână fără putere, aceasta nu mai poate oferi protecție. Prin asocierea unui UPS Eaton cu un Eaton UPS Companion, pierderea de date poate fi evitată. Software-ul permite o configurare ușoară a parametrilor de oprire și acces facil pentru utilizator utilizator în setările UPS-ului.
Despre Eaton
Eaton este o companie inteligentă de management a energiei, dedicată îmbunătățirii calității vieții și protejării mediului pentru oamenii de pretutindeni. Angajamentul nostru este de a face afaceri în mod corect, de a opera în mod durabil și de a ne ajuta clienții să gestioneze energia ─ acum și pe viitor. Valorificând tendințele globale de creștere ale electrificării și digitalizării, accelerăm tranziția planetei la energie regenerabilă, ajutând la rezolvarea celor mai urgente provocări ale managementului energiei din lume și făcând ceea ce este mai bine pentru părțile interesate și pentru întreaga societate.
Fondată în 1911, Eaton a fost listată la NYSE de aproape un secol. Am raportat venituri de 19,6 miliarde USD în 2021 și deservim clienți din peste 170 de țări. Pentru mai multe informații, vizitați https://www.eaton.com/ro/ro-ro.html. Urmăriți-ne pe Facebook și LinkedIn.
Iti recomandam
Samsung Electronics este în proces de implementare a strategiei sale de mediu. Aceasta include angajamentul de a atinge zero emisii de carbon la nivelul întregii întreprinderi și intenția de a utiliza mai multă energie regenerabilă și de a cerceta și a investi în noi tehnologii pentru realizarea de produse eficiente din punct de vedere energetic, creșterea reutilizării apei și dezvoltarea tehnologiei de captare a carbonului.
Primul val de schimbări vizează electronicele de consum (de exemplu, telefoanele inteligente). În acest domeniu, compania dorește să atingă zero emisii (domeniul de aplicare I și II) până în 2030. De-a lungul următoarelor două decenii, Samsung se va concentra pe implementarea tehnologiilor ecologice în interiorul diviziei Device Solutions (de exemplu, semiconductori, inclusiv produse de memorie). Primii ani de aplicare a noii strategii au adus deja efecte pozitive. Datorită noilor instalații de tratare a gazelor de proces și a utilizării ample a sistemelor de recuperare a căldurii reziduale în urma utilizării gazului natural lichid (GNL), în 2023 divizia Device Solutions și-a redus emisiile cu 11,6 % fată de 2022.
Divizia Device eXperience din cadrul Samsung se concentrează, de asemenea, pe deșeurile electronice. Până în 2030, strategia globală de mediu își va extinde programul de colectare a deșeurilor electronice de la 50 la 180 de țări. Se preconizează că în anii 2009-30 se va ajunge la nivelul de 10 milioane de tone de deșeuri electronice colectate, iar până în 2050, la 25 de milioane de tone. În 2023, programul de colectare al Samsung va fi extins în peste 70 de țări.
„Eco” de la ecologie și economie
Samsung Memory promovează practici ecologice în rândul consumatorilor. Acestea sunt benefice nu numai pentru mediul înconjurător, ci și pentru utilizatorii finali. Înlocuirea hard diskului dintr-un computer este mai ieftină decât schimbarea întregii unități. Noile SSD-uri Samsung, cum ar fi Samsung 990 EVO, oferă mai mult decât un nivel de stocare mai ridicat. Ele pot accelera întregul computer datorită vitezelor de citire de până la 5000 MB/s și vitezelor de scriere de până la 4200 MB/s.Reînnoirea unui computer nu trebuie să însemne o investiție mare și, în acest mod, cantitatea de deșeuri electronice este redusă semnificativ.
Se pot obține economii (și o mai mare securitate) prin utilizarea SSD-urilor externe pentru stocarea fișierelor și a amintirilor personale în locul soluțiilor cloud (conform factorului de emisie al rețelei SUA, fiecare 100 GB stocați în cloud generează 200 kg de CO2 pe an).
Pământul este responsabilitatea noastră colectivă. Acțiunile întreprinse de companii mari precum Samsung sunt un pas important în direcția bună, dar să nu uităm că putem contribui cu toții. Merită să căutăm soluții de zi cu zi care ne pot influența viitorul.
Uncategorized
Mini-seria „Life in Pink” a Zarei Larsson marchează lansarea noilor căști premium „Smoky Pink” de la Sony
Publicat
acum 3 zilepe
octombrie 4, 2024Indiferent unde s-ar afla utilizatorii, atunci când ascultă muzica preferată, nimic nu mai contează. Fie că vorbim despre pregătirea unui ținute, despre dans sau despre activitatea la birou, cu perechea de căști potrivită aceștia se pot lăsa învăluiți de sunet. Prin culoare și stil, puterea transformatoare a muzicii – la fel ca în cazul hainelor și accesoriilor – este și cea care le dă oamenilor curajul să se exprime liber, le completează experiențele emoționale, le accentuează și îmbunătățește stările de spirit, transformând simple momente în amintiri.
Pentru a aduce la viață relația strânsă dintre sunet și stil, cântăreața, compozitoarea și icon-ul în materie de stil Zara Larsson („Symphony”, „Can’t Tame Her”, „Never Forget You”) este protagonista noii campanii Sony „Life in Pink”, care este dedicată noii variante de culoare „Smoky Pink” a modelului premiat de căști WH-1000XM5 cu funcție de anulare a zgomotului.
Campania „Life in Pink”, ca o extensie naturală a platformei de brand Sony „For The Music”, care își propune să conecteze creatorii de muzică și consumatorii pentru experiențe muzicale autentice susținute de produse și servicii audio profesionale, promovează natura expresivă a muzicii, evidențiind modul în care poate completa perfect stilul personal.
Sunetul imersiv se află în centrul campaniei care este compusă din mai multe mini-filme. Aceste „Momente Sony” o surprind pe Zara învăluită în muzică – un remix al piesei sale „Memory Lane”, va fi lansată vineri, 4 octombrie – în timp ce își urmează rutina zilnică. În fiecare mini-film, ea prezintă modul în care culoarea ne influențează stările de spirit, momentele și emoțiile, aducând puterea sunetului și a exprimării personale în zona stilului și a modei.
De la dans la frumusețe, fiecare „Moment Sony” neîntrerupt pe care Zara îl petrece cufundată în muzică este susținut de culoarea, sofisticarea și eleganța căștilor sale „Smoky Pink” care se integrează perfect în toate aspectele vieții sale. Fiind companionul perfect, căștile se potrivesc cu frumusețea artistei, cu ținutele și starea sa de spirit, o combinație senzorială care completează stilul lejer specific Zarei.
Frumoasă și discretă, noua nuanță extinde spectrul existent de culori Sony – Midnight Blue, Black și Platinum Silver – oferind totul, de la un finisaj remarcabil sau o completare subtilă la un stil excentric, în funcție de preferințele utilizatorilor. Cu rafinament desăvârșit, performanțe audio precis calibrate și diferite funcții, modelul WH-1000XM5 „Smoky Pink” îmbunătățește relația dintre stil și sunet.
Ca o concretizare vizuală a acestei relații, campania „Life in Pink” prezintă o serie de look-uri curatoriate de Shaquille Ross Williams. Acesta a lucrat îndeaproape alături de Naomi Campbell, Sabrina Elba, Leomi Anderson și alții, iar experiența sa unică subliniază și mai mult modul în care culoarea și sunetul funcționează în simbioză ca expresii ale stilului personal.
Pentru a vizualiza mai multe detalii despre acest parteneriat, vă rugăm accesați:
For The Music
Sony a creat platforma de brand „For The Music” pentru produsele și serviciile sale audio premium dedicate consumatorilor. Cu „For The Music”, Sony se afirmă ca principalul brand audio care conectează creatorii de muzică și consumatorii, având ca scop construirea de experiențe muzicale autentice pentru fani prin susținerea viziunii creatorilor mai presus de orice.
Despre Sony Corporation
Sony Corporation este o filială deținută în întregime de Sony Group Corporation și este responsabilă pentru activitatea Entertainment, Technology & Services (ET&S) din cadrul grupului Sony. Cu viziunea de a „continua să ofere Kando și Anshin* oamenilor și societății din întreaga lume prin urmărirea tehnologiei și a noilor provocări”, Sony Corporation sprijină Sony Group cu tehnologie pentru a crea divertismentul viitorului împreună cu creatorii.
Pentru mai multe informații, accesați: www.sony.net
*Ambele cuvinte sunt japoneze, Kando înseamnă emoție, iar Anshin are diferite semnificații, cum ar fi liniștea sufletească, reasigurarea, fiabilitatea și încrederea.
Uncategorized
Puratos anunță principalele tendințe în panificație, patiserie, cofetărie și ciocolaterie
Publicat
acum 4 zilepe
octombrie 3, 2024București, 03 octombrie 2024 – Puratos, liderul mondial în domeniul materiilor prime pentru brutărie, patiserie, cofetărie și ciocolaterie, anunță tendințele majore care vor influența aceste industrii. Informațiile provin din ultima ediție a studiului Taste Tomorrow, cel mai mare program de cercetare a consumatorilor de panificațiedin lume, realizat în parteneriat cu Ipsos Global, care include peste 20.000 de consumatori din 50 de țări, interviuri cu clienți și experți din industrie, precum și o analiză senzorială exhaustivă.
Cercetarea a identificat trei tendințe majore: utilizarea maielelor mai departe de sfera brutăriei, fuziunea culinară și echilibrul nutrițional.
Țările francofone preferă produsele cu maia
Consumul produselor cu maia (sourdough) rămâne tendința cea mai mare și cu cea mai rapidă evoluție din industria de panificație până în 2025, cu o creștere estimată de 40% a interesului consumatorilor la nivel global.
În țările francofone, popularitatea sa nu mai este limitată la pâine, ci se extinde la croissante, bagels, cozonaci și alte produse de patiserie, oferind consumatorilor experiențe senzoriale noi. Cunoștințele adânc înrădăcinate despre maia pe aceste piețe includ o apreciere a profilurilor sale distincte de aromă și a beneficiilor pentru sănătatea intestinală.
În alte părți ale lumii, unde maia este mai mult o noutate sau a fost asociată cu o cultură alimentară occidentală, interesul este în creștere pentru pâinea cu maia.
Cel mai apreciat gust? Viral, hibrid, inovator
Fuziunea culinară va crește cu 10% și va juca un rol important în patiserie și ciocolaterie, combinând arome, texturi și tehnici din diferite culturi pentru a crea deserturi inovatoare, hibride, care stimulează simțurile consumatorilor. Creșterea interesului pentru tehnologiile AI și pentru experiențele senzoriale neobișnuite va accelera această tendință.
Exemplele includ creațiile virale din Social Media precum „crookies” și „ciocolata Dubai”. Combinațiile neașteptate precum dulce și picant, dulce și sărat și cea mai recentă senzație — dulce și acru, cunoscută și sub numele de „tangy twist” — captivează publicul și cresc cererea pentru experiențe gustative mai aventuroase și neconvenționale. Dincolo de gust, fuziunea se extinde și la texturi și forme: consumatorii sunt atrași de creațiile hibride care combină elemente sau îmbină diferite formate într-unul.
Această tendință va crește constant în țările vorbitoare de limbă engleză și portugheză și este de așteptat să crească în rândul consumatorilor chinezi (+13%), spanioli (+11%) și vorbitori de limbă germană (+7%) în 2025.
Consumatorii se orientează către ciocolată mai sănătoasă
Echilibrul nutrițional este în creștere cu 30% și devine una dintre cele mai mari tendințe din industria cofetăriei și a ciocolateriei. Deși nu este un concept nou, ascensiunea sa într-o industrie axată tradițional pe răsfăț marchează o schimbare semnificativă în percepția consumatorilor asupra deserturilor pe bază de ciocolată.
Consumatorii caută din ce în ce mai mult produse de ciocolată cu ingrediente mai sănătoase, precum turmeric, plante botanice, nuci, semințe și proteine. Aceste ciocolate sunt apreciate pentru beneficiile lor funcționale, cum ar fi îmbunătățirea somnului și creșterea imunității, și sunt din ce în ce mai incluse în dietele cumpărătorilor atenți la sănătatea lor. Inclusiv cei care văd ciocolata în primul rând ca pe un răsfăț caută și opțiuni mai sănătoase, precum ciocolata cu conținut scăzut de zahăr și cea cu ingrediente bogate în nutrienți, amplificând și mai mult această tendință.
„Puratos contribuie constant la dezvoltarea industriei, oferind producătorilor o perspectivă globală asupra locului în care se află astăzi industria serviciilor alimentare, dar și un sneak-peak spre viitor. Sunt informații utile despre tendințe, atitudini și obiceiuri de consum, transformate ulterior în produse inovatoare, mulate pe așteptărilor consumatorilor. Taste Tomorrow există deja de 12 ani și ne mândrim cu faptul că este cel mai complex sprijin la nivel global, pe partea de tendințe și înțelegerea consumatorilor din industria noastră”, a declarat Gabriela Bereș, Managing Director CEE Puratos Group.
Factori determinanți în alegerea produselor în Europa
Atunci când vine vorba despre criteriile pe baza cărora cumpără produse de brutărie, cofetărie-patiserie și ciocolaterie, europenii pun pe primele locuri gustul, prospețimea și prețul. În cazul ciocolatei mai este, însă, un criteriu: procentul de cacao.
Prețul este un factor tot mai important în decizia de cumpărare, iar cel mai mare impact asupra cheltuielilor europenilor îl au produsele tip „răsfăț”, precum gustările dulci, băuturile alcoolice, deserturile, mâncăturile ready-to-eat și patiseria fină. La polul opus, cel mai mic impact asupra cheltuielilor europenilor îl au cerealele, băuturile lactate, pastele și orezul.
66% dintre europeni încă se răsfață cu produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, iar 43% aleg să plătească un pic mai mult pentru anumite caracteristici ale produselora, precum prospețimea sau ingredientele conținute.
Cumpărăturile alimentare online devin din ce în ce mai populare: aproximativ 33% dintre consumatorii europeni cumpără alimente online cel puțin o dată pe lună, față de 25% în 2021.
Ce spun românii
- 82 % dintre români se răsfață cu produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în timp la ce nivel european media este de 66%, iar la nivel global 68%
- Românii aleg calitatea în locul prețului mai mic: 75% pentru pâine, 76% pentru ciocolată, 71% pentru prăjituri și patiserie și 70% pentru patiserie dulce sau mic-dejun
- 71% sunt de acord că produsele pe bază de plante au un impact pozitiv asupra mediului
- 72% sunt de acord căprodusele pre-coapte & congelate pentru a fi coapte acasă oferă prospețime la îndemâna oricui
- 84% percep pâinea cu maia ca fiind mai sănătoasă
- 79% caută pe internet alimente care susțin sănătatea mentală, precum mic-dejun antistres sau alimentație anti-oboseală
- 87% sunt interesați deprodusele alimentare care îmbunătățesc sănătatea intestinală, precum biscuiții digestivi
- 80% dorescsă regăsească un element familiar atunci când încearcă noi tipuri de mâncare
- 80% dorescsă fie informați despre proveniența și modul de preparare a mâncării
Studiul Taste Tomorrow monitorizează constant semnale de tendințe și evoluția tendințelor globale, combinând cele mai noi tehnologii digitale și tehnici de inteligență artificială semantică. Taste Tomorrow este cel mai mare program de cercetare a consumatorilor de panificație din lume, realizat în parteneriat cu Ipsos Global, care include peste 20.000 de consumatori din 50 de țări, interviuri cu clienți și experți din industrie, precum și o analiză senzorială exhaustivă.
Consumatorii au răspuns la întrebări despre mai multe subiecte referitoare la cele trei categorii: brutărie, patiserie-cofetărie și ciocolată. Pentru a identifica tendințele, analizele de inteligență artificială sunt aplicate pe mai bine de 100 de milioane de mențiuni din social media, din ultimii 3 ani. Pentru a asigura relevanța și o bază bună de măsurare, tendințele sunt ancorate în conversații legate de categorie.
„Motivațiile consumatorilor evoluează, la fel ca și contextul de consum și cel macroeconomic. Consumatorii sunt mai informați, mai exigenți și mai atenți la cheltuielile lor. Iar asta transformă piața într-un loc și mai competitiv. Cu peste un deceniu de date în spate, Taste Tomorrow este o reală resursă, pentru că vorbim despre peste 10.000 de discuții zilnice analizate cu ajutorul inteligenței artificiale, care extrage efectiv microtendințe, până în cel mai mic detaliu. Iar acestea sunt esențiale pentru ca profesioniștii din industrie să rămână competitivi și inovativi, și să țină ritmul cu gusturile consumatorilor”, a declarat Andreea Ciocănescu, Marketing Manager Puratos România.
Studiul a fost prezentat în cadrului evenimentului cu același nume, unde experți din cadrul Ipsos, Puratos și unii dintre cei mai apreciați lideri și speakeri din industrie au împărtășit rezultatele cercetării, opiniile, sfaturile și predicțiile care vor ajuta deținătorii de branduri, producătorii și comercianții să navigheze într-un peisaj al consumatorilor care a evoluat semnificativ în ultimele luni.
Evenimentul oferă o platformă unică pentru prezentarea rezultatelor studiilor de piață și a inovațiilor, facilitând astfel dezvoltarea de noi produse și soluții. Participanții au ocazia să se inspire din prezentările unor speakeri de renume și să exploreze cele mai noi concepte și rețete, în zona de marketplace.
Despre Puratos
Puratos este un grup internațional ce oferă o gamă completă de ingrediente alimentare inovatoare și servicii pentru sectoarele de panificație, patiserie și ciocolată. Grupul este prezent în peste 100 de țări și își are sediul în Belgia, fiind fondat în 1919. Puratos își propune să creeze soluții alimentare inovatoare care să promoveze sănătatea și bunăstarea oamenilor din întreaga lume.
Pentru mai multe detalii, vizitați www.puratos.com.
Puratos România este unul dintre principalii jucători din sectorul de ingrediente pentru industria alimentară, având un portofoliu extins de materii prime pentru sectorul alimentar şi servicii specializate oferite clienților săi din sectorul industrial, artizanal și retail printr-o reţea de 9 filiale la nivel național şi prin cele două centre de inovație, din București și Cluj-Napoca, destinate testării de produse și ingrediente inovatoare. Compania a fost înființată în anul 1995, în București, având în prezent o unitate de producție în județul Ilfov, cu patru linii de producţie distincte şi 145 de angajaţi.
Parteneri
Știri noi din Vâlcea
Soluții moderne de produse sanitare pentru casa ta – DecoBrill
DecoBrill oferă o gamă variată de produse sanitare, concepute pentru a transforma orice baie într-un spațiu elegant și funcțional. Fie...
Containere Modulare ZHouseContainere: Flexibilitate și Funcționalitate în Proiectele Tale
ZHouseContainere este lider în oferirea de soluții moderne, eficiente și flexibile pentru diverse nevoi prin gama sa de containere modulare....
Samsung – zero emisii până în 2050
Samsung Electronics este în proces de implementare a strategiei sale de mediu. Aceasta include angajamentul de a atinge zero emisii...
Serviciul de rent a car este o solutie moderna si practica
În ultimii ani, Bucureștiul s-a transformat într-o veritabilă destinație europeană, atrăgând zilnic sute de turiști străini. Mulți dintre aceștia ajung...
Mini-seria „Life in Pink” a Zarei Larsson marchează lansarea noilor căști premium „Smoky Pink” de la Sony
Indiferent unde s-ar afla utilizatorii, atunci când ascultă muzica preferată, nimic nu mai contează. Fie că vorbim despre pregătirea unui...
Vâlcea, tărâmul culorilor de toamnă. Ghid pentru o escapadă de neuitat
Județul Vâlcea, cu peisajele sale pitorești și bogăția culturală, devine o destinație încântătoare în sezonul de toamnă. De la festivaluri...
Puratos anunță principalele tendințe în panificație, patiserie, cofetărie și ciocolaterie
București, 03 octombrie 2024 – Puratos, liderul mondial în domeniul materiilor prime pentru brutărie, patiserie, cofetărie și ciocolaterie, anunță tendințele majore...
Trust Redex+: cel mai impresionant mouse din gama Trust Gaming este disponibil în România
București, România – 3 octombrie 2024 – Trust Gaming își continuă misiunea de a oferi produse de gaming de înaltă calitate,...
Metropolitan Life anunță o creștere de 21,11% a primelor brute subscrise în primul semestru din 2024
București, 3 octombrie 2024 – Metropolitan Life, unul dintre cei mai importanți jucători din piața asigurărilor de viață din România,...
pastel desemnează câștigătorul competiției de briefuri creative: campania în valoare de 18.000 de euro merge către Asociația InspirAction
pastel anunță încheierea competiției de briefuri creative – Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui? – și declară...
EFdeN pregătește specialiștii care vor face România mai sustenabilă și lansează European Institute of Sustainability, primul institut din țară dedicat formării experților în domeniul sustenabilității
București, 2 octombrie 2024 – EFdeN, alături de partenerul principal Raiffeisen Bank România, lansează EIS – European Institute of Sustainability, primul...
Atragerea clienților de peisagistică printr-un site optimizat SEO
Optimizarea SEO joacă un rol esențial în atragerea clienților pentru afacerea de peisagistică. Un site bine optimizat SEO poate aduce...
Fundația BricoDepot – 5 ani de fapte bune și 40.000 de vieți schimbate
În cei 5 ani de activitate, Fundația BricoDépôt a ajutat peste 40.000 de beneficiari, dintre care 8.500 de cetățeni străini...
Cargus lansează serviciul de export internațional, facilitând extinderea afacerilor românești pe piețele externe
Începând cu 1 octombrie, clienții Cargus pot livra colete în Bulgaria și Grecia. În lunile următoare, serviciul se va...
Dyson susține prezentarea colecției de modă Vivienne Westwood primăvară/vară 2025
Dyson, lider global în tehnologia de ultimă generație, sărbătorește colaborarea de lungă durată cu casa de modă britanică iconică, Vivienne...
Metropolitan Life își extinde portofoliul asigurărilor de sănătate cu două produse noi
București, 1 octombrie 2024 – Metropolitan Life anunță extinderea portofoliul de produse prin două noi asigurări de sănătate care răspund...
Știrile Săptămânii
-
Afaceriacum 7 ani
(P) Pinocchio și Veverița Zuby la Shopping City Râmnicu Vâlcea
-
Exclusivacum 9 luni
Fostul șef al SERVICIULUI ARME, EXPLOZIVI ŞI SUBSTANŢE PERICULOASE (si fost sef al Serviciului Judeţean Anticorupţie Prahova) s-a pensionat și duce viață de „boier”/Efectul de domino sau o reacție în lanț – Ziarul Incisiv de Prahova
-
Știri din județacum 6 ani
Garniturile moto: componente esentiale pentru functionarea motorului unei motociclete
-
Socialacum 2 ani
3 soluții pentru a scăpa de ROBOR
-
Afaceriacum 7 ani
Un NOU magazin Annabella pe strada Maior V. Popescu din Ramnicu Valcea
-
Știri din județacum 4 ani
#Reset Plastic!
-
Exclusivacum 6 ani
SOLICITĂM PUBLIC DR. KISS CSABA SĂ NU SE ASCUNDĂ ȘI SĂ RĂSPUNDĂ PERTINENT CERERII ADRESATE DE ZIARUL INCISIV DE PRAHOVA!
-
Exclusivacum 6 ani
EXCLUSIV/Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Ploiești sau cum stânga ii da un pumn dreptei