Connect with us

Administrație locală

Elevii riscă rezultate mai slabe dacă pun mediul înconjurător mai presus de educație

Publicat

pe

Aceștia solicită tehnologii sustenabile pentru a crește nivelul de performanță   

Unul dintre cei mai importanți piloni ai unei societăți, educația, trage acum un semnal de alarmă. Studiul de față demonstrează nevoia de echilibru dintre un sistem educațional actualizat și o practică sustenabilă pentru planeta noastră.

Realizat în condițiile în care lumea a cunoscut cel mai cald an înregistrat vreodată1 și în timp ce unele niveluri de performanță ale educației europene erau în scădere2, sondajul realizat în rândul a 3.400 de studenți dezvăluie o legătură între preocupările legate de climă și impactul potențial asupra notelor în rândul studenților cu vârsta egală și mai mare de 16 ani.

Trei sferturi (73%) dintre studenți au evitat să printeze un material educațional pentru studiu din cauza preocupărilor legate de mediu, potrivit unei noi cercetări realizate de Epson în Europa, Orientul Mijlociu și Africa. Un procent aproape la fel de mare s-a observat și la noi în țară, unde 67% dintre respondenți au avut aceleași îngrijorări.

Cu toate acestea, marea majoritate a studenților (92%)  sunt de acord că materialele de studiu imprimate îi ajută să înțeleagă și să rețină informațiile mai bine decât materialele digitale, fapt ce confirmă mai mulți ani de cercetare3.

Gândul la mediul înconjurător rămâne, totuși, întrucât 83% dintre respondenți se simt în conflict cu privire la imprimarea materialelor de care au nevoie, deoarece doresc să protejeze cât mai mult mediul. În România se observă aceeași îngrijorare, în contextul în care 85% dintre studenții noștri recunosc că simt conflictul între nevoia de materiale și protejarea mediului.

În încercarea de a înțelege cum ar putea răspunde liderii, cercetarea a arătat, de asemenea, că 89% dintre elevi sunt de acord că rezultatele lor s-ar îmbunătăți dacă instituția de învățământ ar avea soluții de imprimare sustenabile, precum imprimantele cu jet de cerneală Heat-Free, care utilizează mai puțină energie și mai puține deșeuri decât imprimantele laser4. În România, studenții participanți la studiu susțin părerea colegilor lor din restul Europei, al Orientului Mijlociu și al Africii. 92% dintre acești spun că rezultatele lor ar crește dacă școala ar adopta soluții de imprimare sustenabilă.

James Osborne, de la Epson Europe, spune: „Studenții chestionați din fiecare țară nu numai că sunt îngrijorați cu privire la impactul pe care imprimarea îl poate avea asupra mediului, dar au acționat în numele acestei preocupări în detrimentul propriei educații.

„Acest lucru nu numai că ar putea limita realizările elevilor, dar pune presiune asupra sectorului educației, care are scopul de a îmbunătăți rezultatele și de a pregăti tinerii pentru ceea ce urmează. Instituțiile de învățământ trebuie să acționeze. Este nedrept să îi forțăm pe cursanți să aleagă între viitorul lor și cel al planetei. Imprimantele cu jet de cerneală Heat-Free pot oferi materialele imprimate de care studenții au nevoie, reducând, în același timp, consumul de energie și deșeurile.5

Întrucât imprimantele cu jet de cerneală Heat-Free Epson nu utilizează căldură în procesul de imprimare, consumă mai puțină energie decât imprimantele laser. În plus, majoritatea au, de asemenea, mai puține piese mobile și consumabile6.

Prin trecerea la tehnologia sustenabilă Epson și adoptarea imprimantelor cu jet de cerneală Heat-Free, profesorii ar putea contribui la creșterea performanțelor studenților, dar și la reducerea consumului de energie.

Despre studiu

Cercetarea a fost solicitată de către Epson și realizată online de către Coleman Parkes, o agenție independentă de cercetare de piață, în rândul a 3.400 de studenți înscriși în învățământul postliceal sau superior, cu vârsta de peste 16 ani, din 28 de țări și a avut loc în perioada iulie – noiembrie 2023.

Mai multe despre studiu aici:

https://neon.epson-europe.com/files/assets/source/a/r/r/o/a19450-infographic-lores-ro-ro-education_report.pdf?cid=sm:Instagram:VerticalEducation:0:

Despre Epson

Epson este un lider global în tehnologie, dedicat conectării oamenilor, lucrurilor şi informațiilor, prin intermediul tehnologiilor sale originale eficiente, compacte şi precise. Având o gamă de produse care cuprinde de la imprimante cu jet de cerneală şi sisteme de imprimare digitală până la proiectoare 3LCD, ochelari inteligenți, sisteme de detecție şi roboți industriali, compania se concentrează asupra stimulării inovațiilor şi depășirii așteptărilor clienților în ceea ce privește imprimantele cu jet de cerneală, comunicarea vizuală, echipamentele portabile şi robotica.

Condus de Seiko Epson Corporation din Japonia, grupul Epson are peste 81.000 de angajați în 85 de companii din întreaga lume şi se mândrește cu contribuțiile aduse comunităților în care își desfășoară activitatea şi cu eforturile permanente de a reduce impactul asupra mediului. http://global.epson.com/

Despre Epson Europe

Epson Europe B.V., cu sediul la Amsterdam, este sediul central regional al Grupului pentru Europa, Orientul Mijlociu, Rusia şi Africa. Cu 1.830 de angajaţi, vânzările Epson Europe pentru anul fiscal 2017 au fost de 1,7 miliarde de Euro. http://www.epson.ro

________________________________________________________________________________________

1 CNBC, „Ca ceva dintr-un film de la Hollywood”: Oamenii de știință spun că 2023 este probabil cel mai cald an înregistrat vreodată

2 Eurostat, Statistici privind educația și formarea la nivel regional. La nivelul UE, proporția persoanelor cu vârste cuprinse între 25 și 34 de ani care au obținut (cel mult) o diplomă de învățământ profesional secundar superior sau post-secundar non-terțiar a scăzut cu 3,5 puncte procentuale, de la 35,3% în 2014 la 31,8% în 2022

3 Intergraf, CITIREA MATERIALELOR IMPRIMATE GENEREAZĂ REZULTATE MAI BUNE ÎN CEEA CE PRIVEȘTE ALFABETIZAREA

4 Tehnologia heat-free | Epson Marea Britanie

5 Tehnologia Heat-Free | Epson Marea Britanie

6 Tehnologia Heat-Free | Epson Marea Britanie

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație locală

Fashion Days lansează colecția de toamnă-iarnă sub platforma regională #TimeToBeMe

Publicat

pe

De

Fashion Days a lansat o nouă campanie de imagine pentru sezonul toamnă-iarnă, sub platforma de comunicare #TimeToBeMe. Campania marchează un shift semnificativ în abordarea comunicării brandului, orientându-se mai mult către consumator și încurajându-l să își exploreze și să își exprime identitatea personală prin fashion, indiferent de moment sau ocazie. Prin această inițiativă, Fashion Days își propune să reamintească faptul că moda e un instrument al autenticității și al exprimării individuale, aducând în prim-plan ideea că stilul vestimentar nu trebuie să fie limitat de ocazii sau momente speciale.

Videoclip campanie

„Parcurgem o perioadă paradoxală din punct de vedere al expresiei de sine: pe de o parte, avem mai multe instrumente ca niciodată să o facem, iar pe cealaltă parte, fix aceste instrumente ne pot pune foarte ușor în poziția de a fi supra-expuși și/sau judecați. Hainele fac parte din suita aceasta de instrumente și au puterea de a exprima personalitatea fiecăruia dintre noi, de a ne oferi încredere și de a ne face să ne simțim văzuți în felul în care ne dorim. Misiunea noastră, ca brand, ne dorim să fie dincolo decât doar a vinde haine, așa că lansăm acest îndemn: hai să ne purtăm ținutele preferate și care ne reprezintă cel mai bine oricând și oriunde. Pentru că fiecare moment poate fi fashion moment și every day can be a fashion day.  a declarat Fulvia Olaru, Head of Brand Marketing Fashion Days.

Despre platforma de comunicare

Platforma de comunicare a fost propunerea Human Advertising & Human Production în cadrul pitchului de creație care a avut loc în această vară și a fost dezvoltată și implementată în România și Bulgaria. Strategia campaniei actuale este de a amplifica mesajul printr-o serie de conținut video și foto atât pe canalele proprii Fashion Days (aplicație, website, CRM), cât și într-o serie de alte canale media (social media, performance marketing, TV, digital outdoor, influencers).

 

”At HUMAN, we believe that every brand platform should be built on one single, universal human truth. Once you decide on what your truth is, everything else just rolls out. In our partnership with Fashion Days it took us just one meeting to shake hands on our common human truth – that the only advice you should follow nowadays is to dare to be you”, a declarat Nikola Tsanov, Partner at HUMAN.

Echipele participante

Fashion Days

Fulvia Olaru, Head of Brand Marketing Fashion Days

Andrei Chirilă, Marketing Director Fashion Days

Alexandra Bădiță, Social Media & Influencers Manager Fashion Days

Ariana Niculae, Copywriter Fashion Days

Ruxandra Olărașu, Head of Creative Labs Fashion Days

Roxana Neacșu, Social Media Executive Fashion Days

Mario Oprean, Videographer Fashion Days

Victoria Stancheva, Brand Marketing Manager Fashion Days Bulgaria

Aleksandra Tosheva, Copywriter Fashion Days Bulgaria

Ipek Ipanova, Brand Marketing Executive Fashion Days Bulgaria

 

Human Advertising & Human Production

Konstantin Trendafilov, Creative Director

Alexander Bratimirov, Creative Director

Petar Evtimov, Creative Lead

Stela Stoyanova, Art Director

Tanya Savova, Client Service Director

Monika Todorova, Account Manager

Dobriana Yordanova, Producer

Dimitar Dimitrov, Producer

Damian Dimitrov, Director & DOP

Anna Sabandzhieva, Styling

Alina Manova, Make-up

Milen Ivanov, Hair

Borislava Kadiyska, Production Designer

Zlatimir Arakliev, Photographer

Vitali Ezekiev, Music

Post-production: Twist

Despre Fashion Days

Fashion Days este cel mai mare magazin de fashion online din regiune, cu acces la una dintre cele mai dezvoltate rețele logistice: cel mai mare depozit din Europa Centrală și de Est care operează în totalitate cu energie verde și o rețea de aproape 4000 de lockere care asigură cea mai rapidă livrare pentru clienții săi.

Fashion Days experimentează constant cu instrumente inovative de new tech pentru îmbunătățirea constantă a experienței userilor în aplicație și web, iar prin multitudinea de servicii unice și extinderea continuă a gamei de produse, retailerul face demersuri constante pentru a-și îndeplini promisiunea de a oferi clienților săi cea mai bună experiență de shopping:

  • Peste 80% dintre comenzile Fashion Days din București și Ilfov sunt livrate în easybox și aproximativ 75% dintre acestea sunt livrate în 24 de ore.
  • În caz de retur, clienții își pot primi banii înapoi și mai rapid, respectiv în 30 de minute de la returnarea produsului la easybox sau de la predarea acestuia către curier. Peste 70% dintre retururi sunt realizate tot la easybox, fiind metoda preferată de clienți pentru livrări sau retururi.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Administrație locală

Cele mai noi căști din seria 1000X de la Sony sunt acum disponibile într-o nouă variantă de culoare, Smoky Pink

Publicat

pe

De

Sony lansează o nouă variantă de culoare pentru căștile cu anulare a zgomotului din seria 1000X. Modelele WH-1000XM5 și WF-1000XM5 sunt acum disponibile în nuanța Smoky Pink. Această culoare le oferă utilizatorilor noi oportunități de a-și accesoriza și completa stilul cu o nuanță de roz și tonuri elegante, care fac din aceste căști accesoriul ideal pentru iubitorii de modă și experiențe de audiție de calitate.

Atât modelul WH-1000XM5, cât și WF-1000XM5 oferă cea mai bună1 anulare a zgomotului și cea mai bună calitate audio, cu un sunet excepțional, proiectat pentru perfecțiune. În prezent, modelul WF-1000XM5 este disponibil în variantele de culoare negru și platinum silver, iar modelul WH-1000XM5 poate fi achiziționat în nuanțele negru, platinum silver și midnight blue.

Noua culoare Smoky Pink este elegantă și sofisticată, cu o textură mată pudrată care poate completa cu succes stilul iubitorilor de modă și nu numai.

Pentru mai multe informații, accesați link-ul:

https://www.sony.ro/headphones/1000x series?cpint=homepage_primary_tout-Primary%20Tout–responsivegrid_structure_top_primarytout_copy_1

Sony Corporation este o filială deținută în întregime de Sony Group Corporation și este responsabilă pentru activitatea Entertainment, Technology & Services (ET&S). Cu misiunea de a „construi viitorul divertismentului prin puterea tehnologiei împreună cu creatorii”, ne propunem să continuăm să oferim Kando* oamenilor din întreaga lume.

Pentru mai multe informații, accesați link-ul: http://www.sony.net/

*Kando este un cuvânt japonez care se traduce aproximativ prin sentimentul de fericire și emoție pe care îl simți atunci când experimentezi ceva frumos și uimitor pentru prima dată.

1 La data de 1 septembrie 2024. Reducerea zgomotului ambiental, conform cercetărilor efectuate de Sony Corporation, măsurată folosind normele JEITA pentru primele 10 branduri (în funcție de cota de piață) de căști wireless cu bandă de susținere și căști complet wireless cu funcție de anulare a zgomotului.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Administrație locală

Seria AOC GAMING G4 se extinde cu patru noi monitoare performante

Publicat

pe

De

București, 12 septembrie 2024 – AGON by AOC, unul dintre cele mai importante branduri de monitoare de gaming și accesorii IT din lume, anunță extinderea seriei G4 cu patru noi modele concepute pentru a satisface o gamă mai largă de preferințe și bugete. Noua serie include modelele curbate de 27 inch (68,6 cm) AOC GAMING C27G4ZXU, CQ27G4X și modelul plat Q27G4XF, precum și varianta mai mare, modelul curbat de 31,5 inch (80 cm) AOC GAMING CQ32G4VE, oferind o selecție variată de ecrane cu rate ridicate de reîmprospătare și panouri precise, perfecte pentru gamerii la început de drum, dar și pentru cei care iau în considerare bugetul alocat pentru această activitate.

Ecran curbat și rată de reîmprospătare ridicată

C27G4ZXU dispune de un panou Fast VA curbat de 27 inch și de o rată impresionantă de reîmprospătare de 280 Hz. Acest monitor Full HD (1920×1080) are o curbură 1500R pentru o imersiune îmbunătățită și un timp de răspuns de până la 1 ms GtG și de 0,3 ms MPRT pentru claritate sporită. Cu un contrast de 4000:1 și o luminozitate de 300 nits, acesta oferă imagini vii și tonuri profunde de negru, oferind utilizatorilor imagini bogate din punct de vedere vizual, chiar și în jocurile competitive, atingând un echilibru perfect pentru jucătorii ocazionali și cei hardcore. C27G4ZXU include, de asemenea, difuzoare încorporate și un hub USB 3.2 cu 4 porturi ce oferă o modalitate de conectivitate practică pentru periferice și accesorii. Pentru utilizatorii care caută aceleași specificații (cu excepția difuzoarelor și a hub-ului USB) cu un suport mai simplu sau pentru utilizarea cu suporturi VESA, de exemplu, AGON by AOC oferă AOC GAMING C27G4ZXE (lansat în iunie 2024).

Rezoluție QHD pentru imagini mai clare

Gamerii care caută o rezoluție mai mare fără a compromite viteza, pot alege între modelele AOC GAMING CQ27G4X de 27 inchi și AOC GAMING CQ32G4VE de 31,5 inchi, ambele fiind echipate cu panouri curbate Fast VA cu rezoluție QHD (2560×1440). Aceste modele dispun de o rată de reîmprospătare de 180 Hz, un timp de răspuns GtG de până la 1 ms și MPRT de 0,5 ms, asigurând un gameplay fluid într-o gamă largă de jocuri. Modelul CQ27G4X are o curbură 1500R și un contrast de 4000:1, în timp ce modelul mai mare CQ32G4VE oferă, de asemenea, o curbură de 1500R și un raport de contrast de 3500:1, ambele având o luminozitate maximă de 300 nits.

Panou plat pentru configurații clasice

În completarea acestei noii game de produse se află AOC GAMING Q27G4XF, un monitor plat de 27 inch cu un panou Fast IPS și rezoluție QHD. Acest model dispune de o rată de reîmprospătare de 180 Hz, un timp de răspuns de până la 1 ms GtG și 0,5 ms MPRT, oferind claritate și fluiditate excepționale. Cu o luminozitate de 300 nits și compatibilitate HDR10, acesta oferă culori vibrante pentru o experiență de joc dinamică.

Caracteristici dedicate jocurilor

Toate modelele din seria G4 sunt echipate cu o serie de caracteristici concepute special pentru gameri. Toate modelele dispun de funcția MBR (Motion Blur Reduction) Sync, care permite sincronizarea luminii de fundal cu rata de reîmprospătare pentru a reduce la minimum neclaritatea percepută și pentru a oferi o experiență de joc clară și cursivă. Decalajul redus de intrare (Low Input Lag) asigură un răspuns imediat pe ecran la acțiunile utilizatorului, în timp ce funcția Dynamic Dial Point oferă o suprapunere personalizabilă a reticulului, care își poate schimba culoarea în funcție de fundal pentru o vizibilitate îmbunătățită. Funcția Shadow Control permite utilizatorilor să ajusteze detaliile umbrelor fără a afecta restul ecranului, asigurând o vizibilitate optimă în toate scenariile de joc. Frame Counter permite utilizatorilor să observe cu ușurință pe ecran numărul de cadre pe secundă în timpul jocului. În plus, toate modelele suportă software-ul AOC G-Menu, permițând ajustarea ușoară a setărilor OSD direct de pe desktop.

Design elegant

Seria G4 dispune de un design modern care se integrează perfect în orice configurație de gaming. Cu o schemă de culori gri și negru, margini subțiri și linii ascuțite care amintesc de un avion de vânătore, aceste monitoare oferă un aspect elegant și atractiv. Suporturile robuste cu o amprentă mică oferă o bază stabilă fără a distrage atenția de la estetica generală, oferind spațiu amplu pentru mișcarea tastaturii și a mouse-ului. Cu excepția modelului mai mare CQ32G4VE, care dispune de un suport reglabil în funcție de înclinare, toate cele trei modele de 27 inchi sunt echipate cu suporturi reglabile în înălțime (130 mm), precum și cu suport pentru înclinare și pivotare, permițând utilizatorilor să își găsească poziția optimă de vizionare pentru sesiunile prelungite de jocuri. O deschidere pentru gestionarea cablurilor în piciorul suportului servește la crearea unei configurații de birou fără dezordine. Ambalajele modelelor de 27 inch vin cu perne de hârtie, reducând impactul acestora asupra mediului.

Funcția Adaptive-Sync

Toate cele patru modele noi din seria G4 încorporează tehnologia Adaptive-Sync, asigurând un joc fluid, fără efectul de tip tearing și este compatibil cu o gamă largă de acceleratoare grafice. Q27G4XF include în plus tehnologia NVIDIA G-SYNC, oferind o experiență optimă  pentru utilizatorii cu GPU-uri NVIDIA.

Un monitor pentru fiecare gamer

Seria G4 extinsă, care a fost lansată la începutul anului 2024 și continuă să evolueze și să crească, demonstrează dedicarea AGON by AOC de a oferi monitoare de gaming de înaltă calitate pentru fiecare tip de gamer și buget. Indiferent dacă utilizatorii preferă un ecran curbat sau plat, o rezoluție Full HD sau QHD, sau o dimensiune mai mare a ecranului, noua gamă G4 oferă o opțiune accesibilă, fără a face compromisuri în ceea ce privește caracteristicile esențiale de gaming. Seria G4 oferă opțiuni suplimentare:

  • 24G4X și 27G4X: modele IPS rapide de 24 și 27 inchi, Full HD, 180 Hz, cu suport ergonomic
  • 24G4XE și 27G4XE: modele Fast IPS de 24 și 27 inchi, Full HD, 180 Hz, cu standuri simple
  • Q27G4X: model Fast IPS de 27 inchi, QHD, 180 Hz, cu suport ergonomic
  • C27G4ZXE: model curbat (1500R), Fast VA de 27 inchi, Full HD, 280 Hz cu stand simplu

Preț și disponibilitate

Cele patru modele de monitoare AOC GAMING beneficiază de o garanție de trei ani și vor fi disponibile în România începând cu jumătatea lunii septembrie la prețurile recomandate de mai jos:

C27G4ZXU – 1188 lei

CQ27G4X – 1138 lei

Q27G4XF – 1188 lei

CQ32G4VE – 1387 lei

Despre AOC

Fondat în 1967, AOC este un brand lider la nivel mondial de monitoare și accesorii IT și o subsidiară a TPV Technology Limited, cel mai mare producător de LCD-uri din lume. Portofoliul cuprinzător de produse AOC oferă soluții inovatoare, ergonomice, ecologice și elegante, atât pentru aplicații profesionale, cât și personale.

Sub-brand-ul AOC, AGON by AOC, oferă unul dintre cele mai puternice portofolii de monitoare de gaming de înaltă performanță din lume și un ecosistem complet de accesorii de joc grupate în trei categorii: AOC GAMING pentru jucătorii de casual, AGON pentru jucătorii competitivi și AGON PRO pentru entuziaști și jucătorii profesioniști de esports. Din 2020, AGON by AOC este una dintre cele mai importante brand-uri de monitoare de gaming și o alegere de top pentru jucătorii din întreaga lume.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați site-ul oficial AGON by AOC sau să urmăriți AGON by AOC pe Facebook, X sau Instagram

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Vâlcea

Afaceri2 ore inainte

Soluții moderne de produse sanitare pentru casa ta – DecoBrill

DecoBrill oferă o gamă variată de produse sanitare, concepute pentru a transforma orice baie într-un spațiu elegant și funcțional. Fie...

Afaceri2 ore inainte

Containere Modulare ZHouseContainere: Flexibilitate și Funcționalitate în Proiectele Tale

ZHouseContainere este lider în oferirea de soluții moderne, eficiente și flexibile pentru diverse nevoi prin gama sa de containere modulare....

Uncategorized10 ore inainte

Samsung – zero emisii până în 2050

Samsung Electronics este în proces de implementare a strategiei sale de mediu. Aceasta include angajamentul de a atinge zero emisii...

Afaceri2 zile inainte

Serviciul de rent a car este o solutie moderna si practica

În ultimii ani, Bucureștiul s-a transformat într-o veritabilă destinație europeană, atrăgând zilnic sute de turiști străini. Mulți dintre aceștia ajung...

Uncategorized3 zile inainte

Mini-seria „Life in Pink” a Zarei Larsson marchează lansarea noilor căști premium „Smoky Pink” de la Sony

Indiferent unde s-ar afla utilizatorii, atunci când ascultă muzica preferată, nimic nu mai contează. Fie că vorbim despre pregătirea unui...

Vâlcea-tărâmul-culorilor-de-toamnă. Vâlcea-tărâmul-culorilor-de-toamnă.
Turism3 zile inainte

Vâlcea, tărâmul culorilor de toamnă. Ghid pentru o escapadă de neuitat

Județul Vâlcea, cu peisajele sale pitorești și bogăția culturală, devine o destinație încântătoare în sezonul de toamnă. De la festivaluri...

Uncategorized4 zile inainte

Puratos anunță principalele tendințe în panificație, patiserie, cofetărie și ciocolaterie

București, 03 octombrie 2024 – Puratos, liderul mondial în domeniul materiilor prime pentru brutărie, patiserie, cofetărie și ciocolaterie, anunță tendințele majore...

Uncategorized4 zile inainte

Trust Redex+: cel mai impresionant mouse din gama Trust Gaming este disponibil în România

București, România – 3 octombrie 2024 – Trust Gaming își continuă misiunea de a oferi produse de gaming de înaltă calitate,...

Uncategorized5 zile inainte

Metropolitan Life anunță o creștere de 21,11% a primelor brute subscrise în primul semestru din 2024

București, 3 octombrie 2024 – Metropolitan Life, unul dintre cei mai importanți jucători din piața asigurărilor de viață din România,...

Uncategorized5 zile inainte

pastel desemnează câștigătorul competiției de briefuri creative: campania în valoare de 18.000 de euro merge către Asociația InspirAction

pastel anunță încheierea competiției de briefuri creative – Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui? –  și declară...

Uncategorized5 zile inainte

EFdeN pregătește specialiștii care vor face România mai sustenabilă și lansează European Institute of Sustainability, primul institut din țară dedicat formării experților în domeniul sustenabilității

București, 2 octombrie 2024 – EFdeN, alături de partenerul principal Raiffeisen Bank România, lansează EIS – European Institute of Sustainability, primul...

Afaceri5 zile inainte

Atragerea clienților de peisagistică printr-un site optimizat SEO

Optimizarea SEO joacă un rol esențial în atragerea clienților pentru afacerea de peisagistică. Un site bine optimizat SEO poate aduce...

Uncategorized6 zile inainte

Fundația BricoDepot – 5 ani de fapte bune și 40.000 de vieți schimbate

În cei 5 ani de activitate, Fundația BricoDépôt a ajutat peste 40.000 de beneficiari, dintre care 8.500 de cetățeni străini...

Uncategorized6 zile inainte

Cargus lansează serviciul de export internațional, facilitând extinderea afacerilor românești pe piețele externe

  Începând cu 1 octombrie, clienții Cargus pot livra colete în Bulgaria și Grecia. În lunile următoare, serviciul se va...

Uncategorized6 zile inainte

Dyson susține prezentarea colecției de modă Vivienne Westwood primăvară/vară 2025

Dyson, lider global în tehnologia de ultimă generație, sărbătorește colaborarea de lungă durată cu casa de modă britanică iconică, Vivienne...

Uncategorized6 zile inainte

Metropolitan Life își extinde portofoliul asigurărilor de sănătate cu două produse noi

București, 1 octombrie 2024 – Metropolitan Life anunță extinderea portofoliul de produse prin două noi asigurări de sănătate care răspund...

Știrile Săptămânii