Connect with us

Uncategorized

Puratos anunță principalele tendințe în panificație, patiserie, cofetărie și ciocolaterie

Publicat

pe

București, 03 octombrie 2024 – Puratos, liderul mondial în domeniul materiilor prime pentru brutărie, patiserie, cofetărie și ciocolaterie, anunță tendințele majore care vor influența aceste industrii. Informațiile provin din ultima ediție a studiului Taste Tomorrow, cel mai mare program de cercetare a consumatorilor de panificațiedin lume, realizat în parteneriat cu Ipsos Global, care include peste 20.000 de consumatori din 50 de țări, interviuri cu clienți și experți din industrie, precum și o analiză senzorială exhaustivă.

Cercetarea a identificat trei tendințe majore: utilizarea maielelor mai departe de sfera brutăriei, fuziunea culinară și echilibrul nutrițional.

Țările francofone preferă produsele cu maia

Consumul produselor cu maia (sourdough) rămâne tendința cea mai mare și cu cea mai rapidă evoluție din industria de panificație până în 2025, cu o creștere estimată de 40% a interesului consumatorilor la nivel global.

În țările francofone, popularitatea sa nu mai este limitată la pâine, ci se extinde la croissante, bagels, cozonaci și alte produse de patiserie, oferind consumatorilor experiențe senzoriale noi. Cunoștințele adânc înrădăcinate despre maia pe aceste piețe includ o apreciere a profilurilor sale distincte de aromă și a beneficiilor pentru sănătatea intestinală.

În alte părți ale lumii, unde maia este mai mult o noutate sau a fost asociată cu o cultură alimentară occidentală, interesul este în creștere pentru pâinea cu maia.

Cel mai apreciat gust? Viral, hibrid, inovator

Fuziunea culinară va crește cu 10% și va juca un rol important în patiserie și ciocolaterie, combinând arome, texturi și tehnici din diferite culturi pentru a crea deserturi inovatoare, hibride, care stimulează simțurile consumatorilor. Creșterea interesului pentru tehnologiile AI și pentru experiențele senzoriale neobișnuite va accelera această tendință.

Exemplele includ creațiile virale din Social Media precum „crookies” și „ciocolata Dubai”. Combinațiile neașteptate precum dulce și picant, dulce și sărat și cea mai recentă senzație — dulce și acru, cunoscută și sub numele de „tangy twist” — captivează publicul și cresc cererea pentru experiențe gustative mai aventuroase și neconvenționale. Dincolo de gust, fuziunea se extinde și la texturi și forme: consumatorii sunt atrași de creațiile hibride care combină elemente sau îmbină diferite formate într-unul.

Această tendință va crește constant în țările vorbitoare de limbă engleză și portugheză și este de așteptat să crească în rândul consumatorilor chinezi (+13%), spanioli (+11%) și vorbitori de limbă germană (+7%) în 2025.

Consumatorii se orientează către ciocolată mai sănătoasă

Echilibrul nutrițional este în creștere cu 30% și devine una dintre cele mai mari tendințe din industria cofetăriei și a ciocolateriei. Deși nu este un concept nou, ascensiunea sa într-o industrie axată tradițional pe răsfăț marchează o schimbare semnificativă în percepția consumatorilor asupra deserturilor pe bază de ciocolată.

Consumatorii caută din ce în ce mai mult produse de ciocolată cu ingrediente mai sănătoase, precum turmeric, plante botanice, nuci, semințe și proteine. Aceste ciocolate sunt apreciate pentru beneficiile lor funcționale, cum ar fi îmbunătățirea somnului și creșterea imunității, și sunt din ce în ce mai incluse în dietele cumpărătorilor atenți la sănătatea lor. Inclusiv cei care văd ciocolata în primul rând ca pe un răsfăț caută și opțiuni mai sănătoase, precum ciocolata cu conținut scăzut de zahăr și cea cu ingrediente bogate în nutrienți, amplificând și mai mult această tendință.

„Puratos contribuie constant la dezvoltarea industriei, oferind producătorilor o perspectivă globală asupra locului în care se află astăzi industria serviciilor alimentare, dar și un sneak-peak spre viitor. Sunt informații utile despre tendințe, atitudini și obiceiuri de consum, transformate ulterior în produse inovatoare, mulate pe așteptărilor consumatorilor. Taste Tomorrow există deja de 12 ani și ne mândrim cu faptul că este cel mai complex sprijin la nivel global, pe partea de tendințe și înțelegerea consumatorilor din industria noastră”, a declarat Gabriela Bereș, Managing Director CEE Puratos Group.

Factori determinanți în alegerea produselor în Europa

Atunci când vine vorba despre criteriile pe baza cărora cumpără produse de brutărie, cofetărie-patiserie și ciocolaterie, europenii pun pe primele locuri gustul, prospețimea și prețul. În cazul ciocolatei mai este, însă, un criteriu: procentul de cacao.

Prețul este un factor tot mai important în decizia de cumpărare, iar cel mai mare impact asupra cheltuielilor europenilor îl au produsele tip „răsfăț”, precum gustările dulci, băuturile alcoolice, deserturile, mâncăturile ready-to-eat și patiseria fină. La polul opus, cel mai mic impact asupra cheltuielilor europenilor îl au cerealele, băuturile lactate, pastele și orezul.

66% dintre europeni încă se răsfață cu produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, iar 43% aleg să plătească un pic mai mult pentru anumite caracteristici ale produselora, precum prospețimea sau ingredientele conținute.

Cumpărăturile alimentare online devin din ce în ce mai populare: aproximativ 33% dintre consumatorii europeni cumpără alimente online cel puțin o dată pe lună, față de 25% în 2021.

Ce spun românii

  • 82 % dintre români se răsfață cu produse dulci de patiserie-cofetărie, chiar și cu un buget limitat, în timp la ce nivel european media este de 66%, iar la nivel global 68%
  • Românii aleg calitatea în locul prețului mai mic: 75% pentru pâine, 76% pentru ciocolată, 71% pentru prăjituri și patiserie și 70% pentru patiserie dulce sau mic-dejun
  • 71%  sunt de acord că produsele pe bază de plante au un impact pozitiv asupra mediului
  • 72% sunt de acord căprodusele pre-coapte & congelate pentru a fi coapte acasă oferă prospețime la îndemâna oricui
  • 84% percep pâinea cu maia ca fiind mai sănătoasă
  • 79% caută pe internet alimente care susțin sănătatea mentală, precum mic-dejun antistres sau alimentație anti-oboseală
  • 87% sunt interesați deprodusele alimentare care îmbunătățesc sănătatea intestinală, precum biscuiții digestivi
  • 80% dorescsă regăsească un element familiar atunci când încearcă noi tipuri de mâncare
  • 80% dorescsă fie informați despre proveniența și modul de preparare a mâncării

Studiul Taste Tomorrow monitorizează constant semnale de tendințe și evoluția tendințelor globale, combinând cele mai noi tehnologii digitale și tehnici de inteligență artificială semantică. Taste Tomorrow este cel mai mare program de cercetare a consumatorilor de panificație din lume, realizat în parteneriat cu Ipsos Global, care include peste 20.000 de consumatori din 50 de țări, interviuri cu clienți și experți din industrie, precum și o analiză senzorială exhaustivă.

Consumatorii au răspuns la întrebări despre mai multe subiecte referitoare la cele trei categorii: brutărie, patiserie-cofetărie și ciocolată. Pentru a identifica tendințele, analizele de inteligență artificială sunt aplicate pe mai bine de 100 de milioane de mențiuni din social media, din ultimii 3 ani. Pentru a asigura relevanța și o bază bună de măsurare, tendințele sunt ancorate în conversații legate de categorie.

„Motivațiile consumatorilor evoluează, la fel ca și contextul de consum și cel macroeconomic. Consumatorii sunt mai informați, mai exigenți și mai atenți la cheltuielile lor. Iar asta transformă piața într-un loc și mai competitiv. Cu peste un deceniu de date în spate, Taste Tomorrow este o reală resursă, pentru că vorbim despre peste 10.000 de discuții zilnice analizate cu ajutorul inteligenței artificiale, care extrage efectiv microtendințe, până în cel mai mic detaliu. Iar acestea sunt esențiale pentru ca profesioniștii din industrie să rămână competitivi și inovativi, și să țină ritmul cu gusturile consumatorilor”, a declarat Andreea Ciocănescu, Marketing Manager Puratos România.

Studiul a fost prezentat în cadrului evenimentului cu același nume, unde experți din cadrul Ipsos, Puratos și unii dintre cei mai apreciați lideri și speakeri din industrie au împărtășit rezultatele cercetării, opiniile, sfaturile și predicțiile care vor ajuta deținătorii de branduri, producătorii și comercianții să navigheze într-un peisaj al consumatorilor care a evoluat semnificativ în ultimele luni.

Evenimentul oferă o platformă unică pentru prezentarea rezultatelor studiilor de piață și a inovațiilor, facilitând astfel dezvoltarea de noi produse și soluții. Participanții au ocazia să se inspire din prezentările unor speakeri de renume și să exploreze cele mai noi concepte și rețete, în zona de marketplace.

Despre Puratos

Puratos este un grup internațional ce oferă o gamă completă de ingrediente alimentare inovatoare și servicii pentru sectoarele de panificație, patiserie și ciocolată. Grupul este prezent în peste 100 de țări și își are sediul în Belgia, fiind fondat în 1919. Puratos își propune să creeze soluții alimentare inovatoare care să promoveze sănătatea și bunăstarea oamenilor din întreaga lume.

Pentru mai multe detalii, vizitați www.puratos.com.

Puratos România este unul dintre principalii jucători din sectorul de ingrediente pentru industria alimentară, având un portofoliu extins de materii prime pentru sectorul alimentar şi servicii specializate oferite clienților săi din sectorul industrial, artizanal și retail printr-o reţea de 9 filiale la nivel național şi prin cele două centre de inovație, din București și Cluj-Napoca, destinate testării de produse și ingrediente inovatoare. Compania a fost înființată în anul 1995, în București, având în prezent o unitate de producție în județul Ilfov, cu patru linii de producţie distincte şi 145 de angajaţi.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

Heineken® UEFA Champions League, prima campanie de retail media de pe piața berii din România

Publicat

pe

De

București, 14 noiembrie 2024: Campania Heineken® UEFA Champions League de anul acesta a fost una plină de surprize, spectacol, emoție și premii pentru fanii adevărați ai fotbalului. În același timp, a venit și cu o premieră în industria berii din România: prima campanie de retail media, desfășurată în una dintre cele mai importante rețele de modern trade.

Compania noastră este mereu în pas cu cele mai recente tendințe globale în advertising. Ne dedicăm constant testării celor mai inovatoare metode de promovare pentru a maximiza eficiența campaniilor noastre. Un exemplu relevant în acest sens este implementarea campaniilor de retail media, o inovație pe piața din România, care ne permite să utilizăm strategii moderne pentru a crește vizibilitatea brandurilor din portofoliul nostru, obținând rezultate remarcabile”, a declarat Cristina Radu, Director de Marketing, HEINEKEN România.

Anul acesta, pentru implementarea Heineken® UEFA Champions League, HEINEKEN România a colaborat cu dentsu. Motivul principal pentru această alegere a fost faptul că dentsu a recunoscut și valorificat potențialul pe care îl au calitatea datelor deținute de retaileri și oportunitatea comunicării cu consumatorul, cât mai aproape de momentul achiziției.

Agenția dentsu utilizează soluția oferită de Footprints AI care oferă un mix între comunicarea online și offline. Footprints AI colectează și agregă datele a peste 8,5 milioane de consumatori români. Noutatea presupune folosirea AI pentru analizarea datelor și definirea unor audiențe predictive specifice.

Astfel, HEINEKEN a reușit să atingă un univers semnificativ de consumatori, prin diferitele canale din rețelele de retail (ex. ecrane digitale, radio, web & mobile advertising, social media și digital), pe baza comportamentelor lor de cumpărare.

Convențional, campaniile de media sunt concepute cu scopul de a genera rezultate pe atribute de brand, cum ar fi <<awareness>> și <<likeability>>. Cu toate acestea, ne-am propus să ne extindem abordarea achiziției. Prin această strategie ne propunem să maximizăm impactul campaniilor noastre, influențând deciziile de cumpărare”, declară Ramona Voicu, Head of Media HEINEKEN România.

„Cu toții recunoaștem importanța comunicării cât mai aproape de achiziția efectivă a produselor, însă, în absența datelor care să alimenteze constant campania și a unei măsurări coerente și continue, orice acțiune în această zonă nu oferă rezultate și nu livrează pe măsura așteptărilor noastre“, spune Daniel Corneanu, Digital Lead la dentsu România agenția de media pentru marca Heineken®.

Ce înseamnă retail media

Prin retail media, comercianții pun la dispoziția brandurilor datele și canalele de comunicare online și offline proprii pentru a difuza anunțuri publicitare personalizate și foarte targetate direct către consumatori. Noul tip de media permite închiderea buclei între impresiile media (vizualizările reclamelor) și tranzacțiile efectuate în cadrul platformei de retail, oferind astfel o legătură directă și măsurabilă între publicitate și achizițiile efectuate de consumatori în magazinele fizice și online. Această abordare îmbunătățește targetarea și oferă, în același timp, noi perspective asupra comportamentului de cumpărare, contribuind la loializarea cumpărătorilor datorită experiențelor de cumpărare superioare și mai relevante.

Despre HEINEKEN

HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Este principalul dezvoltator și marketer de mărci de bere și cidru premium și fără alcool. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale, locale și de specialitate. Cu ajutorul a peste 90.000 de colegi, creăm bucuria autentică de a fi împreună, pentru a inspira o lume mai bună. Visul nostru este să modelăm viitorul berii și nu numai, pentru a câștiga inimile consumatorilor. Suntem dedicați inovării, investițiilor pe termen lung în branduri, execuției de vânzări și punem accent pe management-ul costurilor. Prin agenda „Brew a Better World”, sustenabilitatea face parte din business-ul nostru. HEINEKEN are o amprentă geografică bine echilibrată, ocupând o poziție de lider atât pe piețele dezvoltate, cât și pe cele în curs de dezvoltare. Operăm fabrici de bere, malțării, fabrici de cidru și alte unități de producție în peste 70 de țări. Cele mai recente informații sunt disponibile pe website-ul companiei și pe LinkedIn, Twitter și Instagram.

În România, HEINEKEN este prezentă din 2003. Oferim un portofoliu divers de mărci locale și internaționale de bere și cidru, majoritatea produse în cele trei fabrici locale, din Craiova, Ungheni și Miercurea Ciuc. Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem 1.100 de angajați în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu aproximativ 70% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, „Brew a Better World – Raise The Bar 2030”.

 

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

ELKO Romania: Ultima versiune Milestone Systems XPROTECT îmbunătățește conectivitatea cloud și experiența ”Care Plus”

Publicat

pe

De

București, 14 November 2024 – ELKO Romania, parte a ELKO Group, anunță ultima versiune R2 2024 pentru platforma sa XProtect de la Milestone Systems. Ca furnizor de top de software de management video pe platformă deschisă (VMS), Milestone Systems a introdus în versiunea XProtect Remote Manager un serviciu conectat la cloud care dă valoare suplimentară abonamentelor Care Plus. Actualizarea include, de asemenea, îmbunătățiri ale experienței utilizatorului și suport extins pentru limbaj.

Valoare mai mare prin Care Plus

Pe măsură ce organizațiile caută din ce în ce mai mult metode flexibile și eficiente de a-și gestiona sistemele de securitate video, Milestone extinde valoarea abonamentului său Care Plus. Compania introduce XProtect Remote Manager, un serviciu conectat la cloud care permite administratorilor XProtect să monitorizeze sănătatea și starea instalărilor XProtect distribuite, dintr-o singură imagine, de oriunde, prin intermediul unui browser.

XProtect Remote Manager permite administratorilor:

  • Să vizualizeze starea de sănătate în timp real a dispozitivelor și serverelor de pe mai multe site-uri;
  • Să gestioneze setările de bază ale camerelor de la distanță;
  • Să permită sau să revoce accesul reseller-ilor la site-urile clienților.

Deși XProtect Remote Manager se află încă în stadiul inițial, acesta reprezintă un pas semnificativ în strategia cloud a Milestone, punând bazele pentru viitoare îmbunătățiri și capabilități. Ultima versiune XProtect include, de asemenea, actualizări menite să îmbunătățească experiența utilizatorului și să extindă accesibilitatea la nivel global, printre care:

  • Un nou layout pentru rețelele video pentru clienții mobili, accesibil de pe tablete, care optimizează utilizarea spațiului și îmbunătățește vizibilitatea;
  • Suport pentru cât mai multe limbi, inclusiv limba vietnameză, care vine să consolideze angajamentul Milestone de a servi piețe diverse;
  • În plus, Milestone a revizuit plugin-ul XProtect 360 Split View, îmbunătățind viteza de încărcare a videoclipurilor, ceea ce reduce consumul de memorie și sporește stabilitatea generală pentru utilizatorii care lucrează cu camere la 360 de grade.

Aceste actualizări reflectă dedicația continuă a companiei Milestone pentru inovație și disponibilitatea de a întâmpina nevoile clienților. Prin rafinarea constantă a ofertei și explorarea noilor tehnologii, Milestone își propune să ofere soluții de management video care nu doar vin să satisfacă cerințele actuale, ci să fie adaptabile și la provocările viitoare din industria de securitate.

Pentru mai multe informații despre noile soluții din portofoliul ELKO Romania vă invităm să contactați echipa ELKO Romania la adresa solutii@elko.ro

Despre XProtect

Platforma deschisă de video management Milestone XProtect suportă acum peste 14700 de echipamente diferite de securitate de la peste 700 de producători recunoscuți din industrie. Partenerii de tehnologie include furnizorii de camere video de rețea, NVRs, tehnologii cloud, control acces, sisteme de alarmă și detecție, analiză video, tehnologie GPS, scanare laser, puncte de telefonie de urgență și multe altele.

 

Resurse

· Pentru a afla mai multe despre XProtect 2024 R2, distribuitorii și resellerii Milestone află de aici, despre partenerii de tehnologie Milestone află de aici.

· Pentru informații despre valoarea Milestone Care Plus, vizitați: Milestone Care

 

 

 

Despre Milestone Systems

Milestone Systems este un furnizor de top de software pentru tehnologia video bazată pe date, atât în domeniul securității, cât și dincolo de aceasta, care ajută lumea să înțeleagă cum să asigure siguranța, să protejeze activele și să sporească eficiența afacerilor. Milestone facilitatează o comunitate pe platformă deschisă care stimulează colaborarea și inovația în dezvoltarea și utilizarea tehnologiei video de rețea, oferind soluții fiabile și scalabile, dovedite în peste 500.000 de locații ale clienților din întreaga lume. Fondată în 1998, Milestone este o companie independentă în cadrul Grupului Canon. Pentru mai multe informații, vizitați: www.milestonesys.com. Pentru știri și alte communicate de presă, vizitați zona de Newsroom.

 

Despre ELKO Group și ELKO Romania

ELKO Group este unul dintre cei mai mari distribuitori de produse, soluții IT și electronice de consum din regiune, reprezentând peste 350 de producători. Cu o experiență de peste 30 de ani, compania oferă o gamă largă de produse și servicii către mai mult de 10.000 de retaileri, producători de calculatoare, integratori de sisteme și companii din diferite domenii, în 13 țări din Europa și Asia Centrală. Cifra de afaceri a ELKO Group în 2023 s-a ridicat la 1147 mil. USD (1061 mil. EUR), cu o rată de profitabilitate brută de 7.3%. Mai multe informații la www.elkogroup.com.

ELKO Romania face parte din Grupul ELKO și este specializată în distribuția unei game extinse de echipamente și soluții IT. Portofoliul său include PC-uri, componente hardware, electronice pentru uz casnic și de birou, telefoane mobile, software, infrastructură IT și soluții de stocare, soluții de securitate, echipamente industriale, sisteme de comunicații, precum și electronice de consum. ELKO Romania comercializează aceste produse exclusiv prin intermediul partenerilor săi: reselleri, retaileri, magazine online, companii specilalizate în proiectarea, instalarea și distribuția de soluții IT, sisteme de comunicații și de supraveghere video. Această abordare permite ELKO Romania să acopere toate canalele de distribuție IT & Telecom și să ofere soluții complete și adaptate pentru diversele nevoi ale clienților săi. Mai multe informații la: www.elko.ro.

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Căni de ceai: Alegerea perfectă pentru momentele tale de relaxare

Descoperă cum să alegi căni de ceai potrivite pentru momentele tale de relaxare. De la căni deosebite și personalizate la căni cu capac și infuzor – află totul despre opțiunile ideale pentru un ceai perfect, potrivit stilului tău.

Publicat

pe

De

cani ceai cu capac infuzor deosebite legenda casei

Pentru mulți dintre noi, ceaiul este mai mult decât o simplă băutură – este un moment de liniște, o clipă de răsfăț și relaxare. Alegerea unei căni de ceai potrivite poate transforma aceste momente într-o experiență specială, personalizată după gusturile fiecăruia.

Fie că preferi unele mai deosebite, cu designuri unice, căni cu capac pentru a menține căldura, sau căni cu infuzor pentru o preparare mai ușoară, există o varietate de opțiuni care te pot ajuta să te bucuri de ceaiul tău în cel mai plăcut mod.

Descoperă în continuare cum poți alege cana perfectă pentru ritualul tău de ceai și unde găsești cele mai inspirate modele.

Căni de ceai deosebite: Stil și personalitate în fiecare ceașcă

cani ceai cu capac infuzor deosebite legenda casei

Pentru iubitorii de ceai, o cană deosebită poate aduce un plus de stil și unicitate fiecărei degustări. Gama largă de designuri și materiale face posibilă alegerea perfectă, fie că preferi delicatețea porțelanului fin, care inspiră eleganță, sau textura ceramicii rustice, care oferă o senzație autentică și familiară. În ceea ce privește culorile și modelele, poți opta pentru motive florale delicate, desene geometrice moderne sau linii minimaliste, potrivite atât pentru colecționari, cât și pentru cei care vor să aducă o notă de stil în fiecare zi. Dacă vrei o cană cu adevărat unică, multe modele permit și personalizarea: de la gravuri discrete la picturi manuale, detalii care transformă fiecare cană într-un obiect de suflet și o expresie a personalității tale.

Căni de ceai cu capac: Păstrează aroma și temperatura perfectă

cani ceai cu capac infuzor deosebite legenda casei

O cană de ceai cu capac este ideală pentru cei care iubesc ceaiul fierbinte și aromat, păstrând băutura la temperatura potrivită mai mult timp. Beneficiile capacului includ nu doar menținerea căldurii, ci și protejarea împotriva vărsării accidentale, făcându-le ideale pentru birou sau pentru momentele de relaxare acasă. În funcție de preferințe, poți alege capace realizate din bambus natural, silicon sau ceramică, fiecare oferind un nivel de etanșeitate care să păstreze ceaiul proaspăt și aromat. Există și designuri practice, cu capace care au infuzoare integrate pentru prepararea directă a ceaiului sau compartimente speciale pentru pliculețul de ceai, oferind atât confort, cât și funcționalitate într-un singur obiect.

Căni de ceai cu infuzor: Simplifică-ți ritualul ceaiului

cani ceai cu capac infuzor deosebite legenda casei

Cănile cu infuzor sunt perfecte pentru cei care apreciază un ceai proaspăt preparat, fără a folosi alte ustensile. Acestea sunt disponibile cu infuzoare din metal, sticlă sau silicon, care pot fi integrate direct în cană sau complet detașabile pentru mai multă flexibilitate. Utilizarea unui infuzor oferă o infuzie uniformă, permițând frunzelor de ceai să se desfășoare și să elibereze întreaga aromă, iar curățarea devine mult mai ușoară, eliminând nevoia de strecurătoare separate. Pentru a te bucura cât mai mult de cana ta cu infuzor, este important să urmezi câteva recomandări de întreținere: curăță infuzorul după fiecare utilizare, evită detergenții puternici care pot altera gustul ceaiului și, în funcție de material, ai grijă să îl usuci bine pentru a preveni depunerile de calcar sau mirosurile nedorite.

Cum să alegi cana de ceai potrivită pentru tine

cani ceai cu capac infuzor deosebite cum alegi legenda casei

Alegerea cănii de ceai potrivite poate transforma simpla degustare într-o experiență deosebită. Un prim aspect de considerat este dimensiunea și capacitatea: dacă preferi cantități mari de ceai, alege o cană cu volum generos; pentru porții mici și concentrate, o cană mai compactă poate fi ideală. Materialul și durabilitatea sunt, de asemenea, factori esențiali. Porțelanul oferă un plus de rafinament, dar este mai fragil; ceramica este rezistentă și păstrează bine căldura, iar sticla permite o vizualizare frumoasă a infuziei, deși necesită mai multă grijă. În final, echilibrul între funcționalitate și estetică este cheia: o cană frumoasă este plăcută, dar asigură-te că este și practică, cu un design confortabil de utilizat și ușor de curățat, pentru a-ți oferi momente de relaxare fără efort.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Vâlcea

Uncategorized2 ore inainte

Heineken® UEFA Champions League, prima campanie de retail media de pe piața berii din România

București, 14 noiembrie 2024: Campania Heineken® UEFA Champions League de anul acesta a fost una plină de surprize, spectacol, emoție...

Uncategorized2 ore inainte

ELKO Romania: Ultima versiune Milestone Systems XPROTECT îmbunătățește conectivitatea cloud și experiența ”Care Plus”

București, 14 November 2024 – ELKO Romania, parte a ELKO Group, anunță ultima versiune R2 2024 pentru platforma sa XProtect de la...

Afaceri16 ore inainte

Reduceți Costurile cu Contabilitatea, Îmbunătățiți Rentabilitatea: Geseidl, Soluția pentru Succesul Afacerii Tale!

Într-o lume economică marcată de o competitivitate din ce în ce mai acerbă, stabilitatea și eficiența în gestionarea obligațiilor contabile...

Afaceri18 ore inainte

Protecție de Neegalat pentru Casa Ta: Alege Fereastra Cora Pentru Siguranța Locuinței Tale

Transformă-ți casa într-un sanctuar de siguranță și eleganță cu ușile premium de la Fereastra Cora. Descoperă colecția noastră de uși...

cani ceai cu capac infuzor deosebite legenda casei cani ceai cu capac infuzor deosebite legenda casei
Uncategorized23 de ore inainte

Căni de ceai: Alegerea perfectă pentru momentele tale de relaxare

Descoperă cum să alegi căni de ceai potrivite pentru momentele tale de relaxare. De la căni deosebite și personalizate la...

UncategorizedO zi inainte

Primele evenimente din seria GPeC 2025 – ediția de 20 de ani – au luat startul: Școala de Iarnă, GPeC Proficiency și GPeC SUMMIT 26-27 Mai

GPeC este considerată cea mai importantă serie de evenimente de E-Commerce și Digital Marketing din Europa Centrală și de Est,...

UncategorizedO zi inainte

TeChallenge 2024: Honeywell celebrează creativitatea și spiritul inovator al tinerilor pasionați de tehnologie

TeChallenge, competiția pentru studenți și liceeni, organizată în fiecare an de Honeywell România și Universitatea Națională de Știință și Tehnologie...

UncategorizedO zi inainte

Achizițiile românilor de Black Friday: 252 lei, valoarea medie a comenzilor de Black Friday prin platforma easySales, 70% cu plata online

Cea mai mare comandă realizată prin magazinele din platformă a depășit 47.000 de lei și a constat în echipamente de...

Afaceri2 zile inainte

De ce sa alegi o solutie practica de inchirieri masini

Atunci când vehiculul tău personal nu este disponibil, fie din cauza unor reparații, fie pentru a te bucura de confortul...

Uncategorized2 zile inainte

NETOPIA Payments a inaugurat Commerce Innovation Summit, prezentând soluții avansate pentru creșterea comerțului online

București, 12 noiembrie 2024 – NETOPIA Payments a lansat  prima ediție a conferinței anuale Commerce Innovation Summit, un eveniment dedicat industriei...

Uncategorized2 zile inainte

NAVITEL lansează noul compresor de aer portabil NAVITEL AIR8 MINI, dedicat pasionaților de ciclism și mobilitate urbană

NAVITEL®, una dintre cele mai importante companii în furnizarea de soluții tehnologice avansate pentru conducătorii auto, își extinde portofoliul de...

Administrație locală2 zile inainte

Visual Fan a dezvoltat Renewable EPC by Allview, o nouă divizie din strategia Green by Allview, dedicată unui viitor verde și business-urilor profitabile

Noua divizie, Renewable EPC by Allview, face parte din linia de business Solar Energy și are ca obiectiv implementarea de...

Afaceri3 zile inainte

Food&Hospitality Expo 2024: CarmOlimp și OmniaGusti impresionează cu experiențe gastronomice unice

Inovația momentului – conceptul ready to heat by Carmolimp! Conceptul ready to heat, celebrele ciorbe la pungă ale Carmolimp, vin...

Politică locală4 zile inainte

Remus Grigorescu, mesaj cu ocazia manifestărilor dedicate luptei de la Posada

Este o mare onoare pentru mine să fiu alături de voi astăzi, la această manifestare dedicată luptei de la Posada....

Uncategorized6 zile inainte

GoTech World 2024 aduce experți internaționali și soluții tech inovatoare, pe 12-13 noiembrie, la Romexpo

Prima ediție The Smart Home Summit, cel mai mare eveniment dedicat automatizării locuințelor, găzduită de GoTech World GoTech World 2024...

Uncategorized6 zile inainte

Poliția Română vrea să se digitalizeze în condițiile în care agenții nu știu să pună corect numele unui atașament la un mesaj e-mail

În cadrul Poliției Române sunt multe probleme. Una este nerespectarea orelor dedicate antrenamentelor fizice ale agenților, antrenamente fizice obligatorii prin...

Știrile Săptămânii