Connect with us

Exclusiv

Ghid Remarketing Prin Facebook Ads – Romania 2020

Publicat

pe

Într-un scenariu ideal, toți vizitatorii site-ului dvs. ar decide să cumpere produsele dvs., să se înscrie pentru serviciile dvs., să descarce o carte electronică sau să se aboneze la lista de e-mailuri pentru prima dată când se aventurează pe site-ul dvs. web. Dar aceasta va fi întotdeauna o dorință de dorință, deoarece adevărul este că doar o mică parte din traficul site-ului dvs. web va deveni clienții dvs. unici, darămite. Și tocmai de aceea remarketingul ar trebui să facă parte din strategia dvs. de marketing digital.

Remarketingul este, fără îndoială, unul dintre cele mai bune și mai eficiente moduri de a ajunge la potențialii dvs. clienți (clienții potențiali calzi, mai precis) și de a-i stimula să revină la produsul dvs. sau la pagina de destinație și poate chiar să ia decizia de a cumpăra. Adunând datele necesare despre vizitatorii site-ului dvs., instalând câteva instrumente la îndemână și creând o experiență uimitoare de utilizator pe site-ul dvs., puteți transforma clienții potențiali în adepți ai mărcii pe tot parcursul vieții.

Fără îndoială, una dintre cele mai bune platforme pentru a viza acești utilizatori este Facebook, deoarece oferă toate caracteristicile și instrumentele de care aveți nevoie pentru a vă atinge obiectivul demografic. Iată ghidul dvs. pas cu pas către o campanie eficientă de retargeting Facebook:

ghid-facebook-ads-romania-star-marketing timisoara

ghid-facebook-ads-romania-star-marketing timisoara

1. Începeți prin a vă defini publicul tinta

Orice bună decizie de afaceri ar trebui să se bazeze pe cercetări minuțioase, iar o campanie de retargeting nu este diferită. La urma urmei, cum doriți să creați anunțuri eficiente și personalizate dacă nu aveți o înțelegere aprofundată a publicului țintă, a aprecierilor și a antipatiilor acestora, a comportamentului lor online și a tot ceea ce influențează procesele lor de luare a deciziilor?

Nu puteți, cu adevărat, și dacă încercați să creați o campanie de retargeting fără date suficiente, veți pierde investiția dvs. publicitară.

În primul rând, asigurați-vă că vă definiți clientul ideal. Deși marca dvs. are cu siguranță o serie de profiluri și grupuri de clienți, este important să vă definiți avatarul de client ideal pentru a vă adapta campaniile de retargeting la potențialii dvs. cei mai profitabili – vizitatorii site-ului web care sunt cei mai susceptibili de a converti. Desigur, clientul dvs. ideal are cele mai mari șanse de a interacționa efectiv cu marca dvs.

Apoi, utilizați Google Analytics pentru a vă sprijini crearea de profiluri cu informații valoroase precum vârsta, locația, sexul, interesele, comportamentul online și tipul de dispozitiv. Profitați de informațiile oferite de Google Analytics pentru a identifica întreaga călătorie a clienților pe site-ul dvs., pentru a înțelege mai bine pașii pe care îi fac înainte de a cumpăra.

Pe scurt, toate aceste informații vă vor ajuta să creați segmente de public personalizate în Facebook Ads Manager și să creșteți potențialul de conversie.

2. Instalați Facebook Pixel

Dacă doriți să creați o campanie de retargeting optimizată pentru Facebook, va trebui să integrați Facebook Pixel în site-ul dvs. web. În esență, veți primi un cod simplu de la Facebook pe care va trebui să îl integrați în antetul site-ului dvs. pentru a-i permite să monitorizeze traficul și vizitatorii site-ului dvs. La rândul lor, informațiile pe care le adună Pixel vă vor permite să creați segmente de public unice și reclame Facebook foarte vizate, specifice utilizatorilor care au ieșit de pe site-ul dvs.

Deși ar putea părea puțin descurajant dacă nu sunteți familiarizați cu Pixel, este de fapt destul de ușor de instalat. În primul rând, va trebui să creați o pagină de afaceri Facebook, dacă nu ați făcut-o deja. Asigurați-vă că aveți acces și la codul site-ului dvs. Apoi, accesați pagina dvs. Facebook Ad Manager, accesați Pixeli, apoi faceți clic pe Creați pixel. Și, în cele din urmă, pur și simplu CTRL + C codul și apoi CTRL + V-l în capul codului site-ului dvs.

Facebook Ads Romania-Ghid Complet

Facebook Ads Romania-Ghid Complet

3. Asigurați-vă că anunțul se potrivește cu pagina de destinație

Ar trebui să fie de la sine înțeles că o campanie de retargeting pe Facebook poate avea rodul potrivit numai dacă paginile de destinație ale site-ului dvs. (și toate paginile de altfel) sunt structurate și optimizate și că întregul site se mândrește cu performanțe și reacții stelare.

Începeți prin a verifica toate paginile de destinație pe care intenționați să le legați în anunțuri pentru probleme de performanță. Asigurați-vă că pagina se încarcă rapid și că aspectul este optimizat pentru toate dispozitivele, în special cele portabile. Apoi, examinați conținutul și imaginile. Efectuați o analiză amănunțită pentru a afla de ce clientul nu a reușit să convertească în primul rând.

Uneori, este nevoie de mai mult decât o singură vizită pentru ca clientul să-și dea seama, dar uneori designul paginii îl va alunga. Pentru a vă ajusta pagina de destinație și mai mult, asigurați-vă că utilizatorul vede aceeași imagine pe care a văzut-o în anunț, pentru a obține rapid rulmentul în momentul în care aterizează.

4. Personalizați anunțurile cu anumite pagini

Personalizarea este, desigur, numele jocului de marketing digital, așa că, în mod firesc, ar fi o risipă teribilă dacă ai împinge aceleași reclame către toți adepții tăi de pe Facebook. De ce un potențial client ar trebui să se aventureze pe o pagină de destinație care nu își rezolvă problemele unice? De ce ar trebui să răspundă pozitiv la un anunț generic? Nu vor merge, iar investiția dvs. în timp și bani va fi cu totul degeaba. În schimb, trebuie să vă concentrați asupra personalizării campaniei de reorientare și prezentarea anunțurilor relevante pentru individul sau grupul de clienți.

Segmentați-vă publicul în diferite categorii pe baza paginilor pe care le-au vizitat pe site-ul dvs. web, pentru a vă optimiza cu ușurință anunțurile dinamice și a personaliza cât mai mult posibil experiența de reorientare. Există numeroase moduri de a vă segmenta grupurile de retargeting.

De exemplu, puteți defini un grup de clienți care au ajuns la plată, dar nu au reușit să cumpere. Puteți defini un grup care dorea doar să afle mai multe despre marca dvs. și oferta dvs. pentru a le transforma și în clienți plătitori.

Practic, ar trebui să vă personalizați anunțurile pe baza comportamentului vizitatorului. Pentru că amintiți-vă, nu este vorba doar de reorientarea celor care nu au reușit să convertească, ci și de a aduce oameni înapoi să se înscrie la newsletter-ul dvs., să întrebe despre prețuri, produse și servicii sau chiar să vă citească blogurile și să le împărtășească prietenilor și familiei lor pe rețelele de socializare.

Ghid facebook ads 2020 romania

Ghid facebook ads 2020 romania

5. Stabiliți obiective și obiective clare

Campania dvs. de retargeting trebuie să aibă un set clar de obiective care să vă permită să monitorizați performanța, să reglați experiența publicitară pe parcurs și să optimizați întregul proces data viitoare. Pentru ca campania de retargeting să fie cât mai eficientă, va trebui să vă stabiliți obiectivele interne, dar să alegeți și un set de obiective pe pagina Managerului de anunțuri.

De obicei, obiectivele se învârt în jurul traficului și conversiilor site-ului web, dar puteți alege dintr-o serie de obiective la fel de importante, cum ar fi conștientizarea și acoperirea, implicarea și generarea de clienți potențiali și multe altele (a se vedea captura de ecran de mai jos).

Alegerea obiectivelor dvs. de top se va reduce la obiectivele dvs. actuale, poziția mărcii dvs. pe piața online și punctul central al strategiei dvs. de marketing digital. De exemplu, puteți monitoriza anumite tendințe pentru a vă specifica obiectivele – cum ar fi accentuarea traficului site-ului web dacă observați că utilizatorii efectuează mai multe vizite pe site-ul dvs., dar nu efectuează conversii.

În schimb, configurați conversiile ca obiectiv principal dacă doriți să conduceți un vizitator unic pe site-ul dvs. și să-i stimulați să ia o acțiune specifică pe o anumită pagină de destinație.

Dar nu uitați, a converti nu înseamnă doar a vinde, ci poate însemna și a determina oamenii să se înscrie la newsletter-ul dvs. sau să ia orice altă acțiune care poate duce într-o zi la o vânzare.

6. Definiți bugetul și sfera investiției

Desfășurarea campaniilor de retargeting este un proces continuu, întrucât nu există într-adevăr niciun motiv pentru care să nu mai investiți în retargeting clienți pe Facebook dacă reclamele sunt de fapt cele care conduc oamenii înapoi pe site-ul dvs. și contribuie la obiectivele dvs. Acesta este motivul pentru care trebuie să alocați resurse financiare campaniei dvs. de reorientare și să vă definiți domeniul de investiții.

Câți bani doriți să investiți lunar în retargeting? Investiția dvs. generează rezultatele dorite și, dacă nu, faceți tot ce puteți pentru a vă ajusta și îmbunătăți anunțurile? Păstrați întotdeauna o mentalitate cost-efect, verificați frecvent anunțurile dvs. și continuați să investiți în cele care generează cele mai bune rezultate.

ghid targetare facebook ads 2020

ghid targetare facebook ads 2020

7. Excludeți utilizatori irelevanți din anunțurile dvs.

Și, în sfârșit, rețineți că nu toți utilizatorii pot fi convinși să se îndrăgostească de marca dvs. sau să cumpere de pe site-ul dvs. Unii oameni nu vor deveni niciodată clienții dvs., indiferent de cât de mult ați încerca, motiv pentru care este important să excludeți utilizatorii irelevanți din campaniile dvs. de retargeting pentru a economisi timp, bani și efort din partea dvs.

De exemplu, puteți exclude vizitatorii care au verificat anumite pagini de pe site-ul dvs. care nu sunt optimizate pentru conversie – cum ar fi pagina Cariere sau pagina Despre.

În al doilea rând, continuați și excludeți vizitatorii care au sărit de pe site-ul dvs. înainte de a-și lua timp pentru a citi ceva. Aceștia sunt oamenii care petrec doar câteva secunde pe site-ul dvs. înainte de a apăsa butonul Înapoi. Au șanse mult mai mici de a face conversii, iar șansele sunt că nu sunt interesați de ceea ce vindeți.

Concluzie

Retargeting-ul pe Facebook este una dintre cele mai bune modalități de a aduce clienții potențiali și clienții înapoi pe site-ul dvs., de a crește gradul de conștientizare a mărcii și de a-i extinde acoperirea și de a vă spori strategia de marketing în ansamblu. Urmați acești pași pentru a crea o campanie eficientă care va spori traficul și conversiile site-ului web.

Doriți mai multe informații despre configurarea și optimizarea campaniilor publicitare Facebook? Consultați ebook-ul nostru Facebook Dynamic Ads pentru a obține o prezentare completă a modului în care specialiștii în marketing electronic și proprietarii de magazine online pot obține cele mai bune rezultate.

Facebook Comments

Exclusiv

Optimizați Performanța de Vară cu DELMAX Ultimapro Up1

Publicat

pe

Recomandare Anvelope Vara 185/65 R15 DELMAX Ultimapro Up1 88H

În căutarea anvelopelor de vară care combină eficiența cu siguranța? Anvelopele 185/65 R15 DELMAX Ultimapro Up1 88H sunt concepute pentru a îndeplini aceste cerințe, oferind un echilibru perfect între performanță și durabilitate. Producția în China sub egida DELMAX, un nume din ce în ce mai recunoscut în industria anvelopelor, garantează o calitate de încredere la un preț accesibil. Modelul Ultimapro Up1 este special conceput pentru a oferi o experiență de conducere superioară pe parcursul sezonului cald, asigurând o aderență excelentă și o manevrabilitate precisă.

Detalii Produs:

  • Dimensiuni și Compatibilitate: Cu o lățime de 185 mm și un raport înălțime/lățime de 65%, aceste anvelope sunt ideale pentru jante de 15 inchi, asigurând o potrivire perfectă pentru o gamă largă de autoturisme.
  • Performanță și Siguranță: Indicele de sarcină 88 și clasificarea de viteză H (până la 210 km/h) îmbină capacitatea de a suporta greutăți considerabile cu posibilitatea de a menține performanțe stabile la viteze înalte.
  • Design Optimizat pentru VarăAnvelope vara 185/65 R15 DELMAX Ultimapro Up1 88H, are profilul ULTIMAPRO UP1 este proiectat pentru a maximiza aderența pe drumurile uscate și umede, îmbunătățind siguranța și eficiența în condițiile variabile ale sezonului cald.

Avantaje:

  • Aderență îmbunătățită: Clasa C de aderență oferă o frânare eficientă și o manevrabilitate de încredere pe suprafețe umede, crescând siguranța pe drumurile de vară, mai multe detalii aici https://stiri-auto.vadrexim.ro/.
  • Confort în Conducere: Nivelul de zgomot redus, de doar 70 dB, asigură o călătorie plăcută, făcând din DELMAX Ultimapro Up1 alegerea ideală pentru călătorii lungi sau de zi cu zi.
  • Durabilitate: Construite pentru a rezista la condițiile solicitante ale sezonului cald, aceste anvelope promit o viață lungă de utilizare, asigurând o valoare excelentă pe termen lung.

Concluzie:

Anvelopele Vara 185/65 R15 DELMAX Ultimapro Up1 88H reprezintă soluția optimă pentru șoferii care doresc să îmbunătățească performanța vehiculului lor în sezonul cald, fără a compromite siguranța sau confortul. Cu un design avansat , detalii aici https://www.autoexpress.co.uk/,  care oferă o combinație ideală de aderență, eficiență și durabilitate, DELMAX Ultimapro Up1 este pregătit să vă însoțească în toate călătoriile estivale. Disponibile atât în magazinele fizice, cât și online, aceste anvelope reprezintă o investiție inteligentă pentru orice conducător auto care își dorește să navigheze cu încredere și stil pe drumurile de vară.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

E o situație jenantă în care îi vedem pe jandarmi și polițiști, siliți spre discreditare și oprobiu public pentru confortul propriilor lor călăi – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

De

În contextul actualelor mișcări de protest ce tind să cuprindă întreaga țară, Guvernul a apelat – din nou – la jandarmi și polițiști, uitând cum nu mai puțin de câteva luni în urmă și-au bătut joc de ei, sacrificându-i pe altarul ”reformei pensiilor speciale (”nesimțite”)” în numele pactului antisocial-antidemocratic cu judecătorii.

E o situație jenantă în care îi vedem pe jandarmi și polițiști, siliți spre discreditare și oprobiu public pentru confortul propriilor lor călăi. E drept că avem destui printre noi fără scrupule și pic de testosteron, gata oricând să se arate utili factorului de comandă, dăruindu-se cu avânt proletar și fără pic de rațiune. Nu cred să vedem vreodată gesturi similare acelora ale polițiștilor francezi care solidarizau in corpore cu protestatarii, aruncând simbolic cătușele pe asfalt, nu avem noi această cultură… abia credem că am ieșit din comunism. În realitate, bâjbâim prin labirintul Minotaurului.

Toată țara este nemulțumită față de măsurile de austeritate, până și casta intangibilă a judecătorilor era mai dăunăzi în grevă ”legală”. Singurii care nu au de suferit sunt parlamentarii, deși, în cazul acestora, poporul a votat prin referendum reducerea numărului lor la jumătate și deci am fi vrut ca măsurile de austeritate anume de aici să înceapă.

Vedeam un protestatar cum mișca telefonul printre jandarmi și polițiști, întrebându-i dacă aceștia consideră că protestatarii au dreptate. Cu toții, subofițeri, agenți și ofițeri ezitau să răspundă… frica față de consecințe le-a intrat în oase. Mulți tineri, neexperimentați, în fața unei situații confuze, când trebuie să-ți înghiți propriul năduf și pornirea instinctuală de a te alătura protestatarilor și să urli contra Guvernului, cât te țin bojocii. Nu poți, ești la dispoziție.

Altminteri, am văzut atitudini deplin lăudabile ale polițiștilor care au comunicat deschis cu protestatarii, i-au încurajat și îndemnat să continuie protestul. Câtă vreme este o acțiune legală și nu degenerează în violențe, protestele nu au de ce să fie împiedicate. Riscul escaladării situației vine doar dinspre declarațiile Guvernului că ”nu se simt intimidați”, în loc să recurgă la negocieri imediate.

Ne întrebau unii polițiști trimiși ”în prima linie”, contra crezului lor, ce au de făcut. Iar noi nu putem spune altceva decât să respecte dispozițiile LEGALE, au precizat cei de la sindicatul Diamantul.

În acest caz, sunt deosebit de utile dispozițiile art. 23 din HG 991/2005, Codul de etică și deontologie a polițistului:

” ARTICOLUL 23
Răspunderea poliţiştilor

(1) Poliţistul răspunde personal pentru acţiunile, inacţiunile şi omisiunile sale, în condiţiile legii. El are datoria să se ABȚINĂ de la executarea ordinelor şi misiunilor vădit ilegale, având obligaţia de a-şi informa de îndată şefii despre aceasta, pe cale ierarhică, atât verbal, cât şi prin RAPORT SCRIS.

(2) Abţinerea de la executarea ordinelor şi misiunilor în condiţiile alin. (1) NU ATRAGE răspunderea disciplinară a poliţistului.

(3) Poliţistul care deţine o funcţie de conducere răspunde pentru dispoziţiile date subordonaţilor în temeiul autorităţii pe care o exercită potrivit prevederilor legale.

(4) Prin modul de organizare a relaţiilor ierarhice în cadrul poliţiei se asigură posibilitatea identificării superiorului responsabil de acţiunile sau inacţiunile poliţistului în exercitarea atribuţiilor profesionale.”

Așadar, pentru că tensiunea este în creștere rețineți că REFUZUL executării dispoziției superiorului vă trimite în cercetare disciplinară, nu însă și ABȚINEREA. Aveți dreptul să vă ABȚINEȚI de la executarea imediată a dispoziției până când șeful vă prezintă în scris TEMEIUL LEGAL al CONȚINUTULUI DISPOZIȚIEI sale. Nu a dreptului de a dispune ci a ceea ce dispune el, că nu mă poate trimite să mă arunc de pe casă ori să fac pipi pe treptele Guvernului, dezvaluie presedintele sindicatului Diamantul.

În timpul liber, nimeni nu ne poate împiedica să ne alăturăm protestatarilor, oriunde se adună aceștia, chiar și în fața parlamentului. Guvernanții trebuie să guverneze cu frica față de popor, altminteri avem ceea ce avem. Sindicatul Polițiștilor din România ”Diamantul” susține revendicările protestatarilor.

Iar cei aflați în misiune, rețineți că principiul legalității activității funcționarului public cu statut special presupune că, în exercitarea atributiilor sale politistul este obligat sa respecte legea, precum si drepturile si libertatile constitutionale ale persoanelor! Vedeți și art. 3 și 4 din Legea 360/2002.

Apropo, n-ar strica să verificați dacă nu cumva sunteți siliți să comiteți infracțiunea de la art. 339 din Codul Penal ”(1)Instalarea de mijloace de semnalizare rutieră sau modificarea poziţiilor acestora, fără autorizaţie eliberată de autorităţile competente, de natură să inducă în eroare participanţii la trafic ori să îngreuneze circulaţia pe drumul public se pedepseşte cu închisoare de la 3 luni la 2 ani sau cu amendă.

(3) Cu aceeaşi pedeapsă se sancţionează aşezarea de obstacole care îngreunează sau împiedică circulaţia pe drumul public, dacă se pune în pericol siguranţa circulaţiei ori se aduce atingere dreptului la libera circulaţie a celorlalţi participanţi la trafic.”

Printre altele, procedura de sistem PS-IGPR-DR-06 precizeaza expres următoarele, la punctul 5.3.1.15: ”În niciun caz nu este permisă oprirea vehiculelor prin bararea drumului cu autospeciala sau motocicleta poliției”, dezvaluie Vitalie Josanu – Președinte SPR Diamantul. (Cristina T.).

Facebook Comments
Citeste in continuare

Exclusiv

Jos labele politice murdare de pe protestul fermierilor si al transportatorilor/Polițiștii de penitenciare iau în calcul să iasă în stradă – Ziarul Incisiv de Prahova

Publicat

pe

De

INTRODUCERE

Un nou an, aduce așa cum este si normal, o resetare de la cele vechi si plecarea in prezentul an cu noi gânduri si forțe.

Așa a gândit si împuternicitul de 2 ani pe postul de director al Penitenciarului Ploiești, domnul comisar Matei Valentin, căruia noi ii spunem – justificat, ZEUS, neprihănitul!!!

Pentru a putea aduce lucrurile la zi, dați-ne voie sa actualizam un pic datele cunoscute in aceasta unitate uitata de dreptate.

Daca anul trecut ZEUS trebuia să rămână fără împuternicire prin infracțiunile comise periodic si fără scrupule, prin managementul defectuos cu care conduce unitatea, prin evadarea de tot râsul din interiorul unității sale, iată că noul an ni-l aduce iar în funcția ce a primit-o cadou.

Am arătat împreuna cu ceilalți colegi care au investigat faptele acestuia si ale căror articole le-ați citit prin intermediul ziarului nostru mama – INCISIV de PRAHOVA, ca acesta are susținere fără dubiu in împărățiile care deservesc interesele unei clientele alese: Ministerul Justiției si Administrația Națională a Penitenciarelor.

NOI am spus asta răspicat de 2 ani si de la jumătatea anului 2023 am identificat si pe cei care sunt complicii lui ZEUS.

Acum o vad si alții si timizi o spun: https://www.incisivdeprahova.ro/2024/01/08/bombele-cu-ceas-federatia-sindicatelor-din-administratia-nationala-a-penitenciarelor-fsanp-este-organizatia-sindicala-care-va-scoate-la-suprafata-curatenia-sau-coruptia-din-politia-penitenciara/.

Vocile celor nemulțumiți se vor ridica ușor, ușor, frica va dispărea din sufletele lor nu pentru că vor deveni peste noapte curajoși… ci pentru simplul motiv ca această frică de ZEUS și de căprăriile lui, va fi luată de o frică mai mare: aceea de a fi complice și ulterior anchetat de parchet când lucrurile vor exploda.

Căci, fără dubiu acest lucru se va întâmpla… NU UITAȚI: anul acesta este an electoral și prietenii care susțin asemenea oameni precum Matei, înfruntă pentru prima dată din 2000 un lider cu tendințe extremiste dar știu să își vândă marfa. Schimbarea cursului politic va duce automat și la schimbarea lui ZEUS, la schimbarea șefilor prin procuratură, la schimbarea șefilor din Poliția Rămână și așa mai departe… iar cei noi, vor lăsa dosarele penale să își reia drumul… și vă asigurăm că Matei are multe pe care prietenii i le opresc acum.

Dar până ajungem la concluzii, să începem cu premisele ce ne interesează la acest moment. Din sursele noastre, precum și din discuțiile lucrătorilor din penitenciar lucrurile stau cam așa la început de an:

-s-au pensionat aproximativ 20 de persoane în anul 2023, procent colosal de 10% din colectivul unității.

Majoritatea celor ce au plecat au ales asta din cauza omului care se simte ca ciobanul la stână, cu ale lui oițe la păscut. Aproximativ ¼ din cei pensionați au plecat anticipat tot din cauza ciobanului ZEUS, Neprihănitul!!!

  • S-au angajat aproximativ 20 de cadre, care nu acoperă deficitul de personal avut și care sunt pe de o parte piloși ce au luat locurile altor persoane competente și, pe de altă parte, majoritatea nu au nicio cunoștință în noua meserie.

Iată că noile încadrări nu aduc nimic bun pentru sistem. Pierderea a 20 de specialiști în domeniile unde își desfășurau activitatea nu poate fi suplinită nici de 40 de noi angajați care nu cunosc ce trebuie să facă și care nici interes nu au să învețe căci au venit cu dedicație.(nu cred ca trebuie reamintit cazul agentului care după nici 2 săptămâni de la numirea in sistem a fost transferat de Matei ”din greșeala” la dorința mai marilor din ANP si MJ!)

Din nou, managementul deficitar se observa de la mile depărtare.

  • Cei mai mari ”dușmani” ai lui ZEUS s-au pensionat: fostul director adjunct Radu, puricele Nebun(consilierul juridic) și puricele Harry Potter(ofițerul informații clasificate). Din discuțiile cu cadrele, NICIUNUL dintre aceștia nu dorea să iasă la pensie, fiind considerați ca buni profesioniști. Imaginați-vă 3 funcții deosebit de importante care dintr-o dată nu are cine să le ocupe… 3 persoane cu 20 de ani de experiență care vor fi înlocuiți de…?!?!

AICI VĂ VOM SPUNE ÎN VIITOR… singurul indiciu delicios ce vi-l oferim este ca cei trei sunt înlocuiți de o singura super capabilă persoană.

Plecarea lor a fost tot din cauza/datorită (în funcție de cine analizează) lui ZEUS care nu a știut niciun moment să îți facă o echipă managerială ci care a vrut mereu să controleze totul, să se execute tot ce zice el ca fiind corect sau nu, să facă cum vrea el sau cei care îl țin pe această funcție de peste 2 ani… pentru interesele lor… Este clar acum că interesul „unității” nu a fost vreodată pierderea a 3 oameni valoroși, nu? Ei erau piloni în sectoarele lor de activitate, dar inamici de moarte pentru ciobanul nostru ZEUS…

  • S-au făcut angajări/transferuri cu cântec printre care amintim pe cei despre care o să vă spunem pe viitor:
    • fina domnului ZEUS, pe nume tot MATEI, soția prietenului său bun din tinerețe despre care s-a amintit în 2023 că ȘI ACESTA A FOST ANGAJAT de ZEUS la Penitenciarul Ploiești în 2021,
    • super tunata purtătoare de cuvânt(o găsiți expusă ca la magazin pe Facebook sau în poza articolului nostru), o agentă obscură care a devenit, datorită potențialului său vizibil cu ochiul liber, un pion principal pentru ceea ce Matei&Co. au pregătit pentru Ploiești.

INTRIGA va urma…(Cristina T.).

 

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Vâlcea

Administrație locală7 ore inainte

easySales: Perioada Valentine’s Day, 1 și 8 martie a crescut coșul de cumpărături online la 244 de lei; categoriile preferate sunt Casă și bucătărie, Electronice, Artă și hobby

În perioada 14 februarie – 14 martie 2024, valoarea medie a coșului de cumpărături a crescut la 244 de lei,...

Administrație locală8 ore inainte

Samsung Galaxy Tab S6 Lite (2024): Stil și funcționalitate într-un pachet complet

Tableta include celebrul S Pen, un design elegant și o baterie de lungă durată perfectă pentru a duce la bun...

Uncategorized8 ore inainte

SWISS CLINICS participă la AMWC Monaco 2024, cel mai important congres mondial de medicină estetică și anti-îmbătrânire din lume

AMWC Monaco 2024 are loc în cadrul Grimaldi Forum, în perioada 27-29 martie, și aduce împreună peste 15.000 de participanți Swiss...

EvenimentO zi inainte

UP Generation lansează Life Skills Pro: Primul program de mentorat din România care transformă viitorul tinerilor

București, 27 martie, 2024: Cu obiectivul de a aduce soluții și sprijin unei generații aflate în căutarea direcției și a...

UncategorizedO zi inainte

Cum s-a schimbat relația românilor cu băncile în ultimii 8 ani? De la zeci de mii de procese, la negociere și rezolvare amiabilă

27 martie, București. Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă...

EvenimentO zi inainte

Samsung extinde Galaxy AI cu One UI 6.1

Samsung Electronics îmbunătățește experiența utilizatorilor pe o gamă largă de dispozitive Galaxy prin lansarea actualizării One UI 6.1*. Începând cu 28...

Uncategorized2 zile inainte

Kingston Digital lansează SSD-urile industriale i-Temp

  formate de 2,5-inch & M.2 2280 Pentru integratorii de sisteme și inginerii de proiectare Managementul ciclului de viață și...

Eveniment2 zile inainte

NAVITEL a lansat o nouă cameră de bord auto: NAVITEL R35

NAVITEL a lansat la începutul anului noua cameră de bord auto NAVITEL R35 care este proiectată pentru a oferi o experiență de...

Uncategorized3 zile inainte

BenQ lansează PD3225U, un nou monitor de design pentru utilizatorii de Mac și MacBook Pro

Alăturându-se seriei de monitoare profesionale, PD3225U este o necesitate pentru designeri, fotografi și creatori de conținut București, România,  Martie 2024 –...

Uncategorized6 zile inainte

DXOMARK a desemnat HONOR Magic6 Pro drept “Smartphone-ul cu cea mai performantă cameră foto din lume”

HONOR Magic6 Pro a fost recunoscut ca având cea mai performantă cameră foto din lume, obținând un punctaj remarcabil de 158...

Care sunt zonele din București în care ai foarte multe de vizitat? Care sunt zonele din București în care ai foarte multe de vizitat?
AfaceriO săptămână inainte

Care sunt zonele din București în care ai foarte multe de vizitat?

Bucureștiul, capitala vibrantă a României, este un oraș bogat în istorie, cultură și atracții turistice variate. De la monumente istorice...

EvenimentO săptămână inainte

Ascultă muzica preferată și gestionează apelurile cu ușurință în mașină cu Navitel BHF02 BASE

Navitel prezinta modulatorul FM auto, BHF02 BASE, un dispozitiv revoluționar care îți permite să te bucuri de muzică și să...

UncategorizedO săptămână inainte

Cancerul de prostată: Tratamente fără frontiere cu ajutorul experților din Turcia

Cancerul de prostată, una dintre cele mai răspândite forme de cancer întâlnite la bărbați în întreaga lume, reprezintă o provocare...

UncategorizedO săptămână inainte

Peste 1.000 de studenți merg în următoarea etapă a Future Jobs Cup, proiectul educațional lansat de TikTok și Școala de Valori în România

București, 21 martie 2024 – Aproximativ 2.400 de studenți din principalele universități din România s-au înscris în Future Jobs Cup, proiectul...

Administrație localăO săptămână inainte

MSI lansează în România noua serie de laptopuri pregătite pentru inteligența artificială

MSI, producător de laptopuri de top la nivel mondial, anunță lansarea în România a noii sale game de laptopuri echipate cu...

Administrație localăO săptămână inainte

Samsung anunță cea de-a patra ediție a campionatului de PUBG

Cei interesați se pot înscrie până pe 25 martie pentru șansa de a câștiga cel mai nou și performant telefon...

Știrile Săptămânii