Connect with us

Uncategorized

Brother a acordat premiul pentru derularea de activități de protecție a naturii și conservarea biodiversității

Publicat

pe

Brother, unul dintre cei mai mari furnizori de soluții pentru mediul de afaceri, a acordat recent premiul pentru cea mai aplicativă lucrare de disertație din cadrul programului de master din cadrul facultății de Îmbunătățiri Funciare și Ingineria Mediului, Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București (USAMVB). Berbecel Ionela Aurelia este câștigătoarea premiului pentru lucrarea de disertație cu tema: ”Analiza impactului generat asupra apei subterane și a apei de suprafață prin depozitarea controlată a deșeurilor”. Scopul acordării de către Brother  a premiului în  valoare de 500 de euro are rolul de a sprijini desfășurarea de activități viitoare de protecție a naturii și conservare a biodiversității și recunoașterea implicării absolventului în activitățile de protecție a mediului. Evaluarea candidaturilor a fost făcută de membrii comisiilor de examinare în cadrul sesiunii de susținere a lucrărilor de disertație, alături de reprezentantul companiei Brother, Simona Predescu.

“După circa 10 ani de implicare în activități de ecologizare a zonelor protejate din România, Brother contribuie prin acest acord la susținerea programelor educaționale de prevenire a degradării mediului și încurajează tinerii care aleg o profesie dedicată protejării naturii”, a declarat în cadrul ceremoniei Simona Predescu, Marketing Coordinator Brother România.

Acest premiu face parte dintr-o serie de demersuri derulate în cadrul unui acord de parteneriat semnat între Brother România și Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București (USAMVB), prin Facultatea de Îmbunătățiri Funciare și Ingineria Mediului, printre care este și donarea unui echipament multifuncțional laser color Brother MFC-L9550CDW și un set complet de consumabile. Tot în cadrul acestui parteneriat va urma ca, pe viitor, angajamentul Brother de a susține activitățile de cercetare în protecția medului să se extindă către sprijinirea demersurilor de cercetare derulate în cadrul universității și prin alte acțiuni corelate.

Misiunea Brother este dezvoltarea de soluții, echipamente și tehnologii eficiente, care să permită organizațiilor să își îmbunătățească performanțele și operabilitatea, simultan cu reducerea costurilor. Eficiența poate avea însă și alte dimensiuni, tot mai des vorbindu-se în acest context de reducerea impactului asupra mediului, în toate domeniile de activitate. Întotdeauna Brother a fost un producător preocupat de calitatea mediului înconjurător și de protejarea acestuia, încurajând cu fiecare ocazie utilizatorii să se implice prin demersuri sustenabile în protejarea mediului. Începând de la idee și design, până la colectare și reciclare, la fiecare stadiu din ciclul de viață al unui produs este avut în vedere impactul acestuia asupra mediului.

În plus, Brother colaborează cu diverse organizații din toată lumea și se implică în multiple acțiuni sustenabile menite să reducă degradarea mediului înconjurător. Prin această acțiune Brother România deschide această colaborare cu USAMVB, prin Facultatea de Îmbunătățiri Funciare și Ingineria Mediului (FIFIM) ca un prim pas de implicare socială la nivel local.

Despre Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București

Universitatea de Ştiinţe Agronomice şi Medicină Veterinară din Bucureşti (USAMVB), „o universitate pentru viaţă şi agricultură prin educaţie şi cercetare de înaltă calitate”, este o instituţie de învăţământ superior şi cercetare acreditată, cu personalitate juridică, ce face parte din reţeaua instituţiilor de învăţământ superior de interes public, având caracter nonprofit şi apolitic. USAMVB este organizată şi funcţionează în conformitate cu prevederile Constituţiei României, ale legislaţiei şi reglementărilor naţionale din domeniul învăţământului, cu Carta universitară şi regulamentele proprii pentru a-şi îndeplini misiunea asumată.

Absolvenții Facultății de Îmbunătățiri Funciare și Ingineria Mediului – unica în ţară ce pregăteşte ingineri prin programul de studii de licenţă Îmbunătăţiri Funciare şi Dezvoltare Rurală – dobândesc calificări pentru a răspunde cerințelor pieței muncii, fiind compatibili pentru a lucra în următoarele sectoare de activitate / instituții: construcții – proiectare și execuție, agenții de mediu, Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară, servicii / cadastru, administrația centrală și locală, cercetare și consultanță, Real Estate & Business.

 

Despre Brother

Fondată în Japonia cu mai bine de un secol în urmă de către cei doi frați Masayoshi și Jitsuichi, Brother este în prezent o marcă recunoscută la nivel mondial pentru inovație tehnologică. Compania desfășoară operațiuni în peste 40 de țări și regiuni.

Printre produsele Brother, se numără imprimante, echipamente multifuncționale, scanere și soluții de etichetare. Oferta pentru o eră bazată tot mai mult pe tehnologie digitală și inteligentă include soluții mobile de tipărire și servicii de management al printurilor (Managed Print Services – MPS).

 

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Uncategorized

SWISS CLINICS participă la AMWC Monaco 2024, cel mai important congres mondial de medicină estetică și anti-îmbătrânire din lume

Publicat

pe

De

  • AMWC Monaco 2024 are loc în cadrul Grimaldi Forum, în perioada 27-29 martie, și aduce împreună peste 15.000 de participanți
  • Swiss Clinics susține medicii care își doresc să facă performanță și să își continue pregătirea profesională, oferindu-le acces la ultimele noutăți din medicina estetică
  • De la începutul anului, echipele Swiss Clinics au participat la IMCAS 2024, Dubai Derma 2024 și acum la AMWC 2024-Monaco

BUCUREȘTI, 28 martie 2024 – Rețeaua de clinici de chirurgie plastică, estetică și microchirurgie reconstructivă SWISS CLINICS participă la AMWC Monaco 2024, cel mai important congres mondial de medicină estetică și anti-îmbătrânire din lume. Cea de-a 22-a ediție a AMWC Monaco se desfășoară în cadrul Grimaldi Forum, între 27-29 martie, și aduce împreună peste 15.000 de participanți din toată lumea, 300 de expozanți și 300 de speakeri de top din industrie.

AMWC Monaco propune un program multidisciplinar de medicină estetică și anti-îmbătrânire, conceput pentru a promova educația continuă la nivel înalt și a încuraja schimbul de expertiză.

AMWC Monaco este cel de-al treilea congres de estetică din rândul celor mai importante la nivel mondial la care participă echipele Swiss Clinics de la începutul anului, după Dubai World Dermatology and Laser Conference & Exhibition și cel mai important congres științific de estetică din lume, IMCAS 2024-Paris. Din echipa Swiss Clinics care participă anul acesta la AMWC fac parte medici specialiști și rezidenți, precum Dr. Daniel Velicu, Dr. Erika Tugearu, Dr. Tatiana Chiriac, Dr. Hussein Srour și Dr. Carina Chirilă, care își continuă, astfel, procesul de perfecționare în chirurgia plastică, estetică și reconstructivă.

„Medicina estetică se află într-o etapă de evoluție accelerată. Pentru a rămâne relevanți în fața nevoilor pacienților și a menține un avantaj competitiv, este esențial să fim la zi cu inovațiile din domeniu. Un mod eficient de a o face este participarea medicilor noștri la evenimentele de top din domeniu, precum AMWC Monaco 2024 sau IMCAS Paris. Acestea oferă o platformă valoroasă pentru explorarea tendințelor emergente și înțelegerea impactului lor asupra creșterii satisfacției pacienților, pe lângă îmbogățirea cunoștințelor profesionale ale medicilor”, spune Valentin Burada, fondatorul Swiss Clinics.

La nivel mondial, tema principală în estetica anului 2024 se concentrează pe utilizarea potențialului regenerativ al corpului prin metode inovatoare și minim invazive, concepute pentru a oferi rezultate cu aspect natural și în deplină siguranță pentru pacienți.

Participarea la AMWC este esențială pentru companiile care își doresc să adopte cele mai noi și eficiente tratamente și tehnologii în domeniul chirurgiei estetice. Prezența echipei de medici Swiss Clinics la AMWC Monaco subliniază dedicarea rețelei față de excelență și inovație în avansarea standardelor de frumusețe și sănătate la nivel global. În fiecare an, conferințele și prezentările în cadrul AMWC generează o cantitate impresionantă de material științific cheie în medicina estetică.

Swiss Clinics este cea mai extinsă rețea de medicină estetică din România. Swiss Clinics operaționalizează, în mod direct, 3 clinici, în București, Severin și Galați, și 1 spital, în București, și colaborează cu clinici autorizate DSP pentru chirurgie plastică/dermatologie din 40 de orașe la nivel național.

Clinica din București deține bloc operator propriu și operează cu tehnologii și echipamente de ultimă generație. Rețeaua medicală Swiss Clinics a aniversat, în 2023, 8 ani de prezență, timp în care a tratat peste 80.000 de pacienți.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Cum s-a schimbat relația românilor cu băncile în ultimii 8 ani? De la zeci de mii de procese, la negociere și rezolvare amiabilă

Publicat

pe

De

27 martie, București. Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă a episodului 1 din #PodcasturileCSALB, în care sunt invitați Alina Radu și Alexandru Păunescu, într-o discuție moderată de Cornel Dinu. Cine are responsabilitatea creditelor care nu mai pot fi plătite? Cum pot fi rezolvate amiabil procesele consumatori-bănci? Cum s-a ajuns de la conflict, la negociere, între consumatori și bănci? Care sunt motivele pentru care Banca Națională a României ar putea prelua protecția consumatorilor de servicii și produse financiare?

Este al 4-lea sezon de interviuri la care participă top managementul sistemului bancar și experți din domeniul juridic. În 2023 și în acest an, jurnaliști reputați din domeniul economic sunt invitați să dezbată principalele subiecte din banking, în cadrul Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor din domeniul Bancar (CSALB). În 2024 analizăm noutățile și impactul lor în piața financiar-bancară, precum și relația consumatorilor cu instituțiile de credit, dar și cu finanțele personale, într-un context socio-economic volatil și imprevizibil.

Efectele anilor de euforie 2006-2008 sunt resimțite și astăzi. Creditele care au fost acordate când economia duduia, și care au creat probleme ulterior, au avut două cauze principale: lipsa de experiență a populației cu produsele și serviciile bancare (diferită de educația financiară) și dorința băncilor de a se dezvolta și a câștiga o cotă de piață cât mai mare, proporțională cu apetitul de creditare de atunci. Acea perioadă a fost marcată de creditul cu buletinul, în care nu verifica nimeni dacă debitorul are măcar venituri cu care să ramburseze împrumutul. Totul a fost accentuat de lipsa de previziune a tuturor față de evoluția CHF sau felul în care cardurile de credit ajungeau în cutia poștală, după ce oamenii luau împrumuturile doar pe baza unui act de identitate. Este adevărat că băncile ar fi avut posibilitatea, cu informațiile pe care le aveau la dispoziție, să fie un pic mai diligente.

A urmat apoi criza financiară din 2009-2010 care a fost exploatată populist, iar vina exclusivă a problemelor cu care se confrunta populația a fost atribuită băncilor. De fapt, nu despre vină vorbim, ci despre o împărțire a responsabilității între consumatori și bănci.

Între 2015-2016 aveam, pe de o parte, zeci de mii de procese în instanță între consumatori și bănci, iar pe de altă parte Banca Națională a României se implica în înființarea CSALB și în promovarea unei viziuni diferite pentru statu-quo-ul de atunci: negocierea și compromisul într-o perioadă de conflict maxim, lucruri care păreau cel puțin exotice. În primii trei ani de la înființare, CSALB a trebuit să câștige atât încrederea consumatorilor care se considerau nedreptățiți de bănci, cât și a băncilor care erau sceptice că o nouă formă de mediere chiar va funcționa.

În timp ce în cadrul CSALB negocierile se purtau caz cu caz, instanțele erau asaltate de procese colective. Noi am spus acest lucru mereu: fiecare caz este unic și trebuie tratat ca atare, nu pot funcționa măsurile administrative pentru toți, în același fel. Avem împrumuturi cu condiții de rambursare diferite, viețile noastre sunt diferite și câștigăm diferit. De aceea, fiecare problemă trebuie discutată și negociată individual. CSALB propunea acest tip de dialog într-un moment încărcat de tensiune.

De aceea, la început consumatorii abordau concilierea cu o atitudine războinică și căutau pedepsirea băncilor pentru ce li se întâmpla. În momentul acesta vin să negocieze cu băncile ca să-și continue relația contractuală în condiții mai bune, adaptate situației lor. Principalul câștig este că o parte dintre instituțiile financiar-bancare au înțeles cum să reacționeze atunci când clienții lor au o nevoie. Băncile și-au personalizat relația cu consumatorii, iar abordarea de tip personal banking prinde tot mai mult.

După opt ani (n.n. în care au avut loc peste 4.200 de negocieri între consumatori și bănci, încheiate cu împăcarea părților în 90% dintre cazuri), rolul CSALB este determinant în rezolvarea conflictului dintre  cele două părți. Totodată, peste 500 de procese în instanță s-au rezolvat amiabil în cadrul Centrului.”

Doi parlamentari au depus un proiect de lege la Senat prin care Banca Națională a României ar trebui să preia atribuțiile de protecție a consumatorilor, devenind astfel autoritatea națională competentă cu protecția consumatorilor de produse și servicii financiar-bancare. De ce este important ca BNR să preia aceste responsabilități și ce justifică acest demers?”

E o chestiune care ține, în primul rând de o abordare la nivel european. Din 17 bănci centrale din UE care au în statut supravegherea prudențială, 10 au și protecția consumatorilor. După 2008-2009 a fost foarte clar că problemele legate de protecția consumatorului pot să afecteze stabilitatea financiară. Și atunci, această chestiune intră pe teritoriul băncilor centrale. Iar Banca Centrală Europeană a spus de fiecare dată când a emis un aviz, că este un avantaj, din perspectiva protecției consumatorului și asigurării stabilității financiare, ca o bancă centrală să aibă și  atribuții de supraveghere prudențială. Este important de menționat că niciodată BNR nu a avut atribuții de protecție a consumatorului. Circulau în spațiul public opinii că am avut aceste atribuții și le-am transferat către ANPC după 2008. Actualul statut al Băncii Centrale este din 2004 și nu prevede acest lucru. Au fost mereu consumatori care s-au adresat BNR să le rezolve diferite probleme, iar de la Banca Centrală au fost așteptări să se implice în protecția consumatorilor, fiind chiar blamată că nu o face. Motivul a fost că nu avem capacitatea legală să ne implicăm. Banca Națională a României e pregătită să preia atribuțiile privind protecția consumatorilor de produse financiar-bancare dacă Parlamentul va decide acest lucru și va legifera.”

Aș vrea să vorbim și despre cum se raportează consumatorii la bănci și la negocierea cu băncile, în cadrul CSALB.”

Cunoștințele financiare pe care le au consumatorii și informațiile la care au acces sunt încă foarte diferite. Modul în care își organizează situația financiară personală este extrem de divers, în continuare. Un motiv în plus ca abordarea pe care o avem să fie una personalizată. Cu toate acestea, multora încă le lipsește înțelegerea practică a dialogului cu banca. Au citit despre bănci, despre cazuri rezolvate în cadrul CSALB, au discutat cu alți consumatori, dar le lipsește interacțiunea cu banca.

Am observat o reducere a numărului solicitărilor pentru creditele în CHF. De-a lungul timpului consumatorii au văzut că inclusiv în instanță judecătorii au pronunțat soluții diverse, iar problema nu putea fi tranșată în alb sau negru.

La fel este situația multor oameni care, dacă ar da băncile în judecată nu ar avea câștig de cauză, deoarece contractele lor respectă legislația. De fapt, acești consumatori au nevoie de un sprijin din partea băncilor în ajustarea contractului de credit, nu de un proces costisitor, care să dureze câțiva ani. Iar acest sprijin l-au obținut de-a lungul anilor prin negociere, în cadrul CSALB. Din fericire, în multe cazuri băncile au fost deschise în a găsi soluții și au dorit rezolvarea problemelor apărute în derularea acestor credite.

Odată cu disponibilitatea unor bănci de a negocia, a crescut și exigența consumatorilor față de băncile care au rămas mai inflexibile. În ultima vreme am avut discuții cu consumatori care spuneau: dacă nu sunt ascultat de creditor, îmi refinanțez împrumutul și mă duc la altă bancă.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Uncategorized

Kingston Digital lansează SSD-urile industriale i-Temp

Publicat

pe

De

 

  • formate de 2,5-inch & M.2 2280
  • Pentru integratorii de sisteme și inginerii de proiectare
  • Managementul ciclului de viață și asistență din partea echipei SSD

București, România  – 26 martie 2024 Kingston Digital Europe Co LLP, o companie din domeniul memoriilor flash afiliată la Kingston Technology Company, Inc., lider mondial în domeniul produselor de stocare și al soluțiilor tehnologice, a anunțat astăzi că a dezvoltat o gama nouă de SSD-uri pe bază de semiconductoare Industrial Temp special concepute pentru producătorii de sisteme care se confruntă cu necesitatea de a lucra în medii extreme. Aceste SSD-uri sunt proiectate pentru a satisface cerințele diverse ale dispozitivelor precum roboți, domeniile militare și agricole, chioșcurile de autoservire, semnalistică digitală etc.

Oferind compatibilitate cu interfața SATA, aceste SSD-uri industriale au capacități cuprinse între 128GB și 1TB, iar regimul termic de funcționare este industrial, fiind cuprins între -40°C și + 85°C,  pentru a se adresa mediilor cu și fără control climatic. SSD-urile Kingston i-Temp SATA includ formate de 2,5 inchi și M.2 2280, oferind controlere avansate SATA 3 de 6Gbps, care realizează în mod automat uniformizarea uzurii, gestionarea deșeurilor de fișiere și alte funcții vitale pentru o memorie NAND Flash. În plus, acestea încorporează memorie flash 3D NAND de ultimă generație și se pot implementa direct ca înlocuitori ai HDD-urilor, oferind o fiabilitate mai mare și o performanță de până la 20 de ori mai mare.

Toate componentele NAND și controlerul de calitate industrială sunt verificate și testate cu atenție pentru a certifica buna funcționare. Proiectat cu un firmware specializat pentru a asigura gestionarea termică (chiar și oprirea unității în cazuri de urgență pentru a contribui la protejarea datelor), integratorii de sisteme și clienții lor finali se pot simți protejați prin gestionarea ciclului de viață.  În plus, dacă este necesar, se oferă asistență și utilizatorii vor primi notificări despre modificările asupra SSD-ului informații despre ciclul de viață, precum și resurse de inginerie și de analiză a defecțiunilor.

„Când lucrați cu Kingston, beneficiați de produse de calitate și de acces la echipa noastră dedicată de experți pentru asistență tehnică”, a declarat Tony Hollingsbee, SSD Business Manager, Kingston EMEA. „La Kingston, avem convingerea că suntem mai mult decât un simplu furnizor: suntem un partener – iar acest lucru rămâne valabil și după cumpărare, pentru a construi o relație de durată pe bază de încredere și de asigura succesul pe termen lung pentru ambele părți”

Pentru mai multe informații vizitați kingston.com.

Urmăriți Kingston și pe:

YouTube Instagram

Facebook    LinkedIn

Twitter     Kingston Is With You

 

Despre Kingston Digital Europe Co LLP

Kingston Digital Europe Co LLP și Kingston Technology Company, Inc. fac parte din același grup corporativ („Kingston”). Kingston este cel mai mare producător independent de produse de memorie din lume. De la big data, laptopuri și PC-uri la dispozitive bazate pe internetul obiectelor, cum ar fi tehnologia inteligentă și cea purtabilă, și la procesele de proiectare și producție pe bază de contract, Kingston contribuie la furnizarea de soluții utilizate pentru viață, muncă și distracție. Cei mai mari producători de PC-uri și cele mai mari companii de cloud-hosting din lume se bazează pe Kingston pentru nevoile lor de producție, iar pasiunea noastră alimentează tehnologia folosită de întreaga lume zi de zi. Ne străduim să privim dincolo de produsele noastre pentru a vedea imaginea de ansamblu, a satisface nevoile clienților noștri și a oferi soluții care fac diferența. Pentru a afla mai multe despre modul în care Kingston îți este alături, accesează Kingston.com.

 

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Vâlcea

Administrație locală3 ore inainte

easySales: Perioada Valentine’s Day, 1 și 8 martie a crescut coșul de cumpărături online la 244 de lei; categoriile preferate sunt Casă și bucătărie, Electronice, Artă și hobby

În perioada 14 februarie – 14 martie 2024, valoarea medie a coșului de cumpărături a crescut la 244 de lei,...

Administrație locală4 ore inainte

Samsung Galaxy Tab S6 Lite (2024): Stil și funcționalitate într-un pachet complet

Tableta include celebrul S Pen, un design elegant și o baterie de lungă durată perfectă pentru a duce la bun...

Uncategorized4 ore inainte

SWISS CLINICS participă la AMWC Monaco 2024, cel mai important congres mondial de medicină estetică și anti-îmbătrânire din lume

AMWC Monaco 2024 are loc în cadrul Grimaldi Forum, în perioada 27-29 martie, și aduce împreună peste 15.000 de participanți Swiss...

EvenimentO zi inainte

UP Generation lansează Life Skills Pro: Primul program de mentorat din România care transformă viitorul tinerilor

București, 27 martie, 2024: Cu obiectivul de a aduce soluții și sprijin unei generații aflate în căutarea direcției și a...

UncategorizedO zi inainte

Cum s-a schimbat relația românilor cu băncile în ultimii 8 ani? De la zeci de mii de procese, la negociere și rezolvare amiabilă

27 martie, București. Radiografia sistemului bancar prin prisma evenimentelor petrecute în acest domeniu în ultimii 15 ani este principala temă...

EvenimentO zi inainte

Samsung extinde Galaxy AI cu One UI 6.1

Samsung Electronics îmbunătățește experiența utilizatorilor pe o gamă largă de dispozitive Galaxy prin lansarea actualizării One UI 6.1*. Începând cu 28...

Uncategorized2 zile inainte

Kingston Digital lansează SSD-urile industriale i-Temp

  formate de 2,5-inch & M.2 2280 Pentru integratorii de sisteme și inginerii de proiectare Managementul ciclului de viață și...

Eveniment2 zile inainte

NAVITEL a lansat o nouă cameră de bord auto: NAVITEL R35

NAVITEL a lansat la începutul anului noua cameră de bord auto NAVITEL R35 care este proiectată pentru a oferi o experiență de...

Uncategorized3 zile inainte

BenQ lansează PD3225U, un nou monitor de design pentru utilizatorii de Mac și MacBook Pro

Alăturându-se seriei de monitoare profesionale, PD3225U este o necesitate pentru designeri, fotografi și creatori de conținut București, România,  Martie 2024 –...

Uncategorized6 zile inainte

DXOMARK a desemnat HONOR Magic6 Pro drept “Smartphone-ul cu cea mai performantă cameră foto din lume”

HONOR Magic6 Pro a fost recunoscut ca având cea mai performantă cameră foto din lume, obținând un punctaj remarcabil de 158...

Care sunt zonele din București în care ai foarte multe de vizitat? Care sunt zonele din București în care ai foarte multe de vizitat?
Afaceri7 zile inainte

Care sunt zonele din București în care ai foarte multe de vizitat?

Bucureștiul, capitala vibrantă a României, este un oraș bogat în istorie, cultură și atracții turistice variate. De la monumente istorice...

EvenimentO săptămână inainte

Ascultă muzica preferată și gestionează apelurile cu ușurință în mașină cu Navitel BHF02 BASE

Navitel prezinta modulatorul FM auto, BHF02 BASE, un dispozitiv revoluționar care îți permite să te bucuri de muzică și să...

UncategorizedO săptămână inainte

Cancerul de prostată: Tratamente fără frontiere cu ajutorul experților din Turcia

Cancerul de prostată, una dintre cele mai răspândite forme de cancer întâlnite la bărbați în întreaga lume, reprezintă o provocare...

UncategorizedO săptămână inainte

Peste 1.000 de studenți merg în următoarea etapă a Future Jobs Cup, proiectul educațional lansat de TikTok și Școala de Valori în România

București, 21 martie 2024 – Aproximativ 2.400 de studenți din principalele universități din România s-au înscris în Future Jobs Cup, proiectul...

Administrație localăO săptămână inainte

MSI lansează în România noua serie de laptopuri pregătite pentru inteligența artificială

MSI, producător de laptopuri de top la nivel mondial, anunță lansarea în România a noii sale game de laptopuri echipate cu...

Administrație localăO săptămână inainte

Samsung anunță cea de-a patra ediție a campionatului de PUBG

Cei interesați se pot înscrie până pe 25 martie pentru șansa de a câștiga cel mai nou și performant telefon...

Știrile Săptămânii