Connect with us

Uncategorized

Dyson susține prezentarea colecției de modă Vivienne Westwood primăvară/vară 2025

Publicat

pe

Dyson, lider global în tehnologia de ultimă generație, sărbătorește colaborarea de lungă durată cu casa de modă britanică iconică, Vivienne Westwood la Săptămâna Modei de la Paris, prin susținerea prezentării de modă a colecției primăvară-vară 2025, semnată  Andreas Kronthaler pentru Vivienne Westwood în Place de la République.

Fiind unul dintre cele mai așteptate spectacole ale sezonului, cea mai recentă colecție Vivienne Westwood a captivat publicul cu amestecul său neînfricat de estetică îndrăzneață și spirit rebel.

Imaginată de directorul de creație, Andreas Kronthaler, colecția s-a axat pe îmbrăcăminte ultrafeminină, elegantă în cel mai clasic mod.

Moda este despre frumusețe și bucurie; ne leagă unii de alții, ceea ce este important pentru lumea în care trăim.

Prezente pe podium, căștile Dyson OnTrac™️ au fost asortate cu 4 look-uri cheie. Căștile Dyson OnTrac™️ reprezintă cea mai recentă iterație a celei mai bune inovații în materie de sunet și inginerie.

Jake Dyson, inginer șef la Dyson, spune:

„Dyson a fost întotdeauna pasionat de design și inginerie. Colaborarea noastră cu Vivienne Westwood este o reflectare perfectă a acestui etos. Atât căștile noastre Dyson OnTrac™, cât și uscătorul de păr Dyson Supersonic r™ Professional sunt proiectate pentru a oferi performanțe ridicate fără a compromite designu.

Colaborarea cu o casă vizionară precum Vivienne Westwood, care ne împărtășește pasiunea, a fost o oportunitate interesantă de a prezenta modul în care tehnologia se poate integra perfect cu moda pe o scenă mondială.”

Pentru a completa eleganța prezentării, uscătorul de păr profesional Dyson Supersonic r™ a fost folosit pentru a crea coafuri de podium. În armonie cu colecția, renumitul hairstylist Sam McKnight a optat pentru un look inspirat de „filmele din anii ’80, marca Sloane Ranger”.

Stilistul principal, Sam McKnight declară: „Look-ul este o aluzie la anii 1980. Am avut ca sursă de inspirație o mulțime de imagini cu Sloane Ranger și Prințesa Diana. Am uscat părul pentru a crea volum în față, l-am întins pe o parte și l-am prins. Volumul este dat cu uscătorul de păr Supersonic r™️ și cu spray de volum la rădăcină. Spatele este păstrat destul de natural, deoarece creăm o inspirație din anii 1980, dar o facem într-un mod modern.”

Folosind uscătorul de păr profesional Dyson Supersonic r™️, Sam McKnight detaliază cum a obținut  acest look.

INSPIRAȚIE: Volum și ridicare a rădăcinilor. Asimetric. Blowouts și textură naturală.

COAFURA PAS CU PAS:

– Se pulverizează fixativ la rădăcină;

– Se usucă părul cu uscătorul de păr Dyson Supersonic r™️professional

– Se usucă părul cu o perie rotundă mică pentru a crea volum și a ridica rădăcinile. Se ridică părul de la stânga la dreapta, astfel încât firele să stea dreapte.

– După ce s-a uscat fiecare secțiune, părul se rulează pe bigudiuri și se  prinde în loc pentru a se răci.

– Se pulverizează fixativul Modern Hairspray pe fiecare secțiune înainte de a le desprinde din bigudiuri, pentru a oferi o strălucire și o fixare de styling de lungă durată.

Uscătorul de păr Dyson Supersonic r™ este cea mai ușoară, cea mai mică și cea mai precisă unealtă de coafat de la Dyson, activată de tehnologii puternice.

Un încălzitor simplificat cu o nouă tehnologie, motorul Dyson Hyperdymium™ și senzorii inteligenți de identificare prin radiofrecvență (RFID) din fiecare accesoriu care comunică cu uscătorul de păr, reglând automat motorul și încălzitorul pentru a oferi un flux de aer și o temperatură optime.

Această funcționalitate oferă reglarea intuitivă a instrumentuli pentru a se potrivi tuturor tipurilor și stilurilor de păr. De exemplu, difuzorul este setat la debit redus și temperatură scăzută pentru a reduce frizzul și a îmbunătăți buclele fără a perturba modelul buclelor. În timp ce modul de uscare dură utilizează căldură și debit la putere maximă pentru a minimiza timpul de uscare, menținând în același timp un flux de aer controlat.

Cea mai bună anulare a zgomotului din clasă cu Dyson OnTrac™

Zgomot anulat de 384.000 de ori pe secundă, reducând până la 40dB. Zgomot extern, urmărit și raportat în timp real, prin aplicația MyDyson™ App.

Gama de sunete îmbunătățită: Dezvăluie detaliile ascunse cu sub-bass profund și strălucire high-end – 6Hz – 21kHz.

Până la 55 de ore¹ de ascultare: 1 încărcare pentru 2 săptămâni de utilizare.

Capace și perne personalizabile: Materiale premium, finisaje high-end cu confort superior.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Samsung – zero emisii până în 2050

Publicat

pe

De

Samsung Electronics este în proces de implementare a strategiei sale de mediu. Aceasta include angajamentul de a atinge zero emisii de carbon la nivelul întregii întreprinderi și intenția de a utiliza mai multă energie regenerabilă și de a cerceta și a investi în noi tehnologii pentru realizarea de produse eficiente din punct de vedere energetic, creșterea reutilizării apei și dezvoltarea tehnologiei de captare a carbonului.

Primul val de schimbări vizează electronicele de consum (de exemplu, telefoanele inteligente). În acest domeniu, compania dorește să atingă zero emisii (domeniul de aplicare I și II) până în 2030. De-a lungul următoarelor două decenii, Samsung se va concentra pe implementarea tehnologiilor ecologice în interiorul diviziei Device Solutions (de exemplu, semiconductori, inclusiv produse de memorie). Primii ani de aplicare a noii strategii au adus deja efecte pozitive. Datorită noilor instalații de tratare a gazelor de proces și a utilizării ample a sistemelor de recuperare a căldurii reziduale în urma utilizării gazului natural lichid (GNL), în 2023 divizia Device Solutions și-a redus emisiile cu 11,6 % fată de 2022.

Divizia Device eXperience din cadrul Samsung se concentrează, de asemenea, pe deșeurile electronice. Până în 2030, strategia globală de mediu își va extinde programul de colectare a deșeurilor electronice de la 50 la 180 de țări. Se preconizează că în anii 2009-30 se va ajunge la nivelul de 10 milioane de tone de deșeuri electronice colectate, iar până în 2050, la 25 de milioane de tone. În 2023, programul de colectare al Samsung va fi extins în peste 70 de țări.

„Eco” de la ecologie și economie

Samsung Memory promovează practici ecologice în rândul consumatorilor. Acestea sunt benefice nu numai pentru mediul înconjurător, ci și pentru utilizatorii finali. Înlocuirea hard diskului dintr-un computer este mai ieftină decât schimbarea întregii unități. Noile SSD-uri Samsung, cum ar fi Samsung 990 EVO, oferă mai mult decât un nivel de stocare mai ridicat. Ele pot accelera întregul computer datorită vitezelor de citire de până la 5000 MB/s și vitezelor de scriere de până la 4200 MB/s.Reînnoirea unui computer nu trebuie să însemne o investiție mare și, în acest mod, cantitatea de deșeuri electronice este redusă semnificativ.

Se pot obține economii (și o mai mare securitate) prin utilizarea SSD-urilor externe pentru stocarea fișierelor și a amintirilor personale în locul soluțiilor cloud (conform factorului de emisie al rețelei SUA, fiecare 100 GB stocați în cloud generează 200 kg de CO2 pe an).

Pământul este responsabilitatea noastră colectivă. Acțiunile întreprinse de companii mari precum Samsung sunt un pas important în direcția bună, dar să nu uităm că putem contribui cu toții. Merită să căutăm soluții de zi cu zi care ne pot influența viitorul.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Mini-seria „Life in Pink” a Zarei Larsson marchează lansarea noilor căști premium „Smoky Pink” de la Sony

Publicat

pe

De

Indiferent unde s-ar afla utilizatorii, atunci când ascultă muzica preferată, nimic nu mai contează. Fie că vorbim despre pregătirea unui ținute, despre dans sau despre activitatea la birou, cu perechea de căști potrivită aceștia se pot lăsa învăluiți de sunet. Prin culoare și stil, puterea transformatoare a muzicii – la fel ca în cazul hainelor și accesoriilor – este și cea care le dă oamenilor curajul să se exprime liber, le completează experiențele emoționale, le accentuează și îmbunătățește stările de spirit, transformând simple momente în amintiri.

Pentru a aduce la viață relația strânsă dintre sunet și stil, cântăreața, compozitoarea și  icon-ul în materie de stil Zara Larsson („Symphony”, „Can’t Tame Her”, „Never Forget You”) este protagonista noii campanii Sony „Life in Pink”, care este dedicată noii variante de culoare „Smoky Pink” a modelului premiat de căști  WH-1000XM5 cu funcție de anulare a zgomotului.

Campania „Life in Pink”, ca o extensie naturală a platformei de brand Sony „For The Music”, care își propune să conecteze creatorii de muzică și consumatorii pentru experiențe muzicale autentice susținute de produse și servicii  audio profesionale,  promovează natura expresivă a muzicii, evidențiind modul în care poate completa perfect stilul personal.

Sunetul imersiv se află în centrul campaniei care este compusă din mai multe mini-filme. Aceste „Momente Sony” o surprind pe Zara învăluită în muzică – un remix al piesei sale „Memory Lane”, va fi lansată vineri, 4 octombrie – în timp ce își urmează rutina zilnică. În fiecare mini-film, ea prezintă modul în care culoarea ne influențează stările de spirit, momentele și emoțiile, aducând puterea sunetului și a exprimării personale în zona stilului și a modei.

De la dans la frumusețe, fiecare „Moment Sony” neîntrerupt pe care Zara îl petrece cufundată în muzică este susținut de culoarea, sofisticarea și eleganța căștilor sale „Smoky Pink” care se integrează perfect în toate aspectele vieții sale. Fiind companionul perfect, căștile se potrivesc cu frumusețea artistei, cu ținutele și starea sa de spirit, o combinație senzorială care completează stilul lejer specific Zarei.

Frumoasă și discretă, noua nuanță extinde spectrul existent de culori Sony – Midnight Blue, Black și Platinum Silver – oferind totul, de la un finisaj remarcabil sau o completare subtilă la un stil excentric, în funcție de preferințele utilizatorilor. Cu rafinament desăvârșit, performanțe audio precis calibrate și diferite funcții, modelul WH-1000XM5 „Smoky Pink” îmbunătățește relația dintre stil și sunet.

Ca o concretizare vizuală a acestei relații, campania „Life in Pink” prezintă o serie de look-uri curatoriate de Shaquille Ross Williams. Acesta a lucrat îndeaproape alături de Naomi Campbell, Sabrina Elba, Leomi Anderson și alții, iar experiența sa unică subliniază și mai mult modul în care culoarea și sunetul funcționează în simbioză ca expresii ale stilului personal.

Pentru a vizualiza mai multe detalii despre acest parteneriat, vă rugăm accesați:

For The Music 

Sony a creat platforma de brand „For The Music” pentru produsele și serviciile sale audio premium dedicate consumatorilor. Cu „For The Music”, Sony se afirmă ca principalul brand audio care conectează creatorii de muzică și consumatorii, având ca scop construirea de experiențe muzicale autentice pentru fani prin susținerea viziunii creatorilor mai presus de orice.

Despre Sony Corporation   

Sony Corporation este o filială deținută în întregime de Sony Group Corporation și este responsabilă pentru activitatea Entertainment, Technology & Services (ET&S) din cadrul grupului Sony. Cu viziunea de a „continua să ofere Kando și Anshin* oamenilor și societății din întreaga lume prin urmărirea tehnologiei și a noilor provocări”, Sony Corporation sprijină Sony Group cu tehnologie pentru a crea divertismentul viitorului împreună cu creatorii.

Pentru mai multe informații, accesați: www.sony.net

*Ambele cuvinte sunt japoneze, Kando înseamnă emoție, iar Anshin are diferite semnificații, cum ar fi liniștea sufletească, reasigurarea, fiabilitatea și încrederea.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Puratos anunță principalele tendințe în panificație, patiserie, cofetărie și ciocolaterie

Publicat

pe

De

București, 03 octombrie 2024 – Puratos, liderul mondial în domeniul materiilor prime pentru brutărie, patiserie, cofetărie și ciocolaterie, anunță tendințele majore care vor influența aceste industrii. Informațiile provin din ultima ediție a studiului Taste Tomorrow, cel mai mare program de cercetare a consumatorilor de panificațiedin lume, realizat în parteneriat cu Ipsos Global, care include peste 20.000 de consumatori din 50 de țări, interviuri cu clienți și experți din industrie, precum și o analiză senzorială exhaustivă.

Cercetarea a identificat trei tendințe majore: utilizarea maielelor mai departe de sfera brutăriei, fuziunea culinară și echilibrul nutrițional.

Țările francofone preferă produsele cu maia

Consumul produselor cu maia (sourdough) rămâne tendința cea mai mare și cu cea mai rapidă evoluție din industria de panificație până în 2025, cu o creștere estimată de 40% a interesului consumatorilor la nivel global.

În țările francofone, popularitatea sa nu mai este limitată la pâine, ci se extinde la croissante, bagels, cozonaci și alte produse de patiserie, oferind consumatorilor experiențe senzoriale noi. Cunoștințele adânc înrădăcinate despre maia pe aceste piețe includ o apreciere a profilurilor sale distincte de aromă și a beneficiilor pentru sănătatea intestinală.

În alte părți ale lumii, unde maia este mai mult o noutate sau a fost asociată cu o cultură alimentară occidentală, interesul este în creștere pentru pâinea cu maia.

Cel mai apreciat gust? Viral, hibrid, inovator

Fuziunea culinară va crește cu 10% și va juca un rol important în patiserie și ciocolaterie, combinând arome, texturi și tehnici din diferite culturi pentru a crea deserturi inovatoare, hibride, care stimulează simțurile consumatorilor. Creșterea interesului pentru tehnologiile AI și pentru experiențele senzoriale neobișnuite va accelera această tendință.

Exemplele includ creațiile virale din Social Media precum „crookies” și „ciocolata Dubai”. Combinațiile neașteptate precum dulce și picant, dulce și sărat și cea mai recentă senzație — dulce și acru, cunoscută și sub numele de „tangy twist” — captivează publicul și cresc cererea pentru experiențe gustative mai aventuroase și neconvenționale. Dincolo de gust, fuziunea se extinde și la texturi și forme: consumatorii sunt atrași de creațiile hibride care combină elemente sau îmbină diferite formate într-unul.

Această tendință va crește constant în țările vorbitoare de limbă engleză și portugheză și este de așteptat să crească în rândul consumatorilor chinezi (+13%), spanioli (+11%) și vorbitori de limbă germană (+7%) în 2025.

Consumatorii se orientează către ciocolată mai sănătoasă

Echilibrul nutrițional este în creștere cu 30% și devine una dintre cele mai mari tendințe din industria cofetăriei și a ciocolateriei. Deși nu este un concept nou, ascensiunea sa într-o industrie axată tradițional pe răsfăț marchează o schimbare semnificativă în percepția consumatorilor asupra deserturilor pe bază de ciocolată.

Consumatorii caută din ce în ce mai mult produse de ciocolată cu ingrediente mai sănătoase, precum turmeric, plante botanice, nuci, semințe și proteine. Aceste ciocolate sunt apreciate pentru beneficiile lor funcționale, cum ar fi îmbunătățirea somnului și creșterea imunității, și sunt din ce în ce mai incluse în dietele cumpărătorilor atenți la sănătatea lor. Inclusiv cei care văd ciocolata în primul rând ca pe un răsfăț caută și opțiuni mai sănătoase, precum ciocolata cu conținut scăzut de zahăr și cea cu ingrediente bogate în nutrienți, amplificând și mai mult această tendință.

„Puratos contribuie constant la dezvoltarea industriei, oferind producătorilor o perspectivă globală asupra locului în care se află astăzi industria serviciilor alimentare, dar și un sneak-peak spre viitor. Sunt informații utile despre tendințe, atitudini și obiceiuri de consum, transformate ulterior în produse inovatoare, mulate pe așteptărilor consumatorilor. Taste Tomorrow există deja de 12 ani și ne mândrim cu faptul că este cel mai complex sprijin la nivel global, pe partea de tendințe și înțelegerea consumatorilor din industria noastră”, a declarat Gabriela Bereș, Managing Director CEE Puratos Group.

Factori determinanți în alegerea produselor în Europa

Atunci când vine vorba despre criteriile pe baza cărora cumpără produse de brutărie, cofetărie-patiserie și ciocolaterie, europenii pun pe primele locuri gustul, prospețimea și prețul. În cazul ciocolatei mai este, însă, un criteriu: procentul de cacao.

Prețul este un factor tot mai important în decizia de cumpărare, iar cel mai mare impact asupra cheltuielilor europenilor îl au produsele tip „răsfăț”, precum gustările dulci, băuturile alcoolice, deserturile, mâncăturile ready-to-eat și patiseria fină. La polul opus, cel mai mic impact asupra cheltuielilor europenilor îl au cerealele, băuturile lactate, pastele și orezul.

66% dintre europeni încă se răsfață cu produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, iar 43% aleg să plătească un pic mai mult pentru anumite caracteristici ale produselora, precum prospețimea sau ingredientele conținute.

Cumpărăturile alimentare online devin din ce în ce mai populare: aproximativ 33% dintre consumatorii europeni cumpără alimente online cel puțin o dată pe lună, față de 25% în 2021.

Ce spun românii

  • 82 % dintre români se răsfață cu produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în timp la ce nivel european media este de 66%, iar la nivel global 68%
  • Românii aleg calitatea în locul prețului mai mic: 75% pentru pâine, 76% pentru ciocolată, 71% pentru prăjituri și patiserie și 70% pentru patiserie dulce sau mic-dejun
  • 71%  sunt de acord că produsele pe bază de plante au un impact pozitiv asupra mediului
  • 72% sunt de acord căprodusele pre-coapte & congelate pentru a fi coapte acasă oferă prospețime la îndemâna oricui
  • 84% percep pâinea cu maia ca fiind mai sănătoasă
  • 79% caută pe internet alimente care susțin sănătatea mentală, precum mic-dejun antistres sau alimentație anti-oboseală
  • 87% sunt interesați deprodusele alimentare care îmbunătățesc sănătatea intestinală, precum biscuiții digestivi
  • 80% dorescsă regăsească un element familiar atunci când încearcă noi tipuri de mâncare
  • 80% dorescsă fie informați despre proveniența și modul de preparare a mâncării

Studiul Taste Tomorrow monitorizează constant semnale de tendințe și evoluția tendințelor globale, combinând cele mai noi tehnologii digitale și tehnici de inteligență artificială semantică. Taste Tomorrow este cel mai mare program de cercetare a consumatorilor de panificație din lume, realizat în parteneriat cu Ipsos Global, care include peste 20.000 de consumatori din 50 de țări, interviuri cu clienți și experți din industrie, precum și o analiză senzorială exhaustivă.

Consumatorii au răspuns la întrebări despre mai multe subiecte referitoare la cele trei categorii: brutărie, patiserie-cofetărie și ciocolată. Pentru a identifica tendințele, analizele de inteligență artificială sunt aplicate pe mai bine de 100 de milioane de mențiuni din social media, din ultimii 3 ani. Pentru a asigura relevanța și o bază bună de măsurare, tendințele sunt ancorate în conversații legate de categorie.

„Motivațiile consumatorilor evoluează, la fel ca și contextul de consum și cel macroeconomic. Consumatorii sunt mai informați, mai exigenți și mai atenți la cheltuielile lor. Iar asta transformă piața într-un loc și mai competitiv. Cu peste un deceniu de date în spate, Taste Tomorrow este o reală resursă, pentru că vorbim despre peste 10.000 de discuții zilnice analizate cu ajutorul inteligenței artificiale, care extrage efectiv microtendințe, până în cel mai mic detaliu. Iar acestea sunt esențiale pentru ca profesioniștii din industrie să rămână competitivi și inovativi, și să țină ritmul cu gusturile consumatorilor”, a declarat Andreea Ciocănescu, Marketing Manager Puratos România.

Studiul a fost prezentat în cadrului evenimentului cu același nume, unde experți din cadrul Ipsos, Puratos și unii dintre cei mai apreciați lideri și speakeri din industrie au împărtășit rezultatele cercetării, opiniile, sfaturile și predicțiile care vor ajuta deținătorii de branduri, producătorii și comercianții să navigheze într-un peisaj al consumatorilor care a evoluat semnificativ în ultimele luni.

Evenimentul oferă o platformă unică pentru prezentarea rezultatelor studiilor de piață și a inovațiilor, facilitând astfel dezvoltarea de noi produse și soluții. Participanții au ocazia să se inspire din prezentările unor speakeri de renume și să exploreze cele mai noi concepte și rețete, în zona de marketplace.

Despre Puratos

Puratos este un grup internațional ce oferă o gamă completă de ingrediente alimentare inovatoare și servicii pentru sectoarele de panificație, patiserie și ciocolată. Grupul este prezent în peste 100 de țări și își are sediul în Belgia, fiind fondat în 1919. Puratos își propune să creeze soluții alimentare inovatoare care să promoveze sănătatea și bunăstarea oamenilor din întreaga lume.

Pentru mai multe detalii, vizitați www.puratos.com.

Puratos România este unul dintre principalii jucători din sectorul de ingrediente pentru industria alimentară, având un portofoliu extins de materii prime pentru sectorul alimentar şi servicii specializate oferite clienților săi din sectorul industrial, artizanal și retail printr-o reţea de 9 filiale la nivel național şi prin cele două centre de inovație, din București și Cluj-Napoca, destinate testării de produse și ingrediente inovatoare. Compania a fost înființată în anul 1995, în București, având în prezent o unitate de producție în județul Ilfov, cu patru linii de producţie distincte şi 145 de angajaţi.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Vâlcea

Afaceri3 ore inainte

Soluții moderne de produse sanitare pentru casa ta – DecoBrill

DecoBrill oferă o gamă variată de produse sanitare, concepute pentru a transforma orice baie într-un spațiu elegant și funcțional. Fie...

Afaceri3 ore inainte

Containere Modulare ZHouseContainere: Flexibilitate și Funcționalitate în Proiectele Tale

ZHouseContainere este lider în oferirea de soluții moderne, eficiente și flexibile pentru diverse nevoi prin gama sa de containere modulare....

Uncategorized11 ore inainte

Samsung – zero emisii până în 2050

Samsung Electronics este în proces de implementare a strategiei sale de mediu. Aceasta include angajamentul de a atinge zero emisii...

Afaceri2 zile inainte

Serviciul de rent a car este o solutie moderna si practica

În ultimii ani, Bucureștiul s-a transformat într-o veritabilă destinație europeană, atrăgând zilnic sute de turiști străini. Mulți dintre aceștia ajung...

Uncategorized3 zile inainte

Mini-seria „Life in Pink” a Zarei Larsson marchează lansarea noilor căști premium „Smoky Pink” de la Sony

Indiferent unde s-ar afla utilizatorii, atunci când ascultă muzica preferată, nimic nu mai contează. Fie că vorbim despre pregătirea unui...

Vâlcea-tărâmul-culorilor-de-toamnă. Vâlcea-tărâmul-culorilor-de-toamnă.
Turism4 zile inainte

Vâlcea, tărâmul culorilor de toamnă. Ghid pentru o escapadă de neuitat

Județul Vâlcea, cu peisajele sale pitorești și bogăția culturală, devine o destinație încântătoare în sezonul de toamnă. De la festivaluri...

Uncategorized4 zile inainte

Puratos anunță principalele tendințe în panificație, patiserie, cofetărie și ciocolaterie

București, 03 octombrie 2024 – Puratos, liderul mondial în domeniul materiilor prime pentru brutărie, patiserie, cofetărie și ciocolaterie, anunță tendințele majore...

Uncategorized4 zile inainte

Trust Redex+: cel mai impresionant mouse din gama Trust Gaming este disponibil în România

București, România – 3 octombrie 2024 – Trust Gaming își continuă misiunea de a oferi produse de gaming de înaltă calitate,...

Uncategorized5 zile inainte

Metropolitan Life anunță o creștere de 21,11% a primelor brute subscrise în primul semestru din 2024

București, 3 octombrie 2024 – Metropolitan Life, unul dintre cei mai importanți jucători din piața asigurărilor de viață din România,...

Uncategorized5 zile inainte

pastel desemnează câștigătorul competiției de briefuri creative: campania în valoare de 18.000 de euro merge către Asociația InspirAction

pastel anunță încheierea competiției de briefuri creative – Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui? –  și declară...

Uncategorized5 zile inainte

EFdeN pregătește specialiștii care vor face România mai sustenabilă și lansează European Institute of Sustainability, primul institut din țară dedicat formării experților în domeniul sustenabilității

București, 2 octombrie 2024 – EFdeN, alături de partenerul principal Raiffeisen Bank România, lansează EIS – European Institute of Sustainability, primul...

Afaceri5 zile inainte

Atragerea clienților de peisagistică printr-un site optimizat SEO

Optimizarea SEO joacă un rol esențial în atragerea clienților pentru afacerea de peisagistică. Un site bine optimizat SEO poate aduce...

Uncategorized6 zile inainte

Fundația BricoDepot – 5 ani de fapte bune și 40.000 de vieți schimbate

În cei 5 ani de activitate, Fundația BricoDépôt a ajutat peste 40.000 de beneficiari, dintre care 8.500 de cetățeni străini...

Uncategorized6 zile inainte

Cargus lansează serviciul de export internațional, facilitând extinderea afacerilor românești pe piețele externe

  Începând cu 1 octombrie, clienții Cargus pot livra colete în Bulgaria și Grecia. În lunile următoare, serviciul se va...

Uncategorized6 zile inainte

Dyson susține prezentarea colecției de modă Vivienne Westwood primăvară/vară 2025

Dyson, lider global în tehnologia de ultimă generație, sărbătorește colaborarea de lungă durată cu casa de modă britanică iconică, Vivienne...

Uncategorized6 zile inainte

Metropolitan Life își extinde portofoliul asigurărilor de sănătate cu două produse noi

București, 1 octombrie 2024 – Metropolitan Life anunță extinderea portofoliul de produse prin două noi asigurări de sănătate care răspund...

Știrile Săptămânii