Connect with us

Eveniment

Cursuri Creative: 6 ani de cursuri de copywriting și 400 de cursanți

Publicat

pe

Cursuri Creative aniversează 6 ani de când a lansat prima sesiune a cursului de “Inițiere în copywriting și content writing” susținut de Cătălin Ionașcu, fondatorul celei mai mari comunități de copywriteri de la noi din țară, Romanian Copywriter. În această perioadă, aproximativ 400 de cursanți au învățat cum să redacteze texte de impact.

Realizarea de conținut online este o componentă importantă în activitatea celor care lucrează deja în domeniu sau a celor care își doresc o carieră în marketing și comunicare. Video de prezentare, postări în social media, pagini de vânzări, email-uri, bloguri, cataloage de produse, bannere sau aplicații mobile,  toate sunt elemente de conținut de care se ocupă profesioniștii în marcom.

Indiferent de specificul unei afaceri, nevoia de conținut este constantă. La Cursul de Copywriting și Content Writing organizat de Cursuri Creative pasionații de marketing și comunicare au ocazia să experimenteze scrisul educativ și comercial în folosul propriilor organizații. Cursul se adresează angajaților marcom indiferent de organizație, antreprenorilor, studenților și freelancerilor.

Cursul de Copywriting și Content Writing este susținut de Cătălin Ionașcu. El a fost dintotdeauna pasionat de scris și are peste 600 de ore de training în domenii precum marketing online, copywriting și content writing.

Cursul durează 10 ore și se desfășoară pe parcursul a două zile, în weeeknd. Agenda acestuia include prezentări consistente despre: copywting vs content writing, brieful de creație, strategia de content writing, SEO content writing, bloguri și social media, headline-uri, copywriting pentru landing page, copywriting vizual și video.

La finalul cursului participanții își vor dezvolta gândirea strategică, își vor cunoaște mai bine propria audiență, vor afla cum să scrie persuasiv și vor învăța să-și adapteze mesajul. De asemenea, vor scăpa de “writer`s block” și vor învăța noțiuni de bază despre SEO. În plus, participanții vor cunoaște oameni noi și vor avea oportunități de networking, vor primi suport gratuit prin email și Facebook. Toți participanții vor primi o diplomă din partea Cursuri Creative care atestă participarea la acest curs de specialitate.

Cursul se desfăşoară pe parcursul a doua zile şi are o durată totală de 10 ore: sâmbătă (17 aprilie) ->  10:00 – 15:00 și duminică (18 aprilie) -> 10:00 – 15:00. Costul cursului este de 600 lei /persoană (redus de la 780 lei).

Mai multe detalii se pot obține telefonic la 0743.183.353 / cursuri@cbmanagement.ro sau la

https://cursuri-creative.ro/comunicare/initiere-in-copywriting-si-content-writing.

Facebook Comments
Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Afaceri

3 DOMENII UNDE UNIFORMA ÎȚI DĂ FORMA: DE CE CONTEAZĂ ELE PENTRU LINIȘTEA NOASTRĂ

Publicat

pe

3 DOMENII UNDE UNIFORMA ÎȚI DĂ FORMA: DE CE CONTEAZĂ ELE PENTRU LINIȘTEA NOASTRĂ

Se construiesc la fel ca orice haină, dar se poartă cu alt tip de responsabilitate. Iar celor ce poartă uniformele acestea, care fac pe om, în aceste zile, în HORECA, în spitale și clinici, pe străzi, le mulțumim.

E o perioadă grea și în toate momentele de incertitudine mergem cu ochii și întrebările după cei care par că au răspunsurile. Uniforma face această distincție uneori, între cei ca noi și cei care sunt acolo pentru noi, cu meseriile lor în care își pun în slujba noastră calitățile.

De ce contează uniforma, de ce liniștește?

A știi cine e cel din fața ta a contat atât de mult în istorie încât ne-am creat propriile reguli de urmat. De la culori dedicate doar regilor, la simboluri pe care militarii pe purtau ca să se recunoască rangul sau inamicul de prieten sau polițiști care erau acolo să audă strigăte, așa cum au fost primii polițiști din lume care au purtat uniforme, cei din Londra, în 1829.

De la a simți că știi pe cineva, la a avea încredere că are răspuns la întrebările tale, că este asemănător ție sau diferit de tine, uniforma a fost un mod să deosebim autoritatea de lipsă de cunoaștere, rangul de civil, încrederea de străini.

Acum suntem în situația în care tot suportul nostru, mulțumirea și încrederea se îndreaptă spre specialiștii pe care ți-i imaginezi îmbrăcați așa. Uniformele medicale nu fac medici, dar îi diferențiază ca oameni care, deși necunoscuți, au încrederea noastră.

CARE SUNT MESERIILE UNDE NU HAINA, CI UNIFORMA FACE PE OM

Spunem că meseriile le recunoaștem după uniforme și nu după haine pentru că există o diferență între cele două categorii. Diferențele dintre haine și uniforme sunt de 3 tipuri:

Nu toate uniformele sunt gândite cu comoditate în minte, ci cu principalul lor scop, anume să fie utile și să ușureze munca. Mai jos vezi o uniformă de tâmplar, gândită cu buzunare solide și piele acolo unde e necesară protecție. Și deși aceasta încă arată că poate fi și confortabilă, gândește-te la uniformele pompierilor de exemplu. Așadar, oamenii în uniformă trebuie apreciați nu numai pentru specializarea lor, ci și pentru că poartă uneori ceva necesar, ca să realizeze o muncă de care avem nevoie noi toți.

Oricine poartă haine, dar uniformele sunt rezervate profesioniștilor. Și chiar dacă uneori vedem persoane care se ”costumează” în aceste uniforme, și în unele țări este chiar ilegal să îmbraci o uniformă fără să ai dovada că ești ceea ce reprezintă ea, credem în respectul datorat unor uniforme. Cum este cea de mai jos, care ne prezintă imaginea unei țări întregi de asistente în uniforme medicale ce zilele acesteau au grijă să fie acolo, la datorie și să aibă grijă, de noi ceilalți. De aceea, uniformele Horeca și medicale au fost pentru noi mereu puncte de referință și ne-am concentrat să ușureze munca celor ce au și ei nevoie de fiecare ajutor, ca și acela pornit prin inițiativa de #stamacasa, datorata coronavirusului din primăvara lui 2020.

Hainele ne dau încredere în noi, uniformele ne dau încredere și în alții. Adică bifează ambele căsuțe. Cei care poartă uniformă nu doar că pot fi mândri de meseria lor, dar cu adevărat pot susține că uniforma face pe om. Și mai mult decât atât și scopul lor de a defini o imagine, așa cum vezi mai jos la barberul care se transformă într-o imagine a profesionalismului și deja crește în ochii potențialilor clienți, fără să te temi că îți va fi tăiată urechea, uniforma dintr-o echipă de exemplu dă și sentimentul de apartenență.

Hainele arată grija pentru tine, uniforma arată grija pentru alții – mai ales în Horeca, unde uniformele nu sunt acolo doar pentru identificare, ci pentru igienă și protecție. Toate aceste domenii de fapt, de la tâmplărie și industrie, la medicină și sănătate, la prestări de servicii unul la unul, ca bărbierit, la domeniile care ajută la relaxare, ca Horeca, uniforma are mai multe scopuri. Este ca o mantie pentru supererou, ca o armură pentru un soldat, ca un blazon pentru un cavaler.

 

Motivele pentru care societatea alege uniforme, de la sporturi la meseriile din Horeca

Sunt câteva motive pentru care, peste vreme, am trecut la această diferențiere a profesioniștilor prin uniforme. Despre câteva, cum este sentimentul de apartenență la un grup, așa cum e în sport, sau în război sau la o forță de ordine, am discutat.

Dar zi de zi, avem întrebări la care vrem răspunsuri avizate.

Da, un costum business poate să fie imaginea sau uniforma unui președinte de țară sau a unui om de afaceri care să ne ghideze. Dar și un bucătar în uniforma sa poate inspira la fel de multă încredere.

Uniformă bucătar

Ne întoarcem așadar la personajul principal despre care vorbim în blogul acesta și care merită atâta recunoaștere mai ales în aceste zile: omul din medicină și cel din HORECA, cei care sunt acolo pentru alții. 

Ca să îi recunoști și să le pui întrebări, ca să fii sigur că au grijă, ca să fii convins că au ceea ce îți lipsește.

Și de la grija pentru ceea ce ne oferă ca hrană, la grija pentru întregul nostru bine, au o slujbă care vine odată cu uniforma.

Uniformă medicală

Se construiesc la fel ca orice haină, dar se poartă cu alt tip de responsabilitate. 

 

Iar celor ce poartă uniformele acestea, care fac pe om, în aceste zile, în HORECA, în spitale și clinici, pe străzi, le mulțumim. 

 

 

 

 

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

Decorează, protejează mediul și câștigă un televizor Neo QLED cu Samsung Free The Box

Publicat

pe

Campania #SamsungFreeTheBox îți arată cât de simplu este să dai o nouă viață cutiilor de televizoare Samsung. Mai mult decât atât, acum le și poți personaliza cum vrei tu pentru a te înscrie în competiția care îți poate aduce un televizor Samsung Neo Qled. În perioada 27 aprilie – 06 iunie, personalizează obiectele din carton din highlight-ul #SamsungFreeTheBox cu gif, emoji, stickers ori pencil draw și postează rezultatul pe Insta story cu @samsungromania și #SamsungFreeTheBox.

 

Fie că este vorba despre producție, design sau ambalaje, pentru Samsung sustenabilitatea a fost mereu o prioritate. Iar în urma eforturilor de a dezvolta produse eficiente din punct de vedere energetic și prin utilizarea materialelor reciclate și ecologice, Samsung și-a propus să reducă impactul pe care inovațiile îl au asupra mediului. Spre exemplu, în urma acestor acțiuni, televizoarele și monitoarele Samsung lansate anul acesta pot reduce aproximativ 25 000 de tone de gaze cu efect de seră în toată lumea.

Noua categorie de televizoare Neo QLED a fost lansată oficial în România luna aceasta și îmbină elemente de noutate și inovație cu funcții integrate și eficiență din punct de vedere energetic. Astfel, Neo Qled, împreună cu toată gama de televizoare Samsung 2021, beneficiază de acest tip de cutie reutilizabilă.

Campania #SamsungFreeTheBox este lansată în contextul în care Samsung și-a îndreptat atenția tot mai mult asupra ambalajelor sustenabile, astfel încât acestea să fie mai ușor de refolosit acasă. Cutiile de carton sunt concepute astfel încât să poată fi transformate în mici obiecte casnice cu instrucțiuni simple, care se regăsesc în codul QR de pe exteriorul cutiei.

Pentru mai multă inspirație puteți vizualiza acest videoclip, iar regulamentul complet al campaniei poate fi citit aici.

Facebook Comments
Citeste in continuare

Eveniment

Reciclare creativa #focustogreenecolife dedicata Pamantului

Publicat

pe

Evenimentul lunar “Focus to Green-Eco-life”, susținut de AQUA Carpatica, prin care sprijinim mediul ȋnconjurător şi viaţa verde a planetei, a sarbatorit Ziua Pamantului prin atelierul de „Reciclare creativa”, realizat cu copiii prezenti la Centul Cultural Eminescu, din sectorul 2, Bucuresti.

Ziua Pământului atrage atenţia asupra degradării mediului înconjurător, asupra efectelor poluării şi isi doreste sa contribuie la educatia privind acţiunile pe care fiecare dintre noi le poate întreprinde pentru a ajuta la conservarea naturii.

„Focus to Green Eco Life” a ales de aceasta data sa mobilizeze tanara generatie, deoarece ei reprezinta insasi viitorul Pamantului.

Folosind resturi de materiale si punandu-si imaginatia la contributie, copiii au invatat ceea ce inseamna reciclarea creativa. Astazi si-au pus „zambetul colorat al soarelui de hartie” pe fata si au adus mai multa lumina si constientizare asupra Pamantului.

Fiecare actiune facuta de noi toti in prezent, oricat de mica, ce contribuie la crearea unor deprinderi de economisire si de reciclare a materialelor, conduce la protejarea  mediului inconjurator pe termen lung.

Ne dorim ca si tu sa fii informat, astfel incat sa devii constient de importanta atitudinii personale fata de mediul inconjurator. “Focus to Green-Eco-life” iti aduce in fiecare luna informatii interesante despre „lumea verde” care sustine viata pe Pamant. Alatura-te si tu initiativei #focustogreenecolife!

Evenimentul lunar “Focus to Green-ECO-Life”, sustinut de Aqua Carpatica, este organizat de Focus to Life (focustolife.ro), in parteneriat cu Clubul Media (clubulmedia.ro) și Portalul PR Spiritual TOT CEEA CE ESTE (totceeaceeste.ro).

Facebook Comments
Citeste in continuare

Parteneri

Știri noi din Vâlcea

Exclusiv4 zile inainte

Microsoft răspunde apelului Europei: datele generate în UE vor fi stocate și prelucrate tot în UE

Microsoft își asumă un nou angajament față de Uniunea Europeană – clienții comerciali sau cei din sectorul public din Uniunea...

Social6 zile inainte

Demontarea unui mit: gheata din whisky NU dilueaza bautura!

Cum preferi sa bei un pahar de whisky? Simplu sau cu gheata? Fara indoiala ca, de-a lungul timpului, ai auzit...

Afaceri6 zile inainte

3 DOMENII UNDE UNIFORMA ÎȚI DĂ FORMA: DE CE CONTEAZĂ ELE PENTRU LINIȘTEA NOASTRĂ

3 DOMENII UNDE UNIFORMA ÎȚI DĂ FORMA: DE CE CONTEAZĂ ELE PENTRU LINIȘTEA NOASTRĂ Se construiesc la fel ca orice...

TurismO săptămână inainte

Elemente de protecție pentru chelneri, bucătari și nu numai

Principiile și cerințele de sănătate și securitate a muncii din industria de catering, pot fi acum considerate cu succes unele...

Toba FMF Powercore Toba FMF Powercore
Viața în ValceaO săptămână inainte

Atentie la zgomotele frecvente ale motocicletei tale

Functionarea motocicletei este esentiala si arata proprietatile tehnice si fiabilitatea acesteia. Motocicleta este un vehicul echipat cu motor cu o...

Eveniment2 săptămâni inainte

Decorează, protejează mediul și câștigă un televizor Neo QLED cu Samsung Free The Box

Campania #SamsungFreeTheBox îți arată cât de simplu este să dai o nouă viață cutiilor de televizoare Samsung. Mai mult decât...

Exclusiv2 săptămâni inainte

„Gaura Neagra” de la S.C. Brazi Industrial Parc Negoieşti si modul de sifonare a banilor publici/Mafia gunoaielor (I) – Ziarul Incisiv de Prahova

La data de 27.04.2021, ziarul Incisiv de Prahova publica articolul „Conducerile S.C. Brazi Industrial Parc Negoieşti si Parc Industrial Ploiesti...

Exclusiv2 săptămâni inainte

PNRR-ul României se prezintă ca o ciorbă proastă, în care Ghinea a băgat de toate, inclusiv sondaje, nenică/O rușine – Ziarul Incisiv de Prahova

Iata ca ce dezvaluiam acum un an se adevereste! Abuzul in drepturile si libertatile cetatenilor aplicat de catre decidentii executivului...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Conducerile S.C. Brazi Industrial Parc Negoieşti si Parc Industrial Ploiesti luate în vizor de procurorii de la Ministerul Public/DOSAR – MAMUT – Ziarul Incisiv de Prahova

Urmare a plangerii penale a fostului director al Politiei Locale Ploiesti, efectuata in anul 2013 si tinuta la sertar de...

Exclusiv2 săptămâni inainte

10 (ZECE) titluri de doctor honoris causa/Colegiul Național de Informații de la Academia SRI, Colegiul Național de Apărare, academician în Academia de Științe ale Securității Naționale…/Iși ține activitatea științifică la secret – Ziarul Incisiv de Prahova

Urmare a plangerii penale a fostului director al Politiei Locale Ploiesti, efectuata in anul 2013 si tinuta la sertar de...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Ecosistemul SmartThings oferă utilizatorilor Galaxy un control îmbunătățit asupra dispozitivelor lor conectate – Ziarul Incisiv de Prahova

Rețeaua SmartThings Find înglobează 70 de milioane de dispozitive de asistență și introduce funcții noi pentru un plus de confort...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Baietii astia de la noi nu au inteles pana acum ca Uniunea Europeana nu va da din fondurile de criza de sanatate publica pentru ciordeli ale unora si altora si mint in continuare – Ziarul Incisiv de Prahova

Urmare a plangerii penale a fostului director al Politiei Locale Ploiesti, efectuata in anul 2013 si tinuta la sertar de...

Exclusiv2 săptămâni inainte

VREI SA-L FACI SA GATEASCA MAI DES? OFERA-I CADOUL ACESTA!

Vrei sa iti motivezi iubitul, sotul sau prietenul sa gateasca mai des? Iata cadoul de care ai nevoie! Stim cu...

Eveniment2 săptămâni inainte

Reciclare creativa #focustogreenecolife dedicata Pamantului

Evenimentul lunar “Focus to Green-Eco-life”, susținut de AQUA Carpatica, prin care sprijinim mediul ȋnconjurător şi viaţa verde a planetei, a sarbatorit...

Exclusiv2 săptămâni inainte

Curtea de Apel Ploiesti poate pune bugetul local pe butuci printr-o solutie favorabila ce ar putea fi data unui inculpat cu prejudicii insemnate la activ – Ziarul Incisiv de Prahova

Urmare a plangerii penale a fostului director al Politiei Locale Ploiesti, efectuata in anul 2013 si tinuta la sertar de...

Uncategorized2 săptămâni inainte

Cele mai ciudate daruri primite de Familia Regala in vizitele oficiale

In fiecare an, la inceput, Familia Regala isi face cunoscuta lista de cadouri si daruri de protocol primite de-a lungul...

Știrile Săptămânii