Connect with us

Administrație locală

Primăria comunei Măciuca demarează campania “VOLUNTAR PENTRU O COMUNĂ CURATĂ”

Publicat

pe

Alege să trăiești într-un mediu sănătos! Alege să fii VOLUNTAR PENTRU O COMUNĂ CURATĂ!

Primăria comunei Măciuca, în colaborare cu Asociația GAL Ținutul Vinului, demarează campania “ VOLUNTAR PENTRU O COMUNĂ CURATĂ”.

Zilnic, în perioada 3 – 5 Aprilie 2018, în intervalul orar 12:00-16:00, vom ecologiza comuna. Vom strânge gunoaiele, vom vărui pomii fructiferi și copacii.

Fii și tu VOLUNTAR PENTRU O COMUNĂ CURATĂ! Te așteptăm la ora 12:00, in fața primăriei comunei Măciuca. Colegul nostru, Valentin Ionut Angheloaia Cabinet Veterinar Măciuca-Vâlcea, va stabili echipele și zona în care fiecare va acționa.
În același timp, contăm pe sprijinul fiecărui locuitor că își va ecologiza gospodăria și de jur-împrejurul acesteia.

Vom pune la dispoziția voluntarilor: apă, mănuși, măști, saci menajeri, var.
Le rugam pe cele mai harnice doamne și domnișoare din comuna noastră sa ne ajute cu plantarea de flori în fața primăriei.

Mulțumim anticipat tuturor pentru implicare!
🌸🍀🧤🌷🌲🌼🌱🌺🙌

Mugur Marcoianu, primarul comunei Maciuca

29694939_488321794898073_2077834554832542295_n

#voluntarpentruocomunacurata
#impreunasalvamnatura
#saasteptamprimavaracumisecuvine
#voiebuna #oamenifrumosi

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Administrație locală

Râmnicu Vâlcea ar putea avea cel mai mare after-school din Oltenia

Publicat

pe

În locația fostului liceu Oltchim din Râmnicu Vâlcea, desființat din 2018, ar putea fi amenajat cel mai mare proiect de tip after-school finanțat de la bugetul local, din oltenia. Propunerea de parteneriat public privat, făcută de viceprimarul liberal Virgil Pirvulescu, între Primăria Râmnicu Vâlcea și Fundația Soul to Soul, a fost depusă la registratura Primăriei Municipiului Râmnicu Vâlcea vineri, 15 Iulie, urmând ca ea să parcurgă circuitul legal pentru a fi pusă pe ordinea de zi a Consiliului Local și votată.

Vâlcenii au achiesat rapid la această propunere, deoarece municipiul Râmnicu Vâlcea se confruntă cu o criză majoră a locurilor în creșe, grădinițe dar și de programe after-school. Nu mai puțin de 2000 de semnături au fost strânse și depuse odată cu Referatul de Oportunitate, pentru susținerea acestui proiect. Iată ce spune viceprimarul liberal de această inițiativă pe pagina lui de Facebook: «Pentru ca dvs. să analizați în cunoștință de cauză ce implică acest demers, vă detaliem mai jos, câteva din condițiile în care ne dorim să funcționeze acest after school!

  1. Locatie – clădire fostul liceu Oltchim, cu toate dotările existente! (cazare, cantină, săli de clasă, salăde sport)
  2. Program funcționare : – Luni – Vineri, interval orar 11-18
  3. Finanțarea costurilor : – Primăria Rm. Vâlcea 80%

– Părinții elevilor 20%

  1. Transportul elevilor de la școalăla after school – prin intermediul microbuzelor puse la dispoziție de către Primăria Rm. Vâlcea
  2. Supravegherea elevilor va fi efectuatăde către cadre didactice ce vor dori săse implice în acest proiect, împreună cu personal auxiliar necesar și care, pentru activitatea desfășurată, vor fi remunerate!
  3. Toate spațiile și zona de incintăale campusului vor fi monitorizate video, astfel încât părinții săaibă acces permanent asupra modului cum iși desfășoară copiii activitatea in interiorul after school-ului!
  4. Elevii ce urmeazăsăfie înscriși la acest after school, vor servi masa de prânz în incintă, se vor putea odihni și vor fi asistați la efectuarea temelor de către cadrele didactice! »

 


Deseori orgoliile politice dăunează grav unor astfel de inițiative, bune pentru oameni și pentru comunități, așa că s-a demarat și o petiție online pentru ca vâlcenii să își poată exprima liber susținerea pentru proiect. Iată ce spune textul petiției: Pentru înființarea acestui after-school, este necesară demonstrarea oportunității investiției publice, motiv pentru care este nevoie de cât mai mulți vâlceni să semneze și să distribuie această petiție de susținere a proiectului, că să ajungă în dezbatere pe Ordinea de Zi a Consiliului Local. Colegii noștri strâng semnături, alături de voluntari din societatea civilă, pentru susținerea inițiativei

Vă invitam să susțineți și dumneavoastră această acțiune, prin:

semnarea acestei petiții online: https://cutt.ly/valcea-de-azi  

distribuirea ei pe Facebook

trimiterea ei pe Whatsapp rudelor și prietenilor din Râmnicu Vâlcea

Daca sunteți părinte, bunic sau aveți prieteni cu copii mici, înțelegeți cât de necesară este o astfel de investiție locală. Ne bazăm pe implicarea fiecăruia dintre dumneavoastră, iar astfel colegii noștri consilieri locali vor avea toate argumentele în favoarea votului „PENTRU” al acestei Hotărâri de Consiliu Local.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Administrație locală

Mircea Stroe, conciliator și avocat: „Multe din neînțelegerile consumatori-bănci nu au ce căuta în instanță pentru că problemele nu sunt juridice, ci financiare”

Publicat

pe

Mircea Stroe – conciliator CSALB și avocat, în dialog cu Alina Radu – conciliator CSALB și avocat, Maria Guli și Cătălin Bălan – reprezentanți ai Centrului de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar.

  • „Sunt și consumatori care au prezentat doar jumătate de adevăr, încercând să obțină avantaj în negociere. Când se întâmplă acest lucru, devine foarte greu să conciliezi părțile” – Alina Radu
  • „Atunci când se pregătesc să formuleze o cerere pe site-ul www.csalb.ro, consumatorii să aibă pregătite fotografii sau scan-uri cu documentele, în telefon sau laptop, ca să le poată încărca mai ușor în aplicație” – Maria Guli
  • „Reamintim consumatorilor să își lase date de contact valide și să își verifice poșta electronică periodic, pentru că procedura concilierii presupune acordul consumatorului pentru fiecare pas pe care îl facem pentru soluționarea unei probleme” – Maria Guli
  • „Faptul că soluționarea se poate face și fără prezența fizică a părților, din faptul că documentele nu trebuie aduse personal ca să fie soluționat cazul respectiv, aduce un plus de eficiență” – Mircea Stroe

PODCAST CSALB Ep. 12 | „Problemele consumatori-banci nu sunt juridice, ci financiare”

Reporter: Ce vedeți că s-a schimbat în acești 6 ani de conciliere în cadrul CSALB, atât din perspectiva băncilor, cât și a consumatorilor?

Alina Radu: A fost o perioadă în care cu toții am învățat să lucrăm împreună, adică consumatori, conciliatori și bănci. Asta duce la creșterea gradului de succes pentru cazurile soluționate în CSALB. Băncile au văzut utilitatea intervenției conciliatorilor care intermediază relația consumatorilor cu băncile și ajută băncile să vadă mai bine situația consumatorilor.

Mircea Stroe: Pandemia a transformat procedura concilierii în una care folosește mult mijloacele de comunicare la distanță. Cred că efectul a fost unul pozitiv pentru că a adus o rapiditate în plus modului de rezolvare a dosarelor. Există și un confort pentru oameni, prin faptul că aceștia au înțeles că lucrurile se pot rezolva, problemele lor sunt văzute și, de cele mai multe ori, rezolvate de bancă. În plus, faptul că soluționarea se poate face și fără prezența fizică a părților, din faptul că documentele nu trebuie aduse personal ca să fie soluționat cazul respectiv, aduce un plus de eficiență.

Reporter: Legat de eficiență, timpul petrecut în aplicația de pe site a scăzut în 2021 față de 2020 cu aproximativ un minut. Practic, un consumator petrece puțin peste 4 minute ca să completeze cererea de negociere cu banca. Maria Guli gestionează inclusiv această aplicație de formulare a cererilor de pe site. Ce trebuie făcut pentru ca experiența consumatorilor în această aplicație să fie cât mai pozitivă? 

Maria Guli: Noi am promovat ideea de a nu introduce în cereri foarte multă argumentare juridică, asta pentru că CSALB soluționează alternativ față de ceea ce se întâmplă în instanțe. Adică, este mai important cazul particular al consumatorului și nu este prioritar conținutul contractului. Practic, conciliatorii noștri soluționează în echitate, de aceea am recomandat ca aceste cereri să aibă un conținut cât mai simplu formulat, să descrie situația reală. Ideal ar fi ca, atunci când se pregătesc să formuleze o cerere pe site-ul www.csalb.ro, consumatorii să aibă pregătite fotografii sau scan-uri cu documentele, în telefon sau laptop, ca să le poată încărca mai ușor în aplicație. Consumatorul trebuie să atașeze copii ale contractului de credit și orice alte documentele care îl pot ajuta în susținerea motivelor invocate în cerere. Cu titlu exemplificativ: ordine de plată, extrase bancare, documente medicale acolo unde este cazul, documente care să arate veniturile și cheltuielile familiei.

Reporter: După ce omul face cererea și o trimite prin aplicație, prin email, în plic sau vine la sediul CSALB cu ea, ce se întâmplă ulterior?

Maria Guli: Noi, la Secretariatul de Procedură al CSALB, ne uităm dacă cererea este conformă, iar apoi o trimitem mai departe către bancă sau IFN. Reamintim consumatorilor să își lase date de contact valide și să își verifice poșta electronică periodic, pentru că procedura concilierii presupune acordul consumatorului pentru fiecare pas pe care îl facem pentru soluționarea unei probleme. Instituțiile financiare au un termen de 15 zile să ne spună dacă acceptă sau refuză soluționarea prin intermediul Centrului nostru. În funcție de răspuns, putem avea un dosar de conciliere, atunci când cererea este acceptată sau trimitem răspunsul de clasare consumatorului. Comunicarea cu banca prin intermediul CSALB este mai rapidă decât dacă un consumator s-ar adresa direct băncii pentru că în bănci există departamente specializate în relația cu Centrul. Se lucrează cu angajați din Centrala băncii care pot avea o imagine de ansamblu asupra fiecărei spețe în parte. Un avantaj în plus este că în cazul multor bănci s-a păstrat componența echipelor de negociere încă de la înființarea CSALB.

Reporter: Mulți dintre conciliatorii CSALB sunt și avocați. Cum vedeți posibilitatea de a suspenda procesele din instanță pe care consumatorii le au cu băncile, în favoarea soluționării amiabile și gratuite a disputelor în cadrul Centrului? 

Alina Radu: Procedurile sunt foarte diferite între ceea ce se întâmplă în instanță și în cadrul Centrului. Este fără dubiu că modalitatea de soluționare prin intermediul concilierii este mult mai eficientă. Nevoia de justificare a cererii se păstrează și în cadrul CSALB, dar aici accentul este în altă parte. Este o soluționare în echitate, nu una strict juridică. Ori aceasta salvează foarte multe resurse. Cu alte cuvinte, în cadrul CSALB se ține cont de situație, de particularitățile cazului și chiar dacă argumentele juridice nu sunt de partea consumatorului, există o bază de discuție cu banca pentru a găsi o soluție. Ca observație a acestor ani este că oamenii își doresc în primul rând să fie ascultați.

Mircea Stroe: Multe dintre spețele care au ajuns în instanță, nu sunt niște spețe care ar trebui să ajungă acolo. Pentru că în acele cazuri nu este neapărat o problemă juridică. Acești consumatori nu au o problemă juridică de interpretare a unor norme sau a unor clauze contractuale. Problemele lor au o natură financiară, de fapt. Ele pleacă de la mici detalii: un comision pe care îl consideră mai mare sau un curs de schimb, o rată greu de plătit. Nefiind aspecte preponderent juridice, ele nu fac decât să îngreuneze actul de justiție per ansamblu. De aceea tot mai mulți consumatori se îndreaptă către CSALB sau ar trebui să facă acest lucru. Mulți au înțeles că aici ar putea obține o soluție care realmente îi poate ajuta și pe care ar obține-o foarte greu sau deloc în instanță.

Reporter: Care sunt greșelile sau lucrurile care ar putea fi ajustate în negociere? Atât de către consumatori, cât și de către bănci?

Mircea Stroe: Ideile preconcepute. Fiecare dosar în parte are particularități, nu poți obține ceea ce ai auzit că au obținut alții. Băncile, pe de altă parte, greșesc atunci când intră în negociere dintr-o poziție inflexibilă. Sunt și bănci care intră în această procedură, vin cu o ofertă, dar sunt destul de inflexibili în a o negocia și în a o adapta ulterior.

Alina Radu: Cred că este importantă onestitatea de ambele părți: și a consumatorului, și a instituțiilor financiare. Faptul că cineva a obținut un rezultat în negociere, nu e o justificare suficientă ca ceilalți să ceară și să obțină același lucru. Soluțiile sunt foarte bine particularizate pe cazurile concrete ale consumatorilor. Consumatorii trebuie să fie onești față de ceea ce cer și față de motivele care stau la baza cererii lor. Apoi, băncile să fie deschise să asculte și să vadă cu adevărat situația consumatorilor. Au fost situații în care consumatorii au prezentat un anumit lucru, dar banca a văzut că situația reală a consumatorului, din punct de vedere al relației cu banca, era alta. S-a mai întâmplat să avem consumatori care au venit, au prezentat o situație, pe care am prezentat-o mai departe băncii, dar de acolo mi s-a spus că situația consumatorului era, în realitate, asta. Consumatorul a omis să spună niște lucruri care erau relevante, încercând să obțină un avantaj în negociere, iar din momentul respectiv a devenit mult mai dificil să intermediez concilierea. Pentru că am plecat în această discuție de la jumătate de adevăr.

Reporter: Dacă ar fi să vorbim de un set de bune practici în conciliere, atât pentru bănci, cât și pentru consumatori, care sunt primele la care vă gândiți?

Alina Radu: De la consumatori trebuie să aflăm în primul rând ce anume își doresc, dar nu într-un limbaj juridic complicat. De asta ne ocupăm noi. Pentru bănci cred că este foarte important ca ele să participe în procedură cu deschidere, nu doar formal. Sigur că sunt limite, nu se poate obține totul, dar transparența în ceea ce se poate obține este importantă. Trebuie să înțeleagă și consumatorul care sunt limitele interne ale băncii, cum ar fi cele de aprobare a unei decizii a negociatorului din bancă.

Mircea Stroe: În ceea ce îi privește pe consumatori eu le-aș recomanda să înțeleagă și să accepte faptul că o soluție obținută este întotdeauna mai benefică decât o eșuare a procedurii de conciliere. Obținând ceva care să îți satisfacă niște nevoi este mult mai bine decât să ajungi în situația de totul sau nimic. Instituțiile bancare ar putea să aibă un rol mai mare în mediatizarea acestor activități de conciliere pentru că ei sunt o interfață directă cu consumatorii, în situațiile în care problemele nu se pot rezolva direct în bancă.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Administrație locală

Multumirea Clientilor Tuningro RTT DISTRIBUTION SRL PASCANI

Publicat

pe

tuningro, rttdistribution srl

Tuningro.ro ofera clientilor sai o experienta foarte placuta atunci cand produsele sunt comandate online cat si telefonic. Livrarea facandu-se intr-un interval de 24-48 de ore de la data confirmari comenzi.

Tuningro -Nimic fara Dumnezeu!!!!! Dumnezeu este totul, slavit este numele lui!!!!

RTT DISTRIBUTION SRL TuningRo.ro Atunci cand comanzi una si primesti mai mult
Crezul Tuningro.ro pentru clienti sai!
www.tuningro.ro
Tinem foarte mult la tine si dorim sa te simti multumit si implinit atunci cand produsele noastre ajung la tine!
Echipa Tuningro crede ca tot ce se intampla in jurul nostru este strans legat de Dumnezeu si de aceiai ne-am ales aceasta misiune frumoasa sa transmitem bucurie prin produsele pe care le comanzi la noi.
Dorim sa iti transmitem cateva citate care ne-au impresionat si credem ca te va impresiona si pe tine:))
„cele 7 promisiuni ale lui Dumnezeu-
1.Voi fi cu tine -Iosua 1:9
2.Te voi Proteja-Psalmul 34:19
3.Te voi imbarbata-Isaia 41:10
4.Iti voi oferi pace-fILIPENI 4:7
5.Iti voi raspunde la rugaciune-Marcu 11:24
6.Te voi Ghida-Isaia 30:21
7. Te iubesc-Psalmul 136:26
RTT DISTRIBUTION SRL este o firma din Romania mai exact Pascani jud Iasi, care importa accesorii auto pentru 60 de marci auto. Accesoriile sunt atent selectionata de la toti producatori din Europa Centrala si Europa de vest.
Din gama de acceosorii Tuningro. ro fac parte urmtoarele categorii:
-Aparatori noroi marca Tuningro.ro Rtt distibution srl, fabricate in Polonia
-Huse scaune dedicate marca Tuningro.ro RTT DISTRIBUTION SRL fabricate in Polonia si Germania.
-Ornamente inox exaterior marca Tuningro.ro RTT DISTRIBUTION SRL fabricate in Germania.
-Prelate auto marca Tuningro.ro RTT DISTRIBUTION

Ce accesorii auto poti comanda de pe Tuningro?

 

Prin varietatea accesoriilor si pieselor electronice pe care le ofera, Tuningro se poate transforma cu usurinta in one-stop-shop pentru toate nevoile masinii tale atunci cand vorbim de tuning, upgrade, diagnoza auto. In plus, vei gasi aici nu doar accesorii pentru masini mici si 4 x 4, ci si pentru tiruri, camioane, remorci si semiremorci, dube/ autoutilitate.

Accesorii auto de interior

Pentru interiorul masinii, poti comanda de pe Tuningro cotiere, carcase pentru chei, covorase (inclusiv pentru portbagaj), huse de scaune si pentru volan, butoane si blocuri de lumini, manson schimbator viteze, scrumiera, oglinzi retrovizoare si camere video, proiectoare, navigatie auto.

Accesorii auto de exterior

Aceasta gama este una foarte larga si gasesti tot ce iti poti inchipui intr-un singur loc, in magazinul online Tuningro – angel eyes, antene si aparatori de noroi, bullbar, capace etrieri, camere video marsarier, consumabile vulcanizare, filtre, emblema, deflectoare capota si altele.

 

Accesorii pentru dube/ autoutilitare, tiruri/ camioane si remorci/ semiremorci

In aceste categorii poti gasi cu usurinta accesorii de iluminat, stopuri, bullbar inox, claxoane, capace roti, oglinzi, girofare, proiectoare lumini, aparatori noroi.

 

Alte accesorii auto

De pe Tuningro poti comanda de asemenea accesorii pentru diagnoza auto, piese electronice auto (compresoare, statii radio, dvr-uri, acumulatori, redresoare) si elemente de caroserie (aripi auto, capota, carenaje etc).

In cazul in care nu stii ce accesorii auto sunt compatibile cu masina ta sau cu tirul/ duba pe care o conduci, un consultant Tuningro te poate ajuta cu sugestii si raspunsuri la intrebari. Pentru aceasta, este suficient sa suni in call center, de luni pana vineri, in intervalul orar 9 – 17. Comenzile se pot prelua direct online, iar pentru cereri oferte speciale accesorii si piese auto, poti trimite un email la office@tuningro.ro.

De ce sa alegi Tuningro pentru masina ta?

 

  • mii de accesorii auto te asteapta aici – sigur gasesti ceva interesant pentru masina ta
  • accesoriile sunt de calitate si variate
  • preturi de importator si reduceri periodice
  • consultanta gratuita la achizitia accesoriilor auto
  • suport tehnic competent care iti poate oferi detalii cuprinzatoare despre fiecare accesoriu auto
  • livrare rapida in orice localitate din tara
  • noutati – stocul se actualizeaza des cu produse noi
  • stoc propriu – importator direct, cu livrari din stoc propriu
  • accesorii auto pentru zeci de branduri auto.

Pentru o masina mai curata, mai frumoasa, mai interesanta, mai sigura si mai confortabila, alege accesorii auto de calitate de pe Tuningro.

 

Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Vâlcea

Exclusiv12 ore inainte

Consiliul Local Ploiesti a taxat derapajele edilului Andrei Volosevici/Consilierii locali au trantit proiectele cu „cantec” si „lectia de smecherie” nu a primit nota de trecere

Edilul Andrei Volosevici si mintea odihnita Funcționari discreți care ”înfloresc” subit la umbra unor posturi cheie din instituții publice locale,...

Deep Forest Fest Deep Forest Fest
Viața în Valcea18 ore inainte

Deep Forest Fest revine și anul viitor! Mai puternic, mai tare, mai electrizant!

Treptat, festivalul de muzică electronică Deep Forest Fest se impune drept unul de tradiţie pentru Râmnicu Vâlcea şi nu numai....

ExclusivO zi inainte

Lecție de șmecherie in sedinta Consiliului Local Ploiesti/Mucegaiul și Șmecherii

Edilul Andrei Volosevici si mintea odihnita Funcționari discreți care ”înfloresc” subit la umbra unor posturi cheie din instituții publice locale,...

Exclusiv2 zile inainte

Doua proiecte cu cantec pe ordinea de zi a sedintei Consiliului Local Ploiesti

Pe ordinea de zi a sedintei Consiliului Local al Municipiului Ploieşti din data de 27 septembrie 2022 au fost incluse...

Profile PVC Profile PVC
Social3 zile inainte

Va continua ascensiunea ferestrelor cu profile PVC si in 2023?

In ultima decada, ascensiunea ferestrelor cu profile PVC a fost una de-a dreptul impresionanta. De-a lungul anilor, a devenit clar...

Uncategorized3 zile inainte

10 secrete despre costumele din game of thrones accesorii cumparate de pe E-bay si costume copiate de fanii serialului

Pornind de la minunata manta cu blana a lui Jon Snow si pana la paltonul extraordinar a lui Daenerys Targayien,...

Batoza de Porumb Batoza de Porumb
Social4 zile inainte

Batoza de Porumb ROBP5T60 – aliatul micului fermier

Batoza de porumb Rotakt este unul dintre mai multele utilaje agricole de care cu siguranţă are nevoie orice mic fermier....

Hotel Izvoare Hotel Izvoare
Turism4 zile inainte

Oferte speciale pentru un Crăciun 2022 de vis la Hotel Izvoare!

Parcă nici nu ne dăm seama cât de repede trece timpul. La fel de repede va veni și luna decembrie,...

haine de sală haine de sală
Social4 zile inainte

Cum să alegi cele mai potrivite haine de sală

Ai decis să faci o schimbare radicală și să adopți un stil de viață sănătos. Pe lângă o alimentație sănătoasă,...

panouri solare panouri solare
Social5 zile inainte

Investiţia în panouri solare te ajută să reduci costul imens al facturilor

O problemă care începe să aibă un impact din ce în ce mai are asupra românilor este costul facturilor la...

atractii turistice atractii turistice
Turism5 zile inainte

Top 3 atractii turistice din Transilvania

Orice roman a auzit de minunatele atractii turistice ale Transilvaniei. Aceasta zona a tarii are un farmec aparte, fascinand turistii...

Centrală termică Centrală termică
Social5 zile inainte

Centrală termică pe lemn sau peleți? Tu ce alegi?

O centrală termică a devenit indispensabilă din casa noastră, mai ales când sezonul rece se apropie cu pași repezi. În...

Exclusiv5 zile inainte

Razbunare: Se intentioneza „debarcarea” lui Donald Constantin de la conducerea CSM Ploiesti/Fratia banului fratie mafiota/Fratia consilierilor personali ai primarului Andrei Volosevici (II)

Cazuri stupide cu polițiști „albiti” de Biroul Control Intern din IPJ PrahovaSingurul ofiter din Politia Romana care s-a cerut in...

Exclusiv6 zile inainte

„Imparatul” si „Dumnezeul mai mic” din POLIŢIA ORAŞULUI BĂICOI/Singurul ofiter din Politia Romana care s-a cerut in corpul subofiterilor si a ajuns sa poarte gradele pe invers sau in diagonala

Cazuri stupide cu polițiști „albiti” de Biroul Control Intern din IPJ PrahovaSingurul ofiter din Politia Romana care s-a cerut in...

Exclusiv7 zile inainte

Primarul Andrei Volosevici isi mai „trage” un expert in randul consilierilor de la cabinetul primarului: absolvent al Universitatii de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București

Clubul Sportiv Municipal a devenit de ani buni o instituţie bazată pe…şmecherie şi mai puţin spre nevoile sportivilor pentru a...

ExclusivO săptămână inainte

Fratia banului fratie mafiota/Fratia consilierilor personali ai primarului Andrei Volosevici, contracte ilegale de angajare la CSM Ploiesti si prejudicierea bugetului local

Patronul barului Bravo (dacă va aduceți aminte de „Mafia de la Bravo”, unde procurorul „Portocala” fabrica dosare penale false asupra celor...

Știrile Săptămânii